~~> PiKkU2 MaRrAsKuU
Moikka!
Vimpula: Kyllä tuo esikoinen on ihan luomuna tullu. Sitäkin kyllä odoteltiin vuosi ennenko tärppäs. Mutta silloin mulla oli emätintulehdus joka myöskin vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Eli aina löytyy jotain...=D Söin antibiootit ja tulin heti sauraavasta kierrosta raskaaksi joten uskon nyt että kyllä mä helposti raskaudun kuiteski.
KesäEemeli: Ehei, minä en lähe täältä mihinkään. Oottekos huomennau että muut kuumeilijat vaihtuu mutta minä pysyn...=D No ehkäpä nyt ku saan clomit antamaan vauhtia....=D *no hard feelings*
Vitsit, mun piti kommentoida vaikka mitä mutta nyt unohtu kaikki asiat ku aloin tekee tätä uutta pinoa.... No täytyy käydä lukemassa tuota vanhaa pinoa uudestaan eka.
Mukavaa plussaus-marraskuuta pikku kakkosiin!
Soffu kp 28/28 yk 15 (kuitenki nyt jänskää vähän et alkaako ne menkat nyt huomenna vai ei vaikka 95% pitäs alkaa....)
Kommentit (82)
kp 1 ja clomit ostettu. Eka kuuri alkaa keskiviikkona.
Salsa08:lle tsemppiä uuteen yritykseen!
Tee: Soffu kp1/27-28 YK 17
Heh, toi oliskin kiva tollainen jouluaaton testaus, mut kannattaa vasta testata joulupäivänä, niin saa rauhassa ottaa rauhassa punkkua ja syödä lohta ja muita kaloja... :)
Täällä luulisin, että pitäsi olla ehkä tänään ovis. Tuntunut vähän siltä ja peitotkin viikonloppuna heilunut aika ahkeraan... Leikkasin tässä hiukset ja mies innostui asiasta niin paljon, että päätti nyt oikein innostua viikonloppuna ;) Heh. Pitää varmaan leikkauttaa hiukset aina ennen ovulaatiota?! Koittakaa itsekin! Hitsi jos olisin jo vaikka 2 vuotta sitten arvannut, niin olisin käynyt kampaajalla vähän aikaisemmin... (käyn siis kyllä ihan usein)
Mä oon nyt päätynyt siihen, että kp on ilmeisesti aika tarkka 38. Eli tässä nyt olis kyllä aika hyvä päivä ovulaatiolle sitten...Jip, ainakin ihan varmasti ollaan koitettu! :)
Joo, mut onneks nyt kuitenkin pääsee pikkujouluihin ennen joulun aikaa ilman mitään sen oudompia selityksiä, jos siis tulis raskaaks!
Noh, tää oli tällainen omanapa viesti...
Ai niin ja onnea Prinsessa65:lle ja tarrasukkia matkaan. Ja onnea kaikille, joilla alkoi uusi toivon kierto ja niille joilla piinaviikot! Toivotaan iloisia joululahjoja!
Alfrida kp 26/38