Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~> PiKkU2 MaRrAsKuU

02.11.2009 |

Moikka!

Vimpula: Kyllä tuo esikoinen on ihan luomuna tullu. Sitäkin kyllä odoteltiin vuosi ennenko tärppäs. Mutta silloin mulla oli emätintulehdus joka myöskin vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Eli aina löytyy jotain...=D Söin antibiootit ja tulin heti sauraavasta kierrosta raskaaksi joten uskon nyt että kyllä mä helposti raskaudun kuiteski.

KesäEemeli: Ehei, minä en lähe täältä mihinkään. Oottekos huomennau että muut kuumeilijat vaihtuu mutta minä pysyn...=D No ehkäpä nyt ku saan clomit antamaan vauhtia....=D *no hard feelings*

Vitsit, mun piti kommentoida vaikka mitä mutta nyt unohtu kaikki asiat ku aloin tekee tätä uutta pinoa.... No täytyy käydä lukemassa tuota vanhaa pinoa uudestaan eka.

Mukavaa plussaus-marraskuuta pikku kakkosiin!

Soffu kp 28/28 yk 15 (kuitenki nyt jänskää vähän et alkaako ne menkat nyt huomenna vai ei vaikka 95% pitäs alkaa....)

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaiselta vaikuttaa..

Mä täällä tätä omaa napaa vaan tuijottelen.. ihmeellinen olo ollu sen oviksen jälkeen (tai ainakin luulen että silloin oli ovis).. Tarvis varmaan vaan pitää jalat maassa ja lakata kuvittelemasta näitä ihmeellisiä oireita.. Viime päivinä tuntunu ettei nää mun liivit enää tunnu hyviltä päällä. Tosin voin olla et tarvitsisin vihdoin ja viimein uusia liivejä..

Tsemppiä meille pikku kakkosille ja toivotaan että meille pikku kakkonen suotaisiin:)

Vierailija
22/82 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla Ruusta! Täällähän mä edelleen...=( Mutta se hyvä asia nyt kuitenkin on että tälle raskautumattomuudelle on nyt saatu nimi ja se nimi on Endo. Eli kiva kun tietää mikä mättää. Ei sitä auta kun jaksaa jos vauvan vielä haluaa.... Eipä sitä kukaan kysy että jaksatko odottaa? Se on vaan pakko. Ihmeen hyvin tässä on kyllä jaksettu kuukaudesta toiseen. Ehkä vielä jonain päivänä meillekkin tulee vauva.... Toivossa on hyvä elää kunhan toivo ei vaan kuole.

5-6 aktiivista kuumeilijaa meitä nyt taitaa täällä olla. Ja kyllä mullekkin tää on ainao paikka jossa saa vaahdota näitä asioita kun muille ei oikein viitsi kauheesti kuukaudesta toiseen ihmetellä tuntemuksiaan.

Ja tosiaan kun minä kakkosta tulin kuumeilemaan varmaan 1,5 vuotta sitten niin kyllä täällä oli aivan eri nimimerkit ja kaiki on siirtyneet odottajiin tai tipahtaneet muuten vaan pois kyydistä, suurin osa on jo saaneet vauvat tai vielä odottavat. Lisbetin kanssa oltiin pitkään mutta nyt taitaa Lisbetilläkin olla jo LA lähellä. Minä se vaan täällä olen.... Eli muut tulee ja menee ja minä pysyn. Mutta siltikään en ole vaipunut kamalaan synkkyyteen vaan odotan kuumeisesti lääkärin soittoa ja clomien alotusta. Aina on toivoa ennen kuin toisin todistetaan!

Alkukiertoahan täällä tai mulla oikeestaan kait jo ovis pukkaa kohta päälle mutta kauheesti ei oo nyt odotuksia kun tiiän tilanteen.... Mutta odotusta ja odotusta.

Soffu kp ehkä 10/28 yk 16 (toivottavasti ette ikinä pääse näihin yk lukemiin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, että jotenkin sun positiivisuus on aika uskomaton!! Siis ymmärrän tosi hyvin, miltä susta tuntuu, ekaa odotin yk11 verran ja nyt toivon, että menis vähän nopeammin...Tosi harmittavaa, että toi endo sulta löytyi, mut toisaalta nyt varmaan sulle paremmat mahikset plussata!! lykkyä siis pyttyyn ihan sikana!!

