Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUSI: Esikoishaaveilijoiden loppuvuosi 2009 * * *

Kommentit (353)

Vierailija
1/353 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jo vähän hermot, kun se edellinen ketju olikin jo niin pitkä. Nyt on uus ja lyhyt! :D

Eli, tänään kävin toisen kerran ultrassa ja siellähän oli odotetusti tuulimuna. Ensi viikolle on aika sitten lääkkeelliseen tyhjennykseen. Lääkäri kysyi, että haluanko odottaa vai tyhjennyksen. Tottakai tyhjennyksen halusin, koska haluan mahdollisimman pian uuteen yritykseen. Ja lekurin mukaan ei tarvi pitää välikierrosta, jos ei oman pään takia halua. Hänenkään mukaan kohtu ei ota vastaan uutta alkiota, jos se ei ole valmis. Joten, marraskuussa toivottavasti päästään jo testaileen ovista!!!

Tervetuloa vaan kaikille tänne ja pistäkää viestiä, jos lista kaipaa päivitystä!

2/353 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs näkyny listassa..

Elikkäs

Minä -85 ja avokki -82 ja yritys alotettu 10/09...

Pohjois-Pohjanmaalla asustellaa kahden kissan kera.

Nyt vähän hämillään oleva olo :D reilu viikko siitä ku puksuteltiin ja nyt ihan kumma olo. Välillä on alilämpöä ja välillä melkee kuumetta. Päätä jomottaa sillai vähän kokoajan. Vatsaa pistelee välillä oikeelta ja välil vasemmalta. Joskus semmosia kovia pistoja josai keskellä :D Olo on vähä öllö. Nytki kauhee nälkä mut ei oikee tiiä ilkeekö syyä. Lihakset kipeenä vaikka mitään muuta en oo tehny ku makoillu ja laiskotellu, samalai kipeet ku joskus ku ollu korkee kuume, ja nyt ei ihan siihen kuumeeseen oo noussu.. Outoa, epäilen et jotai syysflunssaa tulosa (Vaikkakin sisällä lähes ollu et mitenlie sit vilustunu)

Salaahan tietenkin toivon et nää oireet johtuis jostain muusta :) Avokki ei usko et ois jo ekasta yrityksestä tärpänny. Kovasti haluas puuhailla et tärppäis, vai munpa ei tee mieli, ei sit yhtään :/ Outoa seki, avokki oli reisusa ja ikävä oli vai eipä silti tee mieli. Hööööh.

Sunnuntaina pitäis menkkojen alkaa ja testejäki hankin. Saapa nähä. Ei oikee uskalla toivoo mitään. Jänskättää kovasti XD

Pahoittelut AIE:lle :( Voimia, *hali*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/353 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi AIE että se oli tuulimuna! Tsemppiä ja jaksamista sulle!

ON: Ei minkäänlaisia tuntemuksia, vaikka oviksesta on jo reilu viikko. Nyt on niin normaali olo, että en tiedä mitä ajattelisi. Tottakai toivon silti olevani raskaana, mutta en kyllä oikein jaksa uskoa.

Eiköhän ne toiveet kuitenkin nouse tässä parissa päivässä, kunnes taas palaan maan pinnalle tädin pyörähtäessä paikalle.

Yritettäiskö saada tähän pinoon nyt taas iso liuta plussanneita? Tämän vuoden puolella on vielä pitkä aika, nyt peitot heilumaan siskot! :)

Kirpein pakkasterveisin,

Helja yk 3, kp 22/26

Vierailija
4/353 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä AIElle!

Saisinko liityyä joukkoonne? Tänään sain tietää, että tuulimuna/km on ollu (tänään olisi ollut 6+4) ja kohtu oli tyhjä. Nyt siis odotellaan vuodon loppumista ja uutta yritystä kehiin.

Suru on suuri, mutta ehkä se meidänkin aika vielä koittaa!

Onnea kaikille plussanneille :)

Tässä minun tiedot:

Pupuliini, Etelä-Suomi/pk-seutu

minä '81, mies '82

yritys aloitettu 05/09

tuulimuna/km 10/09

Vierailija
5/353 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään minutkin :)

Eli.

