Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulun ensimmäistä odottavat ja marraskuu

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa. Tähän vauva arkeen totuttautuminen on vienyt kyllä kaikki mehut totaalisesti. En saa itseäni hinattua edes tietokoneen ääreen. Mutta nyt alkaa pikkuhiljaa rytmit tasoittua joten eiköhän tämä tästä.

Helluselle hurjan paljon onnea!!! Oli ihana lukea synnytyskertomukseksi. Tuli kyllä omat kokemukset hyvin mieleen:) Esimerkiksi tuo muistin menetys kävi mullakin. Myöhemmin piti mieheltä kysellä että oli oikeasti tapahtunut jotain vai kuvittelenko vain. Ja samoten puolet juteltuista asioista on aivan unholassa. Mutta mahtava kuulla että teillä arki on lähtenyt hyvin pyörimään.

Ja Verkun tarinakin oli mukava lukea. Mukava että teilläkin meni synnytys hyvin ja Oulaskankaan toiminta oli hyvää. Ihana että isä sai olla ja vierailla vaikka koko päivän:) Elähän vielä hätäile koliikin kanssa. Voihan se olla näin alkuun vaan totuttelemista elämään ja syömiseen. Meillä on kans välillä ollut mahavaivoja ja selvästi oikeen itkee sitä kun piereskelee. Kävin suosiolla apteekista hakemassa Cuplatonia (kirjotinkohan oikein) ja on auttanut kyllä poijalla hyvin. Aluksi ajattelin että yövalvomiset johtuvat mahavaivoista mutta päivällä nukkuu niin hyvin että rytmit taitaa poikaa itkettää enemmän (on kyllä maha vaivojakin jonkin verran niin päivällä kun yöllä). Eihän sinusta ole mitään jäljellä jos laitokselle jäi 10kg!!!! Muistat nyt syödä ja juoda kovasti jos imetät että maitoa riittää tarpeeksi! Ja kyllä ne tikit alkaa parantua muutamassa päivässä jos osaa vaan olla sievästi:) Normi siteet mulla ainakin hiertivät ilkeästi tikkejä ja siitä ärty kyllä niin että käveleminen teki kipeää. Kävin hakemassa kunnon tenaladyjä niin helpotti kummasti:)

Marsupialialla alkaa olla viikot ja päivät loppumetreillä:) Kyllä ne nuo viimeset hetket on jännittävimpiä. Oikeen kutkuttaa mieltä ajatella olla sinun saappaissa:) Onko ne muuten puhunut käynnistyksestä mitään? Mulle ne äitipolilla sanoivat että harvoin päästetään sokerilapsia yli lasketun ajan? Sillä aloittelivat mullakin sen käynnistelyn niin aikaisin. Mutta eihän sulla enää ole niin pitkää aikaa, joten ei muuta kun ompelukone huutamaan niin aika kuluu lentäen:)

Songatorella taisi olla vain hyviä uutisia lääkäri käynneiltä (nyt jo unohtu mitä olit kirjoittanut tarkemmin) Sulla on vaan nyt nautinnollista odottelua edessä:)

Meillä alkaa rytmit olla kohdillaan. Alkuyöt valvotaan ja päivät nukutaan. Joka päivä syödään suurin piirtein samoihin aikoihin ja nukutaan kans. Siinäpäs arvoitus miten tuon rytmin sais pyöräytettyä toisin päin??? Olen suosiolla siirtynyt nukkumaan yöt sohvalle ja vauva nukkuu jos nukkuu sitterissä että mies sais nukuttua edes vähän. Meillä mies oli yhden viikon isyyslomalla. Olisi kyllä nyt myöhemmin ajateltuna ollut mahtavaa jos olisi voinut olla koko kolme viikkoa ettei itellä käy liian raskaaksi nuo yövalvomiset. Minulla ainakin on ihan pitänyt opetella että nukkuu päivällä kun vauvakin on untenmailla. Muuten ei jaksa millään… Mutta on tämä niiiiiiiin ihanaa. Vauvakin tuntuu kasvavan aivan silmissä. Eilen kun vauva nukkui sylissä ja alkoi ihan yhtäkkiä hytkyä kummallisesti. Säikähdin että mikä herranjumala sille tuli. Samantien huomasin että nauroi unissaan niin makiasti että oikein hytku ja kikatti:D Kyllä oli äitillä hauskaa ja kaikille piti tästäkin uudesta asiasta soitella:D Paino on lähtenyt hyvin nousemaan ja pari päivää laitokselta tulon jälkeen oli paino noussut 130g ja reilun viikon päästä jo 400g. Meillähän kävi neuvolatäti jo kaksi päivää kotiutumisen jälkeen ekan kerran tuon painon seurannan takia. Mutta nyt pitää lähtä syöttö hommiin niin vauvan kun miehenkin.

