Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUSI: Esikoishaaveilijoiden loppuvuosi 2009 * * *

Kommentit (353)

Vierailija
241/353 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tullut tekstiä sitten kun viimeksi ajatuksella luin, enkä nytkään ihan joka riviä jaksanut lukea. Pahoittelut kuitenkin tädin kohdanneille.

ON: Luojan lykky, että vuoto lakkasi tänään! Pikkasen vajaa 3 viikkoa sitä kestikin ja alko oleen jo aika tuskaa, kun ei pupuilemaan päässyt. Mutta onneksi sekin hommat saatiin onnelliseen päätökseen tänään ;-)

Ei mitään hajua, onko vielä ovista ollut (tai tuleeko sitä tällaisessa jälkivuotokierroksessa yleensä), mutta kiertopäivien mukaan se olis ollut sunnuntaina. Joka tapauksessa, tämä "kierto" nyt on tällaista tjottailua, ensi kierrosta testailen taas ovista. Toiveet toki heräs heti ku vuoto loppu ja peti puuhiin päästiin, mutta aika realistinen olen. Toisaalta oishan se kivakin, että tulis yks normaalikierto tähän, olis helpompaa laskea la ja ei tarvis jännittää parin viikon päästä olevaa jälkitarkastusta. Jos siinä näkyy kohoamista veriarvoissa, niin ei voi tietää onko se vielä tuulimunaa vai kenties uutta raskautta :D

Muuta päivitettävää ei juuri ole, joten plussapuhuria toivottelen!!!

Vierailija
242/353 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse myös vähän vähentänyt palstailua, kun ei ole oikein tietoa mistään. Gynelle en pääse, koska kaupungissa jossa asun, ei ole gynekologeja kuin yksityisellä eikä opiskelijana tällä hetkellä ole rahaa sinne lähteä. Olen itse kuitenkin aika varma, että keskenmeno oli, kun oli niin selvät raskausoireet(?), joten en hätäile gynelle pääsyä.

Nyt heti kaikki testailemaan, joilla siihen yhtään on aihetta! Ei ihmisiä saa tällaisessa jännityksessä pitää! :D (mikä oma elämä?!)

Pahoittelut tädin kohdanneille ja onnea plussanneille!

-Nannnak ja tieto edellisten menkkojen kestosta. (Tästä se lähtee, kun pikkuhiljaa alan päiviä laskea vaikka olen vannottanut etten niin tee vielä pitkään aikaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/353 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i.

Eilen tuli ihan vähän limansekaista ja ajattelin että jee, kiinnittymisvuotoa. Mutta sitten tänä aamuna tuli ihan housuihin asti ja pyyhkiessä paljon. :(

En tiedä voiko tuo vielä olla kiinnittymisvuotoa, vai onko se aikainen keskenmeno vai kenties mulla vaan on rytmi ihan sekaisin ja menkat on jo alkamassa.

Vähän pelottaa että miten tässä käy. Kaikki oli jo menossa niin hyvin...

-Helja yk 4, kp 22/26

Vierailija
244/353 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Helja! Nyt toivotaan, että kyse on tiukkaakin tiukemmasta kiinnittymisestä eikä suinkaan tädistä tms. ikävästä. Jännäilen itse hyvin samantyylisten oireiden kanssa kuin sinäkin (myös yk 4!), joten erityisen hyvin saan kiinni sun fiiliksistä.. Nyt peukut ja varpaat pystyssä :)

ON: Kp 25 ja jännitys nousee. Luultavasti testaan vasta ensi viikolla ellei täti kurvaile jo sitä ennen paikalle. Negan testaamista pyrin välttämään kaikin tavoin, se on koettu jo riittävän monta kertaa ja aina yhtä ikävälle se tuntuu.

Puuh, puuh, plussapuhureita!

Janet yk 4, kp 25/ 27 - 38

245/353 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh aamulla alko menkat sitte ihan kunnon kipujen kera :( Nyt ei sit tiiä et onko mulla kierto muuttunu vai millon niitten seuraavien sit pitäs tulla, höh. Päätä särkee kans, ei kiva. Nyt on sit varmaa jo kp 2/jotaki jos eilisen tuhrunki laskee. Et nyt sit alkas yk3 jospa se kolmas"kierto" todensanois..

Helja: Toivottavasti sulla ois kiinnitysvuotoa eikä tätiä... Pijän peukkuja :)

Vierailija
246/353 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkäs teillä viikko kulunu? :)

meille tuli ylläri-ilmoitus että täällä alkaa putkiremontti ens kuussa! huhhuh,nyt on ollu kiire viimepäivinä etsiä uus asunto..täytyy vaan toivoa parasta että sellainen pian löytyy,muutenhan sitä ollaan pian kadulla :D

ON:kp36/28,luulis et ne menkat pian alkais,alkaa kp:t olemaan jo aika hurjat. vittujenvittu,anteeksi kielenkäyttöni mutta tää on ärsyttävää.eilen illalla en meinannut saada unta,kun mahaan sattu niin maan kauheesti,että missään asennossa ei ollut hyvä olla,melkein itku pääs.luulen tosiaan edelleen et täti se sielä jyllää,mut jos huomenna ei ala,niin sit testaan,lupaan sen :D

puhkun ja puhallan plussatuulia kaikille!!

Helja:pidän peukkuja minäkin että se olis kiinnittymisvuotoa! :)

sunniee kp36/28

Vierailija
247/353 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp36/28. Eilen tuli vähän tuhrua, joka sit kuitenkin loppui kun seinään, en noita nyt menkoiksi menis vielä laskemaan. Ei ole mulle normaalia tuollainen tuhruttelu ja yhtäkkinen lopetus :/ Tänään oli nega aamulla, eli kai tässä on alettava uskoa ettei se enää plussaksi muutu. Tulis ees täti kunnolla perhana.

Vierailija
248/353 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emyne: meillä on niiiin sama tilanne edelleen :DD laittaa ihan naurattaan,kun molemmat pähkäillään samoilla kiertopäivillä :D

Vierailija
249/353 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsemppauksesta! Mieli muuttuu mulla puolen tunnin välein että oisko tärpännyt vai ei. Tuntuu hirmu pitkältä ajalta odottaa sunnuntaihin asti, kun päätin että sunnuntaina vasta testaan...

Eilen tosiaan koko päivän tiputteli sen verran että piti sidettä pitää. Vähemmän kuin kuukautisissa, mutta enemmän kuin mitä oon kuullu että kiinnittymisvuotoa ois. Yölläkin oli vielä jotain tullut, mutta nyt tänään ei enää oikeastaan mitään.

Mites muilla menee?

Janet: Mäkin oon huomannut että aika samoissa mennään näissä yrityksissä. Mikäs sulla on fiilis? Ois tosi upeeta jos päästäis molemmat odotuspuolelle elokuisiin!

Pärri: Höh ja pöh tädille! Miksei se tajua pysyä poissa? No, tsempillä vaan seuraavaan kiertoon!

Sunniee: Onpa tosiaan hassun pitkään sulla jatkunut tädittä ja plussatta. Ymmärrän hyvin että tympäsee tuollainen epätietoisuus. Tuuhan tosiaan kertomaan taas jos oot huomenna testaamassa!

Ja Emyne:llä sama homma ku Sunnieella. Onpa tätä nyt liikkeellä.

Nyt pitäis sitte keksiä jotain puuhailtavaa taas täksi illaksi että menis aika joutusammin ja tulis joskus se sunnuntaiaamu. Plussatuulia kaikille!

-Helja yk 4, kp 23/26

Vierailija
250/353 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin Helja toivotaan parasta meille kummallekin ja toki kaikille muillekin, joilla jännäily on nyt kuumimmillaan :) Tuu heti kertomaan, kun sulla homma selkenee!! Tosi kurja tilanne Sunnieella ja Emynellä, muistan hyvin omat fiilikset toissa kierrossa, jolloin mulla kierto kesti 38 pvää aikaisempien 31 ja 29 pvän sijaan. Ei ollut kovin kivat fiilikset kaiken epävarmuuden ja epätietoisuuden keskellä, ja muistan että olin tosi onnellinen, kun täti vihdoin kurvasi paikalle! Toivottavasti tekin saatte pian jonkinlaisen selvyyden asiaan, epätietoisuus oli ainakin musta pahinta..

ON: Huomenna olis duunin pikkujoulut, mutta päätin olla testaamatta ainakin vielä pari päivää ja sinnitellä kemuissa jollain tapaa. Fiilikset on edelleen varsin vaihtelevat: välillä tuntuu, että nyt jos koskaan olen raskaana ja sitten välillä taas olen varma tädin tulosta ;( Oon ollut ihan hurjan väsynyt ja vatsakivut ovat jatkuneet edelleen, kuten myös nännien aristus, mutta muuten olo on aika normaali. Mitä nyt tunteet on aika pinnassa, mutta niinhän ne on aina tähän aikaan kierrosta ;) Katsotaan missä vaiheessa uskaltaudun testaamaan, aikaisintaan sunnuntaina, mutta luultavammin vasta ensi viikolla..?

Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja plussatuulia kovasti!

Janet yk 4, kp 26/ 27 - 38

Vierailija
251/353 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan pikemminkin päinvastoin. Koko tämän aamun oon kärvistelly kamalissa kuukautiskivuissa. :(

Paitsi että mulla ei oo kuukautiset.

En tiiä enää mistään mitään ja ei tää ainakaan kivaa oo ku sattuu mahaan niin penteleesti, enkä viitti ottaa lääkettä ku ei oo muita ku ibuprofeeniin pohjautuvia särkylääkkeitä kotona. Enkä tosiaan just nyt kuvittelekaan lähteväni täältä mihinkään apteekkiin.

Mä yritän lohduttaa itteäni, että jos tää nyt on raskaus, niin mieluummin maha kipee ku joka välissä halailemassa vessanpönttöä, mutta en oo kyllä ihan varma onnistunko vakuuttamaan itseäni.

Janet: Millä taktiikalla aiot selviytyä pikkujouluista ilman epäilyksiä?

-Helja yk 4, kp 24/26

Vierailija
252/353 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Memm! Keski-Suomi

Minä -85 Mies -85

Yritys aloitettu 09/09

Rv 5+5?

Vierailija
253/353 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärisen ja pala on kurkussa :D ihan selvä plussa pärähti tikkuun aikas nopeasti. ohhoh. tuun myöhemmin vielä kirjottamaan,mut nyt on kiire :/

sunniee rv 5+1 :)

puuskutan nyt plussatuulia kaikille !! PHUUUUUh++

Vierailija
254/353 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Memm! ja Sunniee! Toivotaan kovasti että pikkuiset pysyvät mukana loppuun asti :)

ON: Pärähti täti käymään yöllä, sapettaa kun niin paljon oireitakin mukamas oli. Nooh, yritetään päästä plussakerhoon mukaan Joulun jälkeen. kp 1/28-30 menossa ja jos ne aikaisemmat tuhrutkin lasketaan niin 4/28-30. Yrittää tässä sitten ovista paikannella.

Vierailija
255/353 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä suurensuuret onnittelut Memm! ja Sunniee! Varmasti mahtava tunne kun saa sen plussan siihen testiin! Tulkaapa kuitenkin kertomaan tänne välillä kuulumisia vaikka nyt hyppäättekin odotuspuolelle!

ON: Eilen illalla alkoi taas reippaampi vuoto ja yöllä tuli niin kunnolla että seuraavaan kiertoon menee taas haaveilut. Sitä en tiedä onko mulla kierto vaan sekasin vai onko tämä nyt sitten aikainen keskenmeno, kun vuoto alkoi noin aikaisin.

Pettymyshän tämä tietty on, mutta eipä mulla oo muutamaan päivään ollut enää mitään oireitakaan, että oli tämä aikalailla odotettavissa. Ja toisaalta kiva että tuli jo nyt (tämä kierto jäi siis 23 päivään), niin ei tarvi enää odotella ensin tädin tuloa.

Nyt taidan häipyä taas taustalle ja unohtaa nämä vauvahaaveilut, palaan taas sitten parin viikon päästä kertomaan fiiliksiä.

Plussatuulia kaikille!

-Helja yk 5, kp 2/(23)-26

Vierailija
256/353 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Memm! ja Sunniee, onnittelut plussista! :) Pidetään peukkuja, että pikkuiset pysyvät matkassa. Miltäs näyttää, onko heinä- vai elokuinen matkassa?

Mulle ei kuulu mitään uutta. Raskaana olen yhä (n. 6+2), mutta odottavien puolelle en ole vielä uskaltanut siirtyä. Sain ajan ultraan ensi keskiviikoksi, joten ehkä sitten rohkenen odottajien puolelle, jos ultrassa on kaikki hyvin (= syke näkyy).

Mukavaa lauantaipäivää kaikille!

Pahoinvoiva Thelma

Vierailija
257/353 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille!

Mulla ei oo kyllä mitään oireita ollu, enkä tiedä oltiinko tarpeeksi aktiivisia ovulaation aikaan.Noh, aika näyttää :).

Kp 23/28

Vierailija
258/353 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu,minä en täältä vielä mihinkään poistu :) vedän teidät mukana o-puolelle :)

pahoittelut tädin riivaamille :( toivon teille kaikille nyt pikaista tärppiä !

oon ihan sekaisin :D apuaapua

sunniee ja ötökkä rv 5+1 :)

Vierailija
259/353 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun haaveilijoiden joukkoon. Kaksi kuukautta ilman ehkäisyä ja vauva olisi haaveissa. Parin päivän välein puuhissa ja greippimehua kuluu.. ;)Muutama viikko pitäisi odotella ennen testausta. Aika ei kulu millään!

Vierailija
260/353 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Sunniee ja Memm! Plussanne antaa toivoa meille tätiläisille.

Jäin tässä aiemmin taka-alalle seurailemaan. Tuntui kuin vauvakuume olisi ollut maailman napa ja mielessä ei pyörinyt mitään muuta. Täytyi miettiä elämää ja keskittää ajatukset muualle. Lisää harmitusta tuli, kun täti tuli alkukuusta vierailulle.

Nyt kierto puolessa välissä ja toivo korkealla, mutta jalat pidän maassa. En halua pudota korkealta, jos se toukka ei pääsekään perille asti tässä kierrossa.

Ostin muuten nuo ovulaatiotikut. Epäsäännöllinen kierto vaikeuttaa testauspäiviä, mutta ajattelin alkuviikosta testailla. Nyt yk 7, kp 14/32-34.