MiiaMar -88, kihlattu -87

Yritys alkanut 10/09

pk-seutu

Pupuliinille tervetulotoivotukset, itsekin vasta aika uutena täällä kirjoittelen!

AIE:lle vaan uutta yritys tsemppiä!

Kerroinkin jo tuolla edellisessä pinossa että tein testiajan jälkeisen haalean ja ohuen plussa viivan tuossa toissa aamuna, jolloin myöhässä n. 3 päivää.. Lupailin odottaa viikonloppuun ainakin uutta testiä varten ja pyh.. Tänään sitten malttamattomana vaikka tiesinkin jo että aika turha edes testata, tein testin iltapäivällä veden lipittämisen ja pissalla juoksujen jälkeen.. eli aika laimeaa tavaraa varmaan muutenkin eli eihän se mitään näyttänyt..Jälkeenpäin aivan kuin ehkä jotain olisi näkevinään kun oikein tuijottaa mutta kieltäny itteltäni sellaset. näkyy sit jos näkyy.. Nyt sitten yritän jättää tuon hätä testin omaan arvoonsa ja testata vaikka..öö.. huomen aamuna tai viikonloppuna. Huomenna kuitenkin 5 päivää myöhässä ja etovaa oloa hieman ilmassa.. sellaista hyvin hyvin heikkoa krapulamaista oloa..

Mutta en siis kamalasti tässä vaiheessa noihin iltapäivän hätähousu testailuihin edes itse luota, mutta minkäs teet.. Taidan tästä ottaa myöhäiset iltapäivä unet :D

Vierailija
6/353 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin taas, kyllä siihen sitten oli taas sittenkin tullut siihen testiin puolentoista tunnin kuluttua sellainen "varjoplussa" tai joku mikä lie haamujen haamu, mut ei siis sekään ollut sittenkään täysin nega ainakaan.. hoooooohh.. menee hermo jos tää jatkuu tää samainen hissuttelu. On tai ei mut tää roskiksen penkominen on ärsyttävää..Toisaalta ei mulle testeihin ole ikinä ennen iltapäivällä tullu minkäänlaista harhakuvitelmaakaan..

Ja mun pitäis keksiä muutakin kun täällä hiipparointi , mut mieskin tulee vasta illalla kotiin niin omien ajatusten kanssa vain pörrään ja olen kiitollinen tällaisten palstojen olemassaolosta :D etenkään kun lähipiirissä ei ole ketään samassa tilanteessa olevaa, yksi kaveri saa kyllä kohtapuolin vauvan, mutta sekään ei siis sama tilanne :)

Joku täällä kirjoittikin että oli ties minkälaista oiretta ilmoilla ja eka kierto menossa, jee! Ei sitä koskaa tiedä, eli jännätään jännätään! Silloin viimeks mun "kai kemiallisessa", mulla iski myös tajuton haluttomuus, mikä mulle on ollut kyllä toistaiseksi täysin vieras sana :D Silloin tuntui itsestäänkin ihmeelliseltä että mikäs kumma kun joutuu miehen työntää muualle. Eli ihan hyvin voit päästä vielä testailemaan ;)mullakin nyt vähän sellanen fiilis menossa ettei kyl seksi kauheesti nappaa.. voi kyl olla väsymystäkin..

Vierailija
7/353 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin tohtorilla ja sain keltarauhashormonipelleroisia käyttööni. Kattotaas pari kiertoa tärppäiskö niiden kanssa paremmin kun saa mensuja venäytettyä vähän pidemmälle...

Vierailija
8/353 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, kun saatiin uusi ketju :) Edellinen olikin jo melko pitkä.

