Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~> PiKkU2 MaRrAsKuU

02.11.2009 |

Moikka!

Vimpula: Kyllä tuo esikoinen on ihan luomuna tullu. Sitäkin kyllä odoteltiin vuosi ennenko tärppäs. Mutta silloin mulla oli emätintulehdus joka myöskin vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Eli aina löytyy jotain...=D Söin antibiootit ja tulin heti sauraavasta kierrosta raskaaksi joten uskon nyt että kyllä mä helposti raskaudun kuiteski.

KesäEemeli: Ehei, minä en lähe täältä mihinkään. Oottekos huomennau että muut kuumeilijat vaihtuu mutta minä pysyn...=D No ehkäpä nyt ku saan clomit antamaan vauhtia....=D *no hard feelings*

Vitsit, mun piti kommentoida vaikka mitä mutta nyt unohtu kaikki asiat ku aloin tekee tätä uutta pinoa.... No täytyy käydä lukemassa tuota vanhaa pinoa uudestaan eka.

Mukavaa plussaus-marraskuuta pikku kakkosiin!

Soffu kp 28/28 yk 15 (kuitenki nyt jänskää vähän et alkaako ne menkat nyt huomenna vai ei vaikka 95% pitäs alkaa....)

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukiertoa täällä monet on menossa. Kivaa!

Gyne tosiaan soitti sunnuntai-iltana ja verikokeissa kaikki ok eli joku häikkä on kun en raskaudu mutta epäilee endoa. Mutta sehän pitää todeta tähystyksessä joten ei ihan 100 varma tietty ole. Eli syön nyt 3kk clomeja ja sitten jos en raskaudu ni tähystykseen.

Aamuntytär: Joo mä käyn yksityisellä ja mun gyne on naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, sellanen 50v nainen. Hyvin asiantuntevan oloinen ja aivan ihana persoona.

Eli mä syön nyt clomikuurin kun siitä endosta ei tosiaan oo ees varmuutta. Ja tähystys on varmaan tuossa kesänkynnyksellä sitten edessä ellei clomit auta.

Maijamehille onnittelut!!!

Tsemppiä kaikille piinaviikkolaisille!!

Soffu kp 23/28 yk 16

Vierailija
62/82 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva vaan, ettei tarvi yksinään kuumeilla...

Nyt tapahtuu munkin kropassa jotain uutta ja ihmeellistä; tissit on kipeet, eli jotain hormoonitoimintaa on alkanut kehkeytymään. Varmaan on ovis kohta kun nyt on kp 14...

Jännää kun ei pillereiden aikana oikeastaan huomannu ees menkkoja, niin nyt sitten kroppa myllää=) Mä oon niin malttamaton x)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt sit näyttää plussaa tuo testi:) Tänään siis tein uuden testin ja kyllä siihen tuli toinenkin viiva, ei nyt vieläkään yhtä vahva kuin testi viiva.. mutta viiva kuitenkin=) Vitsi että oon onneni kukkuloilla=)

Nyt vaan tietysti toivon, että kaikki menee hyvin ja masuasukki pysyy kyydissä mukana. Heinä-elokuussa meidän perhe saa sitten uuden perheenjäsenen.

Maijamehi81 rv4+1

Vierailija
64/82 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Maijamehiläinen!! Kuulostaa kadehdittavan ihanalta!! Tarrasukkia matkaan ja toivotaan että kaikki menee hyvin!!

Soffu, hyvä, että kaikki niinku labroissa ok! Kivaahan on tietää, ettei mitään sairautta ole! Nyt vaan toivon sulle sikana onnea clomikiertoon!! ja voimia!!! :)

Jeps, mull ei oikeestaan muuta, tulin vaan katsomaan mitä täällä on tapahtunut sitten päivän...

Alfrida :)

P.s. tää on kumma juttu, että alkukierrosta suunnilleen "pitää tätä palstaa ihan nuijana", mut kun loppukierto lähestyy, niin hulluna täällä ravaa ja miettii joka kolotusta ja lisäks on vielä ihan varma, että tulee raskaaks!!!noh, enpä oo sitte tullut!!!Huh huh!

Vierailija
65/82 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepulisjee!

