Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUSI: Esikoishaaveilijoiden loppuvuosi 2009 * * *

Kommentit (353)

Vierailija
41/353 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä vaan roikun, vaikka pitäis ensi viikon töitä valmistella ja kotikin on kaaoksen partaalla.

Mä olen ollut bongaavina ovistuntemuksia täs loppuviikon aikana kaksi viikkoa keskenmenon jälkeen. Jonkinnäköistä yritystä on ollut, mutta jotenkin en ole jaksanu kauheasti ovista bongailla ja toimia suotuisalla hetkellä. Enemmän on energiaa menny KM:n jälkeiseen mielialan vaihteluun ja työkiireiden stressaamiseen. Kovasti toivon, että tärppäis, mutta toisaalta kauhulla ajattelen, että mulla ei oikeasti ole seuraavan kuuden viikon aikana mahdollisuutta olla kauhean väsynyt ja pahoinvoiva (ja tos keskenmenneessä mulla alkoi todella selvät oireet 1,5 viikkoa oviksen jälkeen). Ja taas toisaalta ajattelen, että olis niin hyvä tulla raskaaksi nyt, kun mulla on määräaikainen työsopimus kesän loppuun ja jos raskautuis lähiaikoina ei tarvis miettiä, mitä tekee syksyllä. Alkaa tuntua jo aika skitsofreeniseltä tää olo. Voisitteko laittaa mut pakkolomalle tän palstan käytöstä, että en liikaa veivais näitä asioita mielessäni?

Kuten ehkä huomaa, mä olen kova miettimään, pähkäilemään ja murehtimaan, mutta possuflunssaa en ole vielä ruvennut murehtimaan. Se tulee jos on tullakseen (toki pyrin parhaani mukaan sitä välttämään). Jos tulee, toivotaan, ettei iske kovin pahana olin silloin raskaana tai ei.

Mukavaa alkanutta marraskuuta ja toivotaan, että meistä iso liuta siirtyisi tämän kuun aikana tuonne odottavien puolelle ja pysyis siellä. :)

Vierailija
42/353 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pystys itekkin noin vähään tupakointiin. Mulla menee kyllä rutkasti enempi, en viitti edes myöntää kuinka paljon päivässä. Mutta olen kyllä tosissani ajatellut lopettaa jo yrityksen aikana, niin ei ole niin vaikea sitten kerralla lopettaa. Kunhan tämä yritys nyt edes lähtisi kunnolla käyntiin >:(

Hui kun Janetilla jännät hetket! Toivotaan, että olis kiinnittymisvuotoa ja pääsisit siirtymään o-puolelle! :)

Olen itse pohdiskellut tuota kiinnittymisvuotoa(en ole jaksanut googlettaa). Kuinka kauan hedelmöittymisestä kiinnitymisvuodon voi havaita? Oviksen aikoihin kuitenkin suht lähekkäin?

Minullakin sen verran jännät hetket, että odottelen vain koska menkat alkavat. Ihan tosi pienesti on hailakan vaaleanpunaista vuotoa ollut, muttei menkkoja lähellekkään. Yleensä minulla kuitenkin alkaa melko rysäyksellä. Nyt vaan yritän ajatuksen voimalla pitää tädin kaukana! Auttaahan se, auttaahan?! :D

Ja tsempit deelille. Harmi, jos pitää taukoa alkaa pitämään :( Toivotaan, että pääsisitte äkkiä takaisin yrityksen makuun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/353 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon käynyt lukemassa näitä viestejä kans varmaan kolmesti päivässä :D mut en oo saanut aikaiseksi aina kirjautua ja kommentoida.. nyt en sit muista ei mitä kaikkea sitä pitikään kommentoida..:/

