Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulun ensimmäistä odottavat ja marraskuu

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellunen, kiva että teillä menee hyvin siellä. Me saatiin lainaksi kantoreppu, mutta jotain mulla jäi siinä säätämättä kun painoi toista hartiaa niin kipeästi.

Täytyy kyllä tulla käymään kattomassa sun vauvaa mahdollisimman pian! :)

Mulla olo suurimmaksi osaksi ihan ok, välillä vaan heikottaa ja nyt väsyttää kun vauva itkee niin paljon. Eli ei oo helpottanut sen suhteen, mutta toivoa ei oo vielä menetetty :)

Marsupialia, toivottavasti pääsisit jo ennen tuota käyntiä synnyttämään. Vaikea kuvitella sun oloa, kun itse ei kerennyt missään välissä oikein kunnolla ruveta vauvaa odottamaan tulevaksi.

Mikä sulla on vointi?

Me käytiin juuri vaunulenkillä, ja voi että on vaikeaa pukea vauvaa ulos. Tuntuu että se paleltuu heti, vaikka oon tähän mennessä ihan ylipukenut sen.

Ensi viikolla sitten neuvola, kiva nähdä paljonko vauva on kasvanut. Ainakin pituutta se on ihan silmissä venähtänyt monta senttiä, kun vaatteet jää pieniksi :)

Ihanaa, kun hartiat, niska ja selkä on niin jumissa että pää on ihan halkeamispisteessä. En ois uskonut, että on näin vaikeaa löytää sellaista imetysasentoa, jossa ois joka paikka ihan rentona.

Verkku ja neiti 3vko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla