Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUSI: Esikoishaaveilijoiden loppuvuosi 2009 * * *

Kommentit (353)

261/353 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!!!

NYT ON VÄHÄN KIIRE, MUTTA PIKAISESTI OMAA NAPAA:

Olen nyt siis sinkku, mutta vauvahaave elää yhä.

Epäilen vahvasti, että mulla on endometrioosi, ja aion piakkoin hakeutua Gynelle selvittelemään asiaa.

Sairastuin viikko sitten sikainfluenssaan ja tiistaina jouduin sairaalaan, antibioottitippaan. Pukkas siis vielä keuhkokuumeen ja virtsatieinfektion päälle. Helmi olo ei ole vieläkään, eilen pääsin sairaalasta. On tosi vahva lääkitys ja todella sai pelätä henkensä puolesta, koskaan ollu noin kauheeta :(

Uskon edelleen vahvasti että joku päivä tää elämä tästä alkaa hymyilee. Ja jos en olis sairastunu niin olisin murehtinu sitä eroa kokoajan... mut toisaalta, pakko se on jossain vaiheessa käydä läpi seki... :( Onneksi enää 1 kk täällä etelässä ja pääsee lapin aslakheja kattelee jatkuvalla syötöllä!! ;)

kaikille tsemppejä yrittämiseen ja kaikkea hyvää muutenkin elämässä!!!

sydämmin

MonnY

Vierailija
262/353 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat onnittelut plussanneille Memm!:lle ja Sunnieelle! Ihana kuulla, että Sunnieen pitkä kierto osoittautuikin plussaksi, hieno juttu :) Heljalle ja mahd. muille tätiläisille suuret pahoittelut uuden kierron alkamisesta. Tosi kurja juttu joka kerta :( Voimia ja tsemppiä matkaan, kyllä se ilo ja onni vielä kohtaa meidät kaikki, vaikka välillä sitä on itse kunkin vaikea uskoa.. Kiva kuulla Thelman kuulumisia, tulehan kertomaan fiiliksistä sitten ultran jälkeen! Kaikki menee tällä kertaa varmasti enemmän kuin hyvin :) Oli mukava lueskella myös MonnYn kuulumisia. Kurjaa tuollainen raskas sairastelu, toivottavasti vointi alkaa jo tasaantua. Ja sinkkuilu tuo mukanaan varmasti myös uusia kivoja juttuja, joten ei muuta kuin vanhat surut ensin käsitellyiksi ja sitten uutta matoa koukkuun ;)

ON: Täällä jännitellään kovasti. Parina päivänä on tullut pyyhkiessä hyvin pientä tuhrua, mutta mitään vuodoksi laskettavaa ei ole ollut toistaiseksi havaittavissa. Alavatsakivut on olleet aikamoisia, samoin mielialat on menneet varsinaista vuoristorataa. Nyt odotellaan tuleeko täti kylään vaiko ei, testit kaivan esiin ensi viikon aikana jossain sopivassa vaiheessa ellei täti ilmaannu kylään sitä ennen.

Mukavaa sunnuntaipäivää ja plussatuulia, siskot!

Janet yk 4, kp 29/ 27 - 38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/353 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista kaikille! :)Omien laskelmien mukaan LA olisi heinäkuussa mutta ens viikolla vasta neuvola niin varmistuu sitten kaikki. Toivotaan, että pieni pysyy matkassa loppuun asti! Nopeesti se sitten kävi kun raskauduin jo toisesta kierrosta. 3 raskaustestiä kerkesin tekemään, kaksi niistä näytti selvää negaa ja tämä viimenen sitten toivotun plussan! :) Täällä pysyn niin kauan ennenkun on kaikki selvempää. Tsemppiä kaikille ja plussatuulia :)

Vierailija
264/353 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla plussa uutisia, hetkeen kun ei ehdi käymään niin heti on paljon tapahtunut! Onnea ja kaikkea hyvää!

Monnylle parantavia ajatuksia sikiksestä toipumiseen ja kaikkeen muuhunkin voimia!

Minulle ei kuulu sen kummempia, edelleen ilman tätiä täällä liikkeellä. Nyt uutena sellaista, että kahtena yönä olen heräillyt inhottavan alaselkä ja alavatsan seutu särkyyn, jota kuitenkaan ei ole päivisin. Ekana yönä kun tuo iski, kävin jo laittamassa pikkuhousunsuojan koska olin varma, että aamuun mennessä täti tulee. Kerkesin jo ajatella että no onneksi vihdoin sitten se, ja että jukoliste ku inhottava tunne, etten muistanutkaan luomumenkkojen inhottavuutta kun pilleriaikaan niin olemottomat tuntemukset, mutta ei. Ei tätiä! Jotenkin hassu olo myös..en nyt tiedä onko välillä ollut etovaa oloa vai kuvittelenko, mutta aivan käsittämättömän poikkeuksellinen himo kaljaan?! Meillä harvoin kaapissa olutta mutta nyt jäänyt jostain pari pulloa niin todella poikkeuksellisesti tehnyt mieli olutta. Outoa. Ikinä ei yleensä tee mieli ellei ole lähdössä illan viettoon..Sitten myös kokoajan tekee mieli jotain naposteltavaa... Pitääpä vissiin taas testailla ennen pikku jouluja..

Tsempit kaikille ja mukavaa joulun odotusta! :)

Olen hieman pihalla tapahtuneista kun en ole hetkeen käynyt, joten pahoittelut jos en huomannut jotain olleennaista, mutta plussapuhureita kaikille!

Vierailija
265/353 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken iltapissasta liuskaraskaustestin, joka oli jäänyt jemmaan, jolla en ole koskaan ennen saanut mitään kuviteltuja viivojakaan ja....

PLUSSA!!

Ihan heti tuli ja ihan selkeät 2 viivaa jotka näkee kaukaakin. Oon vaan itkeny ja nauranu täällä vuorotellen. En yhtään tiedä mitä pitäs ajatella. Just olin alkanu miettiä et jos sittenki oottas vielä hetken. En voi uskoa tätä.. yk1 ja kiertopäivä ties mikä.. :)

-Iloinen mutta hyvin pihalla oleva MiiaMar

Vierailija
266/353 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alkaa plussia satelemaan,ihanaa! :)

mullaki venähti kierto ja plussa tuli! ja yk 2 meillä tärppäs. :) että suht nopeesti nyt alkaa tulemaan plussia!

puhalletaan nyt kovasti plussapuhureita teille kaikille!! :) + phuuuuh!

sunniee ja ötökkä rv 5+2

Vierailija
267/353 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunniee!!! Mä olin niin varma, et sinä tuut plussaamaan! :) Aivan ihana juttu. :)

Omaa napaa sen verran, et täti lopetti juuri vierailunsa ja oli kyllä niin oudot menkat ettei tosikaan. Sunnuntaina alkoivat, vuotoa kesti kunnolla 2 päivää ja sitten alkoikin lauantaihin kestänyt tuhruttelu. 34 päivää oli tämä kierto, toivottavasti eivät nyt pitenisi sitten ihan hirveiksi.

Mies on höyrähtänyt vauvakuumeeseen. Se on sellainen körmy muuten, joten on hellyttävää kun se on niin täysillä tässä mukana. :) Oviksen pitäis olla 13.12, joten mulle on annettu määräys, et tuotanto laitetaan käytiin varmuuden vuoksi jo tulevana viikonloppuna ja sitä jatketaan ahkerasti ainakin 15.12 saakka. :D Mies on tosiaan reissussa tän viikon ja oli reppana huolissaan, et jos ovis menee nyt sen vuoksi ohi. :)

Miten muilla on tää vauvan yrittäminen vaikuttanut parisuhteeseen?

