Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUSI: Esikoishaaveilijoiden loppuvuosi 2009 * * *

Kommentit (353)

Vierailija
61/353 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin mukana yrityksessä:

Pöönis -80&mies -77

Yritys aloitettu 07/09

Pääkaupunkiseutu

Täällä on nyt eka kuukaus menossa, kun popsin foolihappoa ja greippimehuakin on tullu juotua nyt vikan viikon ajan. Saa nähdä tepsiikö noi..

Viime kuussa testasin ovista eka kertaa, se löytyikin. Oon tullu siihen tulokseen, että jatkan testaamista, koska kierto on muuttunu epäsäännöllisemmäksi sen jälkeen kun lopetin pillerit, niin pakko testata jotta tietää etes suurin piirtein millon olis potentiaalista heilutella lakanoita. Viime kuussa mulla oli ekaks kolmena päivänä himmee viiva ja sen jälkeen kahtena päivänä plussa. Nyt oli eilen himmee viiva, eli josko ovis tulis sit lähipäivinä.

Itse oon kans miettiny tota sikainfluenssaa ja päätyny siihen, et ottasin rokotuksen jos en ole raskaana tai jos olisin yli 3kk raskaana. Meillä rokotus pitää hakea työterveyshuollosta, jossa rokotusjärjestys on sama kuin muuallakin on määritelty.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!! :)

-Pöönis

kp 21/33-35 yk 4

Vierailija
62/353 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus, nyt tulee omanampaista tekstiä!

Mulla on ollut täällä jännät paikat, tänään on kp 27/25-26 ja vähän tuhrua on tullut perjantaista asti. Yleensä mun menkat alkaa tosi säännöllisesti noina päivinä ja heti aamusta, ja lisäksi yleensä ei oo noin montaa tuhrupäivää alkuun vaan vain yks tai kaks, niin päädyin sitten pissailemaan tikkuun tuossa äsken. Ja negaahan se näytti. :(

No, ei mulla nyt toiveet kauheen korkealla olleet kun on kuitenkin tuota tuhrua tullut ja maha on ollut tänään menkkamaisesti kipeä, mutta miksei se tulva jo tuu? Nyt voi kuitenkin rauhallisin (ja masentunein) mielin odotella tätiä tulevaksi kunnolla, jotta pääsisi seuraavaan yritykseen.

Ensi kierrossa ajateltiin miehen kanssa unohtaa kaikki ovulaatiopäivien laskemiset ja palata takaisin suhteen alkuaikoihin kun seksiä oli usein ja se oli vaihtelevaa! Kunhan tästä negafiiliksestä toivun niin odotan kyllä jo malttamattomana petileikkejä. :D

Jotenkin tuntuu että nämä kolme kiertoa kun ollaan "yrittämällä yritetty" vauvaa, meillä on ollut ehkä kaikkien aikojen vähyysennätys seksin määrässä. Mua ei vaan oo oikeen huvittanut muuta kuin niinä laskettuina "parhaina päivinä". Ihan hölmöä, mutta noin se vain on mennyt.

Parempaa onnea muille testaamishetkeä lähestyville, tämä tyttö siirtyy haaveilemaan elovauvasta.

-Helja, kp 27/25-26, yk melkein 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/353 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli sikainfluenssa-rokotteesta. Otin itse sellaisen n. vko sitten ja oon tosi tyytyväinen päätökseeni. Sain etukäteen paljon tietoa rokotteesta, mikä helpotti päätöstä ottaa rokote. Saamani tiedon mukaan rokote on turvallinen niin raskaana oleville kuin raskautta toivovillekin, ja sitä suositellaan kummallekin. Rokote ei saamani tiedon mukaan myöskään aiheuta mitään varo-aikaa raskauden yrittämiselle. Sivuvaikutukset rokotteesta ovat ilmeisen yksilölliset. Mulla rokotuskohta oli ensimmäiset pari vrk tosi kipeä ja aristava, mutta nyt asiasta ei ole enää mitään havaintoja. Samoin sain jonkin verran lihassärkyä ja mulla nousi vrk:n kuluessa hieman kuumetta, mutta nämäkin hävisivät tulehduskipulääkkeen ja levon avulla muutamassa tunnissa. Avomieheni ei puolestaan saanut rokotteesta minkäänlaisia sivuvaikutuksia.