Onko teillä muuten Facebookissa sivuja? Olisi mukava nähdä kuvia jos teillä on siellä esillä:) Ei kehtaa vielä lähteä vauvan kans kovin vierailemaan…

Z ja Vaavi 3vk

Vierailija
82/101 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpas siis tänne kun kehoitettiin :) Eli nyt menossa rv 8+3 ja kävin neuvolassa tuossa eilen ekaa kertaa. Laskettu aika 5.7.2009, mutta epäilen että muuttuu hieman ekassa ultrassa, kun menkat olivat niin epäsäännölliset.

Nyt siis odotellaan ensimmäistämme mä 23v. ja mies 26v. Tyrnävällä asustellaan ja innoissaan odotellaan ekaa ultraa niin tietäis milloin uskaltaa tuleville mummille ja papoille kertoa tästä uudesta elämästä. Minun vanhemmat kun ovat ensikertalaisia tässä hommassa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva oli kuulla pitkästä aikaa Zahrinan kuulumisia. Teillähän kuuluu menevän vauvaelämä ihan mukavasti, eikös se yöeläminen kuulu siihen vaiheeseen? :D

Meillä on tosiaan tänään rv 40+0! Ihan hassua. Tänään on taas hyvä päivä, tuntuu menevän niin että on kaks huonoa ja kaks hyvää päivää, kun eilenkin oli ihan hyvä päivä. Eilen saatiin äitin ja siskon kans koko asunto puunattua puhtaaksi, ihana kun ei yksin tarvinnut rehkiä. Matotkin kävi ulkona ja lattiat on pesty ja vessat kiiltää. Nyt olis vauvan hyvä tulla.

Mulle ei oo puhuttu käynnistyksestä mitään, paitsi diabeteshoitaja meinas, ettei tarvi käynnistellä ainakaan vielä, kun arvot pysyny hyvinä ja vauvan painoarviokin oli niin keskikäyrillä. Että kyllä tämä varmaan saa ihan rauhassa vielä kasvaa. Odotellaan, odotellaan...

Kuulin muuten kaverilta, joka on harjottelussa os. 13, että siellä ollaan ehkä nyt purkamassa niitä vierailukieltoja. Siis isien ja sisarusten kohdalta. Olis kyllä ihan aiheellista. Eihän tuo epidemia kuitenkaan niin kovin paha ollut, ja pahin lienee jo ohi.

Mut löytää Facebookista kyllä, koko nimen saa sähköpostilla veeran@windowslive.com.

Vierailija
84/101 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Karkki joukkoomme! Täällä ei nyt tällä hetkellä kovin paljon ihan alussa olevia ole, mutta jospa niitä mukaan ilmaantuisi :)

Olipa niin ihanaa lukea Hellusen tarina synnytyksestä ja olosta Oysissa. Tuli jotenkin niin luottavainen ja lämpöinen olo sitä paikkaa kohtaan, että eiköhän mekin sieltä hengissä selvitä :)