Hyvä ettei Soffulle ilmaantunut labrakokeista mitään vakavia vaivoja. Toivotan paljon onnea nyt seuraavaan kiertoon! Toivotaan että clomit tuovat ratkaisun ongelmaan. Olet jo aivan liian kauan täällä joutunut pyörimään!

Alfridan kanssa jaan samat fiilikset. Alkukierrosta tuntuu että jääköön koko pikkukakkospalsta, mutta näin puolenvälin jälkeen käyn täällä aamuin illoin :) Kyllä tuo päänuppi tekee tepposia.

Niinku Chocomumkin sanoi; nyt kun ei syö mitään pillereitä niin kropassa tuntuu jatkuvasti kaikenmaailman tuntemuksia! Toki siihen vaikuttaa varmasti sekin että nyt niitä nippailuja kuuntelee ihan eri tavalla kuin silloin kun ei raskautta odota, mut on se myllerrys varmasti voimakkaampaa luomukierrossa verrattuna pillerikiertoon.

Koitin kuulostella itseäi kovin tarkasti tälläkertaa myös alkukierrosta, että voin sitten kumota loppukierrosta omat kuvitelmani :) Hahaa!! How low can you go? Tunsin siis myös alkukierrossa jos jonkilaista raskausoiretta ja jos niitä nyt loppukierrosta taas ilmenee niin tiedänpähän ettei ne ole kovin spesiaaleja ja ovat mahdollisia missä vaiheessa tahansa!

Olette ehkä lukeneetkin vau.fi sivuilta raskauden kulusta viikko viikolta. Siellä kerrotaan mun mielestä aika valaisevasti mitä ennen hedelmöitystä ja sen jälkeen tapahtuu. Raskaudenhan voi huomata vasta kun munasolu on kiinnittynyt ja hCG hormonia alkaa syntyä ja tähän menee n. viikko hedelmöityksestä. Olen tiennyt tämän pitkään, mutta MIKSI sitä alkaa heti oviksen jälkeen tunnustelemaan itseään ja fiiliksiään kun MITÄÄN ei voi tuntua!

Voi pientä päätäni, miten sitä jaksaakin uskoa niin kovasti ja sitten taas pettyykin niin kovasti. Voivoivoivoivoi... tulipas taas pitkä tarina :)

MAijamehille uudet onnittelut varmistuneelle plussalle! Onnea matkaan!

Ketään piinailemassa tällä hetkellä?

KesäEemeli 18/27-30 yk7

Vierailija
66/82 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella loistava kuvaus!! :) :)

Voi mun pikkupäätä kans Kesäeemeli, onneks meitä on "ainakin kaks"!! Ei voi olle totta, että kaikki tunteet on matkassa ja koko ajan. Ja jostain mä luin yhdestä, joka oli plussannut ja sanoi, että kyllä sen tietää kun raskaana on, mutkun mä tiedän joka kuukausi!!!! ;) Uskomatonta!!Mutta totta! Kyllä korvien välissä voi viirata monessakin asiassa ja kun mulla ei taida muissa asioissa niin kovin pahasti viirata, niin tässä sitten oikein kunnolla!!!

Hauskaa iltaa kaikille!

Alfrida... 21/35-45 yk 7

Vierailija
67/82 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn alfriidan ja kesäeemelin pöpipääjuttuihin, eli luuloraskaus olis varmaan hyvä termi tälle. =) Jos nyt nuo yleiset ovisoiereet (kivut, limat ja nipistelyt) pitää yhtään paikkansa, niin eikös ne ole aika samoja mitä alkuraskaudessakin saattaa olla. Kai se on hyvä jatkumo: eli kun ovis osuu kohdalla ja oireet jatkuu raskausoireina. =)

Mulla on kyllä kroppa ihan sekasin kun on omat hormoonit vallassa. Noh, se hyvä siinä on, että tissit on aika turvonneet, ja mies tykkää=) Ei ainakaan ole pahitteeksi vauvahaaveille. Kyllä se luonto on rakentanu naisen viksusti!!!

Eräs tuttu synnytti juuri tänään potran pojan ja sen uuden ihmeen näkeminen tuskin helpottaa mun vauvkuumetta =) Tänään "piti" sit titysti käydä ostamassa lahjaa vauvalle ja tovi siellä vauvanvaate-osasttolla taas vierähtikin =D Mies hipelöi niitä tyttöjen mekkoja ja kovasti ehdotteli että jos saa toivoa niin... Me ollaan molemmat ihan mahdottomia

Vierailija
68/82 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina tipahdin kovaa ja korkealta...km rv7+3. Suru ja epätoivo alkaa helpttaa...Eli nyt kuumeillaan taas. Esikoinen täytti muutama viikko sitten 1v ja nyt oli kakkonen enemmän ku tervetullut. Toivottavasti tärppäis yhtä helposti ku toi kesken mennytkin...joka tärppäs ekasta kierrosta. Nyt vaan ollaan pohdittu,et pitääkö odottaa ne yhdet menkat,vai antaakko luonnon päättää?!? Kaveri tuli km:n jälkeen heti raskaaks ja täl hetkel jo puolessa välin menossa. Ja ku mihinkään kaavintaan ym. ei näil näkymin joudu niin... Mut ajattelin käydä yksityisel viel uudelleen ultrassa kuhan tää vuoto tästä loppuu.

Salsa08 ja kai kp5/30...tiiä sitte miten kroppa palautuu.

P.S. Hirmuisesti pekkuja kaikille ja iso läjä tarrasukkia plussanneille!!!

Vierailija
69/82 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruunne! Se on aivan kamalaa, uskon tietäväni hyvin miltä sinusta tuntuu.

Anna itsellesi aikaa surra!

Vauvakuume on kova tollaisen kokemuksen jälkeen, itselläni ainakin tuntuu että vain se uusi (loppun asti onnistunut) raskaus voi lopulta parantaa tuon epäonnisen kamalan tapauksen.

Me aloitimme uuden yrityksen heti kun vuoto oli loppunut, mutta sitä tiputteluvuotoa kesti kyllä varmaan kolmisen viikkoa ja se eka kierto oli tosi pitkä. Sillä yrityksen tiellä olemme edelleen :( Tsemppiä kuitenkin matkaan!!

Omaan napaan ei uutta.

KesäEemeli 19/27-30 yk7

Vierailija
70/82 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salsalle paljon lämpimiä ajatuksia ja voimia!! Tuntuu varmaan kauhealta olla ensin onnen kukkuloilla ja sieltä sitten tipahtaa...takas tänne kuumeilijoihin. :( Mut jos yhtään lohduttaa, niin täällä meitä on monta ja tänne voit "purkaa" jos ahdistaa!! Tsemppiä uuteen yritykseen!

Muuten eipä mitään! Mites piinaviikkoiset? Onko niitä? Ja kuis menee? Mä odotan ja odotan......... Hohhoijaa!

Alfrida

Vierailija
71/82 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja vielä chocomum, mä en voi edes mennä vauvojenvaateosastolle!! Huh! ja Hih :)

Vierailija
72/82 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos alfridalle tsempeistä! Kyllä tää tästä taas! Tänään tuli verikoe tulokset ja hyvältä näytti "et ole raskaana" sanoi joku urpo perushoitaja...samainen tyyppi joka haastatteli mua maanantaina! Ei mitään pahoitteluja sanonut eikä muuta. Jotenki toivois vähän jotain empatiaa. Naistentautien polilla ku varmasti kaikki potilaat tarvii empatiaa...ni sit vaan tuijotellaan papereita,eikä kohdata potilaita ollenkaan! Pistää oikeen vihaks! sit sitä kaikkee katsoo viel ihan toisenlaisin silmin,ku oon itsekin hoitoalalla töissä! Pikku kriittinen hirviö taidan olla!;D

Mut onneks nyt alkaa ahdistus väistyy ja odotan ku kuuta nousevaa,et pääsee aloittaa uuden yrityksen!;) Näin ajattelin,et sit ku tää jälkivuoto on loppu,ni menen yksityiselle ja sit vaan uutta yritystä heti kehiin,jos sielläkin näyttää hyvältä! Hittoon kaikki yksien menkkojen odottelut! Ei nyt pysty ajatteleekaan,et pitäs alkaa uudelleen käyttää ehkäisyä! Ja niin paljon lukenu hyviä kokemuksia siitä,et on tullu heti keskenmenon jälkeen uudelleen raskaaks ja kaikki menny hyvin!:) Eli sitä odotellessa! Josko hyvin käy,ni vois viel elokuun lopulle ehtiä!:)

