Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~> PiKkU2 MaRrAsKuU

02.11.2009 |

Moikka!

Vimpula: Kyllä tuo esikoinen on ihan luomuna tullu. Sitäkin kyllä odoteltiin vuosi ennenko tärppäs. Mutta silloin mulla oli emätintulehdus joka myöskin vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Eli aina löytyy jotain...=D Söin antibiootit ja tulin heti sauraavasta kierrosta raskaaksi joten uskon nyt että kyllä mä helposti raskaudun kuiteski.

KesäEemeli: Ehei, minä en lähe täältä mihinkään. Oottekos huomennau että muut kuumeilijat vaihtuu mutta minä pysyn...=D No ehkäpä nyt ku saan clomit antamaan vauhtia....=D *no hard feelings*

Vitsit, mun piti kommentoida vaikka mitä mutta nyt unohtu kaikki asiat ku aloin tekee tätä uutta pinoa.... No täytyy käydä lukemassa tuota vanhaa pinoa uudestaan eka.

Mukavaa plussaus-marraskuuta pikku kakkosiin!

Soffu kp 28/28 yk 15 (kuitenki nyt jänskää vähän et alkaako ne menkat nyt huomenna vai ei vaikka 95% pitäs alkaa....)

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tässä kierrossa taida ovuloida.. Eli todennäköisesti mun kroppaa jatkaa sellaista toimintaa kuin ennen kierukkaa, eli menkat on kahden kuukauden välein.

Jos en nyt kuitenkaan vielä vaipuis epätoivoon..

Onnittelut plussanneille ja tarrasukkia mukaan sekä toivotaan suuria plussa tuulia meille kuumeilijoille.

Maijamehi81 joka ei oikeestaan tiedä missä kohtaa kiertoa mennään, yk on kuitenkin 2

Vierailija
2/82 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne minäkin loikkasin, marraskuun pinoon. Onnea Vimpulalle!! En ole muutamaan päivään käynytkään kun menkkakivut oli niin kamalat, etten paljon muuhun kyennyt kuin makaamaan! Todennäköisesti en tule plussaamaan tästäkään kierrosta, loppukuusta olisi aika gynelle. Oikeassa munasarjassa oli kysta ja nyt katsotaan onko hävinnyt tai pienentynyt vai joudutaanko leikkaamaan. Endoa itse epäilin, mutta gyne oli sitä mieltä ettei ehkä kuitenkaan. Edelleen kuitenkin epäilen, varsinkin kun taas oli menkat NIIN kivuliaat (sekä ylä- että alamaha) ja nousi lämpöä. Toivottavasti syy selviää ja minäkin vielä joskus plussaisin.

Milli Vanilli kp 5/n.27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Åäh!Täti tuli kylään,joten ei muuta kun taas uusi kierros ja jännäystä.

yk 5 alkaa tästä.

Vierailija
4/82 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli juuri niin kuin gyne aavisti: se sano et kierrosta tulee 28 mittanen. =) Uskomatonta et pysty niin tarkasti sanoo....

Nyt sitte annetaan tää kierto susille ja odotetaan gynen soittoa joka tapahtuu 2.5 viikon päästä lauantaina illalla lupas soittaa... =) Tarkkaan osas senkin kertoa...=)

Aamuntyttärelle pahoittelut! Kuullosti tuo sun loppukierto ihan mun tekstille.... Sitä jotenki aattelee ja kuvittelee et nyt tää on sitä mutta sitten joka kerta mulle on käyny köpelösti. =(

Minnes prinsessa on kadonnut?

Soffu kp 1/28 yk 16 (hukkakierto)

Vierailija
5/82 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiva, että se gyne on noin hyvä ennustaa! toivotaan, että se ennustaa sulle 2,5vkon päästä plussakierronkin?! :)

Voi aamuntytär. Mä kans kyllä tiedän ton tunteen! ei kiva!! Mut uudella voimalla uuteen kiertoon!

Ja millivanilli kans! Onnea uuteen kiertoon, toivotaan, että gyne auttaa ja plussa lähestyis!!

Mä itse oon tässä vielä odottelemassa tän mun ikuisuudenpitkän kiertoni kanssa, joten jos menkkoja ei ole ens viikolla tullut, alan miettii, josko pitäis testata. väsymys ja palellus jatkuu ja tänään uutena "mielikuvitus" oireena vähän rinnoissa tuntunut oudolta! Uskon vahvasti mielikuvitukseen, koska näitä oireita on vähän silloin sun tällöin, mut toivon tietty, että se prkleen täti pysyis poissa! Ekan lapsen kanssa jo venailin raskautumista ihan tarpeeks kauan!! Nyt vedetään joku joukkoryntäys odotuspuolelle, eiks olis kivaa?!?! PLUSSATUULIA KAIKILLE SITÄ HALUAVILLE!!!!! ;)

T. Alfrida kp 37/35-45 yk mikäköhänsenytoli 7?

Vierailija
6/82 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti niin keritä tuota tikuttelua harrastamaan, mut jotenkin tuntuu et aika menee johonkin muualle...