Tsemppiä hurrrjan paljon MiiaMar, toivotaan, että plussa vahvistuu pian! :)

ON: Ei niin mitään uutta. Olen tosi omituisella tuulella ollut, mikä ihmetyttää itseäkin. Olen äksyillyt miehelle ja ollut monta päivää pahalla päällä ilman oikeaa syytä, mikä ei ole yhtään minua. Ainakaan näin usein :D Samalla jotain syysmasennusta varmaan pukkaa. Joitain oireita ois testailla parin viikon sisään (kun en pidä minkäänlaista kirjaa menkoista). Mutta tänään juuri mietin, että ei jaksaisi edes sitä testiä tehdä vaan mielummin odotella ja katsoa mitä tuleman pitää. Ja minulla myös ollut näitä sekavia ajatuksia nyt; onko sittenkään vielä hyvä hetki, pitäisikö sittenkin vielä odottaa myöhempään ym.

Jospa menisin rauhoittumaan Salattujen elämien pariin..

Plussia taaskin aina vaan toivottelen kaikille! :)

Vierailija
9/353 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut AIElle ja pupuliinille! pupuliinille myös tervetuloa tänne!

Vierailija
10/353 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuliinille pahoittelut :(

Ja tervetuloa uusille. Tai uusille ainakin mun mielestä, kun en ole viime aikoina tuota "syksy" palstaa seuraillut. :)

Ja kiitos kaikille tsemppauksesta. Kyllä tämä tästä, olen omalta kohdaltani tämän tuulimunan nyt käsitellyt. En vaan jaksais odottaa keskiviikolle asti. Mutta minkäs teet, eipä tähänkään asiaan voi itse vaikuttaa hirveästi.

Sain eilen loistavia uutisia. En nimittäin menettänytkään työpaikkaani, vaikka olin siitä ihan varma. Meillä oli yt-neuvottelujen viimeinen irtisanomisrypäs eilen ja olin ihan vakuuttunut siitä, että multa lähtee työt alta. Ei onneksi lähtenyt! Olen niin tyytyväinen, koska en tässä vaiheessa oliskaan halunnut vaihtaa työpaikkaa saati rueta metsästämään uutta. Joten jee, ainakin jotain positiivista tässä raskaassa syksyssä.

Aurinkoa kaikille, pakkasesta huolimatta! :D

Vierailija
11/353 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea siitä siis!

Ite tein tänään viel aamulla testin joka nyt näyttäs hyvinkin negalta..Voihan olla et täti sit saapuu tässä lähipäivinä, mut ei siltä kyl tunnu.. mietin et jos sitä vielä sunnuntaina testais ku olis tuol viel yks jemmas ku noita kahden kpl paketteja ostanu.. Menee taas ihan hulluks testailuks. Ku pystyiski oleen jonku yli viikon nyt tekemättä.. mut turha luulo. Sunnuntaina olis se noin viikko kulunu ilman tätiä.. mut ehkä tää vaan tosiaan kestää tää luomujen odottaminen sitten piiitkään. Mut ku tuohon plussa viivaks on kuitenkin jotain ilmestyny nyt jo sen pari kertaa niin jollei tätiä ala siltikään kuulumaan niin pohdituttaa.. jos kaikki olis ollu täysin puhtaita negoja niin odottelisin tyynenä tätiä vaikka 2 kuukautta..:D

Mut täällä poikkeuksellinen vapaapäivä niin siks kukun heti aamusta paikalla :D

Kivaa viikonloppua kaikille!

12/353 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentapäivää!

Olo on jo parempi että taisi flunssaa olla. Äsken vessassa käydessä jäi paperiin vähän verta että oliskohan menkat alkamas vai oisko kiinnitysvuotoa. hmmm.... Nyt sit saa jännässä olla taas..

Vierailija
13/353 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIE: Hyvä että olet itse jo ns voiton puolella asiassa. Mukava myös kuulla että sait pitää työpaikan, se ainakin auttaa vielä eteenpäin asiassa. Itse haen yhtä työpaikkaa, joka auttaisi toteuttamaan muuttohaaveen kotipaikkakunnalleni.

MiiaMar: Tsemppiä kovasti, jaksahan nyt odotella ;) (helppo sanoa) Joillakin se plussa näkyy vasta muutaman viikon päästä!

Täällä satoi tänään ensimmäistä kertaa lunta! Ihanaa :) Mut ei sitä enää maassa ole. Tänään on ollut vähän menkkamaista kipua, tosin heikkoa sellaista. Tuskin ne ainakaan vielä alkaa jos alkaa. Inhottaa tämä muuttunut hormonitoiminta :D

Yk 1 kp20/??

