Käytätkö pillifarkkuja vuonna 2023?
Kommentit (29)
Löysälahkeiset nilkat paljastavat perseestä roikkuvat "mutsifarkut" tai samanmalliset housut saavat kenet tahansa näyttämään lyhyeltä, läskiltä persjalkaiselta ja rumakroppaiselta. Istuvat pillifarkut näyttävät monien päällä paljon paremmalta.
En ole läski enkä rumakroppainen enkä persjalka, joten miksi haluaisin pukeutumisella tehdä itsestäni sellaisen näköisen?
Just laitoin viimeisetkin pois. Inhottavan kiristävät. Ei tule ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Löysälahkeiset nilkat paljastavat perseestä roikkuvat "mutsifarkut" tai samanmalliset housut saavat kenet tahansa näyttämään lyhyeltä, läskiltä persjalkaiselta ja rumakroppaiselta. Istuvat pillifarkut näyttävät monien päällä paljon paremmalta.
En ole läski enkä rumakroppainen enkä persjalka, joten miksi haluaisin pukeutumisella tehdä itsestäni sellaisen näköisen?
Eikö niitä muita malleja ole enää ku noi kaksi??
Vierailija kirjoitti:
Muitakin housuja kai on olemassa? Minulla on cargo-housut, kapeat suoralinjaiset farkut normaalilla vyötäröllä ja leveälahkeiset suorat housut korkealla vyötäröllä. Lisäksi käytän mekkoja. Pillifarkut on kauheat.
T. Hoikka
Millaisia farkkuja nyt sitten on ihmisillä? En ole kiinnittänyt huomiota
Pillit, tai kapeat farkut nyt ainakin, eivät poistu muodista koskaan
En käytä.
En ole ikinä käyttänyt.
Onneksi muitakin farkku- ja housumalleja on olemassa
Oli kavereilla kaikilla Jamekset, joten minäkin ostin sellaiset : ylhäältä leveät ja alhaalta pillit.
Kaipasin pitkään bootcut farkkuja ja nyt en halua luopua pilleistä :)
Olen käyttänyt pelkästään pillifarkkuja teinivuosistani lähtien. Olin siis pitkään epätrendikäs, mutta eikös ne oo taas muodissa jo? Saadaan taas hetki olla trendikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt pelkästään pillifarkkuja teinivuosistani lähtien. Olin siis pitkään epätrendikäs, mutta eikös ne oo taas muodissa jo? Saadaan taas hetki olla trendikkäitä.
Milloin olit teini? :)
Täällä toinen joka ei edes omista farkkuja. Sori, mutta mielestäni aika tyylitön vaate ainakin aikuiselle, yli 30v ihmiselle. Sellainen opiskeluaikoihin jumahtanut tyyli.
Pillit on tyhmän näköiset, kaikilla.