En siis tiedä oonko ovuloinu vai onko ovulaatio vasta tulossa..

No kaipa aika näyttää..

T.Maijamehi81 kp??? yk 2

Vierailija
7/82 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh miten rankkaa työntää vaunuja tuolla märässä lumessa! Mutta näyttääpä maisema taas (hetken) kauniille.

Maijamehi: Millaisen ovistestin ostit? Se mitä itse käytin oli mielestäni helppo kun aina aamupissasta tehtiin ja sit se oli hoidettu ja pois mielestä. Kai ton hormonaalisen ehkäisyn pois jättö vaan vie aikansa ennen kuin keho normalisoituu. Kyllä se vielä siitä!

Miltäs Alfridan elämä näyttää? Eikös sulla ala oleen kohta jo testauksen paikka :) ?

Kenellä muulla asia ajankohtainen?

Kylläpä on taas tämäkin kuukausi ollut pitkä!

Minulla piinaviikko alkupäässä. Vielä en ole huomannut mitään kuviteltua tai todellista. Jotenkin masentaa vaan kun niin jo pelkää etteikö se raskaus vieläkään/taaskaan onnistu. Meidän piti saada talvivauva 2010 ja nyt mennään jo loppukesässä 2010 (siis aikaisintaan). Miten tässä näin on käynyt?

Voimia kaikille!!

KesäEemeli 24/30 yk6

Vierailija
8/82 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KesäEemeli: Tilasin netistä jotain ovistestejä olisko ollu mammaksin sivuilta. Ne pitäis tehdä klo 10-20 ja en oo yksin kertaisesti kerinny tekee silloin. Silloin esikoista yrittäessä olin kerinny syömään pillereitä monta vuotta ja silloin alko samantien normaali kierto. Tosin nyt on enemmän ikää ja tuo ylipaino varmaan tekee paljon asiaa, joten varmaan tarvis saada painoa alaspäin. Mut eiköhän tää tästä=)

Elättelen täällä silti toivoa, et jos vaikka tällä tapaa saisin itselleni ens vuonna synttärilahjan.. =)

Terv. MaijaMehi81

Vierailija
9/82 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh siinä se tulikin. Uusi kierto uudet kujeet... Harmittaa, mut kai se tästä sitte... Kesäeemelille tsemppiä piinaviikkoon ja muille taaskin kans...

PLUSSATUULIA!

Alfrida tädillä ja yk8 kp 1

Vierailija
10/82 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ikävää! Se on kuin pieni keskenmeno joka kerta.

Olen jotenkin vakuuttunut että seuraan tädin kanssa ensi viikolla perässä...

KesäEemeli - feeling blue already :( 25/30 yk6

Vierailija
11/82 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prkle. Aamulla jäi vessassa paperiin vaaleanpunaista.

Tänään kp26/30 ja aamun jälkeen ei ole muuta vessa käynnin yhteydessä tullut, mutta itkut jo tirautin enkä voi uskoa että tämä mitään muutakaan olisi kun sitä itseään. Puuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh.

No, parempi jos ne menkat alkaa jo nyt eikä vasta ensi viikolla. Eipähän tarvi kuvitella mitään.

KesäEemeli kp1 tai kp26 ? /30(?)

Vierailija
12/82 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisinpa sitten bongata oviksen:) Peittoa on heiluteltu tänään kertaleen katotaan jos vielä nyt illalla jaksettais heilutella.. Sit tuo ukko kulta lähteekin huomen aamusti taas tienpäälle ja tulee vasta pe tai la.

Kierrostani en kyl enää tiedä mitään, en oo oikeen laskenu.

Plussa tuulia kaikille=)

Vierailija
13/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille pikku kakkosille!

Nyt tosiaan uusi kierto alkoi taas, ja kyllä ärsyttää tää homma. Kohta kyllä heitän hanskat tiskiin, kun lasten ikäerokin alkaa olla jo mittavahko! Noh, saa nähdä...

Voi kesäeemeli, ymmärrän hyvin tunteen...Tehdääk sopimus yhteisplussauksesta, niin ettei koko pikkukakkosia olis ollenkaan kuumeilijoissa??;)

maijamehikselle lykkyä ja toivotaan, että tärppäis vaikka mies onkin poissa...

Mitäs muut?? Täällä taitaa monella olla alkukierto menossa, kun aika hiljaista...

Hyvää alkanutta viikkoa kuitenkin kaikille!

Alfrida

Vierailija
14/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan tosiaan et tärppäis.

Mun esikoinen täyttää ens vuonna 7, joten siinäkin on jos sit ikäeroa aikaslailla.. Miehen poju täyttää ens vuonna 2

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille

Vierailija
15/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan vaan kaikille!

Yrityskuukausi 7 pyörähti käyntiin isänpäivän kunniaksi. Saapahan juhlia yhdet pikkujoulut tässä vielä ennen uutta yritystä ;)

Eilen kp27 muuttui kp ykköseksi ihan tosissaan. Outoa että kierto lyheni noin, mutta tässä elämäntilanteessa parempi 27 päivää kuin 30.