Vierailija
14/353 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä päätä vaivaa huomiset yllärikekkerit.. Mennäkkö vai ei, mulla nyt kp15 ja viimeksi peitot heilunut kp10, mies on ollut työreissussa tämän viikon.. Just parhaat päivät poissa!!:( Eli en oikeestaan kyllä usko, että olis tärpänny, mutta jos oliskin niin uskallanko juoda alkoholia kun en oikeen voi testatakkaan kun mikään testi sitä ei varmasti vielä naytä.. Ärsyttää!

Mitä mieltä ootte?

15/353 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas pelkkää omaa napaa:

Tulipas tukku testejä postissa :)

Tiiä vaikka huomena testailis. Kuten tuosa aamumpana kirjottelin nii muutama verinen tippa tullu tänää. Kauppaan lähtiessä sitten laitoin siteen varalta mikäli olis menkoista kyse. Noh eihän sieltä viien tunnin aikana ollu tullu ku kaks tippaa et jotenki epäilyttää et ois menkat kun mulla ne kyl alkaa ihan yhtenä ryöppynä ;) Tai sit mä taas vaa kuvittelen kaikkea ja sen takia ois oudot menkan alut. Mut jos ne ei oo aamulla alkanu oikee nii sitte minä kyllä testin teen.

Menkkojen siis pitäs alkaa vasta sunnuntaina ja harvon tulee "etuajassa" Kuitenki aika säännölliset muutenkin, pillerit ku oon lopettanu jo yli vuos sitte...

Tekis mieli testata heti mut täytynee malttaa...

Oiskohan tää nyt sit kuitenki kiinnitysvuotoa?

Kertokaas kokemuksia jos vaikka saisin jotai mielenrauhaa :D

Ihanat tuoksut tulee keittöstä, avokki kokkaa :P

Täytyy mennä katsomaan josko sitä pääsis jo maisteleen, nam nam :)

Vierailija
16/353 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos AIE uuden ketjun perustamisesta! Ja (myöhäiset) pahoittelut sinulle siitä tuulimunasta, surullinen juttu.

En ole ollut täällä piitkään aikaan - siltä se ainakin itsestäni tuntuu. Kamalasti on uusia tullut mukaan, tervetuloa vaan kaikille!

ON: Olen viime aikoina ollut kovin ristiriitaisin mielin monen asian suhteen. Tämä vauva-asia on pysynyt hyvin taka-alalla - kunnes tänään sain tietää yhden hyvän kaverini juuri raskautuneen. Olen tosi iloinen hänen puolestaan, mutta yllätyin kovasti oman reaktioni voimakkuutta. Meinasin nimittäin purskahtaa itkuun kuullessani asiasta. Hävettävää. Taitaa hormonitasapaino heitellä, kun muutenkin herkkä olo. "Jouduin" sitten kertomaan ystävälleni yrityksestämme, vaikken ensin ollut aikonut.

Elise: Mietit juhliin menemistä. Itse olen ollut aina juomatta alkoholia, kun en ole ollut ihan varma, olenko raskaana vai enkö. Mielestäni ei kannata ottaa turhia riskejä. Voihan sitä aina yrittää keksiä jonkun syyn, esimerkiksi autolla tulemisen tai lääkekuurin tms. Vaikka ikäväähän se on valehdella. Ja kyllä se minuakin kyrsii, kun joutuu koko yritysajan varautua siihen, että jospa sittenkin olisi tärpännyt.

Hyvää syksyn jatkoa kaikille... Ja kiitos kovasti sille, joka laittoi viime ketjuun linkin siihen "Saammeko vauvan?" -ohjelmaan!

terkuin deeli yk 9, kp 27/24-39

17/353 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vaan deeli. Sen linkin vois tännekkin laittaa...