Helja: Meillä käynnistyi kans just 4. kierto ja samanlaisia havaintoja olen tehnyt minäkin.. On tullut ehkä liikaa mietittyä ajoitusta ja muuta sellaista, joten suurin ilo ja intohimo on latistunut itse seksistä. En tiedä pystynkö olemaan täysin ajattelematta ovulaatiota ja muuta asiaan liittyvää, mutta ajattelin tsempata asiassa nyt ihan kunnolla ja yrittää nauttia seksistä "tuloksista" niin paljon välittämättä. Katsotaan onnistunko, yritys on ainakin kova :)

Janet yk 4 kp 4/ 27 - 38

Vierailija
64/353 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helja: sama täällä,tuntuu että seksiä harrastaa enemmän ja intohimoisemmin sillonku se ei oo "pakko". mut niinhän se on,se stressi taitaa viedä halut tai ainaki vähentää niitä..

Janet: tuo sun kertomus rokotteesta,laittaa taas ajattelemaan että pitäiskö sittenkin ottaa se. aviomies ei itse halua ottaa,mutta toisaalta mä haluaisin,oon aina ollu niin infektioherkkä saamaan kaikki mahdolliset taudit ja pöpöt... onko tietoa kellään että koska me "tavikset" saadaan käydä ottamassa rokote(helsingissä)?

ON: ei mitään uutta,peittoo heiluteltu jo kovasti,eilen välipäivä ja tänään taas sitten,niin jaksaa kunnolla :D vähän flunssanen olo ollut,niin täytyy säästää energiaa :)

hyvää loppuviikon alkua kaikille! :)

sunniee,kp13/28

Vierailija
65/353 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janet ja Sunniee: Ai että teilläkin sama juttu. :( No, yritetäänpäs piristyä tosiaan seuraavaan kiertoon ja ruveta nauttimaan yrityksestä! :D

ON: Yöllä vihdoin alkoi se kaivattu tulva, ja nyt en oikein tiedä pitäisikö ekaks päiväks laskea tämä vai eilinen... No lasken vaikka tämän päivän kun oli se tämän vuorokauden puolella jo. Eli nyt kärvistelen muutaman päivän menkkakivuissa ja tulvan kourissa ja sitten sen jälkeen uutta matoa vain koukkuun.

Yritän varmaan vähän vähentää tätä palstailuakin, jotta olisi helpompi olla laskematta kiertopäiviä ja stressaamatta tästä yrityksestä. Toivottavasti nyt maltan pysyä poissa ja tulen vasta muutaman viikon päästä kertomaan kaikista raskausoireistani. :)

Onnea matkaan kaikille!

Taustalle vetäytyvä Helja, kp 1/~26, yk 4

Vierailija
66/353 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyl niin totta, että näissä puuhissa niin helposti sortuu päivien laskemiseen ym. ja seksiä harrastetaan kalenterin, ei fiiliksen mukaan. Mun on ainakin ihan mahdoton olla ajattelematta asiaa, kun olen kahteen kiertoon bongannut oviksen tosi selkeästi tikuttamattakin. Niin vaan kävi viime viikollakin, että kun ensimmäisiä ovistuntemuksia huomasin, rupesin heti miettimään, että koska viimeksi oltiin petipuuhissa ja milloin viimeistään pitäisi seuraavan kerran olla, ettei vaan lipsahda ovis ohi.

Ja vaikka kuinka sovittiin, että annetaan tän keskenmenon jälkeisen kierron mennä omalla painollaan, niin ei vaan onnistu. Vajaa viikko oviksen jälkeen mä jo kyttään raskausoireita (viimeksi niitä tuli 1,5 viikkoa oviksesta) ja odotan malttamattomana, että voin testata ens viikon lopulla. Aaargh.

Thelma kp 20/? (korjasin noi päivät, kun viimeksi olin laskenu väärin)

Vierailija
67/353 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunniee: Samanlainen toi munkin mies on, aina kun on joku oire, päätä särkee, rintoja aristaa, mahaan sattuu tms, miehen mielestä olen raskaana. Sit se vaan sanoo et kyllä siel nyt joku on. Toivotaan toivotaan.. Jotenkin vaan ei osaa ja uskalla uskoa et ekalla kerralla onnistais. En halua ajatella asiaa liikaa, mut kovasti toivon plussaa. Ihana huomata kuinka toi mies muuttuu ihan höppänäksi.

Mulla tosiaan on näitä oireita, rintoja aristaa, nännit ovat kipeät, mahassa menkkamaista kipua (hyvin pientä sellaista), pään särkyä.. Siinä nyt jotain. Tosin nekin voi johtua muuttuneesta hormonitoiminnasta. Kamalaa tämä epätietoisuus ja odottaminen :D

Plussatuulia kaikille + +

Kp 25/??