Tää on mulle kans aikamoinen henkireikä, ettei tartte kaikille kuuluttaa asiasta!Parille tutulle oon sanonut ja osittain ehkä kaduttaa vähän; ne utelee koko ajan missä mennään ja miten on ja koko ajan vihjailee tyyliin; meetkö pikkujouluihin? tms... vähän kyllä ärsyttää, mut ittepähän olen suuni avannut, joten on vain kestettävä!! luulis kuitenkin, että ihmiset olis vähän "varovaisempia" varsinkin, kun ovat perheellisiä!!!!Mut ne on ehkä tyyppiä, ooops nyt mä tulin vahingossa raskaaks!!!piti vasta vuoden päästä...

Nyt odottelen tässä taas tän mun kiertoni kanssa, laskeskelin tossa, että kuun lopussa vasta olis jotain tapahtumisen ja raportoitavan arvoista, joten saattaa olla, että en ihan joka päivä tänne kirjoittele, mut yritän olla kyl aktiivinen!! ;)

Toivon siispä edelleen "hysteerisenä" kaikille plussa tuulia ja lisäks vielä sitä, että kaikki sais sen plussan ainakin aika nopee, jos ei nyt tässä kierrossa!!

T. hysteerinen alfrida, jossain päin alkukiertoa! (lue kalenteri ja sisäinen kalkulaattori hukassa)

Vierailija
24/82 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä just huvikseni laskeskelin tätä mun kiertoa.. ja yllätykseni huomasin, et mulla on mahdollisesti ovis ollu just kp 14 kohdalla elikkäs tuo kierto olis sen 28 päivää:)

Nyt sit jännitetään tuoko toi isänpäivänä peittojen heiluttelu tulosta ja et syntyykö heinä-/elokuussa perheenlisäystä. Sillä la kaiketi sit olis varmaankin 2.8.

Mukavaa viikonloppua kaikille=)

Maijamehi81 kp 19/28 ja yk2

25/82 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon pitäny hilasen eloo kun ei oo oikein kerinny täällä poikkeemaan. nyt on piinaviikko lopuillaan et testin teen aamulla jos siihen mennessä ei mitään tapahdu....

kp 28/27-30 yk 3

Vierailija
26/82 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandybell: No teitko testin? Mikä tilanne?

Eilenoli pikku joulut ja pitihän niistä nyt nauttia kunnolla kun (vielä) sai... Kivaa oli ja vikalla bussilla kotiin. Tänään on lähinnä väsyttäny.

Eipä tänne ihmeempiä.... odottelua vaan....

Nyt jatkamaan siivousta ja ekat joulutortut aattelin tänään väsätä.

Soffu kp varmaan 12/28 ja oviskivut (harmi vaan ku ei oo paljon peittojen heiluttelusta hyötyä)

Vierailija
27/82 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihän se sandybell tietysti vielä oo testannu. Aattelin jotenki et oot eilen laittanu ton viestin...plääh! No tuu sit huomenna kertoo... =)

Vierailija
28/82 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä täällä yksi piinaviikkoinenkin :)

Mitä Sandybellin testi näytti??

Ja Maijamehikin aloittaa piinansa pian - tsemppiä!

Itse olen tädin karistanut kannoiltani ja yhdet pikkujoulut juhlinut oikein kunnolla. Toivottavasti ei tarvisi niin tätiä kuin alkoholiakaan juoda ainakaan vuoteen!

Esikoinen sai si-rokotteen viime viikolla. Pääsivät alueellamme etuajassa rokottamaan terveitä alle 3-vuotiaita. Ilman jonoja meni ja mitään kuumetta tms. ei noussut. Hyvä näin ja toivottavasti suoja kehittyy ajoissa.

Mukavaa sunnuntaita ja toivottavasti ensi viikko on täynnä plussaa!!

KesäEemeli 8/27-30 yk7

29/82 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi ei näyttänyt sitä ihanaa viivaa... ja nyt alkaa olee sellaset olot et kyl se täti sielt kurvaa kohta. mut jos ei kuulu huomen tai ylihuomenna niin sitten teen testin vaik keskiviikkon mutta en usko että sitä testii tarvii tehä. ja jos menkat alkaa niin haen niitä ovistikkuja ekan kerran ja koitan jos niiden kanssa tärppäis.....

kp 29/27-30 yk3

Vierailija
30/82 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandybell, älä vielä luovu toivosta, mulla näytti esikoisen kanssa testi plussaa vasta kun menkat oli viikon vai pari myöhässä:)

Omaa napaa sen verran, et tissit on olleet arat viime viikosta lähtien, oviksen siis bongasin isänpäivänä, joten tää mun tissikipu on varmaan vaan merkki siitä, että ainakin jonkinlaista hormonitoimintaa on havaittavissa.. Täti punainen sit varmaan kurvailee paikalle ens viikonloppuna..

