UUSI: Esikoishaaveilijoiden loppuvuosi 2009 * * *
Kommentit (353)
se himmeä viiva on edelleen siinä testissä.. aattelin ehkä ylihuomenna tehdä toisen testin ja katsoa et onko vahvistunut.. ilmeisesti se apteekin oma raskaustesti ei oo kaikkein herkimpiä? vai miten on? kyllä mulla on jotenkin raskautunut olo.. tissit on nyt kyllä kipeämmät ja nännit nöpöttää vähän kokoajan vaik ei oo kylmä.. :) ja tänään kävi sellanen ihme sattuma kun oltiin kahvittelemassa niin mun isä kertoi nähneensä unta et kannoin vauvaa joka oli kapalossa ja olin tosi iloinen, ei kylläkään saanut unessaan selville et kumpi oli.. ja meistä se tuntui tosi jännältä kun oltiin aamulla saatu haamuplussa ja muut ei vielä tiedä mitään meidän pikku yrityksestä..siis sukulaisista joten aika sattumaa et sit kertoi just tänään siitä unesta.. :)
sit mä oon miettinyt et missä vaiheessa raskautta sitä itse alkaa sisäistämään et on raskaana kun nyt se tuntuu niin epätodelliselta..?
plussatuulia oikein reilusti teille muillekin päin.. jotta päästäisiin kaikki yhdessä odottajien puolelle :)
vielä onnellinen tur-koo-si ( tuntuu et oon vaan säkenöinyt tänään)
plussatuulia kaikille muillekin..
Kaikille plussanneille!
Kunpa itekin olis niin lähellä testausta vaan kun täytyy vielä odotella.
Meillä äiti on kyllä innoissaan tulevasta mut tiedän ettei isä hyväksy ihan helpolla ja miehen vanhemmat tulee todennäkösesti olemaan kanssa kova pala. Mut ollaan kyllä sitä mieltä et on meidän elämä ei niiden. Ja ollaan oltu kuitenkin yhessä yli neljä vuotta eikä oo ihan hetken mielijohde tämä perheenlisäys :)
-enkeli-
tur-koo-sille onnea! pidetään peukkuja että viiva vahvistuu :)
MiiaMar, onpa outoa.. ehkä sinuna testaisin vielä esim aamuvirtsasta?
Itse alan vähän ahdistua tästä odottamisen odottamisesta ja siksi olen enemmän taustalla. Meiltä on jo pari vuotta kyselty koska tulee vauvoja (sukulaiset & kaverit), siinä sitten hymistään että ei vielä..
Vaikuttaa parisuhteeseenkin, aluks oltiin molemmat intoa ja toivoa täynnä, meillä oli oma salaisuus. Nyt toivotaan edelleen kovasti mutta molempia mietityttää jos meissä onkin joku vialla.
Tosin nyt yk 7, tiedän että moni on yrittänyt paljon pidempään.
Miten te muut olette ajatelleet tän asian?
Nyt kp 35/23-38, säryt senkaltaiset että täti saapuu piakkoin..
-alisa
Apteekista saatavista testeistä herkin on Clearblue, se on jakanut mielipiteitä mutta ite uskon et ns. väärät plussa mitä jotku on saanu on johtunut just esim. kemiallisesta raskaudesta. Apteekin oma ei vissiin niin herkkä ole mitä itse kuullut. :)
joo mä oon kans kuullu ettei apteekin oma oo herkimmästä päästä,mut sit taas et clearblue ois.. :) tiiä sitte noista,tuoteselosteestahan sen näkee?
ON: aivan kamala olo,flunssa jatkuu,oksennus lensi aamulla ja ihan tukossa oon :/ toiv. ei nyt mitään kovin kamalaa tautia oo tänne tulossa :( kp18/28 ja alavatsaa vihloo, välillä oikeelta,välillä vasemmalta.mitään merkkejä ei siis oikeen mihinkää suuntaa.. huoh tätä odottamista.
terv.flunssainen ja ärtyinen sunniee kp18/28
plussatuulia ja kärsivällisyyttä kaikille :P
Kylläpäs taas oli lukemista, kun en viikonloppuna ehtinyt tänne lueskelemaan :) Paljon uusia, kiva!
