Kakkoskoti Espanjasta? Onko kellään?
Kommentit (51)
Onko siellä oikeasti ongelmana asunnonvaltaamiset? Mistä siinä on kysymys?
Vanhemmillani on koti Benalmádenassa. Ikinä en halua mennä sinne. Liian kuumaa ja tykkään olla Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhille ei riitä asuntoja, joten tyhjillään olevat asunnot otetaan käyttöön ilman lupaa.
Antakaa nyt modet minun sanoa, miltä äitini näyttää 20 vuoden Espanjassa asumisen jälkeen! En minä tässä muita moiti ja bannaatte mielipiteeni.
Olen aikoinaan asunut Barcelonassa; nyt tyttäreni asuu ja työskentelee siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmillani on koti Benalmádenassa. Ikinä en halua mennä sinne. Liian kuumaa ja tykkään olla Suomessa.
Olen matkalla asunut tuolla. Muelestäni ihana paikka ja ihanaa seutua. Hienoja kohteita myös Benalmadenan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen matkalla asunut tuolla. Muelestäni ihana paikka ja ihanaa seutua. Hienoja kohteita myös Benalmadenan lähellä.
Onhan se kaunista seutua ja vanhempani tykkäävät asua siellä.
Vähän joka toisella tutulla kakkoskoti Cannesissa. Tyytyväisiä tuntuvat olevan.
Siin Ranskassa. Usealla myös Palmassa , Mallorcalla.
Vierailija kirjoitti:
Vähän joka toisella tutulla kakkoskoti Cannesissa. Tyytyväisiä tuntuvat olevan.
Asuin viikon Cannesissa Le Canperra -hotellissa. Kotiin tuli ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Siin Ranskassa. Usealla myös Palmassa , Mallorcalla.
😂
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh.
Torrevijassa, rauhallinen ja ruotsalaisten suosima asuinalue. Alicantesta lyhyt ajomatka. Asunnot suojattu korkeilla aidoilla, edes uima altaalle ei pääse ilman avainta. Turva varustukset paremmat, kuin suomen asunnossamme.
Kyllä se asunnonvaltaus on ihan tosijuttu. Monilla eurooppalaisilla on kuvitelma, että oman maan lait ja meiningit koskevat koko maailmaa. No eivät koske. Suomessahan tuollainen on täysin absurdi ajatus, joten moni suomalainen pitää sitten itsestääselvyytenä, ettei muuallakaan kukaan tunkeudu kotiisi ja ala elelemään siellä. Ei kannattaisi olla niin varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh.
Niin kyllä minä siellä olen käynyt vaikka sanoinkin, että en ikinä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Torrevijassa, rauhallinen ja ruotsalaisten suosima asuinalue. Alicantesta lyhyt ajomatka. Asunnot suojattu korkeilla aidoilla, edes uima altaalle ei pääse ilman avainta. Turva varustukset paremmat, kuin suomen asunnossamme.
Tulevat myös suurempaan tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhille ei riitä asuntoja, joten tyhjillään olevat asunnot otetaan käyttöön ilman lupaa.
Vuokralaisen/valtaajan markkinat.
En ostaisi sieltä, vuokrata voisin.
Brittiläinen ohjelmasarja A place under the sun.
Kiva katsella, etenkin talvella.
Suurin osa ostaa Espanjasta.
Vierailija kirjoitti:
On meillä, Aurinkorannikolla. En kyllä osaa kertoa siitä mitään käytännön asiaa, kun se on hankittu jo minun lapsuudessani. Mutta siellä se on.
Käyttekö tai käyvätkö sukulaisesi siellä paljon?
On meillä, Aurinkorannikolla. En kyllä osaa kertoa siitä mitään käytännön asiaa, kun se on hankittu jo minun lapsuudessani. Mutta siellä se on.