Ja kiitos myös :D meinasin nimittäin unohtaa että siitä näkyi eilen kolmas osa ja on tuolla digiboxilla tallennettuna kun avokin kans piti se yhdessä tänään katsoa :) Taidankin katsoa heti Salkkareiden jälkeen :)

Vierailija
18/353 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinki tämmösen netistä, että taitaa tää kehittää jonkun valkoisen valheen huomiseksi.. Oon vaan yleensä niiiin surkee valehtelija ja tuntuu, että kaikki näkee kauas jos yritän jotain sepittää.. No nyt yritetään keksiä jotain, vaikka, heh lääkekuuri päällä tai jotain..

1. RASKAUSVIIKKO

Tämä viikko alkaa raskautta edeltävien viimeisten kuukautisten ensimmäisestä vuotopäivästä, ja se lasketaan ensimmäiseksi päiväksi raskautta. Vaikka uusi elämä ei vielä ole alkanut, kannattaa toimia aivan kuin olisi jo raskaana: Syödä terveellisesti, nukkua riittävästi, välttää alkoholin käyttöä ja lopettaa tupakointi.

Toki raskautumiseen voi mennä kauankin ja mukamas edes menkkojen aikana ei saisi ottaa yhtään alkoholia.. Miks? En kyllä oikeen usko, että silloin sillä olis merkitystä tai ainakaan parilla siiderillä.

Niin ja kun aikani oon taas täälä palstoilla pyörinyt niin päätin kehittää muutaman raskausoireen itselleni, muka mahasta "nippailee", että ei tää taida uskaltaa juoda alkoholia huomenna jos sielä masussa oliskin tapahtumassa jotain.. :D Mutta nuo mahatuntemukset voi olla vaikka kuinka monesta muusta johtuvia,mutta kuitenki!! Niin ja voihan se olla esim. ovis ku en oo sitä aiemmin millään lailla erityisesti bongaillut, niin en tiedä aiheutuuko mulle minkäänlaisia ovistuntemuksia, en oo sitä kait ainakaan aiemmin huomannut..

Vierailija
19/353 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIE "tervetuloa" takaisin vaikka en mä olis sua täällä enää suonu näkeväni ;) Pahoittelut vielä tapahtuneesta ja isot onnittelut että ei työpaikkakin lähteny samassa rytäkässä. Seuraavalla kerralla häivytään sitten vähintään vuodeksi näiltä palstoilta jookos.

Kaikki pidempää tuhdanneet varmaan elävät aika epämääräisen sekavissa fiiliksissä kun jo näin puolen vuoden jälkeenkin alkaa "usko loppua"

Nyt kun sain noita keltarauhashormoneja niin periaatteessa olis nyt edes mahkut tärpätä. Toisilla tekstien mukaan on tärpänny samantein ja mietinkin josko nyt tärppäis hetimiten niin kuinka epätodellista se olis. Toki kun on yksi haitta niin voihan niitä olla urakalla lisääkin, mutta entä jos nyt plussaisin ensiviikolla... Luulenpa että se plussan odotus vaan korvautuis keskenmenon odotuksella. (joo googletohtori kun mainitsee useissa palstoissa että jos on keltarauhashormonin kanssa brobleemia niin tuppaa menemään kesken)

Tuntuu jo muutenkin siltä että en uskaltais mennä mihinkään varhaisultraan tai muuhunkaan ennen kun olis 12 viikkoa kasassa koska mulle jos jotain lupaa ja sitten en saakaan niin on täys kaaos päällä ja kellään ei oo kivaa... Täytyy varmaan mennä johonkin "pettymyksenhallintakurssille"

Huhhuh... stressi tässä tulee taas kun toiveet nousee...

Pitäis jäädä tältä palstaltakin johonkin pöpilomalle mut ei vaan voi kun pitää vahdata koko ajan ketä on plussannu ja miten muilla menee....

Vierailija
20/353 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huvittaa jo nämä omat hömpötykset ja tällä palstalla ravaaminen.. Kävin tossa vielä kaupassa ja siiderien tilalle ostin greippimehua!! Hihii!! :D Juokohan sitä kovinkaan moni muu kuin me kuumeilijat? ;)

Yrittäjälle ja kaikille muillekin paljon plussatuulia!!