Tur-koo-si ja MiiaMar: Oikein paljon onnea teille!! Kyllä ne haaleatkin varmasti ihan aitoja plussia on :D Onnea odotukseen.
... ja pahoittelut flunssan (sika tai ei) poteville :( Toiv. menee pian ohi.
ON: Tällasta kummallista tietämättömyyttä omalla kohdalla. YK 2 menossa siis ja tädistä ei tietoakaan. Kp taitaa olla jo 34. Luulen etten ole ovuloinut ollenkaan, kun testeillä en ainakaan oo bongannut mitään. Toisaalta en ole testannutkaan ovista enää viikkoon, kun haluan säästää osan testeistä mahdolliseen seuraavaan kiertoon. Oletankin, etten ole raskaana, koska mitään erikoisempia tuntemuksia ei ole ollut. Kolme päivää oli nyt sellaisia tuntuvia vihlaisuja alavatsan molemmin puolin ja ajattelinkin, että voisiko olla ovis. Kurjaa kun pillerit on pistänyt tän hormoonitoiminnan ihan sekasin....
...sit vähän tällasta pikkukemisti-leikkimistä :S
On tullut katseltua noita vauva-ohjelmia ja telkkarissa pyöri se 4-jaksoinen saammeko vauvan sarja. Siinähän se yks pari katseli mikroskoopilla miehen siittiöiden vointia. Noh, kun on mikroskooppi kotona, niin eilen sit oli pakko katsella vähän :D Siis oikeesti, mielenkiintonen kokemus. Mä olin ihan yllättynyt, että voikin nähdä niin hyvin pikku ihmisenalut liikkeessä, menivät kyllä vauhdilla edestakasin ja törmäilivät toisiinsa. En mä oo ainakaan ennen ajatellutkaan että kotimikroskoopilla voi niitä nähdä. Vaikutti ainakin, että miehessä ei meidän kohalla ole mitään vikaa, joten sitä ovulaatiota nyt koitetaan metsästää :D
Sellasta hauskaa meillä isänpäivänä :D
Plussatuulosia kaikille ja hyvää viikkoa!!!!
Kirsikka
kun ei sairastellessakaan ihan koko ajan jaksa nukkua..Nyt se mies-polollakin sama tauti. Lähti hakemaan lääkkeitä vielä kun jaksoi ja tuo samalla lisää testejä. Mulle tulee huono omatunto miten paljon rahaa palaa noihin testeihin.. Mut on ne nyt niin epämääräisiä ollu et pitää viel koittaa..Sekin et jos ees menkat olis alkanu jossain vaiheessa niin ei..Sit mietin kans josko se iiiiiiihan ensimmäinen testi jossa olin jotain näkeväni sillon joskus tosi kauan aikaa sit oliski vaan näyttäny ovista,ku sekihän mahdollista.. niin siinä tapauksessa se olis ollu tosi myöhään ja siks noi vois olla noin epämääräsiä vielä..Mut saa nähdä..Pyysin tuomaan myös digitaalisen testin mut niissä ärsyttää se et sit taas jos tavallinen näyttäski haamua niin mitäs sitten digitaalinen?? Jos se haamuhormoonimäärä vaikka ei sit kuitenkaan näy siinä, niin on niin tyly tuomio sit se selkeä "ei raskaana, inte gravid" :D
Mut jep..täällä tuplasaikkuillaan. Toivottavasti menis ohi ilman jälkipöpöjä niin vois huokasta jo tän sian osalta..