Ja kiva kuulla sustakin Zahrina, ettet ihan ole hävinnyt plastalta kokonaan! :) Meneehän sen vaavin kanssa alussa aikaa, sehän on ihan selvä! Ja kannattaa sitä aikaa ottaakin ja levätä tarpeeksi! Me ei täältä mihinkään hävitä ja odotellaan kyllä kärsivällisesti.. Mutkin löytää facebookista, saat nimen joko Marsupialian kautta (olen siis jo hänen kaverinaan siellä) taikka s-postilla sognatore79@hotmail.com. Taikka kun Marsupialian kanssa tänään nähdään niin voin lisäillä sut jos hän jo tietää koko nimesi :)

Verkulla kävin tuossa alkuviikosta ja huomenna mennään miehen kanssa yhdessä siellä käymään ja täytyy sanoa, että kyllä on kaunis pieni vaavi sinne syntynyt! Oikein suloinen ja niin pikkuinen rintsessa :) Pikkuisen jänskätti sylissä pitää, kun jotenkin itku saa mut aina hermostumaan :) Mutta hyvin meni, oli niin tyytyväinen tyttö..

Vitsi, millainen typyhän se tuolla minun massussa elelee.. Just miehelle sanoin, että en haluis että syntyy tämän vuoden puolella ettei tartte niin nuorena mennä kouluun.. Mut sit mietittiin että saakohan nykyään laittaa loppuvuoden lapset kouluun vasta seuraavana vuonna niin lapsella enemmän aikaa kasvaa ja kypsyä. Itse joulukuun lapsena kyllä kärsinyt siitä, että on 6-vuotiaana ja vieläpä ilman eskaria joutunut koulutaipaleen aloittamaan. Oli rankkaa ja seurauksista saa kärsiä vieläkin..

Eilen muuten kävin taas neuvolassa ja kaikki oli hyvin. Hb edelleen hyvä, 129 eli väsymys ei siitä johdu. Taitanee olla jo tämän loppuraskuaden raskautta :) Sf-mitta oli nyt 30 ja täti meinas että hyvin ja tasaiseen on kasvanut. Edelleen vaavi siellä köllöttelee pää alaspäin, taitanee tykätä niin siellä olla kun jo niin kauan ollut muuttamatta asentoaan. Verenpaineetkin oli pudonneet jo minulle normaaleiksi, taitaa siis se flunssa todella olla historiaa ja kroppakin tuntee jo olon hyväksi. Ja viime yö oli muuten pitkään åitkään aikaan liitoskipuvapaa!!!!! Jee, oli ihanaa aamulla herätä kerrankin hyvin nukkuneena! Mitä nyt siis kaks herätystä vaan, toisella kertaa närästyslääktettä ja toisella vessaan :) Mutta ei herätystä joka kerta kun vaihtaa kylkeä :)

Nyt tuli semmoiset stoorit että :)

Sognatore 34+0

(Ja onneksi olkoon Marsupialia eräpäivästä!!! Tänään saunotaan vaavi liikeelle! ;))

Vierailija
85/101 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsupialialle onnea eräpäivästä! :) Kyllä se sieltä vielä tulee. Voi että, kukahan meille tulis siivoamaan? :) Ei vaan jaksa vielä ite ruveta imuria heiluttamaan.

Zahrinan kuulumisia kiva kuulla. Tikit on pikkuhiljaa paranemaan päin lääkekuurin ansiosta, olivat siis tulehtuneet.

Meillä tuo tyttö saa semmoisia hepuleita, aloittaa siis huudon ihan yhtäkkiä kovaa ja korkealta, mutta loppuukin onneksi aika äkkiä, alkaakseen kohta uudelleen :) Meillä taas huudetaan illat ja joskus päivällä, mutta yöt meillä yleensä nukutaan aika hyvin.

Disflatylit ja rela-tipat on meillä jo käytössä..

Hei, eikö se mies joutais sinne sohvalle nukkumaan? ;)

Kiva että poika kasvaa hyvin :)

Minä en oo saanu itteeni sinne naamakirjaan.

Meillä ei oo mies vielä edes pitänyt lomaa, harmi jos sun mies sai olla vaan viikon.

Sognatorelle kiitos kehuista :) Onhan se aivan ihana :)

Tänään pääsisi tallilla käymään. Kummasti on ulos ikävä vaikka huonot kelit onkin, me kun ei oo vauvan kanssa käyty ulkosalla vielä ollenkaan niin happihan tänne pirttiin meinaa loppua :)

Hoksasin aamulla, että mulla on toinen tissi mennyt suihkuavaksi sellaiseksi. Rupesi ihan naurattamaan, kun koko sänky kastui maidosta ja vauva huusi naama punaisena kun ei saanut nieltyä ja kasteli omankin naamansa. Rasittava vaiva taitaa tosin olla, pumppailemaan vissiin..

Verkku ja tyttö 2vko

Vierailija
86/101 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsupialialle onnittelut eräpäivästä =) ja Karkille tervetuloa. Toivotaan että ketjuun löytyy muitakin alkuvaiheessa olevia.

Minun viimeinen työpäivä oli sitten eilen ja nyt vietän tässä pari lomapäivää jonka jälkeen lauantaina on vuorossa ensimmäinen virallinen äippälomapäivä.

Täytyy sanoa, että tuntuupa nyt ihanalta, kun saa alkaa keskittyä kaikkeen muuhun kuin työssä käyntiin. Tänään olen aloitellut tässä siivoilemaan ja kaappeja pesemään tuolla alakerrassa. Hurjasti kaikkea ylimääräistä roinaa sitä nurkkiinsa ehtii kasata viidessä vuodessa. Ehkä pitäisi useammin muuttaa niin saisi tehtyä turhan tavaran inventaarion siinä sivussa.

Huomenna olisi sitten neuvola vihdoin. Aikaa kun on jouduttu siirtämään noiden rokotusten vuoksi. Kerrompa sitten uusimmat kuulumiset sen reissun jälkeen.

t.Katjuska ja pieni poika 34 + 1

Vierailija
87/101 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni ihan ohi, että Karkki oli kirjottanu samoihin aikoihin aamusella ku minä. Tervetuloa joukkoon siis! :)

Nyt on käyty saunomassa Sognatoren luona, mutta ei sillä taida mitään vaikutusta olla. Mutta ei vielä kyllä ehtiskään synnyttään, ku lauantaina pitäis jouluostoksille... Että maanantai sopis mulle aika hyvin. Tai sunnuntaikin ehkä. :D (No nyt se ei ainakaan synny ennen ku vasta häädettynä.)

Katjuskalle mukavaa lomaa! :)

Vierailija
88/101 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytiin ekan kerran vaunuilemassa! Ihan pieni n.10min lenkki vaan, ku vauva on vielä niin pieni ja mun pyrstökään ei maratoneja vielä kestä. Mut oli kyllä ihana saada happea!!! Ja vauva nukkui tyytyväisesti vaunuissa. Meinas jo lanttu levitä täällä sisällä ja seinät kaatua päälle. Pitää ottaa päivittäiseen ohjelmaan tuo kävely. :)

Karkille tervetuloa ja tsemppiä ja onnea odotukseen!

Zahrina, meilläkin nukutaan ja syödään suunnilleen samoihin aikoihin päivällä ja yöllä. Rytmikin on ihan ok, paitsi n.1 aikaan yöllä herätään ja sit valvotaan 1-2h... Mut eipä se haittaa.

Hyvä kuulla, että Sognatorella on vointi parantunut, nyt vaan nauti viimeisistä viikoista ja lepäile! Tarvit kaikki mahdolliset voimat sit vauvan kanssa. Mutta me naiset ollaan sen verran sitkeitä ja kestäviä, että selvitään kyllä! :)

Marsupialian puolesta jännittää ihan kympillä. Eihän sitä tiedä, vaikka saisit maanantaivauvan niinku Verkku ja minä :) Tsemppiä nyt hirveesti!! Se on niin hullua ja jännittävää, kun synnytys voi alkaa periaatteessa minä päivänä hyvänsä.