Plussatuulia kaikille ja tarrasukkia mukaan jo plussanneille:)

Maijamehi81 yk2 kp 23/28

Vierailija
31/82 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sandybell ei kannata luovuttaa ennenkuin täti on paperissa (tai pöntössä)!! Mulla kans oli ekan kanssa niin, että olin jo melkein asennoitunut jääväni lapsettomaks ja testi näytti negaa, niin päätin lähteä kavereitten kanssa "vetää lärvit"!!! Olipa tosi fiksua, kun sitte seuraavana maanantaina plussasin! Mut ehkä se oli ihan hyväkin juttu... Täällä laskeskelin, että kuun lopussa tällä vauhdilla vain alkaa miettii sitä ovista! Ärsyttää!! Muutenkin olen miettinyt, ettei tää kyl ehkä ihan normaali tää mun kierto ole!! aina kierron alussa tulee hikoiluoireita ja mieli on ihan äree, nää kyl tulee kans kierron lopussa!! en tiedä onks mulla joku hormooniongelma vai hyvin aikaiset vaihdevuodet!!?? Huh, hellettä! Tarttis varmaaan mennä gynelle juttelee??

No nyt oma napa seis ja tsemppiä muille piinaviikkoon!!!!!

Alfrida, kp 13/35-45 ehkä 38 n keskimäärin!

32/82 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se taisi olla toinen viiva minkä näin aamulla kun tein testin... JEEE!!!

vielä ei kyllä oikein tiiä uskoako vai ei... mietin että pitäisikö tehä aamulla uusi testi vai odottaa torstaihin, että jos vaikka silmät oli 5 aikaan sen verran sirrillä että näki väärin.

Vierailija
33/82 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois vaan Sandybell!! Onnea hurjasti!

Jokainen haamu tälläkin palstalla on vahvistunut ihan oikeaksi plussaksi :)

Onneksi ette joutunut pidempään plussaa odottamaan ja nyt vaan peukut pystyyn!

KesäEemeli

Vierailija
34/82 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä haleja88:)!

Juu tuosta haamu plussasta:Sain ite sellasen sillon joskus kauan,kun aika menee niin äkkiä!Meillähän piti olla la helmi kuussa mutta ei olla edelleenkään saatu tarkkaa aikaa se on nyt 26.2- 8.3!Mutta haamu plussa vauhvistu kun tein testin uudestaan vielä varmuudeks menkkojakaan ei näkyny kuukauteen ja sit menin neuvolaan ja sain la:n joka olis menkkojen mukaan pitäny olla melkeen kuukauden pidemmällä.Et jäikö mulla yhet menkat välistä vai oliko raskaudessa vaan jotain outoa:) Nyt oon kuitenkin seurannassa n.kk välein ultra kun esikoinenkin tuli relu kk ennen ja nyt ne vauhkoo että tämä voi tulla vielä ennemmin kun mahaa ei vielä näy ja välillä tosi kovia supistuksia.Lapsella kuitenkin pitäis olla kaikki ok ja viime pe pienen painoarvio oli 650g joka vastas tuota helmikuunkin la:ta.Kun kilo menee riki toivottavasti ens ultrassa 27+4 niin sit voi huokasta kun suurella todennäköisyyydellä lapsi tulis selviämään hyvin vaikka syntyis.

Soffu:lähtän sulle täältä paljon tärppionnea!Ja enkelin pienen sun matkaan että kaikki menis nyt nappiin!

haleja88 rv 24+2

Vierailija
35/82 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki?

Heippa Haleja88! Onpas sulla ollut mietittävää matkan varrella. Toivottavasti kaki menee nyt hyvin loppuun asti ja vaavi pysyy masussa niin että kerkeää kasvaa ja vahvistua. Tsemppiä!

Onnea Sandybell! Testasitko jo uudelleen? vahvistuiko viiva? Mikä tilanne?

Eikös Milli_Vanillilla oo jo loppukierto menossa? Huhuu!

Tsemppiä Maijamehille että täti ei saapuisikaan viikonlopun aikana!

Alfrida: Suosittelen kyllä gynelle menoa mikä ikinä sitten mietityttääkin!