Kirsikan teksti oli piristävää lukemista :) Hauskaa mitä kaikkea sitä keksiikin kun näitä asioita pohdiskelee ja mikäs siinä jos on mikroskooppi kotosalla. Varmaan itsekin tutkiskelisin :)
kiitti taas onnitteluista.. toivottavasti saan pitää ne vielä huomennakin.. en nimittäin oo testannut tässä välissä ollenkaan.. pelottaa, että testiin piirtyykin vaan yksi viiva..
mul on ollut rinnat arat edelleen.. ja aamulla oli aikamoinen kuvotus ja eilen illalla.. bussissakin aamulla tuntui hirveältä, enkä edes päässyt istumaan kun oli niin täynnä.. ja hirveä nälkä on ollut parin tunnin välein.. :) ja tänään on ollut vatsa kipeä vasemmalla puolella alavatsaa.. toivottavasti ei ois mikään kohdunulkopuolinen :(
mä sit innostuin ostamaan tänään jo niitä raskaana olevien vitamiineja.. aiemmin olen syönyt ihan normivitamiineja.. ja kävin hakee pandemiarokotteen niin se terkka joka pisti oli eka kelle kerroin testailuista.. sain siis rokotteen muun perusteella kuin raskauden.. en oo siis soitellut vielä mihinkään neuvoloihin.. ehkä tällä viikolla jos huominen testi on positiivinen :D
sit on vielä ihan pakko kertoa et eilen illalla kun menin nukkumaan niin mies sanoi että : hyvää yötä teille kummallekin :) vähäks se tuntui hyvältä ja sit toisessa kohtaa se vaan tuli yhtäkkiä halaa ja sanoi et: voi kulta, susta tulee niin hyvä äiti.. voi kumpa tulisikin!
teitä varmaan vähän ärsyttää kun mä nyt vaan hehkutan tästä.. toivon niin että te kaikki muutkin saisitte plussan.. ehkä oli tarkotettu et meillä ei tärpännyt ekalla kerralla et mä opin tietämään mikä pettymys se on kun menkat alkaa ja mitä kaikkea siihen liittyy.. en tietäisi totakaan kaikkea jos olisi ekalla kerralla tärpännyt..
nojoo.. jännäilyä siis vielä jatkan aamuun..
haamuplussainen tur-koo-si ehkä nyt 5 + 0 tai sit (yk2 kp 36, mut mä en laske tota enää ellei menkat ala)
PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE JA MEILLE HAAMUILIJOILLE LIIMATASSUJA :d
Täällä on menossa kp 34. Kierto ei ole ikinä ollut näin pitkä joten jännittää, en uskalla edes testata vielä. Rinnat on turvonneet, tosin voi ne olla muutenkin jos menkat tulossa mutta ei kyl mitään muita tuntemuksia paitsi vatsa melko sekaisin. Voi kyl tietty olla jostain ruoastakin. Töissä parilla tyypillä on possunuha joten vähän hirvittää, mutta ei auta kuin toivoa et se tulis lievänä jos tulee. Plussatuulia kaikille!
Tuossa iltapäivällä testailin täysin puhtaan ja virheettömän negan :( Olin kyllä niin pettynyt, että itku meinasi päästä. Eikä kyllä minkäänlaista haamua vaikka testiä miten päin käänteli ja kaikissa valoissa katsoi :D Olin niin varma, kun mitään tällaisia "oireita" ei oo aiemmin ollut. Ja tuo mahan nippailukin kesti melkeempä oviksesta jonnekin tuleviin menkkoihin. Vielä voisi olla toivoa siihen asti, että täti tulee kyläilemään, mutta en enää jaksa uskoa.
Nyt turkoosi äkkiä testailemaan, niin minäkin saan jotain ilon aihetta! :) Toivotaan, että kuitenkin jollain ihmeen kaupalla(minä siis mukana) päästäisiin yhdessä hyppäämään tuonne o-puolelle. Ja tietenkin kaikki muutkin, jotka tällä hetkellä jännäilee!
Nyt menen jatkamaan kouluhommia niin ei ehdi murehtimaan. Hyvät illan jatkot kaikille :)
plussista! :)
Testaamalla löytyi ovis tässä kierrossa kp23, sillä viikolla oli aktiivista lakanoiden heiluttelua, niin nyt taas toivotaan parasta että josko meilläkin tärppäisi..
Joillekin miehen kavereille on syntynyt lapsia nyt viimeisen vuoden-kuukauden välillä, niin on tosi ärsyttävää, kun ne joskus soitellessaan sieltä toteavat mukamas vanhoina konkareina, että eikun otatte esimerkkiä ja rupeette hankkii niitä lapsia.. Ihankun se ois vaan siitä kiinni, et jos itse päätettäs et millon me lapsi haluttas!?
Omassa kaveripiirissä onkin sitten enemmän ymmärrystä näissä asioissa. Yhdelle tuttavapariskunnalle syntyi äsketttäin inseminaation avulla eka lapsi noin kuuden vuoden yrityksen jälkeen. Toinen pariskunta on menossa inseminaatioon piakkoin.Muutenkin tuntuu, että naiset ainakin meidän piireissä ymmärtää paljon paremmin näitä asioita..
Ihan hyvillä mielin täällä meillä odotellaan, mutta toki noi vihjailut välillä ärsyttää. Ite ollaan kuitenkin niin onnekkaita, että kummankaan vanhemmat ei vihjaile mitään, vaikka kovasti lapsenlapsia varmasti sisimmässään toivovatkin, mutta osaavat onneksi pitää suunsa kiinni asiasta.
Noista ovistesteistä oli muuten HS:ssa testi viime viikonloppuna, sen taisi hävitä se David halpistesti. Ite oon käyttäny paria apteekista saatavaa, hyvin ovat toimineet.
Toivon kovasti plussatuulia muillekin!! :)
kp 28/n.35 (yk 4)
ja kp 2. Harmittaa tosi paljon, mutta ei tässä kai muu auta kun mennä taas vaan tuulta päin!
Tsemppiä muille ekaa toivoville!
pienimyy kp 2/30-32
tai siis kaks viivaa mut se oli taas haalea se viiva mikä tuli testikenttään.. mutta kyllä sen selvästi silmällä näkee, mutta on vaan haaleampi kuin kontrolliviiva.. ja siis tein sillä Apteekin omalla sen testin ja yöllä kun pissitti paljon joten se oli vaan 4h ollut rakossa se virtsa ja illalla tankkasin paljon vettä kun janotti.. selityksiä selityksiä :D
mut siis mä nyt siis oletan olvani raskaana kun on oireitakin kokoajan.. eilen sain sen si-piikin ja se nosti vähä kuumetta, johon oon joutunut oottaa yhden panadolin.. ja käsi on vähän kipeä edelleen.. yöllä en meinnannut saada unta kun oli pahaolo.. ja on edelleen..
toivottavasti säkin nannnak saat sen plussan.. mä oon pohtinut et pitäskö täs viel varmistella jollakin muun merkkisellä testillä.. mut ne kun maksaa..
mun oli eilen pakko kertoa mun yhdelle kaverille testailusta kun se kysyi, joten yks ihminen nyt tietää lähipiiristä.. mut muille en aio kertoa piitkääään aikaan.. jos mahdollista..
plussapuhureita!
tur-koo-si ja "salaisuus" 5+1
Olipas taas lukemista... eli tervetuloa uudet ja onnittelut tur-koo-sille plussasta :)
Täällä oli keskusteltu raskausuutisten kertomisesta ja miten se otetaan vastaan. Kävin viikonloppuna kotona ja isälle kerroin, että tuulimunasta tässä kärsitään juuri ja ilmeisesti hän oli jotain aavistellut, kun tuumas vaan, että "minä luulin, että sinä kerrot vähän positiivisempia uutisia". Pitihän mutta näin kävi. Joka tapauksessa, iskä varmaan on vaimonsa kanssa ihan mielissään sitten joskus, kun toivotteli vaan onnea uuteen yritykseen :P. Ja äitikin varmaan on ihan mielissään, ainakin se oli pahoillaan tuulimunasta. Omaan "kannustavaan" tyyliinsä sitten kuitenkin jatkoi, että koitapas tottua, kun hänellä on ollut joka toinen aina km ja joka toinen raskaus. Ehkä ei ihan se vastaus mitä halusin kuulla juuri sillä hetkellä, mutta ihan sama. Onneksi minä en kuitenkaan ole äitini!
