Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko luonanne on käynyt virpojia? Miten meni?

Vierailija
29.03.2026 |

Meillä kävi 2 tosi pikkuista vanhempiensa kanssa. Lisää odotellaan. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaisa juhla.

Vierailija
2/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin koko asian! eli mahdolliset virpojat, enkä ollut valmistautunut ostamalla valmiiksi herkkuja annettavaksi virpojille. hävetti kun naapurin lapset tulivat virpomaan ja jouduin kertomaan että sori, nyt ei ole mitään. 

ai niin, olisin kai voinu laittaa pari kolikkoa pannuun, mutta tämänkin tajusin vasta kirjoittaessani tätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trullit käyvät täällä pääsiäislauantaina.

Vierailija
4/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi tuttuja saman talon asukkaita. Olivat oikein kohteliaita pikkuisia.

Vierailija
5/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita kerjäläisiä pihassa pyörinyt. On ainakin koiralla haukuttavaa. Edesvastuutonta.

Vierailija
6/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, eikä ikkunastakaan ole näkynyt. Taitaa olla täällä päin kuollut perinne.

Vierailija
7/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin oven ja muna oli tarjolla!😂🤣

Vierailija
8/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuosiin käynyt virpojia eli en ole varautunut enkä näin ollen avaa ovea jos joku ovikelloa soittaa.

Vierailija
9/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaanin pimeässä asunnossa postiluukun vieressä valmiina sähisemään. Toistaiseksi ei ole kohteita näkynyt. Kurkkailen postiluukusta välillä. Pienellä peilillä katson mitä näkyy.

Vierailija
10/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi myös pari äitiä alle 2v lastensa kanssa. Kiitin virpomisvitsasta ja toivotin tervetulleeksi hakemaan palkkaa viikon kuluttua. Suuttuivat.

Vierailija
11/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä vasta, pääsiäisenä.

Vierailija
12/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakeli. Ei ole vieläkään ketään käynyt, vaikka varasin ison korin suklaamunia sekä allergiavapaita karkkeja. >:(

Vierailija
13/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania pikkuisia, 6 virpojaa, kaikilla huolellisesti laitetut asut ja pisamat, ja iloiset virpomavitsat. Saivat palkaksi kindermunat, suklaapatukat ja hedelmäkarkkeja.

Vierailija
14/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni! Naapurin lapset äitinsä kanssa kävivät virpomassa ja sain hienon vitsan. Laitoin sen tyhjään maljakkoon ja ihastelen sitä välillä, kun kuljen ohi. 

Vierailija
15/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Ulko-ovi on lukossa.

Vierailija
16/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pysytellyt klo 9 eteenpäin visusti sisätiloissa enkä avaa ovea. Yhden kerran ovikello soi klo 10 aikoihin. Klo 16 aikaan "vaara" lienee ohi. En jaksa virpojia eikä koiranikaan tykkää. 

Vierailija
17/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpojiin olen varautunut, ja ihan kiva jos joku käy. Mutta kääntöpuolena on se, että näin sunnuntaina mieluusti lepäisin ja ottaisin vaikka päikkärit, mutta olen koko ajan vähän hälytystilassa, ja koira sitten viimeistään herättää päikkäreiltä, jos ovella joku käy. Niin ei kovin rentoa oloa. Ei meillä ovikelloa ole, mutta koputtavat sitten. Joskus olen laittanut oksia varten kannun ja viereen palkkakipon (ja kiitoslapun) oven ulkopuolelle, varsinkin jos olen ollut pois kotoa. Yhtenä vuonna oli yksi oksa, palkkakipo aika tyhjä.

Vierailija
18/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole mikään virpoma-aika.

Vierailija
19/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käynyt kahdet virpojat ja mies saanut näin ollen kaksi piiskaa. Itse en ole viitsinyt ovea avata, kun en ole vielä jaksanut pukea vaatteita.

Vierailija
20/23 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt useammatkin. Reippaita virpojia ja kiva kun porukoissa jokainen antanut oman oksan. Kindereillä olen varautunut. 20 ostin. Omat teinit syö ilolla jos jotain jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi