Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RASKAANA:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään positiivisen raskaustestin:)Onkos täällä muita jotka sai toukokuussa 2005 lapsen ja ovat taasen raskaana,meilä on siis tulossa toinen lapsi!!!

Vierailija
2/6 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein myös positiivisen testin viikko sitten. :) Meidän esikoinen on syntynyt lokakuussa 04, joten ikäeroa tulee himpun päälle 2v. Eikö olekin ihanaa olla taas raskaana??Itse ainakin hehkun onnea vaikka pahoinvoinnit kiusaa.. Esikoisesta ei ollut lainkaan alkuraskaudessa väsymystä vaikka oksentelinkin kokoajan, mutta nyt tuntuu että voisin nukkua aamusta iltaan. :) Miten sun olo??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raskaana on ihana olla,mutta vielä en oikein voi uskoa sitä todeksi,ku testin teosta on vasta pari tuntia aikaa.

Mua on väsyttänyt jo varmaan pari viikkoo tosi paljon,eikä oo huvittanut tehdä mitään kotihommia,pakonomaisesti oon kuiten niitä tehnyt ja alaselkään on sattunut aina välillä.Esikoisesta oli myös väsymystä,muita vaivoja siinä raskaudessa ei ollutkaan saa nähä miten nyt käy..

Vierailija
4/6 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hani80:

Tein tänään positiivisen raskaustestin:)Onkos täällä muita jotka sai toukokuussa 2005 lapsen ja ovat taasen raskaana,meilä on siis tulossa toinen lapsi!!!

Hämmästyin kun luin viestisi!

Meinasin tehdä ihan saman aloituksen!

Meillä siis toukokuussa 2005 syntynyt poika ja nyt odottelen rv 5+2.

-mm-

Vierailija
5/6 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo toukokuussa 05 syntyneet mun lapset mut kolmannen tytön la on toukuussa 06. =)

Teille tulee sit alle 2v ikäeroo. Mun ekalla ja tokalla käeroo 1v 3kk ja on se kivaa kun aina löytyy leikkikaveria. raskasta joskus mut helppoa mun mielestä nyt kun ne ei vaadi niin paljon apua.

Onnea odotukseen!

my_selene ja tytöt 04/02, 07/03 ja rv 34+4

Vierailija
6/6 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan kirjautua sun viestin takia. Ja taas yhtäaikaa raskaana, ihanaa!!!

Netta ja Nöppönen 28+6 (laittelen sulle kohta postia)