Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUSI: Esikoishaaveilijoiden loppuvuosi 2009 * * *

Kommentit (353)

201/353 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa nyt että perhana :D En päässy kirjautuun tänne pitkää aikaan vaikka kuin hain uuen salasanan, sit viimein pääsin ku löysin vielä sähköpostista sen vahvistus linkin,nii sillä pääsi..huoh.

Onnea plussanneille. Täälä on ollu aika vilskettä viimesen kuukauen aikana :D Paljon tullu uusia yritäjiäki, Hyvä hyvä ja tervetuloa.. En enää muista mitä kaikkia mun piti tänne kirjottaa :D

ON: Nyt ois sit yk.2 kp 22/24. Oviksen aikoihin lähetettiin simppoja matkaan ahkerasti ;) Saa nähä miten käy :P Ei oo kyl minkäänlaisia tuntemuksia et jotenki oon aika varma ettei oo tärpänny, ei oo semmonen olo et ois onnannu mut jos täti ei oo lauantaina tullu nii enköhän minä sunnuntaina heti aamulla testaa :D

Mua on huvittanu ku täsä näiden "vauvapuuhien" tultua on meillä avokin kans tullu uusia sanoja käyttöön esim.

Isyysbokserit=Avokilla semmoset väljät kokoa liian isot boxerit :D (semmmosiahan miesten pitäs pitää et siittiöillä ois hyvä olla ;) )

Vauvavitamiinit= Ladyvitan niitä raskaudenaikana syötäväksi tarkotettuja vitamiineja

Oli viel paljo muitaki mut nuo on useesti käytös ja kyllä on saanu nauraa ku avokki keksii välillä nii huvittavia sanoja, kuten nuo isyysboxerit :D Nii mua rupes kiinnostaan et onko teillä muilla vakiintunu tämmösiä uusia sanoja??

Vierailija
202/353 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle meinaa ilmeisesti iskeä jokin flunssa. Kurkku meinaa olla hieman kipeä ja lämpöä oli 37.5 :/

Sunniee: ei muutaku nyt vain testaamaan, samat sanat Pärrille kans pikku hiljaa. Noista uusista sanoista tuli mieleen, et raskaustesti on tuomiotikku meillä. :D

Toivottavasti siihen testiin nyt sit räpsähtäis 2 viivaa. Ei oo kyllä yhtään sellainen olo ja oon tässä koko ajan toistellukin, et menkkojen myöhästyminen ei yksinään nyt tarkoita vielä yhtikäs mitään. Kai mä oon pessimistisen optimisti tän asian suhteen. :) En oikein usko raskautuneeni, mutta oishan se mahdollista. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/353 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaybay: en uskalla testata! :D kohdun seudulle sattuu kaikki yskäsyt ja kyyryssä olot.ja sorruin muuten kokeileen kohdunnapukkaanipukkaa,ja se oli kivikova :o ei siis menkat oo vielä tullut,mut kai ne yöllä alkaa? :D sun täytyy nyt testata eka ja saada plussa että mäki uskallan testata! :D

ON: hieman kuumeinen olo,edelleen,johan tää kaks viikkoa on kestänyt..nenä tukossa ja päätä särkee.vihaan olla flunssassa :( menkkoja ei tosiaan viel kuulu ,mut en halua liikoja odottaa ettei sitten tipu kovaa ja korkeelta,vaikka niin kuitenki käy jos menkat alkaa.. :(

sunniee kp28/28

muoks* ihanaa sanastoa keksitty teillä kotona! :)

Vierailija
204/353 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin heti aamusta tänään ja tulos oli....nega. :( Olihan tuo kyllä ihan arvattavissakin. Menkkoja ei kyllä näy edelleenkään, nyt on kp 33/30 ja mies on aivan varma, että minä oon paksuna. :) Mä oon kyllä ite nyt 100 %:n varma, et tästä kierrosta ei tärpännyt, joten nyt pitää vaan toivoa, et menkat alkais mahdollisiman nopsaan, et päästään ens kierrossa yrittään uudelleen. :)

Vierailija
205/353 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaybay: voi sentään,mutta kyllä se vielä voi muuttua jos se vaan ei vielä näy,ei o tarpeeks sitä hCG:tä ! :) mut jos ei,niin toivotan hurjasti tsemppiä ens kiertoon ja paljon plussapuhureita! :)

ON:en uskalla edelleenkää testata,pelkään pettymystä.. menkat ei oo tullut viel,mut kyl ne viel kerkee.. :/

hyvää viikonloppua kaikille :P

sunniee kp29/28

Vierailija
206/353 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaybay: kyllä se vielä voi iloksi muuttua :) Meillä kanssa mies on lähes varma että olen paksuna mutta oma näkökulma vaihtelee. Kyllä on ankeeta tämä jatkuva odottelu, pitää varmaan keksiä jotain millä asian saisi välillä pois mielestä.