mul on nyt siis yk2 kp 28 muistaakseni.. jotkut kysyivät että miten on kierrot menny pillereiden lopetuksen jälkeen.. mulla kesti 40pv eka luomukierto, ei ollut yhtään menkkakipuja... onneks.. nyt on siis menossa toinen luomukierto ja saa nähdä mitä tästä tulee.. mä luulen et mulla oli ovis viime maanantaina kp 22 kun oli vatsakipua ja jotenkin "kosteat oltavat" :) ja onneks tuli silloin miehen kanssa jumpattua.. :D eilen tuli ihan yks tai kaks pisaraa punertavaa pyyhkiessä.. olispa se ollut kiinnittymisvuotoa.. ainakin tohon väliin ois jäänyt 5pv väliä kun eiks se kiinnittyminen tapahdu yleensä 5-7pv hedelmöittymisestä.. tai sit se johtu jostain limakalvonirhaumasta.. en tiedä yhtään et milloin menkkojen pitäs alkaa.. mut veikkaan et viikonpäästä.. mä oon kans ajatellut tilata ton vauvalehden sit kun oon raskaana.. nyt vielä ostelen irtonumeroita kaupasta.. :) oon tässä pohtinut jo tulevia lasten nimiä ja lukenut paljon sikiön kehityksestä eri raskauden vaiheissa.. kuitenkin kokoajan hoen päässäni itselleni et nyt ei saa innostua liikaa kun sit tulee vaan pettymyksiä.. niin kun ekassa kierrossa.. sit tosta tupakasta ja alkoholista.. itse en polta ja toivon tsemppiä teille jotka yritätte sitä lopettaa, toivon että onnistutte :) mä oon kans sitä mieltä et raskaana en ota yhtään alkoholia.. ja nyt yritysvaiheessa otan vaan kiertojen alussa kun oon varma et en voi vielä olla raskaana, mut näin loppukierrosta en ota..

paljon plussasia kaikille :) ja mukavaa marraskuuta munkin puolesta!

Vierailija
44/353 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärsin siis ihan älyttömistä kivuista menkkojen aikana. Makaan puolikuolleena sängyssä, töistä ei tule sit mitään sillon (ekoina päivinä). Saisin terkkarin mukaan jotain vahvempaa lääkettäkin niihin. Mulla ei e-pillerit vaikuttanu kipuihin lainkaan. Kivut aina yhtä pahat. Mahaa kourasee jo ajatuksestakin.

Vierailija
45/353 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille! :) Ja kiitos kaikille ihanista tsemppauksista!

Täällä onkin ollut paljon elämää viikonlopun aikana, vaikka oli Halloween ja kaikkea. Me käytiin katsomassa lauantaina vähän stand up komiikkaa ja vietettiin muutenkin laatuaikaa kahdestaan

Vierailija
46/353 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uus yritys:

Tervetuloa uusille! :) Ja kiitos kaikille ihanista tsemppauksista!

Täällä onkin ollut paljon elämää viikonlopun aikana, vaikka oli Halloween ja kaikkea. Me käytiin katsomassa lauantaina vähän stand up komiikkaa ja vietettiin muutenkin laatuaikaa kahdestaan

Huomaa kyllä, että pieni taukoilu pupuilussa on tehnyt meille ihan hyvää. Oli tosi kivaa pitkästä aikaa pupuilla eilen, eikä maistunut puulta ;-) Nyt kun tulee taas ainakin viikon ellei useamman tauko, kun vuoto alkaa.

Kävin tänään taas ultrassa, tällä kertaa sairaalassa. Antoivat sitten sen esilääkkeen jo tänään ja keskiviikoksi loput tyhjennyslääkkeet mukaan. "Saan" ihan yksinäni kotona hoitaa hommat, ei tartte mennä sinne lekuriin. Ja vaan keskiviikon sain saikkua. Jotenkin musta ihmeellistä, kun joka lapussa kuitenkin lukee, että saikkua annetaan 2-5 päivää ja kivut voi olla pahatkin. Pitää siis hakea torstaina lisää sairaslomaa, jos ei olo oo yhtään sen oloinen, että huvittas mennä töihin. Pääasia kuitenkin, että tämä homma nyt saadaan pois päiväjärjestyksestä. Tämä gyne suositteli 2-3 kierron taukoa yritykseen. Minä heti kysyin, että onko se suositus vai käsky ja kun oli vaan suositus, en aio sitä noudattaa. Minä mitään 3 kuukautta jaksa odottaa! :D Vähän oli kyllä epämääräistä sen lääkärin puheet, kun tuntui olevan sitä mieltä, ettei ole tuulimuna vaan kehitys on vaan loppunut alkuunsa väärien kromosomien takia. Tuulimunassahan kun ei ees sitä kehitystä tapahdu ollenkaan. Mene ja tiedä sitten oliko tuulimuna vai keskeytynyt keskenmeno.

Muutenpa tänne ei mitään ihmeitä kuulukaan. Odotellaan uuteen yritykseen pääsyä.

Paitsi pitihän mun kommentoida tuosta alkoholista. Itselläni oli aluperin se periaate, että vain niinä päivinä kosken alkoholiin, kun on ihan 100% varmaa, että en ole raskaana. Siitä linjasta sitten lipsuin ja mm. kaksi viikkoa ennen plussa (jolloin menkat oli jo siis myöhässä vaikka negan sainkin) negan aiheuttamaan ketutukseen join. Ja join siis itseni pieneen humalaan sekä siitä viikon päästä vielä 3 siideriä. Tietty tuulimunassa ei saa syyttää itseään, mutta en voi mitään sille, että mietin tilannetta, että "mitä jos". Niinpä olenkin vakaasti päättänyt, että nyt saa se alkoholi tosiaan jäädä, korkeintaan menkkojen aikaa kosken alkoholiin, jos on silloinkaan pakko. En halua enää ottaa mitään riskejä.

Mutta, nyt pitää jatkaa töiden tekoa. Aurinkoa ja paljon plussatuulia kaikille!

Vierailija
47/353 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)

Noista menkkakivuista.. Itselleni tuli kanssa pillereiden lopettamisen jälkeen kauheet menkkakivut. Lääkettä saa popsia ja ei pysty paljon muuta tekemään, kun vaan makaamaan sängyssä. Toivon mukaan tärppäis pian, ettei hetkeen tartteis kivuista kärsiä.

Nyt tässä jännityksellä odotan että loppuiko tuo km jälkeinen vuoto tosiaan, vai huijasiko se vaan. Toivottavasti oikeesti loppu, että pääsis peittoja heiluttelemaan ja uutta kirppua yrittämään :)Ei tosin mitään havaintoakaan, että millon olis ovis, ku tosiaan oli tuo km. No mutta "hommiin" vaan. Ja greippimehunkin juonnin aloitin :) Saa nähdä onko mitään hyötyä..

sit olis tällä viikolla tuo sikainfluenssarokotus.. vähän jänskättää, mut nyt on hyvvä ottaa se, kun vasta ruetaan peittoja heiluttelemaan. Onpahan sit otettu, jos vaikka kohta tärppää, niin ei tartee sit pelätä saavansa possunuhan kun on raskaana.

Plussatuulia kaikille :D

Vierailija
48/353 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niinpä ne menkat sitten eilen alkoi ja kovilla kivuilla höystettyinä :( Aikainen vuoto oli siis vain tädin ensisoittoja. Positiivista tässä on kuitenkin se, että kierto jäi nyt edellistä maksipituista huomattavasti lyhyemmäksi ja inhimillisen pituiseksi (kp 27). Toivotaan, että tämä olisi suunta nyt jatkossakin, sillä viime kierron tädin odottelu ja negojen testaaminen oli todella ikävää.. Kivut on kovat ja muutenkin on varsin menkkamainen fiilis (=kaikki ketuttaa), MUTTA nyt jos koskaan aion laittaa itseni toden teolla likoon tähän kiertoon :) Sikainfluenssarokotteen sain viime viikolla, joten enää ei tartte pelätä senkään suhteen. Nyt siis haastan meidät kaikki hommaamaan ennätysmäärän plussia tälle kuulle, niin saadaan joululahjapaketteihin jotain varsin ainutlaatuista :)

Plussatuulia siskot,

Janet yk 4 kp 2/ 27-38

Vierailija
49/353 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä on tapahtunut paljon. Yllättävän yleisiä nämä varhaiset keskenmenot, täälläkin vaikka kuinka monilla. Pahoitteluni kaikille.

ON: Kp 41 menossa. Toissapäivänä ovislima, eilen ihan"viittä vaille" ovisplussa ja tänään haaleaakin haaleampi testiviiva eli nega... Eli nyt vois olla ovis päällä parasta aikaa. Onko kenelläkään kokemusta oviksesta tässä vaiheessa kiertoa??? Ihmetyttää.

Varasin ajan gynelle 27.11. Muutoinkin kun on PCO niin suositellaan vuosittaista kontrollia ja mun edellisestä käynnistä alkaa olla vuosi. Samalla juttelen tästä vauva-asiasta.

Plussia, plussia...

Tinsku

yk2 kp41/?(29)

Vierailija
50/353 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikainfluenssarokotteen ottaneet!

Ite miettiny et jos nyt en ole raskaana pitäskö ottaa sit kun sen saa, mut ku sitä on sanottu et se yks rokote ei kuulema anna täyttä suojaa et kevääl vois joutua ottaa jo toisen ja sit taas ku siltikään ei varmaks voi tietää et suojaako siltikään.. Ja kuullu et moni on silti ollu kipeempi ku aiemmin sinä vuonna ku ottanu esim. tavis influenssarokotteen.

