Tällaisiako miehet ovat kun ovat rakastuneita? Entä näinkö rakastuneet miehet katsovat? Miehet etenkin vastaisitteko.
Olen tutustunut ihmiseen, joka ei ollut alkuun ollenkaan tällainen. Ennemminkin perus kohtelias mutta etäinen. Tilanne on muuttunut ja olen hämilläni, hyvällä tavalla.
Tunnen itseni prioriteeksi. Kun saavun niin hän on yhtä hymyä. Hän on kertonut, että tulee aina iloiseksi kun tietää, että olen samaan aikaan hänen kanssaan paikalla. Hän auttaa kaikessa mahdollisessa, ei tarvitse edes erikseen pyytää, se, että hän on avuksi minulle niin on hänelle ensisijaista. Hän tahtoo, että tunnen oloni hyväksi, turvalliseksi ja että minua kuullaan. Hän kuuntelee todella, korvat tarkkana ja on läsnä. Hän puolustaa minua. Tunnen, että hän on taustalla tukemassa jos tukea tarvitsen. Hän vitsailee paljon, on vähän kömpelö seurassani. On alkanut avautumaan ja keskustelemme syvällisiä asioita. Hän erityisesti tahtoo kuulla minun elämästäni ja mielipiteitäni, miten katson maailmaa. Tunnen, että hän on viehättynyt ja kiehdon häntä. Nykyään hän saattaa jumittua vain katsomaan minua silmiin lempeällä katseella tai katsoo kuin yrittäisi saada selvää minusta. Emme puhu mitään, hän vain jää tuijottamaan silmiini, kuin aika pysähtyisi.
En ole kokenut tällaista ennen elämässäni. Nautin tästä mutta en tiedä vielä mitä tästä on tulossa.
Kommentit (47)
Tottakai. Ihan normi settiä. Tietysti kiinnostavaa naista kohdellaan juuri tuolla tavalla. Miksipä ei? Mies
Kuulostaa ihanalta. Itse en ole vielä tuossa tilanteessa, mutta just siinä vaiheessa kun huomaan miehen katsovan minua hieman liian pitkään ja selvästi ilahtuvan kohtaamisistamme. Tuntuu niin oudolta ja samalla ihanalta, mutta silti en uskalla uskoa että mies oikeasti olisi kiinnostunut.
Ja siis tuo tuijotus on aika mielenkiintoista. Yleensä niin, että olemme vastakkain ja käymme keskustelua jostain asiasta. Keskustelu loppuu mutta hän katsoo minua syvälle silmiin kuin olisi jossain aivan omassa maailmassaan mutta hyvin keskittyneenä silmiini. En tiedä osaanko kuvailla mutta hän siis katoaa/uppoutuu silmiini ja minä tietenkin katson takaisin ja pohdin samalla, että mitä hänen päänsä sisällä liikkuu ja pitäisikö minun sanoa jotain. Yleensä jokin tilanne sitten keskeyttää. On huvittavaa, suloista ja mietin, että tuollainenko on se kuuluisa rakastuneen miehen katse. Ap
Nenästä veto käynnissä. Käytä aikaa. Käytä todellakin aikaa ennen peti puuhia, koska niiden jälkeen et ymmärrä enää mitään mistään
Selvä tapaus. Oliko sulla muuta mielenkiintoista päällä?
Narsisti. Tekee vaikutusta. Ei normaali mies jaksa tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Nenästä veto käynnissä. Käytä aikaa. Käytä todellakin aikaa ennen peti puuhia, koska niiden jälkeen et ymmärrä enää mitään mistään
Nenästä veto? Sivusta.
Tunneälykäs mies tai narsisti? Onko liian hyvää ollakseen totta?
Rakastunut mies varmaan myös kertoo sen sekä haluaa olla vain sinun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut ei rakastunut.
Minä itse puhun rakastumisesta tässä, sillä alkuun meillä oli flirttiä ja fyysistä vetovoimaa, hän oli ns. kuuma ja kylmä välillä. Silloin oli ihastumista mielestäni ilmoilla ja tuosta on jonkin verran jo aikaa. Tilanne on onneksi rauhoittunut ja olemme aika hyvässä tasapainossa. Hän on johdonmukainen ja hänestä on tullut se, joka huomaa minut, suojelee, ottaa kaikki mitä sanon niin huomioon. Tunnen itseni todella hyväksi hänen seurassaan ja minun ei tarvitse edes tehdä mitään. Saan olla sellainen mikä olen ja minusta tuntuu, että olen se, joka tuo iloa hänen elämäänsä. Tietenkään aina en tuo sitä, osaan olla myös aika suora enkä helpolla päästä ketään lähelleni mutta häneen olen alkanut hiljalleen luottamaan. Ap
"Hän on kertonut, että tulee aina iloiseksi kun tietää, että olen samaan aikaan hänen kanssaan paikalla."
Siis millaisissa tilanteissa te yleensä tapaatte?
Vierailija kirjoitti:
On hyvin tunneälykäs. Ei ole narsisti, ne osaan kiertää kaukaa. Ap
Jos olet varma hänestä niin miksi tunnet epävarmuutta ja haluat todistella sitä täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvin tunneälykäs. Ei ole narsisti, ne osaan kiertää kaukaa. Ap
Miten tunnistat? Oletko kokenut psykologi?
Eikö tuo kylmä ja kuuma peli ole juuri narsistin toimintaa?
MGTOW voitti. Sori siitä.