Vierailija
68/353 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Memm!

Keski-Suomi

Minä -85 Mies -85

Yritys aloitettu 09/09

Vierailija
69/353 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aikaisemmassa pinkassa kävin esittäytymässä, mutta esittelyissä ei vielä näkynyt, joten laitetaanpa uudelleen.

Kotoisin ollaan Pohjois-Pohjanmaalta, Minä 27-v ja mies 28-v. Naimisissa ollaan. Yritys tai "tulee jos on tullakseen" on aloitettu tässä syksyn mittaan.

Nyt on tosiaan kp 15 menossa ja tuntuu ainakin, et ovis ois lähellä. Nyt on ensimmäinen kierto, että ollaan edes mietitty, että yritetään heilutella peittoja ahkerasti oviksen aikaan.. joten jännityksellä odotamme mitä tuleman pitää. Viime kuussa tuli jo pieni hiki pintaan kun menkat oli reilun viikon myöhässä, mutta alkoivat loppujen lopuksi kuitenkin.

Vierailija
70/353 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp90 : sama homma tosiaan,pieniki oire niin heti ollaan raskaana :D toisaalta suloista että mies jaksaa uskoa joka kerta että pikkunen ois tulollaan ! :)

mua on nyt alkanu pelottaan tää sikainfluenssa ihan tosissaan. oon ihan varma että sairastun siihen ,ja saan kaikki mahdolliset jälkisairaudet mm.keuhkokuumeen. :s haluan sen rokotteen ! vaikka kerkee se mieli vielä muuttua kunnes sen rokotteen aika tulee sit...

mp90:lle paljon nyt tsemppiä että sieltä plussa tulis,oireita sulla on jos jonkinmoista ! :D

Vierailija
71/353 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp90: Kuulostaa jännältä :D Peukut pystyssä täällä! Ite hain taas parit testit, ei tätiä kuulu, Tänään oli hieman hassuja tuntemukia alavatsassa, mut muuten ei liiemmin mitään..

Täällä päädyttiin siihen et avokki menee ottamaan rokotteen kun saa sen astmansa puolesta ja ite kans kyl miettiny kovasti et otanko jos en ole raskaana.. mut alkanu kyl jo lämpeneen rokotteelle :)

Kaikille kaikkea hyvää! Ulkona sataa lunta!

Jospa sitä aamulla testailis.. en tiedä enää mitä toivon, plussaa vai negaa, että sais otettua rokotteet ym alta pois vai mitäh.. huoh..

Vierailija
72/353 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou kaikki.

Täälläkin haaveillaan ensimmäisestä. Perheen kokoonpano tällä hetkellä minä, mies (molemmat '89) ja kaksi koiraa. Asustellaan Pohjois-Pohjanmaalla.

Varsinaisesti ei yritetä, vaan meilläkin tulee jos on tullakseen (tjot 09/09 alkaen). Vaikka molemmat paljon ajattelee ja puhuu lapsista, ei aiota toistaiseksi ottaa asiasta stressin aihetta.

Nyt taas elellään jännittäviä aikoja, menossa kp 18/24 ja tätä foorumia lueskelemalla on saatu aikaan se, että vähintäänkin pseudo-vauva on tulollaan (raskausoireita on niin helppo löytää itsestään). :D Testaaminen jo polttelee mielessä, vaan vielä pitäisi vaan malttaa odotella.

Tsemppiä kaikille haaveilijoille, toivottavasti haaveenne toteutuvat. :)

73/353 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän on tullu paljon porukkaa täältä Pohjois-pohjanmaalta ;) Kiva kiva. Heh oiski sattumaa jos vieltä samalta paikkakunnalta tai joku tuttu/ystävä :D nesialla sama yrityksen alotusaikaki ku meillä :D Ihanaa.

ON: Täälä täti tais lähtiä ja nyt vissii kp 5/24 tai jotai ei nyt jaksa tarkistaa ja yk, on siis toinen :) Täs on jostai syystä tullu mietittyä paljon omaa lapsuutta ja millasia vanhempia omani on. Ei niin hohdokasta... Huoh.

Vierailija
74/353 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon niin pihalla.. mä oon joko kipeenä tai sit raskaana.. pakko olla jompaa kumpaa..

eilen huomasin et tärisin kylmyydestä koko päivän ja välillä mulle tuli tosi kuuma olo.. mut enimmäkseen vilustutti ja nyt aamulla on ihan samanlainen olo kun eilen.. illalla mittasin lämpöä ja se oli vaan 36,8, vaikka olo oli ihan kuin olisi ollut 39.. päänsärkyäkin on.. ihme kun toi lämpö ei oo korkeempi.. eilen kans näin yhden mun kaverin vauvan ja kun pidin sitä sylissä niin yhtäkkiä mä liikutuin niin paljon et aloin itkeä ja sit siitä tuli sellasta itkunaurua kun musta se vauva vaan oli niin ihana.. ennen oon kyllä kyennyt pidättelemään tunteitani mut eilen en.. ihmeellistä.. nousis toi kuume nyt korkealle niin vois mennä terkkariin, kun nyt ne vaan naurais et mitä sä tällä lämmöllä oikein tulet.. en ole vielä tehnyt raskaustestiä.. jos toi lämpö ois ollut enemmän niin oisin tehnyt mut siis nyt aamullakin se oli 36,8 enkä mitään lääkkeitä ole välissä ottanut.. mä niin toivon olevani raskaan.. ja ainakin mä kuvittelen et rinnat ois painavat.. mut en oo varma..

plussatuulia

tur-koo-si kp 32/?(41) yk 2

Vierailija
75/353 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tur-koo-si : nyt toivotaan sit parasta ! ihan lupaavalta kuulostaa :) teehän se testi ja luo meihin muihinki vähän toiveita plussalla :D

ON: kp14/28 , ja ovis kuumottelee alavatsassa,hyödynnetty on,toivottavasti tarpeeksi.

vielä ei oo iskeny se piinainen odotus,mutta kai se tässä ku alkaa tulla valeoireita :D

plussia nyt paljon !!!!!+++

Vierailija
76/353 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en uskalla tehdä raskaustestiä kun pelkään et tulee pettymyksiä..

oon täs näin vapaapäivän kunniaks surffannu netissä ja lukenut vaikka miten paljon raskausoireista.. ja haluan niin uskoa et oon raskaana.. jotenkin oon psyykannut itseni uskomaan et niin ois.. mut toisaalta järki sanoo toista.. mul on lämpö edelleen alle 37 ja päätä särkyy ja viluttaa ja väsyttää, vähän niin kun ois krapulainen olo vaik oikeasti ei ole krapulaa.. ei oo onneks menkat alkaneet.. yks testi houkuttais kaapissa, mut ollaan sovittu miehen kanssa et tehdään se yhdessä ja se on tänään töissä joten en kai sitä ainakaan tänään tee.. mut sunnuntaina viimestään.. ja sit mietityttää se sikainfluenssakin et jos tää onkin sitä ilman kuumetta, mut toisaalta ei mulla on nuhaa tai kurkkukipee.. tai no ehkä kaks kertaa päivässä pitää niistää nenä mut siis ei oo mitää flunssaa.. ja jos oiskin sairaana ja raskaana niin sit pelkään et jos alkiolle aiheutuis jotain.. hirveetä kun sitä ajattelee jo tässä vaiheessa kaikkea vaikka ei ole vielä varmuutta mistään.. sitä kun haluaisi kontrolloida kaikkea..

mut siis pelottaa se testin teko koska sit jos nega tulee niin tuntisin itseni tosi tyhmäksi ja häpeäisin kun oon tälläsiä pohtinut ja kun tuntemukset on nyt tälläsiä..

anteeksi tämä vuodatus :)

niin ja kävin lukemassa tota odotuspuoltakin jo (niin kun aina välillä) niin muistaakseni joku tosta tän ketjun listasta oli plussannut ja siirtynyt sinne jos oikein muistan

Vierailija
77/353 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas kaikille ja tervetuloa uusille. Nyt pitäs olla kaikki listassa :)

Tur-koo-si: kukakohan se plussaaja mahtas olla? Ja peukut pystyssä, että noi sun "oireet" todellakin on oireita!:D Ainakin kuulostaa lupaavalle.

Monny: meniskö tää loppuvuosi vielä täällä ja tässä ketjussa? Joku toinen aloittaa sitten seuraavan :) Vai ahdistaako? ;-)

ON: lääkkeellinen tyhjennys alkoi eilen. Saikulla olen loppuviikon, onneksi! Eilen oli panacodista huolimatta kovia kipuja, tänään onneksi jo lievempiä. Vuotoa on ja paljon! Mun menkat yleensä on ihan normaalit, ei mitenkään runsaat ja nyt oon suorastaan järkyttynyt tästä veren määrästä. :D

Kävin tällä viikolla maanantain verikokeissa ja hcg-arvo oli yli 16 000. Soitin tiistainan poliklinikalle noista tuloksista ja hoitsu sanoi siellä, että pitää mennä ens viikolla uusiin verikokeisiin ja takas polille. Ihmettelin tätä asiaa, mutta en hoksannut kysyä, että miksi. Omakin lääkäri vähän mietti, että miksi sinne nyt takas pitäs mennä, ellei se gyne sitten epäile kohdun ulkoista. Tosin ei se mitään siitä sanonut puhelimessa. Joka tapauksessa sinne on mentävä, toivon vaan ettei siellä nyt ole mitään tätä tuulimunaa kummempaa...

Nyt takaisin sohvalle ja plussatuulia kaikille!

Vierailija
78/353 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta tulee, ihanaa! Minuun on iskenyt ihan jouluolo... Eiköhän se siitä tosin asetu kuukaudeksi, kun tuo lumi tuskin pysyy maassa. Minusta joulu alkaa vasta joulukuussa.

AIE ja Monny: Olen ihan samaa mieltä AIE:n kanssa, että tämä loppuvuosi voitaisiin vielä olla tässä ketjussa. Vaikka onhan tänne tullut niin paljon uusia, että meinaa välillä sekaisin mennä.

ON: Lekuri tuumasi, että lääkekuurini ei ole este raskauden yrittämiselle. Tarkoitus oli silti pitää vähän taukoa, mutta eipäs niitä kumiukkoja viitsitty kuitenkaan kaivaa esiin. Joten saa nähdä, nyt siis kai tjottaillaan. Ei ainakaan mitään hampaat irvessä yritystä tällä erää - onneksi.

Täällä oli puhetta siitä rokotteesta. Haluaisin kovin ehtiä ottaa sen ennen raskautumista. Mutta toisaalta ottaisin sen varmasti sittenkin, kun saisin tietää olevani raskaana, jos en aiemmin ehtisi. Olen tällainen hermoilija, vähän tuppaa huolettamaan.

Plussatuulia ja hyvää mieltä kaikille!

- Deeli kp 6/24-39

PS. Vielä piti toivottaa AIE:lle voimia toipumiseen! Toivottavasti testitulokset normalisoituvat, eikä ole mitään hämminkiä. Kurjaa tuollainen!

Vierailija
79/353 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIE:lle voimia toipumiseen. Toivottavasti vuoto loppuu nopeasti ja kaikki menee muutenkin hyvin.

Mua jänskättää ihan hirveästi. Viime kierron keskenmenneestä epäilin ensimmäisiä oireita pari päivää ennen testiä, mut nyt kun muistan, millaisia ne oireet olivat, tunnistan kyl jotain sen suuntaista jo nyt viikko oviksen jälkeen. Toivottavasti nää nyt on sitä mitä kuvittelen, mutta mua on paleltanut viime päivinä, vessassa saa ravata jatkuvasti, rinnat on arat, äskeinen keittolounas kuvotti ja olen tosi turvoksissa.

Ens viikon loppuun odottelen testaamisen kans. Silloin on 2 viikkoa oviksesta.

Mukavaa alkavaa viikonloppua! Mulla on vielä pari tuntia töitä, tosin viikonloppu menee aika pitkälle työ- ja opiskeluhommissa.

Thelma kp 22/?

Vierailija
80/353 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tur-koo-si ja Thelma: Meillä on vähän samanlainen tilanne tällä hetkellä :) jännää! Mullakin on jo viikon verran palellut, mutta kuumetta ei. Yötkin olen joutunut kahden peiton alla nukkumaan. Ihan vähän nuhaa, muttei flunssaa. Pää kipeä muutamana päivänä. Alaselkää jomottaa, alamahaa välillä nippailee. Rinnat on hieman arat ja turvonneet. Yks päivä ihan pienestä asiasta tuli itku, vaikka yleensä aika harvoin itken. Eilen sama homma. Toinen kissoistamme on alkanut viihtyä paljon sylissä (ehkä sekin aavistelee jotain?). Tai sitten on vaan parantunut, kun ollut vähän sairaana :D Että tämmöisiä "oireita" täällä. En myöskään uskalla testata, kun pelkää taas pettyvänsä. Menkat pitäisi alkaa tänään tai viimeistään maanantaina.

Mitäköhän mantalle kuuluu, joko olet testaillut?

Tsempityksiä kaikille sitä tarvitseville ja plussatuulia hurjasti!!