Niin mulla on nyt todellinen ahdistusepätoivohuolipelkotiedottomuus ym. eli auttakaa.

Olen miettinyt siis että:

Jos olisin jo raskaana niin ottaisinko ollenkaan(varmaan moni muukin pohtinu)?? Loppuraskaus kuitenkin on se mikä herkemmin aiheuttaa komplikaatioita mun käsittääkseni.. Sitten just et odotanko yrityksen kanssa sinne et otan rokotteen ennen kun raskaudun, mut jos se toisaalta ei edes täysin varma suoja enkä muutenkaan ottas influenssarokotetta??

ym. ym. Haluaisin niiiiin vaan nauttia tästä ajasta mutta en pysty ku friikkaan tosta näköjään ihan liikaa.. Pitäskö vaan olla ottamatta rokote ja sit katsoa uudelleen jos ikinä edes tulen raskaaksi että mikä tilanne siinä vaiheessa kaiken suhteen.. toistaalta rokotan tietty kaiken mieluummin ilman raskautta. huoh.. Olenko ainut joka sekoilee näin täysin?

Mun tilanne siis tällä hetkellä seuraava:

Ekat luomumenkat edelleen kateissa/myöhässä- Nyt jotain about kp36/28 Tänään oli ja ehkä jo aiemminkin ihan vähän alaselän/vatsan tai jonkin sen alueen seudulla ihan mini sellainen tunne et mietin josko täti tulee, mut ei vaan näy. Ja siis ei mitään menkkoja edeltävää kipua vaan sellasta aavistus tunnetta, tiedättekö?

Sunnuntaina testi ole edelleen nega, niiden muutamien viime viikon roskishaamujen jälkeen..Ehkä olisin saanut jossain vaiheessa kuviteltua tuohonkin testiin jonkin ihan olemattoman varjon plussan paikalle, mutta kielsin itseäni, että jos en kerta heti näe niin antaa olla.. ärsyttävää.. en tiedä milloin alan uskoa että se eka luomu vaan vie aikansa.. ehkä vielä isänpäivänä testaan :DD

Mites muut ekan luomun odottajat??

Mukavaa viikon alkua kaikille.. ja pliis jotain lohduttavaa sikalenssusta friikkaavalle..:/

Vierailija
51/353 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin asiaa kanssa tosi pitkään ennen km. Tulin (luultavasti) siihen päätökseen, et jos raskaus olisi jatkunut, en varmaan olisi rokotetta ottanut, ainakaan ensimmäisen kolmanneksen aikana. Nyt sitten kun se meni kesken, ajattelin että otan sen nyt sitten. Onpahan otettuna, jos uusi raskaus tulee. Ja koska työni puolesta joudun olemaan mahdollisesti sikaflunssaihmisten kansssa tekemisisssä, niin en sitten ainakaan sillä riskeeraa mahdollista tulevaa raskautta. Jos raskaus ei olisi suunnitteilla, en luultavasti välttämättä ottaisi koko rokotetta, vaan sairastaisin taudin, jos se olisi minuun iskeäkseen! Voihan se tietysti olla, että sikainfluenssavirus muuntautuu ja siihen ei käy sitten enää tämä rokote, mutta nämä on aina näitä kaikenmaailman mahdollisuuksia mitä voi tapahtua. Päädyin nyt sitten ottamaan sen, kuten aiemmasta viestistä käy ilmi :D keskiviikkona täytyis käydä sit ottamassa se. Käyn sen jälkeen sitten kertomassa, että olenko hengissä vai en :P

Jos sulla MiiaMar ei ole mitään "hengenhätää" sen rokotteen ottamisen kans, niin voithan tämän viikon vielä odotella ja katsella tuleeko se plussa sieltä vai ei(tietysti toivon että tulisi plussa :)) ja sen mukaan sitten mietit et mitä tehdä.

En tiedä oliko tästä sinulle tai muille saman asian kanssa kamppaileville mitään hyötyä? Toivottavasti! :D

Vierailija
52/353 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että pääsee purkamaan jonnekkin, ukko pahanen menettää jo hermot ku hössötän menemään eri vaihtoehtoja. Hänellä itellä todettiin kesällä astma eikä silti kai ole ottamassa mitään rokotteita ja minä senkun aina panikoin kaikesta..

Mut tosiaan en näillä näppäimillä olisi ottamassa muutenkaan ja kun selkeästi ei ole mitään "velvoitetta" edes ottaa sitä tällä hetkellä niin ehkä nyt rauhoitun..hetkeksi.

Sit hyvin ärsyttävää kun en tiedä että olenko edes ovuloinut ja missä vaiheessa kuuta. Se oli tässä kierrossa uusi juttu( en muista mainitsinko), että juuri jossain puolen välin paikkeilla mahdollista kiertoa oli nännit kosketusarat, vaikka rinnat ei yhtään. Ei ikinä aiemmin ole ollut tuollaista joten siitä epäilinkin jos olis sattunu olemaan ovulaatio noihin aikoihin.. Ja jos on niin ollut että ovuloin tuolloin kaiken oppimäärän mukaan juuri normi aikaan, niin kyllä sen tädin olisi pitänyt jo sitten tulla.. Mutta koska sitähän en voi tietää niin en tiedä sitten mitään muutakaan :D

Mut sekin ku lopetin tosiaan pillerit sen viikon jälkeen laatan alusta, eli kesken, niin tavallaan olettas et sama ku pillerien unohtamisen kanssa että aloittaa mahdollisen ovulaation.. eli luulis et hyvinki on voinu se ovis ollut olla silloin.. pysyikö kukaan perässä.. Huh kylläpä tää on taas itsetutkiskelua.

Hyvät naiset, tämähän on vähän kuin joka tytön unelma: päiväkirja johon saa purkaa kaiken ja joka vielä antaa vastauksia ja omakohtaisia kokemusia ;D siksi lie niin viihdymme täällä.

Vierailija
53/353 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIE: Kiitti uudesta pinosta. Ja tsemppiä uuteen yritykseen. Harmi että sulla kävi ikävästi, mutta ens kerralla varmaan menee kaikki hyvin.

Tosiaan paljon on tapahtunut, kun en oo melkeen viikkoon kirjotellut...

Mulla menossa kp 28 ja ei niin minkäänlaisia varsinaisia oireita. Muutamia vihlaisuja ollut alavatsassa, mutta pistän ne hormonitasapainon palautumisen piikkiin. Testailla aion vasta viikon puolentoista päästä, en aiemmin. On tullu käytettyä niitä ovis- ja raskaustestejä ihan liikaa ja turhaan :( En tosiaan bongannu tästäkään kierrosta sitä ovista. Mutta muuten ihan positiivisella mielellä :D

Possuflunssa askarruttaa muakin. Mutta ellei se nyt tuosta muunnu vaarallisemmaksi, niin en pelkää kauheasti. Oon menossa kuun puolessa välissä "vaara-alueelle" mut pitää vaan pitää käsihygieniasta huolta jne jne :)

Tsemppiä kaikille yritykseen +++++tuulia

Kirsikka

Vierailija
54/353 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin voisitte lisäillä tänne esikoista toivovien joukkoon :)

Lounais-Suomesta

minä:-89 ja mies:-85

Yritys aloitettu 6/09

km 8/09 rv 6+0

Tällä hetkellä menossa kp 18/n.30 ja toiveissa olisi plussata tässä kuussa :) Toivottavasti tärppäis vihdoinki, että pääsis ihanan odotuksen makuun.

Tsemppiä kaikille muillekin ja jaksetaan odotella kärsivällisesti et päästään testailemaan!

-^enkeli-

55/353 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän käy kova kuhina... =)

AIE:lle suuret pahoittelut tuulimunasta, mutta onnea työpaikan säilymisestä!

kauheesti tullu uutta porukkaa ja tekstiä. eihän tässä enää perässä pysy vanha konkari.

tinttuliina, aie, manta ja deeli:

miten ois jos sittenki mentäis jo pidempään tuhdanneiden puolelle? ku täällä tää porukkaa vaihtuu aika tiuhaa tahtia niin päästäis sinne sit juoruilemaan ? =) vai haluatteko oottaa vuojen loppuun?

monny

yk9

Vierailija
56/353 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kyllä keskustelua on käyty,pari päivää kun on pois niin ei perässä pysy :D

täällä alkaa lähenemään ovis ja puuhailut on jo aloitettu,laskurin mukaan hedelmällisimmät päivät on 3.-8.11,jotenka nyt vaan kovasti yritystä siis !! :D

täytyy toivoa että nyt tärppää!

kärsivällisyyttä muillekin,tää odotus on ihanaa ja kamalaa. :)

plussapuhureita kovasti nyt kaikille tasapuolisesti.++

sunniee kp12/28

Vierailija
57/353 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vauvakuume on ihan huipussaan. Ostin testejä tässä ja ne odottelee tuolla kaapissa. Saa nähä pääseekö ens viikolla testaileen.. Vähän on ollut menkkamaista kipua tässä muutaman päivää, mut ne on menny aina ohi.. Mieski on alkanu enemmän jo kuumeilemaan, joka päivä se kysyy et onko siel mahassa ketään ;D Kumpa nyt olisikin..

Plussatuulia kaikille! + + +

Kp 24/?? Yk 1

Vierailija
58/353 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällähän käy oikeen kuhina todellakin ja uusia immeisiä on tullut roppakaupalla, tervetuloa vaan kaikille :)

Meni oikeen tovi kun lueskeli kaikki viestit..vaikka oon taustaillutkin harvase päivä ;)

>AIE: pahoittelut täältäkin tuulimunasta mutta kiva että olette miehen kanssa jo pirteämmällä tuulella :)

tinsku83: mulla myös pitkät kierrot ongelma ja viime viikon ti kp34 oli ovis todennäkösesti ainakin limojen mukaan ja olinkin aivan ihmeissäni kun aikasemmin valittelin että tapahtuuko mussa mitään ovulaation suuntasta edes!? eli kyllä voi olla myöhänen ovulaatio..tuliko hyödynnettyä? ;)

monnY: mmulle ihan sama ollaanko täällä vai mennäänkö sinne pidempään tuhdanneiden puolelle..mutta tosiaan tuntuu että uusia on tullu ihan hirveästi ni ei meinaa perässä pysyä :) ja ei muista kommentoida kaikkea..

ON: kp 41 menossa ja jännät paikat..tänään aamulla rusehtavaa vuotoa( nyt siis viikko eli n. 7 pvää oviksesta)ja sadattelin vessassa että nyt se täti taas kurvas paikalle mutta ihan vähän tulee rusehtavaa tuhrua niin ajattelin sen olevan ehkä kiinnittymisvuotoa?!tai siis todellakin TOIVON sen olevan.. koska menkat yleensä alkanut kyllä kunnon vuodolla..oireita muuten: vatsa turvoksissa ja huono olo muutamana iltana ennen nukkumaanmenoa eli joutunu syömään kevyesti viel ennen nukkumaan menoa..vatsaa nipistelee ja kuplii välillä ja oikeesti sellanen olotila että vois olla mahkuja :)

mutta todennäkösesti mun tuurilla täti vaan vähä kiusaa ja turhia toiveita antaa elätellä, toivoisin vaan niin kovasti!!! viime viikon ma pistettiin simpat matkaan niin luulis et ois viel mahkuja jos ovis ti-ke viime viikolla..onko muilla kokemusta kiinnittymisvuodosta?

muutama negatesti hätähousuna tehty mutta eihän se vielä näyttäisi kuitenkaan :)

manta1 kp41/ 33-51 yk? (aktiivisia ja ei-aktiivisia kiertoja nääs :)

Vierailija
59/353 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että,olispa itelläki testaus noin lähellä !!

sama homma täällä mp90 ! mies kuumeilee päivä päivältä enemmän,ja koko ajan sanoo,jos mua hiukan särkee päätä tai mitään,että niin,oot raskaana! :D oliskin,mutta kun eipä oo vielä niin hyvin käyny.

menis nopeesti taas nää pari viikkoa !! :)

mp90:lle paljon vaan nyt kärsivällisyyttä,ja toivotaan että pääset testaamaan ja plussamaan!!

Vierailija
60/353 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli luomumenkkoja odottavia.. Täälä kp19 ja välillä semmosia menkkamaisia tuntemuksia ollut jo vatsassa! Ei kait toi kierto noin lyhyeksi voi tulla! No onneks noi tuntemukset on vaihdellu, välillä häipyvät jonnekin.. Ja ehkä ne on ollut miedompia kuin normaalisti. Eikä vielä oo onneks vuoto alkanut. Saa nähdä millaseksi muodostuu tuo kierto!

Ja vielä tuosta sikainfluenssasta, siis vaikein aihe ikinä!! Kuka "tavallinen tallaaja" osaa päättää mikä olis paras vaihtoehto raskaanaolevalle! Vielä kun se Sveitsikin kielsi rokotuksen raskaanaolevilta! Ja täälä taas suositellaan ja melkeen pakotetaan ottamaan! Tiedä sitten..