Vierailija
73/82 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salsalle paljon tsemppiä, voin vain kuvitella kuinka pahalta tuntuu.. paljon onnea kuitenkin uuteen yritykseen=)

Mulle hyökkäs taas maailman realiteetit päin kasvoja eilen.=( tuoss jo mainitsin erään tutun uudesta vauvasta, mutta alku ei olekaan ihan niin ruusuinen... Noh lapsella todettiin vika sydämessä/verenkierrossa jota jo eilen leikattiin. =/ siinä tuli itellekkin ihan tippa linsiin, kun yhtäkkiä muuttuu suuri onni suureksi suruksi ja huoleksi. Siihen mukaan vielä kaikkien jutut keskenmenoista niin ei taas tiedä kuinka paniikissa sitä mahd. odotusaikana tulee olemaan=( Tiedän et ei pitäis murehtia, mutta ehkä saan sen pahan olon tänne purettua, miehen olkapää otti jo eilen ne "äiti-hormooniitkut" vastaan =D

Niin ja vielä niistä vauvanvaateosastoista: NE ON NIIN KOUKUTTAVIA!!! Siellä on niin söpöjä ihanuuksia myynnissä, että huh huh.

chocomum kp 16

Vierailija
74/82 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl tää tästä alkaa taas helpottaa. Huomen tosin voi olla vähän rankkaa,ku olis ollu eka neuvola. Mut onneks on tuo ihana esikoinen piristämässä päiviä!:)

Paljon onnea kaikille yritykseen! Toivottavasti kaikki siirrymme pian odotus puolelle ja PYSYMME SIELLÄ SIT KANS synnytykseen asti!:)

Vierailija
75/82 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Ei ole minusta paljon kuulunutkaan täällä. On mennyt aika esikoisen kanssa sekä pahoinvoidessa : Tein plussan kuun puolivälissä. Tarkkaa laskettua aikaa ei ole, ilmeisesti heinäkuussa. Kiertoahan mulla ei varsinaista ollut, kun ei tullut tätiä kylään imetyksen ohessa.

Nyt viikot jotain 7+5 :)

Plussatuulia teille kaikille!

Vierailija
76/82 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkaa marraskuu vedellä viimoisiaan.

Suuret onnittelut Prinsessa65:lle plussasta! Toivottavasti nyt et kamalna huonostis iellä kuitenkaan voi.... Mä oon sua pari kertaa täällä kaivannut. ;-) Tarrasukkia pikkaselle!

Niin enpä ole vielä toivottanut tervetulleeksi uusimpia kakkosia joten: tervetuloa jonttu82 ja salsa08! Tulkaa vaan rohkeesti ja aktiivisesti mukaan keskusteluihin niin opitaan tuntee teitä! =)

ON: Mulla on ihan sellanen fiilis et menkat alkaa ihan just silleen het paikalla ihan kohta ja kp on 26/28. Muuten asia on ihan hyvä, saaphan alottaa clomit ihan koht silleen mutta jos menkat alkaa tänään ni ovis osuu keskiviikko-torstai- akselille joka ei oo yhtään hyväs illä mies on poissa sillon ja mulla ei ainakaan ke-iltana mitään mahista lähtee tapaamaan häntä toiselle paikkakunnalle. Ja kun näitä clomi-kiertoja on vaan kolme ni ykskään ovis ei sais mennä "harakoille". Voi kääk! No, jäädään seuraamaan aj toivomaan ettei alkais tänään. Huomenna olis jo paljon parempi päivä ja paras olis tiistai niin ku pitkän (normaalin) kierron mukaan pitäskin alkaa.

No juupelis juu, mitäs muille?

Tee: Soffu kp 26/28 yk 16----> yk17 alkaa ihan just silläi... HUI!

Vierailija
77/82 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatteline t aletaas päivittää mieluummin tuo esittelypino jokaisen kuukausipinon alkuun ni ei tarvii pitää tuota toista pinoa matkassa. Ehkä hieman helpompaa!

Nyt sieltä nopealla silmäyksellä puuttuu ainakin mukula ja jonttu!

Vierailija
78/82 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kävin apteekista ostamassa jo nyt testin, sillä kyllähän mä itseni tunnen ja tiedän että oon siihen tikkuun kuitenkin "etuajassa" pissimässä =D ClearBluen testissä luki, että 4 päivää ennen menkkojen alkua vois tehdä, mut nyt mä bongasin netistä, että jo KP 19 vois moisen tehdä. What?!?