Alfridalla on kyllä pirullisen pitkä kierto. Onks sulla aina ollut noin?

Mä olen luvannut itselleni vielä pari kiertoa yrittää tosissaan ja sit saa mun puolesta kuumeilut jäädä ja unohdan koko kakkosen hetkeksi (voi olla helpommin sanottu kuin tehty!), mutta hulluksi tässä tulee!

Ovistikkuja jäi vielä tälle kierrolle joten jos niitä sitten taas testailisi aikansa kuluksi ja lupaan tehdä kaikkeni että plussaan tässä kuussa jos tekin lupaatte :) ?

KesäEemeli 2/27-30 yk7

Vierailija
16/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirullisen pitkä kierto, kp vasta 7/28 mutta ärsyttää ko tietää että susille menee. Kyllä sitä nyt pumpataan tietysti ens viikonloppuna kun ovisaika on mutta vaikeetahan tuo raskautuminen endon kanssa on mutta kuiteski....

Tulis jo menkat! HAhahhahah! Toissa päivänä loppu edelliset...Hahhahaha!

Mä täällä nyt vaan kulutan aikaani tän kuukauden ja odottelen vaan ens kuuta.... Siis kuun alusta alkaa menkat ja sitte se koittaa se clomiaika! =D

Tsemppiä muille tähän kiertoon!!!!

Soffu+ hukkakierto

Vierailija
17/82 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-oh, kesäeemeli, kyllä mulla on melkein aina ollut tämmöinen kierto! Yleensä niin mukavan harva, mutta nyt. voi pee... Mulla aina välillä semmoinen olo, että vois vaikka heittää jo hanskat tiskiin ja tyytyä yksi lapsiseksi perheeksi, mut aina sitte kuitenkin olis niin valmis jo jäämään vaikka töistä "lomalle" (vaikka kaukana se lomasta on)

Ja voi soffu, kyllä se kierto onneks nopeesti menee, kun sun clomikierto alkaa, niin mä vasta odottelen ovista, eli aika samassa mennään! Tää näin ihan tsempiks sulle!!!

Muille tsemppiä! Tää on kyllä tosi epätoivon epätoivo tää palsta!!! ;) Noin niinku huumorilla!!

t. Alfrida kp 6/35-45

Ai niin ja joku niistä pikkujouluista mainitsi, niin JOO NIIHIN VOI MENNÄ TODELLAKIN oikein kunnolla!!;)

Vierailija
18/82 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotus-puolella kävin jo katselemassa mutten löytänyt pikkukakkos-pinoa.. Soffua tulin siis katselemaan että mikä tilanne on mutta valitettavasti täältä löydyt.

Eipä tässä mitään sen ihmeellisempää ollut, löysin tänne taas pitkästä aikaa ja jostain kumman syystä tuli ihan kamala haikeus kun katselin tota odotuspuolta, voiskohan johtua siitä että olen alkanut miettiä että onko meidän lapsiluku jo täynnä..

No mutta täytyy mennä katsomaan josko esikoinen pian heräisi.

Kaikille paljon plussatuulia

Toivottelee Ruu kera kahden prinsessan 1vee 9kk ja (melkein)5kk

Vierailija
19/82 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun aika menis nopeempaa, tietäis et onko ovuloinu vai ei.. Ku en kuitenkaan ihan varmaks luota siihen, että mulla olis viikonloppuna ollu ovulaatio.

Jos näin kuitenkin on käynyt, ni sit toivon ettei tätiä näy ja testiin piirtyis plussa. Mut sitä en sit tiedä koska edes uskallan alkaa testailee, en nyt ihan vielä, mut jos sit loppu kuusta.

Hitsi tää mun teksti vaikuttaa kyl todella epätoivoiselta, ei voi muuta kuin nauraa omalle malttamattomuudelleen=) Pitäis varmaan muistaa, että ei esikoisestakaan ihan heti tärpännyt, tosin silloin oli eri mies.

Maijamehi81 yk 2 ja olisko kp 15/25(?)

Vierailija
20/82 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hiljaiseloa täällä pikkukakkosissa.

Alkukiertoa usealla ja epätoivoa? Vai onko kaikki innoikkaimmat jo siirtyneet odotuspuolelle?

Vaikka näillä palstoilla päivästä toiseen puhutaan samoista asioista ja useammin pettymyksistä kuin iloista, niin silti tästä on tullut ainakin mulle ihmeen tärkeä. Heti kun menkat/ovis/tai mikä tahansa muu kuviteltu oire ilmenee on siitä heti päästävä raportoimaan tänne. Ihan hassua, mutta onneksi tälläisiä palstoja löytyy :) En tiedä toisaalta paheneeko kuume täällä vai ei :)

Eipä tässä taas muuta kuin annetaan ajan kulua nopeasti..

KesäEemeli 5/27-30 yk7