Sunniee: mulla kanssa kp29/28 , nega oli vielä tänäkin aamuna mutta menkkoja ei näy eikä kuulu. Jännäillään yhdessä nyt sitten.

Hyvää viikonloppua kaikille myös!

Vierailija
207/353 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emyne: juu jännäillään vaan ! :D ei täälläkää menkkoja näy,eikä kuulu,ei sitten niin mitään merkkiä.toivotaan ettei pääse yllättään täti tässä kuussa :) mielummin sit joskus vuoden päästä :P

Vierailija
208/353 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on monella jännät paikat. Toivotaan, että niille, joilla testaaminen on ajankohtaista, pärähtäis plussat testiin. Niille, joilla on uusi kierto lähtenyt käyntiin, kovasti tsemppiä.

Mä olen käynyt lueskelemassa teidän juttuja, mutta aika harvakseltaan olen kommentoinut. Mun tilanne ei ole muuttunyt. Plussasta on "jo" 9 päivää ja tässä vaan odotan, että aika kuluu, ja jännäilen pysyiskö pieni ihmisalku matkassa tällä kertaa. Odottavien puolelle siirryn vasta, kun näen sykkeen ultrassa, sen verran kova paikka sieltä tänne takaisin tuleminen oli.

Mukavaa perjantaita kaikille!

Thelma

Vierailija
209/353 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille :)

Huomenna aion testata vaikka kuukautisten pitäisi alkaa vasta 26 pvä, mutta olisi pikkujoulut huomenna ja aion pelata varmanpäälle.

Tosin katsoin että ostamani testi testaa vasta kuukautisten alkamispäivästä mutta apteekin työntekijän mukaan se on herkkä ja huomasin vasta kotona, eli sillä mennään.

Ei ole kauheasti tullut oireita, nännit oli eilen hieman arat hetkittäin ja äsken töissä alkoi tuntumaan siltä kuin kuukautiset olisivat tulossa, siis kipua ja nyt on hieman oksettava olo, voi kyllä johtua päivällä juodusta kahvistakin...

Olen ollut aika positiivisella mielellä raskautumisen suhteen tässä kierrossa, mutta nýt alkoikin tuntumaan, että täti lähestyy.

Positiivisia testejä teille kaikille!

Vierailija
210/353 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin aamulla negan,taas. taidan jättää testauksen kokonaan ja testata sit vasta ku menkat kaks viikkoo myöhäs. oon ihan varma et tää kierto vaa venyy jonku viikon. syytä en osaa arvata,mutta luulenpa näin. v***u. sori vuodatus.ärsyttää vaan.

noh,toivottavasti muilla parempi onni tässä kierrossa ! :P

viikonlopputerkuin,sunniee kp30/28

211/353 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON:Hmm nyt on sit kp 24/24 ja ei tätiä ainakaa vielä oo näkyny. On semmonen "ei minkäänlainen" olo :D Ainu et tissit ollu kipeet muutaman päivän sivuilta mut oon laittanu sen kylellään nukkumisen piikkiin. Kyl se täti varmaan tulee vielä.. Oon ollu kyl ehkä pikkusen itkusempi ja eilen olin toooosi kärttynen mut oon semmonen aina et en osaa lukea niitä miksikää raskausoireiksi. Huomena pitänee testailla sit jos ei täti tänää tuu, Mulla niin säännölliset ollu nuo menkat et vähä ehkä jänskättää. Viime kierrossaki tuli ihan niinku pitiki vaikka luulin et ne ois päivän myöhässä mut oliki mun oma lasku virhe.. Saapi nähä, täällä onki monella jännät paikat :)

Vierailija
212/353 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään ei tätiä vielä, ja jätin tänään testauksen väliin ihan jo oman mielenterveyden takia :D Testaan joko huomenna tai ootan vaan kiltisti että tapahtuuko jotain. Mulla on myös pelottava kutina siitä että kierto on vaan venähtänyt :( Mittasin kuitenkin aamulämmön tänään sängystä ja se on edelleen sen 0,5 astetta koholla.

Onnea muille, joilla myös jännät paikat!

-Emyne kp 30/28

Vierailija
213/353 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille!!

Tänään kurvas täti kylään, joten seuraavaan kiertoon vaan :/

Tsemppiä kaikille jännääjille, koittakaas saada niitä plussia meidän muiden kannustukseksi :)

Vierailija
214/353 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tonttuleikit alkoi täälläkin. Vähän olen kyllä ihmeissäni, kun kierto heittelee näin paljon. Nyt on haitari siis 29-34 päivää, siinä menee ovulaatioajankohdan ennustaminen jo vähän arvailuksi. Eli testit ajattelin ihan piruuttain testailla tässä kierrossa. Suosikkisuositukset tervetulleita!

Tovoittavasti muilla tärppäis ja meille punaiseen pukeutuville kovat tsempit uuteen kiertoon. :)

-Naispaholainen yk2 kp 1/29-34

Vierailija
215/353 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun tänne.

Nyt on kp 15/28 ja yk 1.

Pidetään peukkuja!

Vierailija
216/353 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin ja viimein! :) Ihme kyllä, ei ollut mitään menkkaoireita ja normaalisti mulla on maha ja selkä aivan kamalan kipeinä pari päivää...toivottavasti kierrot ei nyt taas ala venymään.

Uuteen yritykseen siis ja toivotaan, että meille tulisi sitten elovauva. :)

Vierailija
217/353 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kaybay. Kierron alkaminen on paljon parempi kun tällainen jatkuva epätietoisuus :D Edelleen täti hävyksissä ja plussa myös (kp31/28). Tapahtuis nyt edes jotain! >_< Jos viikon päästä vielä sama tilanne niin pitänee varailla testiaikaa jo terveysasemalle.

Vierailija
218/353 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama tilanne ku emynellä. kp31/28 ja täti ja plussa hukassa. huoh. alkais ees menkat nii pääsis taas yrittään :)

Vierailija
219/353 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on nyt kohta yli kuukauden menkat myöhässä, mutta koska ekat luomut vasta niin en nyt ota paineita..Kuitenkin kävin ihan just sillon syksyllä gynellä ja koska kaikki ok, niin odottelen nyt vain sitten että kroppaa taas tajuaa missä mennään.. Ärsyttävää, mutta koska ei ole kiire raskautua niin ottakoon oman aikansa.. Jossain vaiheessa tietty sit varmaan menen uudestaan, jos nyt ei mitään tapahdu..

Se tässä nyt äsryttää kun en tiedän olenko ovuloinut ja jos olen niin missä vaiheessa, ja olisko testit antanu ihmeellisiä tuloksia silloin just esim. oviksen takia ja jos olenkin raskaana tai jos ovis onkin vasta tulossa.. huoh. Kyllähän sen raskauden sit pystyy ultralla määrittää mut kovin tympäisevää tää on.. Ja taas hetki sitten sain ihme viirun raskaustestiin, mutta vasta parin tunnin päästä.. Eihän niitä pitäisi edes kattella..Siks kyllä teksi mieli kohta mennäkin gynelle ja varmistella että siellä ei sit kans ole ketään, ja että r-testit ei vaan jostain syystä näytä.. niitäkinhän on.. Sit vois mennä kumihupuilla sinne että luomut tulis..

Mut saas nähdä taas.. alkaa jo mennä hermo. Pitäs vaan unohtaa koko vauva juttu, kyllä se sit jossain vaiheessa selviää :DD mut eihän sitä pysty.. menny testihinkin jo pieni omaisuus ja avokki ei halua nähdä kuulema enää yhtään "kun katot sitä näin ja näin niin näetkö viivaa??"- testiä, vasta sitten kun on selvä viiva :DD

Mut tsempit kaikille!

Teillähän on tosi hyvät mahkut monella vielä saada plussa jos ihan muutaman päivän myöhässä on :)

Vierailija
220/353 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi itku tätä..oon jotenkin ihan romuna tänään taas hormoonien kanssa. On todella herkkä olo ja nytkin tuntuu että voisin seuraavat neljä tuntia viettää itkeskellen sängyn pohjalla - toisaalta sängyssä makoilukin oli niin turhauttavaa että meinasi mennä hermot.

V*tuttaa kyllä aivan saa..kelisti. On tää hienoa.

Hei tsemppiä kaikille joilla tädin tulo on myöhästynyt, toivottavasti saatte plussat!

MiiaMar:lla ollu jo pitkään myöhässä menkat :O Hui! Toivon ettei mulla mene ihan sekaisin kierto.. En edelleenkään ole bongannut ovista, mutta nyt onkin vasta 14/? jotain...

Tänään en ole kyllä testannut, kun testit loppu :D Pitäisi käydä ostamassa kai lisää.

En oikein tiedä taas että mitä ajattelis. Todella ärsyyntynyt olo.

Puuh. Meen taustalle murisee.

Laurau yk 1, 14/toivottavasti 30!