Onko kukaan tehnyt noin aikasin, tai kuullut et kukaan ois mitään viivaa siihen saanu...? Ehkä jos on jotain tosi vahvaa hormoonia omassa kropassa =D

Nyt on vauvanteko puuhat keskittynyt päivien laskemiseen, toivottavsti menis viikko nopeesti...

aisniin: onnea plussanneille, tullaan sankalla joukolla kohta perässä=)

Vierailija
79/82 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan ja mukavaa sunnuntaita!

Onnea Prinsessa65:lle! Sinähän salakavalasti olet ehtinyt raskaustua kun jo viikolla 7 ja vasta nyt meille ilmoitat ;) Hehee, ehkä niitä on tärkeämpiäkin hommia. Hieno juttu kuitenkin!

Soffu: Kannatan ideaa että esittelyt laitetaan kuukausipinon alkuun! Kohtahan sen joulukuun pinon voikin jo tehdä. Mitens, joko täti tuli?

Aamutytär: huomasin esittelyistä että ollaan saman ikäisiä ja meillä on samanikäiset esikoiset ja oviskin sattui samalle viikonlopulle tässä kierrossa ;) Eiköhän plussata molemman :) !

Ja Chocomumkin siis piinailee, tsemppiä sinnekin suuntaan!

Täällä siis kuukauden kuumottavin viikko taas alkamassa. Onneksi olen ihan vahingossa järkännyt kamalasti ohjelmaa itselleni koko ensi viikoksi. Ei ehkä tarvitse miettiä asiaa kuin 150 kertaa päivässä :) Vielä en ole onneksi alkanut kuvittelmaan mitään kun ei tunnu miltään. Testi on minullakin kaapissa ollut jo kuukausia ja itsenäisyyspäivänä saan testata jos sinne asti pääsen puhtain (vessa)paperein ;)

Kuulostaa ihmeelliseltä toi Chocomumin löytämä juttu et jos joku testi näyttäisi raskauden jo kp19, eihän munasolu ole edes kiinnittynyt noin aikaisin (ellei ole tosi lyhyt kierto). Jostain luin et 12 päivää kiinnittymisestä herkimmät testit näyttää plussan mut en tiedä, varmaan yksilöllistä sekin.

Reipasta sunnuntaita kaikille ja onnenpotku persauksiin!

KesäEemeli 22/27-30 yk7

Vierailija
80/82 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ohi nyt!:) Ei siis enää jälkivuotoa...eli täysillä uutta yrittää!:) Täytynee kuitenki viel huomenna soitella gynelle aikaa,et saa täyden varmuuden,et kaikki on taas kunnossa. Labroissa ei ilmeisti näkyny enää raskaushormonia,et senki puolesta tuskin tarvii mitään kuukautisia odottaa...ja ku ei kerran kaavintaakaan tarvittu,ku tyhjeni itestään. Voi vitsi et odotan niin paljon,et olisin taas raskaana...ja et sit menis kaikki kans hyvin...ei kiitos enää tuollaista takapakkia!:(

Juu kuulostaa aika hurjalta tuo,et jo kp19 testi näyttäis plussaa.:) Aika lyhyt kierto sais olla kyl. Ite kans lueskelin jostain,et joku saanu plussan ku ollu 13 päivää ovulaatiosta. Mut ite kytl päätin,et nyt en kyl rupee haskaa rahoja turhaan testailuu. Tosta keskenmenneestä nimittäin näytti plussaa vasta kp41/30! Sekin jo sillon vähän ihmetytti,ku esikoisesta sain jo tosi selkeen plussan kp30/30. Et kyl mä seuraavaks ainaki yritän odottaa siihen päivään,ku menkkojen pitäs alkaa.:) Nyt tosin ei oo ees tietoa koska niihen pitäs alkaa,mut ku km-vuoto kesti yhtä kauan,ku yleensä menkat,ni voi olla et palautuu kierto kertaheitol normaaliks. Toivotaan ainaki. Sit voisin testailla tos vaik jouluaattona...mielellään plussan tietty!:)

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja paljon onnea kaikille plussanneille.

Salsa08 9/30 yk1 ja kauhea vauvakuume!:)