Mä olen facebookissa Marsupialian kaveri, sieltä saa varmaan tiedot...

Katjuskalle oikeen ihanaa mammalomaa!! Ja kaikille mukavaa viikonloppua! :)

Hellunen ja poikanen 11 vrk

Vierailija
89/101 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tänään olis ollu sitten se viimenen kerta ilman vauvaa. (Toivoa sopii...) Mulle kelpais kyllä hyvin maanantaivauva! Ehtis syntyä vielä tämän kuun puolella, sais ens kuulta jo lapsilisät. :D Kaikki oli ihan ok, paino vähän laskenut ja sf-mitta pienentynyt, vauva on siis jo aika alhaalla. Pää liikkui kuulemma ihan vähän vielä, että täysin kiinnittyny ei vielä ole. Ja Katjuskankin bongasin, meillä oli samaan aikaan neuvola. :)

Tänään käytiin äitin ja siskon kans shoppailemassa, muutama kipeähkö supistus taas saaliina. (Ja miehelle joululahja, ihanaa!!) Jospa tämä tajuais täältä vielä ulos tulla. :) Yks ässä on vielä kokeilematta, kun se ei mua kauheesti kiinnosta. Mutta on Siivottu, Saunottu ja Shoppailtu. Että on siinäkin jo kolme!

Mukavaa viikonloppua toivottelen myös minä!

Vierailija
90/101 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eilenhän siis oli minullakin neuvola ja Marsupialian siinä samalla bongasin =)Oli ihana huomata miten paljon sinusta välittyi se, että haluaisit vauvan olevan jo massun ulkopuolella. Toivottavasti poikanen kuoriutuu kohta ja ei tarvisi enää viikkotolkulla kärvistellä =D Odottavan aika voi todellakin olla pitkä.

Sitten omia kuulumisia. Sf mitta kulkee keskikäyrällä ja pulssi pyörii 140 tuntumassa, kuten on koko raskausajan ollutkin. Vauva on asettunut pää alaspäin ja alkaa olla jo lähtökuopissaan siis =)

Terkka kyseli yleisesti kuulumisia ja onko ihmeempiä vaivoja ollut. Sain siis edelleen sanoa, että aika kivuttomasti on mennyt. Yöllä alkaa tuo asennon vaihto olla työläämpää, kun pystyn hyvin nukkumaan ainoastaan kylkiasennossa. Jotain rutinoita kuuluu tuolta lantion seutuvilta aina asentoa vaihtaessa. Ne liitoksethan siellä löysäilevät.

Muutoin ei närästä, eikä mitään iho-oireilujakaan ole (kutina yms). Ruokahalukin hyvä ja nukuttuakin kuitenkin saan ihan hyvin. Seuraava käynti onkin jo kahden viikon päästä ja kolmen viikon päästä ois viimeinen lääkärineuvola. Tahti siis täälläkin kovenee loppuun noiden visiittien suhteen.

Kotona jatkoin siivousurakkaa neuvolasta tulon jälkeen. Seuraavaksi ois kaappien järjestelyä tiedosa hieman lisää. Ai miten niin minusta on tulossa siivousfriikki ;)

Katseltiin tuossa miehen kanssa jo, mitä hankittais vauvalle sänkyä ym, joten kyllä se tästä suttaantuu =)

Mukavaa viikonloppua kaikille.

t.Katjuska

Vierailija
91/101 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi esikoistaan odottava. Laskettu aika tosin vasta kesällä ja etsinkin juttukavereita lähinnä muista samoilla viikoilla olevista, joten ilmoitelkaa toki itsestänne! :)

Rv 10+3

Vierailija
92/101 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans alkoi sitten virallinen äitiysloma eilen :) Näin se aika menee ja kohta on jo synnytys edessä.. Vaikkakin edelleen kovasti toivon, että tämä malttais pysytellä tuolla sinne tammmikuulle asti!

Marsupialia, mikä olo? Joko on supistukset tihentyneet? Onpa harmi kun se sauna ei mitään tehnyt, mutta saitpahan ainakin shoppailtua joululahjat. Mulla vielä sekin homma edessä eikä yhtään innosta!