ON: Mä oon nyt alkanu hieman miettimään että mitäs jos se mun endo on levinny laajastikin? Jos se uusiutuu koko ajan? Kuinka pitkälle oon valmis hoitihin menemään....? Entä jos endo on niin paha että kohtu pitää poistaa? Kauheeta aatellakkin mutta haluan olla valmis kaikkeen mitä sitten pitääkin tehdä. Hui!

Soffu kp jotain 18/28 (odottaa gynen soittoa joka tapahtuu la)

Vierailija
36/82 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin sieltä nyt pois aika ronskilla kädellä kaikki nimet joita ei oo hetkeen näkyny ja kaikki plussanneet. Toki he ovat plussanneissa alhaalla. Jos haluat olla vielä mukana ja olen sinut poistanut niin laita vaan pinon perään esittely uudelleen. Ja sori kun poistin sinut! Ja uudet uutukaiset: laittakaa tiedot esittelypinoon niin päivitän taas jossakin välissä pinoa kun on tarpeeksi päivitettävää!

Vierailija
37/82 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippatirallaa täältäkin,

Meidän pitää saada lisää jengiä pikkukakkosiin kun kuukausi on niiiin pitkä että on liian vähän tapahtumia koko kuulle tällä vahvuudella.

Taustalijat: hypätkää aktiivipuolelle :)

Minä täällä ihmettelen omia tuntemuksia. Onneksi TIEDÄN että EN ole raskaana, koska muuten kuvittelsin jo ihan sata varmaksi sen. Nyt kp 12 ja Pari päivää on sillon tällöin nippaillut/kouristanut kipeästikin alamasuun ja kuvottaa usein. Mitähän tämä on? Ovistani tikutan ja odottelen sen osuvan viikonlopulle. Romantiikan täyteinen viikonloppu siis tulossa - ... yep ;)

Soffun kertoman myötä olen itsekin alkanut pelkäämään endoa vaikka ehkä ihan ilman syytä kun ei mulla tietääkseni sitä ole. Mutta aina sitä alkaa pelkäämään pahinta kun tuota vauvaa ei vain kuulu. Sympatia Soffulle! Uskon hyvin että se nostaa pelottavia ajatuksia mieleen mutta niin kauan kun ei ole mitään vakavaa tuomiota annettu, on toivoa!

Mikähän on muuten keskimääräinen aika raskautumiseen?

KesäEemeli 12/27-30 yk7

Vierailija
38/82 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pompata täältä mukaan sitten. =)

Eli esikoinen täyttää kohta vuoden ja se pikkukakkonen saisi kyllä jo tulla. Yksi keskenmeno koettiin noin kuukausi takaperin ja nyt sitten yritys jatkuu ensimmäisellä yritykierrolla (tai toisella, jos keskenmenoon johtanut kierto lasketaan mukaan). Mulla on erittäin pitkät kuukautiskierrot (45-50pv ja joskus pidemmätkin). Jos nyt olen yhtään arvioinut oikein, niin ovulaation pitäisi olla kohta käsillä... Että ei kun peitot heilumaan!

Ja noita tietoja

nimim. -mukula-

iät: molemmat 23

Yritys aloitettu: 9/09

Esikoinen 12/08

km: 10/09

Vierailija
39/82 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan! Täältä taas kiireen keskeltä!! Huh, tuntuu, että viikot vain menee, en kerkee tehdä mitään (lue; kerkeä ajattelemaan raskautumista;) ) Eli ihan hyvin menee... ONNEA SANDYBELL, kyllä se sieltä vielä vahvistuu ja tarrasukkia matkaan, niin saat sitten elokuussa ihanan nyytin!!

Ja meille muille jotka vasta odotellaan, niin lohdutukseksi, että on tässä se hyvä puoli, ettei tartte ainakaan kovin suuren mahan kanssa kesää viettää, vaikka nyt tulis raskaaks... ;) (tosi huono veto)

Joo ja edelleen mietin meneväni gynelle, mut koska nyt on IHAN sika kiire, niin kerkeän ehkä vasta joulukuussa...

Uusille tervetuloa ja kiva, että joukko kasvaa!!

Äh, ei kai tässä muuta...

Onnea piinaan piinaviikkoisille ja muille muuten vain...

T Alfrida kp 15/35-45

Vierailija
40/82 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti soffu uudesta pikkukakkos esittelystä kanssa! Oot kyllä ihan super!!! :)