Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moccamaster kahvinkeitin on monien mielestä niin hyvä?

Vierailija
23.11.2009 |

Minusta se ei ole hyvä, päinvastoin kahvi maistuu siinä keitettynä todella pahalta. Meillä töissä on se ja kahvina käytetään juhlamokkaa tai presidenttiä ja maku on silti aivan järkyttävä, hyi!

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äidillä on ja on se ainakin kestävä. Yli 20 vuotta käytössä. Sairaan ruma se ainakin on.

Mä en tykkää vaaleapaahtoisista kahveista, joten en osaa tuohon makuun sanoa juuta tai jaata. Paitsi jos kone on kalkkeutunut, niin mikä tahansa kahvi maistuu pahalta.

Vierailija
62/110 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta. Mikään aiempi keitin ei ole toiminut näin kauaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki varaosia saa

Vierailija
64/110 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähkövika

itse en huomaa mitään eroa maussa, kahvi maistuu pahalta aina, mutta miehen mielestä moccamaster on ehdoton koska se tekee kuulemma oikeanlämpöistä kahvia.

Vierailija
65/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitetty kahvikin on pahaa

Vierailija
66/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1997 ja toimii edelleen moitteetta. Pari kertaa olen kolauttanut pannun rikki ja joutunut hankkimaan uuden.

Vierailija
67/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahalta oli keitin mikä tahansa, jos sitä keitintä ei kukaan koskaan puhdista kunnolla. Kahvissa on rasvaa (kahvipavuissa)ja kun se tarttuu keittimeen kiinni ja härskiintyy, niin kaikki maistuu sen jälkeen pahalta. Monessa paikassa esim. pannua ei pestä koskaan, vain huuhdellaan, mutta se rasva ei lähde huuhtelemalla. Kotona puhdas Moccamaster keittää parhaan kahvin.

Vierailija
68/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on joka päivä käytössä,toiminu jo monen monta vuotta..

Vierailija
69/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin iskostunut ihmisten mieliin, että siitä ei voi mitään pahaa ajatella. Varmasti hyvä keitin, mutta pelkkä merkki maksaa ainakin kolmanneksen siinä.

Vierailija
70/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siihen todella tyytyväinen ja keittää hyvää kahvia.

Meilläkin on ollut vaikka minkä merkkistä keitintä ja osaan olen ollut tyytyväinen, osaan en.

Moccamaster ostettiin sen takia kun minun lapsuuden kodissani oli sellainen, sekä työpaikallani. Kahvin makuun olen ollut tyytyväinen ja kodin keitin kesti varmaan 20 vuotta. Emme siis ostaneet moccamasteria nimen takia, vaan siksi koska siitä on ollut hyviä kokemuksia. Hintakaan ei ollut päätähuimaava, oli tarjouksessa. Satasia en laittaisi minkään merkkiseen keittimeen.

Minulle on ihan sama mitä ap tai muut ajattelee moccamasterista, pääasia on että olen itse siihen tyytyväinen. Ap:kin voisi olla tyytyväinen omaan keittimeensä, eikä vaivata päätään muiden keittimillä :)

Vierailija
71/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä, etä en tiedä toista niin hyvää kahvinkeitintä. Meitä 5 vuotta palvellut Boschin keitin saa jäädä eläkkeelle, alkaa olla niin rikki.

Moccamaster on lähestulkoon jokaisella tuttavallani, ja kahvi on kuumaa ja tulee nopeasti. Makukin yleisimmin hyvä. Näistä syistä ostan Moccamasterin.. Parempaakaan en keksi..

Vierailija
72/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvista, mitä se keittää.

Vierailija
73/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin iskostunut ihmisten mieliin, että siitä ei voi mitään pahaa ajatella. Varmasti hyvä keitin, mutta pelkkä merkki maksaa ainakin kolmanneksen siinä.