Jaahas, sauna lämmin joten palataanpa myöhemmin asiaan :)

Sognatore 34+3

Vierailija
93/101 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi meidän neidin massua kun se on kipeä.. Toivottavasti edes vähän helpottais, niinkai ne sanoo että tämä 2vk on vaikeinta noiden mahavaivojen suhteen.

Osaakohan tuon ikäinen jo matkia, eilen näyttelin vauvalle kieltä niin sieltä se omakin tuli aina, tosin vähän jälkijunassa :)

Juu, jouluostokset. Ois kiva käydä, muttei oikein talous anna periksi alkaa koko suvulle ostamaan lahjoja, meitä kun piisaa.. Mietiskelin, että jos tekisi jotain omatekoisia suklaita, oisko ideoita, mimmoiset purkit ois hyviä?

Jännä kyllä, miten raskaudet on erilaisia, jos Marsupialialla ei saa saunassa ainuttakaan supistusta, ja mulla oli pitkään saunominen tosi tuskasta kun maha oli kivikova koko saunareissun ajan :)

Eilen käytiin vasta eka kyläilyreissulla mummolassa, päästiin kaksistaan saunaankin, rentoutti kyllä kivasti. Neitikin malttoi jättää pahimmat huudot kotiin saakka! :)

Jospa tässä alkaisi jotain touhuamaankin tälle päivää, kun sai pikkuisen nukkumaan.

Nimiä pitäisi keksiä jo kovaa kyytiä, mutta pää raksuttaa ihan tyhjää!

Vierailija
94/101 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkkejä, edelleenkään, että vauva haluais ulos tuolta mahasta. Muuten mua ei niin haittaiskaan, vaikka se tuolla vielä vähän aikaa viihtyis, mutta ne lapsilisät olis niin kiva saada joulukuussa jo... Nyt on taas vointi ja mielikin ihan hyvä, niin jaksaa odotella.

Verkku, Kodin Ykkösessä oli ihania ja hauskoja suklaamuotteja myynnissä. Oli ihan sellasia tavallisen konvehtisuklaan mallisia ja sitten sellasia ukkeleita, joilla oli erilaisia ilmeitä ja irvistyksiä. Niistä varmaan ainakin tulis kivoja lahjoja. :)

Kävin tänään katsomassa Hellusen pientä poikaa, ja kylläpä se olikin pieni! Ja niin kovin suloinen. Ei oikein tajuakaan, että semmonen tuolta munki mahasta pitäis putkahtaa ulos ihan pian. Jotenkin ihan epätodellinen ajatus, että pitäis johonkin synnyttämään lähteä. Ei oikein ymmärrä pieni pää. Vastahan tuo sai alkunsa...

Huomenna onkin marraskuun viimenen päivä. Joku muu saa alottaa seuraavan ketjun, ku mulla voi päivittäminen olla vähän niin ja näin, jos tässä vaikka jakaantuis pian. :) Hauskaa alkavaa viikkoa!

-marsupialia rv 40+3

Vierailija
95/101 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sisko sitten järjestänyt ne vauvajuhlat niin täytenä yllätyksenä mulle että itku tuli "järkytyksestä" :) Tiesinhän mä toki että se ne mulle järjestää vaan niiden piti olla vasta ens viikonloppuna. Mentiin sitten ihan normaalisti tänään käymään meidän porukoilla niin sieltä olohuoneesta iso porukka huutaa yllätys, yllätys! Ensin katsoin vaan suu auki ja sitten kapsahdin mieheni kaulaan ja itkuhan se tuli. Itkien sitten kävin kaikki halailemassa läpi ennnen kuin hormonit vähän rauhoittu :D Oli ihana päivä/ilta ja sisko oli niin kauniiksi koristellut talon prinsessailmapalloilla ja serpentiinillä. Tarjottavaa oli paljon monenlaista ja vauvakin sai kaikenlaista pientä tervetuliaislahjaa niinkuin harsoja, helistintä, nenänniistäjää ja vaippaa :) Nimiehdotuksia kerättiin ja hyviä vinkkejä tuli tulevalle äidille sylin täydeltä. Ihania lupauksia annettiin myös tulevasta avusta vauvan synnyttyä. Kyllä on ihanaa että on niin mahtava tukiverkosto ympärillä, kaikki valmiina auttamaan! Eiköhän mekin silloin tästä selvitä :)

