Yhdysvallat aikoo lopettaa tiedustelutietojen jakamisen: "Venäjän ja USA:n salaliitto"
Kommentit (18)
Kiovan regiimin sotaponnistelut ei onnistuisi ilman USA:n myötävaikutusta, joten tällä on paljon sananvaltaa.
Miksei puhuta siitä mitään miten EU on ostanut Venäjältä polttoainetta ja kaasua koko hyökkäyssodan ajan, eli tukenut Venäjää? Itse asiassa samaan aikaan Ukrainan tukeminen antaa vaikutelman, että tavoitteena on vain mahdollisimman pitkä sota.
Vierailija kirjoitti:
Miksei puhuta siitä mitään miten EU on ostanut Venäjältä polttoainetta ja kaasua koko hyökkäyssodan ajan, eli tukenut Venäjää? Itse asiassa samaan aikaan Ukrainan tukeminen antaa vaikutelman, että tavoitteena on vain mahdollisimman pitkä sota.
No mutku ihan just lopetetaan! Nih! Joten se on ihan oikein!
Eli toisin sanoen Trump halua nyt sodan leviävän Eurooppaan.
Venäjä ja USA jakaa pian Euroopan keskenään ja nauraa räksyttävät päälle.
Voi meitä pumpulin päällä istuvia nössyköitä.
Proxy-sota ei mennyt niin kuin olivat suunnitelleet ja nyt on johtopäätösten aika.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se leviäisi?
Krasnov lopetti Venäjän vakoilemisen heti ensi töikseen, joten ei kai tuossa ole mitään uutta.
Iigorit ne jaksaa jankuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se leviäisi?
Euroopan maat tuskin antavat Venäjän "voittaa" tekemättä mitään.
Vieläkö Zele siitä voiton punnertaa?
Tämä kuulostaa ihan siltä, että Eurooppa ja Kiina liittoutuvat.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan hyvä hetki todeta Trumputista sama kuin jo ystävästään Putinista: naamiot, vaikkakin oranssi väri onkin jäänyt, on pudonneet, eikä tällä keisarilla ole vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Luulen yhä useamman haluavankin tuota. Venäjän alaisuudessa eivät nimittäin mmuuttajat riehu, tai lentävät kuin leppäkeihäs.
Ajankohta ei ole sattumaa sillä pian on välivaalit jossa Trumpilta viedään läjäpäin valtaa. Jännityksella odotamme palkitseeko usalainen äänestäjä kun heidän johtajansa ja kävi polvilleen lutkuttamaan kansanmurhaajan ruttuista kikkeliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen yhä useamman haluavankin tuota. Venäjän alaisuudessa eivät nimittäin mmuuttajat riehu, tai lentävät kuin leppäkeihäs.
Persut ne jaksaa ihailla Venäjää.
Suomen päämediat ja näiden asiantuntijat 2020-2026:
-propagandaa
-disinformaatiota
-misinformaatiota
annettujen agendojen mukaisesti