"Käsintehty Hollannissa" vai miten se on - eikä sitä kotimaassaan kukaan käytä :P

Vierailija
74/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yhtä hyvä tai parempikin, en tiedä. Sen tiedän, että meillä on ollutniin Krups, Philips kuin Braunkin aiemmin ja jokainen on ollut kiistatta paljon perus-Moccamasteria huonompi.

Ulkonäkö nyt on ihan makuasia, itselleni tuo on aika neutraali.

Aika moni tässä ketjussa EI ole ymmärtänyt seikkoja, miksi Moccamaster oikeasti on parempi kuin kaikki ainakin minun aiemmin kokeilemani keittimet.

Moni muu asia (kuten vaikka ulkonäkö tai brandi sinänsä itselleni) on ihan sivuseikkoja sen rinnalla, että mitkä ovat kahvinkeittimen tärkeimpiä ominaisuuksia.

Ne ovat:

1) Keittimen pitää keittää kahvista tarpeeksi kuumaa. Tätä valtaosa keittimistä ei ihan tutkitusti tee.

2) Keittimen pitää olla nopea - ihan kiva juttu esim. arkiaamuina.

3) Keittimen pitää olla hiljainen - ihan kiva juttu ihan milloin vain.

Näissä kaikissa kolmessa kohdassa Moccamaster on pirun hyvä.

Sitä paitsi eihän Moccamaster tosiaan mikään pröystäilyvekotin ole. Halvimmat maksavat jotain 80€, mikä ei tosiaan ole paljoa lähes ikuisesta, päivittäin käytettävästä kodinkoneesta.

Vierailija
75/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona puhdas Moccamaster keittää parhaan kahvin.

samoin mun kavereilla, yhtä pahaa se aina on.

Vierailija
76/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni ja musta Philipsinin saavuttaisi samanlaisen kulttisuosion, jos firmalla oli varaa markkinoida sitä tehokkaasti. PhilipsPro laatukeitin sinkuille!! Tekee samanlaista kahvia kuin mocciskin, hintaa 29e.

Vierailija
77/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps 5 vuoden takuu on parasta mocca masterissa- ei hajoa kuten tavis keittimet yhden vuoden kuluessa hajoavat

Vierailija
78/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. vehje on isoäitini vanha teräspannu (ikää ehkä 20 vuotta). On siis hintansa haukkunut tuo ja puhdistaminen käy kädenkäänteessä kun lykkää vehkeen tiskikoneeseen.

Ei rikkoutuvia osia, ei kalkkikertymiä, ei vie työpöydällä tilaa ja mikä parasta, kahvi on kuule hyvää! ;)

Vierailija
79/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nämä muutamat, jotka valittavat etteivät pidä kavhista jota Moccamaster keittää!! Oletteko oikeasti sitä mieltä, että kahvinkeitin on se joka näissä teidän tapauksissa on viallinen, ei itse kahvinpurut tai niiden annostelu?? Miettikääs vähän...

Periaatteessa ihan samalla lailla se Moccamaster toimii kuin muutkin keittimet, vaikka se tietyt asiat paremmin tekeekin.

Vierailija
80/110 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää ulkonäöllisesti siitä perinteisestä moccamasterista, eli se kahvilamalli.

Meillä on moccamaster cd

http://moccamaster.fi/tuote?kategoria=40100&id=1155787

Ja todellakin, ennenkuin oppii keittämään moccamasterilla oman makunsa mukaista kahvia, vaatii opettelun purujen kanssa, ja kun sen oppii, niin on taivaallista.

Alkuun tuli aina niiiiiin pahaa että yöks, eli aivan liian vahvaa kun riittää vähempi puruja.

Ja jos käytät aina samaa mittaa mikä luonnollista, ja se menee rikki ja et löydä samanlaista uutta niin voi ihanuus taas opettelet uudestaan mittasuhteet :D

Mutta on tuo cd malli meidän perheen mielestä kauniimpi ja kauniskin esillä ja en vaihtaisi enään muuhun merkkiin, hyvää kahvia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän