Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaako kun mies saa orkun

Vierailija
29.10.2009 |

Ei sitä aina huomaa naisesta. Olenko aivan kuutamolla jos peittelen asian ja annan siemensyöksyn tulla pidättäen tunteitani? Olisi vain niin kiva jos sen saisi jopa samaan aikaan... ja niin, että hyvä tunne näkyy.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

???? Ymmälläni olen...

Vierailija
2/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin yleensä tunnen miehen vehkeen "sykkivän", kun tulee. Eli vaikeaa ois hämätä ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en ainakaan osaa laueta huomaamattomasti, kyllä siinä tulee ääntä ja supisteluakin sen verran.

Vierailija
4/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei ääntä pitäis, niin en välttämättä huomais. Ainakaan heti, sitten vasta jos spermat valuis pois. Meillä mies laittaa ne aina emättimeen.

Vierailija
5/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä huomaan mun miehestä milloin hetki on koittanut. :) mä huomaan myös milloin orgasmi lähestyy.

mies sanoi kyllä, ettei muka huomaa milloin minä saan, mikä on mielestäni aika outoa, luulisin että sen jo kuulee aika selvästi, mutta ei miehen mielestä :D

Vierailija
6/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitäis tuntua supisteluna miehen kalussa. Voithan sä huutaa vaikka hoosiannaa, mutta jos kalulla sitä ei tunne, niin on vähän outoa.

Vierailija
7/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis ainakin minä huomaan kun oma mieheni saa orgasmin. Vehje tuntuu isommalta ;) Mies huomaa myös kun minä saan, vaikka yrittäisin olla hipihiljaa sillä hetkellä, mikä kyllä harvemmin onnistuu :D