ON: vuoto jatkuu, nyt menty siis 7 päivää. Tänään kävin uusissa verikokeissa ja soitan huomenna poliklinikalle niistä tuloksista. Omalääkärin ehdotuksesta soitan sinne ja kysyn, että onko ihan välttämätöntä mennä polille vai voisko tk:ssa ultrata jos tarvetta, kun tuo kulkeminen polille on autottomalla vähän hankalampaa. Tk on kuitenkin vain parin kilsan päässä ja sinne pääsee pyörällä. Että katsellaan, mitäs ne huomiset arvot kertoo, onko materiaalia poistunut tarpeeksi. Toivottavasti.
Sitten kysymys jos joku mahtas tietää (kun en vielä ole ehtinyt googlettamaan), että nyt kun tyhjennys on käynnissä, niin käynnistääkö se ovulaatiokierron kuitenkin ihan normaalisti? Jos kerta lääkärin mukaan tyhjennysvuodon ja varsinaisten menkkojen välissä voi olla 1-2 vuodotonta viikkoa, niin eikö se kertois silloin siitä, että ovis tapahtuu? Voisin huvikseni testata ns. kp19 yhden ovistestin, josko sais sen plussan siihen. Kun 2 edellistä ovista oli kp19. Tai sitten vois vaan hyödyntää muuten vaan, mulla kun ei oo mitään aikomustakaan odottaa mitään välikiertoa :)
Mutta, mulle tulikin yhtäkkiä hirmuisesti töitä näiden viimeisimpien yt-neuvottelujen jälkeen, niin ei oikein ehdi enää täälläkään pyörimään samaan tahtiin. Pitää siis mennä syömään ja jatkaa sitten töitä. Plussatuulia!!!!
Onnea turkoosi, ihania uutisia tuollaiset :)
Mä en sitten saanutkaan niitä testejä eilen mitä toivoin kun ei kyseisessä apteekissa ollut, mutta kulta kuitenkin otti sit Apteekin oman kun ajattelin että multa menee hermo jos ei tuo mitään :D Eli se nyt ei sit taas ole niin herkkä ku tuo clearblue joten en yhtään ihmetellyt kun negan sillä sitten tein.
Sanokaas siskot pitäskö mun nyt vaan muka sit lopettaa testailu ja antaa olla. Noiden roskishaamujen seassa kuitenkin oli lauantai-iltapäivänä se elämäni ensimmäinen samantien kylläkin kapeahkoa plussaviivaa näyttävä testi, jonka mieskin näki. Sitten se haalistui ja kun se kuivui niin näkyy edelleen iiihan selkeänä kapeana plussana, mut sit seuraavan aamun oli sit se nega. Mutku ei mitään vuotoa ole niin en jotenkin usko et mikään ainakaa kesken olis mennyt ja noin moni testi tuskin antais vääriä viitteitä. Sehän on mahdollista et toi Apteekin ei näytä mitään jos herkemmilläki vielä epäselvää mut huoh..tässä siassa kun ei pääse edes ostamaan lisää, saati kukaan uskalla tänne tullakaan :D
Pitäskö tilata netistä jotain testejä niin tulis halvemmaksi..?
Huh, miten tää tuntuu niin hankalalta tää keskustelupalsta kun on tottunut ihan toisennäköisiin palstoihin..tai ehkä oon vielä vähän unessa tässä :>
Mutta moi kaikille tasapuolisesti! Huolisitteko joukkoon minutkin? Tässä vähän tietoja;
minä -86 ja mies -88
pillerit jätettiin viime ti pois eli yritys aloitettu 11/09
naimisissa ollaan ja ollaan jo pitkään mietitty enemmän ja vähemmän tosissamme vauvan hankkimista. Sitten yksi ilta mies vaan täräytti suoraan, että aletaanko nyt ihan oikeasti yrittämään ja jätetään pillerit pois. Se tunne oli niin jännittävä, pelottava ja onnellinen yhtäaikaa. No, sitten jätettiin pillerit pois ja peitto heilui tiiviisti 5 päivää ;)
Nyt alkoi sitten ekat menkat pillereiden jälkeen. Tavallaan sitä vähän kuitenkin pettyi niistä kuukautisista, vaikka tyhmäähän se olisi ollut kunnolla toivoa, että heti voisi tärpätä. Se kun on niin pienenpieni mahdollisuus.
Pari asiaa mua kuitenkin huolettaa. Mulla on ilmeiesti ollut endometrioosi, koska kolme kertaa on ollut (vuosi-pari sitten) niin kovat kuukautiskivut, että lähti taju ja kohdusta tuli sellainen iso limapussi ulos. Sorry, tosi hehkeetä :/ Tutkin kuitenkin ,ettei kyseessä ollut keskenmeno ja lääkäri sanoi että kaikki on ok. Nyt on kuitenkin alkanut vähän pelottamaan, että jos se onkin vaikuttanut mun hedelmällisyyteen. On tyhmää kysyä tätä täällä, tiedän että pitäisi mennä samantien gynelle, mutta ongelma on se että me asutaan nyt ulkomailla ja ajattelin että on parempi vähän tunnustella asiaa ennen kuin hakeudun lääkäriin. En oikein edes tiedä, mihin pitäisi hakeutua ja ähh..vähän hankalaa näin ulkomailta käsin hoitaa kun on vieras kieli jne.
Onko täällä muilla ollut samaa ongelmaa ja onko vaikuttanut hedelmällisyyteen?
Ja tästä päästäänkin toiseen kysymykseen. Täällä onkin ollut jo paljon puhetta tosta sikainfluenssasta ja mietin, että pitäisiköhän se itsekin nyt käydä ottamassa, kun seur. kerran käydään Suomessa? Täällä sitä ei meille työpaikka tarjoa, vaikka nytkin esim. meidän sihteeri on siihen sairastunut. :( En ole osannut tätä tautia edes pelätä ennen näitä raskautumishaaveita. Äh, ehkä mä olen vaan nyt ihan turhaan kaikesta huolestunut!
Toisaalta mietin, että oisinkohan voinut sairastaa ton taudin jo viime tammikuussa, vai oliko sitä tautia silloin ollenkaan liikkeella? Sarastuin nimittäin Amerikassa niin pahaan tautiin, etten ikinä ole ollut niin kipeä. Oli 5 päivää n.40 astetta kuumetta, hirveä rohinayskä ja keuhkot todella riekaleina. Siis todella kova yskä. Epäilin, että se on keuhkokuume tai keuhkoputkentulehdus (tautia ei ikinä saatu selville koska hakeuduin lääkäriin vasta 5pvää taudin alusta ja iskivät vaan samantien mulle jonkun antibioottikuurin ja ajan mittaan tauti laantuikin), mutta nyt aloin miettimään, että olisiko Etelä-Amerikassa ollut tota sikatautia jo tuolloin? Oltiin myös Pohjoisemmassa Amerikassa samalla reissulla, mutta luulen, että jos se jostain on tullut, niin sieltä Etelästä päin.
Ja jos sen on kerran sairastanut, tuleeko sille immuuniksi?
Joo, "KVG"... :-D
No, nyt on kuitenkin ostettu ovis- ja raskaustestit jo valmiiksi. Toivon, että pystytään pitää tää hauska seksielämä kunnossa vauvatoiveista huolimatta, ja tää mun stressi helpottais. Olin ihan varma, että stressaan jopa niin paljon, että menkat jää pois ja sitten rupean hulluna epäilemään että olen jo raskaana. Huh! On tää vaan hullua :D Ollaan molemmat niin innoissamme, että ei millään jaksaisi odottaa menkkojen loppua..
voivoi tätä vauvelikuumetta!
hirveästi tekisi mieli jo kaikille hehkuttaa että ME YRITETÄÄN SAADA VAUVA, mutta ei aiota hiiskahtaakaan kellekään. Tää on meidän oma pikku salaisuus. Tosin sitten jos ja kun saan täällä ulkomailla sen plussan, niin täytyy kysyä vaikka meijän sihteeriltä, joka on myös synnyttänyt täällä, niin salaisesti kahden kesken että minne mun pitäisi hakeutua ja mitä tehdä ekaksi, että kuka lääkärinsetä tai täti tarkastaisi onko kaikki hyvin.
ps. kummasti on pimeä syksy synnyttänyt uusia vauvakuumeilijoita ;) ja ihana nähdä täällä myös muita nuoria äiti ja isäehdokkaita!
tsemppiä kaikille yritykseen!
ainiin, ja erityisesti onnittelut tur-koo-sille! ihanaa lukea noita positiivisiakin tarinoita, se luo muihinkin varmasti uskoa :)
sori kauhean pitkä romaani, hui!!
ja tervetuloa Laurau! tuosta en osaa sanoa että sairastitko sikainfluenssan jo silloin,mutta onhan se mahdollista!! itsekään en pelännyt ko. tautia,kunnes lasta alettiin suunnittelemaan.. en halua riskeerata vauvaa jos sairastun siihen tai jos rokotteesta tulee jotain sivuvaikutteita.. :s
ON: kamala olo edelleen. :( kuumetta ei ole,vaan lämpöä sen 37.1 enimmillään.. kurkku kähee,yskittää,nenä vuotaa,päätä särkee :( ei kiva,mut ainaki on muuta ajateltavaa kun vaan piinata että toivottavasti on tärpänny! :P kp19/28,kauheen pitkä aika odottaa vielä. ,noh,ehkä se tästä.eikös?
Tänne helsinkiin satoi lunta taas eilen ! eipä tuokaan näytä pysyvän maassa,loskaa näyttäs olevan melkeinpä jo..
tää rouva painelee nyt peiton alle lämpimään,jos vaikka tervehtyis joskus..--->
plussia nyt sit paljon kaikille !! +++
Viikonlopun jälkeen iski sitten flunssa kunnolla. Maanantaina kävin työpaikalla kääntymässä ja lähdin heti kotiin. Kuumetta ei ole tullut. Minulle nousee kuume tosi harvoin. Flunssaa, yskää ja aivastelua :/ ei kivaa. Mieskin jäi tänään samasta syystä kotiin. Täällä siis sairastetaan tuplasti. Toivottavasti selvitään pelkällä flunsalla.
Tässä sairastellessa olen yrittänyt opiskella tenttimateriaalia lisäkoulukseen. Silti teki, tässä lueskelun lomassa, mieli piipahtaa täälläkin.
Kuukautisia ei ole vieläkään kuulunut. Kierto yleensä sen 28-33päivää ja nyt menossa 31. Sunnuntaina tein malttamattomana testin ja negatiivistahan se näytti. Silti on sellainen kumma olo... Yököttävää oloa ja herkkänenäisyyttä ollut jo muutaman viikon. Rinnat alkoivat aristaa viime viikolla. Oliskohan se täti sieltä vaan tulossa. Nyt yritän malttaa testailua ja odottaa, että en joutuisi taas pettymään negaan.
Miten joku kuukautisten odottaminen voi olla näin kiduttavaa, tai pikemminkin niiden pois jäämisen toivo?
en mä viel itsekään oikeen tajua että oon raskaana.. pitää sitä tikkua käydä tsekkaamassa aina vähän väliä :) kyl mä ihan varmasti käyn viel lukee näitä teidän piinailuja ja jännäilyjä josko tulisitte vielä heinäkuisiin odottelemaan nyyttiä :)
plusssssssiiiiiaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
onnea turkoosi!!! :) puhallas vähän tänneki päin niitä plussatuulosia ! :)
ja tsemppiä miamarille,toivotaan että se tulos nyt selkiintyy ja että sieltä plussa tulee :)
ON: flunssa iskenyt,nenä kutisee ja kurkku myös.lämpöö vaan sen 37,huoh.korvat lukossa ja muutenki outo olo. :(
plussatuulahduksia kaikille ++