Vierailija
268/353 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi MiiaMarin juttu,onnittelut! :) Sillon se tulee kun vähiten sitä odottaa, ainakin omalla kohdalla tuntu siltä. Puoltoista viikko sitten tein testin ja negaa näytti, kunnes sitten viime perjantaina tulikin plussa vaik ootin muuta mutta parempi näin! :) Meillä vauvan yrittäminen/tekeminen on ollu tosi positiivista ja mukavaa, kummatkin halunnut vauvaa tosi paljon eli vaikuttanut hyvällä tavalla parisuhteeseemme. Normaalistikkin olemme aika aktiivisia makkarin puolella, joten mies on tyytyväinen ja minä! ;) Kaybay:lle tsemppiä ja plussatuulia :)

Vierailija
269/353 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että tuli näin paljon plussia. Toivotaan pikkuisille parasta. :)

Kay: mulla oli viime menkat ihan samanlaiset. Vuoto vaan pari päivää ja sitten viikko ruskeeta tuhrua. Tosin mulla yllättäen lyhenikin kierto viime kerralla. Meillä ei parisuhteeseen oikeastaan ole vaikuttanut, mitä nyt mies vähän tavallista useammin pudistelee päätään ja kutsuu pöhköksi. Se ei ole mikään vauvakuumeilija itse, yrittää pitää munkin jalkoja maassa ja hokee, että antaa vauvan tulla jos on tullakseen. Tosin, ei sekään ole laittanut pahakseen hivenen aktiivisempaa makuukammarielämää. ;)

ON: Tässä testailen ovulaatiotestejä, ei oo vielä näkyny toista viivaa, mut eipä vielä pitäisikään. Ja varmuuden vuoksi yritetään pitää parilajien harrastus aktiivisena, testeistä välittämättä. Lähinnä testailen, että olis joku käsitys milloin se ovis oikein on. Vähän olen kyllä pessimistisellä mielellä, tuntuu ettei se kuitenkaan lähiaikoina tärppää ja on vaikea suunnitella elämäänsä tässä tilanteessa. Mulla vaihtuu kesällä varmaan työpaikka ja uutta on todella nihkeä lähteä nyt metsästämään, kun on aina se mahdollisuus, että onkin aloittaessaan duunissa 7:llä kuulla raskaana.

Naispaholainen, yk2 kp 10/29-34

Vierailija
270/353 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille plussanneille, aivan ihanaa, että joillain tärppää! :)

Itsellä tuli tänään täti kylään ja kiertopäiviksi tuli siis 33.. Nyt taas kärsitään kovista vatsakivuista :(

Ei tässä muu auta kun jatkaa yrittämistä :)

Plussatuulia kaikille ja tarrasukkia jo plussanneille :D

Vierailija
271/353 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Meillä ei tää oo mitenkään vaikuttanut parisuhteeseen. Meillä ei oo sellanen asenne että '' yritetään lasta'' vaan lähinnä että lapsi on tervetullut ja elämä jatkuu meillä nyt niinkuin ennenkin. Onhan se ihanaa kun mieskin on niin mukana tässä.

Menkkoja odotellaan tai sitä että ne jäis pois, olispa mahtava juttu! :)

- Lindaliina kp 27/28

Vierailija
272/353 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan nyt menossa kp 10/34:ssä. :)Menis aika nyt äkkiä..! Ehkä sitä joskus uuden vuoden tai loppiaisen kieppeillä jännäillään, ainakin toivottavasti. :)Kamalaa, et tää vuosikin on sitten mennyt ihan hujauksessa!

On kyllä ihanaa, että tänne on sadellut noita plussia viime aikoina oikein urakalla, toivottavasti ne leviäis tasaisesti koko pinkkaan. :) Ootteko muuten kertoneet jo ihmisille pikku salamatkustajasta?

Vierailija
273/353 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, eli tätihän se sieltä sitten kurvasi eilen illalla paikalle ja avasi samalla yk 5:n. Fiilikset on totaalisen alhaalla, en olisi ikinä uskonut tämän vauvaprojektin olevan näin raskas. Halu saada oma lapsi on todella suuri, mutta jatkuva oman voinnin tarkkailu ja pettymykset toisensa perään alkavat käydä voimille. Välillä olen pystynyt olemaan rauhallisin mielin ja menemään päivän kerrallaan, mutta sitten taas välillä en muuta pysty ajattelemaankaan kuin raskautta ja omaa vauvaa. Tähän asti on menty enemmän ja vähemmän tulee jos on tullakseen -asenteella, mutta nyt taitaa kyllä kääntyä jo oikean yrittämisen puolelle. Ovistikut lähtee siis täällä käyttöön heti menkkojen jälkeen, toivottavasti niillä saisi edes varmuutta ovulaation suhteen.

Tsemppiä ja hyviä fiiliksiä kaikille, enköhän mäkin täältä taas nouse ;)

Janet yk 5, kp 2/ 27 - 31 (38)

Vierailija
274/353 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan jo kerrottu muutamalle ihmiselle masukista,mm. mun äidille,ja isäpuolelle ja sit miehen bestmanille.. :) kauhee krapulainen olo täällä joka aamu. :/ herää kauheeseen oloon,ja kuvotukseen :(

no mut ainakin tietää että kaikki on ok,kun oireita ainakin on :D

kovasti toivon plussia nyt kaikille ++ nii otetaan sellanen iso harppaus kaikki tonne o-puolelle ! :p

Sunniee ja masukki rv 5+5

Vierailija
275/353 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Miiamar on plussannut viimelukemiseni jälkeen. Eli isot onnittelut sinne!

Ja tsemppiä Janetille tädin kestämiseen. Itellekin oli neljännen kierron päättyminen tähän astisista kaikista raskain paikka. Ensimmäistä kertaa tuli ihan tippa silmään pettymyksestä. Miksei se vauva jo tuu? :(

Tulin siis täällä käväsemään vaikka meinasin että en tulisi pariin viikkoon. Mulla alkaa tädin vierailu olla ohi ja nyt sitten vain heilutteluhommiin, ei niitä vauvoja muuten tule. :P Itse en ajatellut vielä ottaa ovulaatiotestejä käyttöön, mietin että eihän mun tarvikaan tietää milloin se ovulaatiopäivä on, jos parin viikon ajan jaksaa touhuilla noin joka toinen päivä niin pitäis olla mahikset.

Eipä mulla muuta, plussia kaikille!

-Helja yk 5, kp 6/26

Vierailija
276/353 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen varhaisultrassa viikkojen määrittämiseksi. Ultrassa näkyi pieni ihmisen alku, jonka sydän sykki. Viikot määräytyivät arvion perusteella, jossa heittoa voi olla useampi päivä. Ultraajan mukaan eilen saattoi olla 5+6 - 6+5, papereihin laitettiin eiliselle 6+1. Todennäköisesti tuo on alakantissa, koska eilen tuli jo kolme viikkoa plussaamisesta. Mutta eipä sillä ole väliä.

Olo oli kyl todella helpottunut, kun näitä viikkoja on varjostanut keskenmenon pelko. Ei se pelko mihinkään katoa, mutta helpotti tietää, että siellä on joku, joka on oikeassa paikassa ja jonka sydän sykkii.

Mä uskaltaudun nyt odottajien puolelle ja toivotan teille kaikille oikean paljon plussatuulia! Pitäkää peukkuja, ettei mun tarvitse toista kertaa siirtyä odottajista takaisin tänne.

Thelma

Vierailija
277/353 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mahtavalta Thelma! Oikein paljon onnea ja toivotaan et tällä kertaa masukki pysyy tiukasti kyydissä :D

Vierailija
278/353 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Thelma!

Minä täällä jännitän, nyt olis kp 28/28..ei oo menkkoja eikä oikeen mitään oireita mihinkään suuntaan. Kyllä ne menkat saattaa vielä tulla kun kerran oli kierto 31 päivää.

Saa nähdä, inhottaa tää odottelu ja tällanen kun pelkää että pettyy mutta silti on toivoa. Kyllä te tiedätte!

Tsemppiä kaikille ja stressitöntä joulunaikaa! :)

Vierailija
279/353 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ja pohditaan vauvoja. Kiertoja ja luetaan muitten juttuja.

Onneksi olkoon kaikille +nneille!! Hienoa ja mahtavaa ja vielä kerran onnea!

Olen siis nyt aloittanut virallisesti YK3sen, koska menkat tuli ja kierto siis lyheni VIIKOLLA! Oli jotain 25päivää kun viimeksi 33 tai jotain muuta vastaavaa. Ota nyt sitten jostain ovulaatiosta selvää..... Noo, nyt mä siis virallisesti vasta alotan yrittämisen ja mies kanssa. Ei olla yhtään edes yritetty heilutella oikeisiin aikoihin mutta elämän helppouden (koska se oisi helppoa?) kannalta tahtoisin raskautua tästä tai ensi kierrosta. Työmatkoille kun en tahtoisi lähteä maha pystyssä, ihan siis siltä kannalta kun muut juo ja meno siellä on yhtä biletystä. *huoh*

Jos se kuitenkin sattuu vasta helmikuussa, säästän kesälomat niin että alotan äippiksen aikasemmin. Ja jos se menee maaliskuulle, tulen hulluksi - luultavimmin :D (*hokee itseleen että adoptio on vaihtoehto*)

Yritys ei ole oikeestaan vaikuttanut parisuhteeseen mitenkään, ei puhuta siitä erityisesti, mutta hymyillään aina kun se tulee mainittua että JOS sillon ja sillon asiat on niin.. etc.. Meillä ei hirmu aktiivista ole kammarissa, tosin itse eikä mieheni koe sitä ongelmana asia on puhuttu yli ja ympäri niiin monta kertaa. Ja puhuttu että tässä nyt kuitenkin on sellanen 50 vuotta aikaa harrastaa ja olla harrastamatta. Mutta jos ihmiset 2 viikon aikana joka toinen päivä jaksaa, niin siinä on kyllä tarmoa mukana!! :D Työt vaan vie liikaa, oltiin kyllä lomalla juuri ja siellä herättiin taas "toisiimme", mutta vahinko ettei ovulaatio sinne osunut.

Siskolleni olen kertonut yrityksestä ja muutamalle hyvälle ystävälle, mikä nyt sinänsä on turhaa, mutta olenhan NAINEN - ei vaan pysty pitää sisällä.

Onnea kaikille yrittäjille ja vauvaunia meille kaikille!

Vierailija
280/353 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kommentoinnin(taustalla oon kyllä ollut, kuka täältä nyt kokonaan vois olla pois..;)) jälkeen on tullut paljon plussia, IHANAA!!! Ja oikeen paljon onnea kaikille!! :D

Täälä on tänään haettu ovulaatiotestejä marketista ja eka testikin tuli heti tehtyä, mutta ei tullut kahta viivaa.. :( No ajattelin nyt testailla tässä kierrossa, toivottavasti saan siihen sen plussan sitten jossain vaiheessa!! Tuntuu, että on välillä aivan vainoharhanen kaikkien asioiden suhteen.. Miettii jo etukäteen kaikkia mahdollisia ongelmia mitkä voisi olla raskautumisen tiellä..Mitä jos en ovuloi, endometrioosin mahdollisuutta ym...Hullua!! vaikka nyt on kuitenkin vasta yk2 ja mitään vikaa ei oo todettu (ei edes vikaa mun päässä! ;)) ja pillereitäkin kumminkin on tullut syötyä joku 9v.!! Kaikki pitäs aina vissiin tapahtua heti sillä sekunnilla..

Meilläkään ei oo oikeestaan kauheesti tää yritys muuttanut parisuhdetta. Ihana kahdenkeskinen salaisuus!! Välillä vähän kiusaillaan toisia asiasta.. ;)

Onko muuten mp90 siirtynyt jo O-puolelle vai missä?

Kovasti plussia kaikille!!! :D

Terveisin: Malttamatonkärsimätönvainoharhainenvauvakuumeinen Elise ;)