Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moccamaster kahvinkeitin on monien mielestä niin hyvä?

Vierailija
23.11.2009 |

Minusta se ei ole hyvä, päinvastoin kahvi maistuu siinä keitettynä todella pahalta. Meillä töissä on se ja kahvina käytetään juhlamokkaa tai presidenttiä ja maku on silti aivan järkyttävä, hyi!

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nopea.

Moni keitin jättää kahvin liian haaleaksi lämpötilaltaan.

Vierailija
42/110 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteella on 5 vuoden takuu, joten jos ei miellytä, miksette ole palauttaneet??? Kanojen aivot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps 5 vuoden takuu on parasta mocca masterissa- ei hajoa kuten tavis keittimet yhden vuoden kuluessa hajoavat

ja iso mocca master -keitin kahdella pesällä on hyvä juhliin ja yrittöäjille ja esim. päiväkotien keittimeksi

Meillä on tavis kahvinkeitin, braun merkkiä, ja on monta vuotta kestänyt hyvin :) Varmaan halpiskeittimet hajoaa herkemmin.

Vierailija
44/110 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteella on 5 vuoden takuu, joten jos ei miellytä, miksette ole palauttaneet??? Kanojen aivot?

Itelläs... Takuu ei ole sama kuin palautus- tai vaihtooikeus.

Ja kaiken lisäksi se takuu on 10 vuotta, jos rekisteröi tuotteen netissä.

Vierailija
45/110 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On firmoja missä kahvitunti on 10 min tai pannu pitää olla koko päivän vireessä on laite paras mahdollinen työpaikoille.Se on nopea (10min kahvitunnit)ja se on kestävä.Kahvin maku ei olekkaan niin tärkeä firmoissa koska yritys ei perusta nautintoihin vaan työn tekoon.Siksi se on paras työpaikoilla.Se on kuin raktori työmaalla,ruma mutta tehokas.Onhan se kauheen makusta kahvia,mutta työkiireessä se menee.Kotona on hyvä ja hieno ja ennenkaikkea halpa keitin joka on hyvä kun haluaa rauhassa nauttia kahvista.

Vierailija
46/110 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Moccamaster on minusta kaunis:

http://www.fiksuostos.fi/moccamaster-silver-kahvinkeitin-p-1375.html

Hyvää kahvia sillä tulee. Sen sijaan kun meillä oli entisessä työpaikassa kullanvärinen ja laatikkomallinen Moccamaster, sillä tuli ihan karmeaa palaneen makuista sumppia. Sen takia epäilin ettei Moccamasterilla voi tulla hyvää kahvia. Mutta riippuu siis keittimestä ja mallista.

Vierailija
47/110 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps 5 vuoden takuu on parasta mocca masterissa- ei hajoa kuten tavis keittimet yhden vuoden kuluessa hajoavat

Merkkivalot ei pala ja tippalukkosysteemeistä lähtee osat irti. 50% keittimistä toimii kuten pitäisi, 50% ei... Ei kauhean luottamusta herättävää.

Ja kahvin maussa ei ole mitään eroa muihin keittimiin.

Mun mies on hienomekaanikko ja korjaa juuri mm. moccamastereita erikoisalanaan. Eli siis duunissaan KAHVINKEITTIMIÄ.

Moccamastereissa on vähiten valitusvikoja. Niissä on pisin takuu. Ja järkevin keittotapa. Seuraavaksi fiksuin on Philipsissä.

Meillä on ollut käytössä Philips n. 10 v., jonka jälkeen siirtyi kakkosasunnolle. Ostettiin uudeksi keittimeksi EHDOTTOMASTI Moccamaster. Ihan mieheeni luotin. Enkä ole katunut.

Ja todellakin, masteriin ei tarvitse eikä pidä laittaa niin paljon puruja kuin muihin liian matalissa lämpötiloissa keittäviin keittimiin. Siihen ei kerry mitään ruostetta. Se on mahdotonta.

Nopeus, kuumuus, maku ovat parasta masterissa Philipsiä unohtamatta. On mulla kouluaikojen Rowentakin ullakolla, mutta sillä tuli niin kylmää kahvia, että oksennus oli tulla kaikilla.

Mutta onneksi minulla ei tarvitse kärsiä mssn huonoista keittimistä (löytyy jokaiselta niin töistä kuin siviilistäkin). Moccamaster nyt vaan on paras. Koettakaa kestää, valittajat.

Vierailija
48/110 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri muistaa aina kehua omaa moccamasteriaan! Sehän on ruma kapistus eikä kahvi ole sen kummosempaa. Vähän tuntuu että köyhä yrittää nostattaa itseään jollain helkkarin kahvinkeittimellä. Sama homma pätee taulutelkkarissa. Ostetaan iso, mutta huonokuvainen ja halvin mahdollinen telkku jota sitten ylpeänä esitellään...

Vierailija
49/110 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivalot ei pala ja tippalukkosysteemeistä lähtee osat irti. 50% keittimistä toimii kuten pitäisi, 50% ei... Ei kauhean luottamusta herättävää.

Ja kahvin maussa ei ole mitään eroa muihin keittimiin.

Mun mies on hienomekaanikko ja korjaa juuri mm. moccamastereita erikoisalanaan. Eli siis duunissaan KAHVINKEITTIMIÄ.

Moccamastereissa on vähiten valitusvikoja. Niissä on pisin takuu. Ja järkevin keittotapa. Seuraavaksi fiksuin on Philipsissä.

Meillä on ollut käytössä Philips n. 10 v., jonka jälkeen siirtyi kakkosasunnolle. Ostettiin uudeksi keittimeksi EHDOTTOMASTI Moccamaster. Ihan mieheeni luotin. Enkä ole katunut.