Sognatore 34+3

Vierailija
96/101 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnu tulla maanantaivauvaa tänne. Ainakaan tällä viikolla. Höh. Tänään on taas sellanen päivä, että mielelläni luopusin jo mahasta ja ottasin vauvan tilalle. Eilen ei ollu mitään kiirettä, mutta tänään olis. Kumma miten se mieli muuttuu yön aikana... No, meille tulee sitten joulukuun vauva, se on ihan varmaa! Tammikuulle asti tää ei onneksi ehdi. :D

Kivalta kuulosti Sognatoren yllätyspippalot. :)

Sisko lähti joku aika sitte Hukan kans lenkille, ihanaa kun ei ite tarvinnu. Sillä oliki taas tänään hieman ylimäärästä energiaa... koiralla siis. Jospa se nyt sais niitä vähän taas purettua. Juoksutin sitä kyllä aamulla pihalla, sai juosta kepin perässä. Eipä se kyllä tainnu mitään auttaa, villiinty vaan entisestään. :)

Ei kai mulla muuta. Tylsää on ja väsyttää. Sais syntyä jo tuo pieni.

-marsupialia 40+4

Vierailija
97/101 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan avata uutta ketjua, mutta tökkii pahasti. Kovasti pakottaa mua rekisteröitymään?? vaikka olen kyllä rekisteröitynyt ja sisäänkirjautunut näillä tunnuksilla sen tsiljoona kertaa..

No, katsotaan josko onnistaisi...

Vierailija
98/101 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää teki samaa viime kuun vaihteessakin. Jossain vaiheessa se sitten lähti toimimaan. Muistaakseni... Ainaki jotenki sain avattua tämän ketjun. :D

Mutta niin, täällä ollaan edelleen! Pitää käydä joka päivä ilmottautumassa, ettei kukaan vaan turhaan luule mun olevan jakautumassa. :D

Vierailija
99/101 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saatais pian myös vähän jouluisemmat kelit, on niin harmaata tuolla ulkona!

Täällä ollaan harjoiteltu kantoliinailua, se on tosi kivaa, voi vaikka tehdä ruokaa tai tiskata ja vauva voi olla mukana. Tosi kätevää, varsinkin nyt kun mies on mennyt töihin ja olen pienen kanssa päivät yksin kotona. Ei tarvi jättää toista yksin mihinkään. Vaunuiltu ollaan päivittäin ja myös kokeiltu kestovaippoja.

Miten Verkun vointi? Toivottavasti parempi, ei oo herkkua, että on ap ihan hellänä... Mulla on jo aika hyvä tilanne, melkeen pystyn istumaanki jo normaalisti ja kävelyä/seisaalla olemista ei haittaa oikeestaan enää ollenkaan. Onko vauvalla vielä ollu mahakipuja? Meilläki muutama yö itkeskeltiin mahanpurujen kanssa,mutta viime yönä ei tarvinnu itkeä. Tosi kiva, niin sai itekin nukkua paremmin.

Sognatore, varmaan ihana yllätys oli ne vauvajuhlat! :) Ja hyvää mammalomaa! Ja toivottavasti Marsupialia pääsee pian synnyttämään! :D

H+poika 2vko (jo!!)

Vierailija
100/101 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolla sitten yliaikasuuskäynnille synnyttäjien vastaanottoon, mikäli sinne ei sitä ennen pääse oikeille asioille. Kaikki oli neuvolassa kohillaan, niinku ennenki.

Saishan tuo jo syntyä...

m 40+6