Ja todellakin, masteriin ei tarvitse eikä pidä laittaa niin paljon puruja kuin muihin liian matalissa lämpötiloissa keittäviin keittimiin. Siihen ei kerry mitään ruostetta. Se on mahdotonta.

Nopeus, kuumuus, maku ovat parasta masterissa Philipsiä unohtamatta. On mulla kouluaikojen Rowentakin ullakolla, mutta sillä tuli niin kylmää kahvia, että oksennus oli tulla kaikilla.

Mutta onneksi minulla ei tarvitse kärsiä mssn huonoista keittimistä (löytyy jokaiselta niin töistä kuin siviilistäkin). Moccamaster nyt vaan on paras. Koettakaa kestää, valittajat.

Vierailija
50/110 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä saa keitettyä kivasti pieniäkin määriä. Jos kymmenen kupin keittimellä keittää vain 2 kuppia, tuloksena on jotenkin pahaa kahvia.

Vierailija
51/110 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täysillä pelittää, ei mitään ongelmia. Anoppilassa tuskaillaan kun kaikki keittimet hajoo, ehkä kannattaa panostaa laatuun.

Vierailija
52/110 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis moccamaster, ja mielestäni teen kaiken ihan oikein kahvia keittäessäni, ja puhdistamme laitteen säännöllisesti, ja mun mielestä se kahvi vaan ei oo hyvää. Olen vielä yrittänyt muutella kahvinporojen määrää, mutta aina se kahvi vaan maistuu mun suuhuni jotenkin omituiselta/pahalta. Anoppilassakin on moccamaster, ja he vielä keittävät tosi vahvaa kahvia, joten yleensä naama irvessä joudun sitä juomaan..

Sen sijaan niissä paikoissa, joissa on jotain philips-halpiskeittimiä, kahvi on minusta hyvää. Ja kaikki kuitenkin sitä samaa juhlamokkaa keittää. En oo osannut mitään muuta tästä päätellä kuin että vika on moccamasterissa, vaikken tajua miksi..

Vierailija
53/110 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta annoin pois ja ostin tavallisen keittimen. Kahvi oli vaan yksinkertaisesti pahanmakuista sillä keitettynä.

Vierailija
54/110 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein kokemusta muista kahvinkeittimistä. Meillä oli moccamaster lapsuudenkodissani ja sain sellaisen yo-lahjaksi vanhemmiltani 7 vuotta sitten ja edelleen pelittää:) Työpaikallakin samanlainen. Anopin OBH-Nordica tosin on ollut pettymys:/ En tiedä, onko se vain se yksi malli vai ovatko muutkin huonoja.

Vierailija
55/110 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös hankkimassa keitintä, entinen philips keitti 13v. hyvää kahvia, kunnes kannu hajosi toisen kerran, eikä niitä enää saa mistään. Ostin obh-nordican halpakeittimen joka tekee maailman pahinta kahvia. Nuuskaisin muovista täyttövesisäiliötä, haju oli kammottava. 

Noita keittimiä on ennenkin vedetty markkinoilta saman syyn takia, googlettamalla löytyi tieto että kiinassa tehdään paljon pahanhajuista pehmeää muovia. Joten uutta ostaessa aion vaivihkaa nuuhkaista tuotetta... vielä en ole vakuuttunut moccamasterista, saatan kallistua termarimalliseen. (vaikka vanhempani onnistuivat hajottamaan senkin mallin kannun :D )

Vierailija
56/110 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkolaattorilla tulee paljon parempaa kahvia kuin millään moccamastereilla tai peruskeittimillä.

Vierailija
57/110 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mää olen sitten sitä mieltä että... 

Mun mielestä melkein millä tahansa keittimellä saa keitettyä ihan hyvää tai tosi pahaa kahvia, myös moccamasterilla. Tärkeintä kahvissa on se, että millaisista puruista sen keittää ja kuinka puhtaalla keittimellä sen tekee. On hyviä, tuoreita ja mahdollisesti jopa vastajauhettuja puruja ja sitten on huonoja, vanhoja ja pahanmakuisia puruja. Ja jokaisella on vielä oma suosikkikahvi, joten totuuden selvittäminen parhaasta keittimestä on aika mahdoton homma.

Mutta mä käytän moccamasteria. Syynä on se, että se keittää nopeasti hyvää ja kuumaa kahvia juuri minun makuuni. Lisäksi se on tehty laadukkaasti, siihen saa varaosia ja minusta on hyvä ominaisuus myös se, että keitin on purettavissa pesua varten. Jos kahvia keitetään vaikka kolme kertaa päivässä, niin vuoden aikana se tekee noin 1000 keittokertaa. Näin laskettuna ei ole juuri väliä maksaako se keitin 30 vai 150 euroa. Silloin kannattaa ostaa se, mikä tuntuu itsestä parhaalta. 

Vierailija
58/110 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin viime syksynä työpaikalle Moccamasterin termoskeitin. Ensin alkoi termoskannu uittamaan jostain saumasta, se vaihdettiin takuuseen. Tippalukko on alusta alkaen ollut kankea käyttää, ja nyt se on sitten hajonnut. En viitsisi lähteä mokomaa vaihtamaan kaupungin toiselle laidalle. Kannu on myös epäkäytännöllinen puhdistaa, eikä siinä ole kunnon kaatonokkaa, joten täytyy olla kaadettaessa tarkkana ettei läiky. Todella surkea peli.

Vierailija
59/110 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on mutta kahvi ei ole kovin hyvää ja kaatimen osat ei ole koskaan paikoillaan kun yrittää kuppiin kaataa.

Luullaan että kullanväri tekee tuotteesta paremman.

Vierailija
60/110 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iso mocca master -keitin kahdella pesällä on hyvä juhliin ja yrittöäjille ja esim. päiväkotien keittimeksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi