Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieras isä ei väistänyt 3-vuotiastani päiväkodin portaissa!

Vierailija
19.10.2009 |

Tyttöni käveli kaiteesta pitäen ylöspäin ja minä hänen vierellään. Kun näin että ylhäältä tulee ihmisiä niin väistin toiseen laitaan jättäen keskelle tilaa.

Mitä tekee toisen pikkutytön isä? Jää minun tyttöni eteen seisomaan jalkojaan kopistellen ja oikein asennon ottaen, että hänhän ei väistä. Niinpä minun 3 v joutui irrottamaan kaiteesta otteensa ja väistämään aikuista.

En saanut tyrmistykseltäni suutani auki, taaskaan. Olisi pitänyt.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2009 klo 18:22"]

Joku mies ei väistänyt ihanaa sannipetteriäni. Siis koko maailman täytyy saada kuulla kuinka suuri vääryys on MINUN LASTANI kohdannut. VOII EIII. MINUN LASTANI ei väistetty. VOI EIIII

[/quote]

Idioottivastaus. Juuri näin lapsivihamielinen yhteiskunta Suomi on. Kuka lapsen puolia pitää, jos ei lapsen vanhempi? Lapsi on heikko jäsen yhteiskunnassa, ja jokainen lapsi ansaitsee tulla kohdatuksi niin, että psyykkinen ja fyysinen turvallisuus toteutuu. Tässä tapauksessa fyysinen turvallisuus vaarantui, kun aikuinen mies pakotti 3-vuotiaan irrottamaan otteensa porraskaiteesta. 

Mutta kaltaisesi ajattelu, jonka mukaan lapset eivät tarvitse huomiointia, vaan heidän tulisi vaippaikäisestä ymmärtää sulautua sisustukseen, on lisääntynyt hurjasti, mikäli näistä keskusteluista voi jotain päätellä. 

[/quote]

AP:ta ei kiinnosta paskaakaan oma lapsi. Jos kiinnostaisi niin hän olisi ottanut lapsen mukaan samalle puolelle kuin itse on. Tosiasiassa AP on itseään täynnä oleva ihminen jolle lapsi on vaan väline. Jos mies olisi mennyt välistä syyttäisi AP täällä että mies tuli hänen ja lapsen väliin tai jotain muuta paskaa. AP:n kaltaisilta pitäisi ottaa lapsi pois sillä tuollaista toimintaa voidaan pitää jo lapsen kaltoinkohteluna. AP varmaan laittaa lapsensa itse kävelemään kotiinkin kun hän itse puhuu puhelimeen parin sadan metrin päässä.

Vierailija
82/88 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:16"]

Kumpikohan tuossa tapauksessa olisi kaatuessaan loukkaantunut enemmän? Ylöspäin kulkeva nappula, vai se mies? Todennäköisesti se mies. Eikö teillä AV-mammoilla ole edes tuota vertaa älyä? Jyrkät rappuset alaspäin, anyone, HALOO? Ja vielä päiväkodin lasten omat rappuset?

Tuttu vanha äijä meni nurin juurikin tuollaisissa rappusissa, kun ei alaspäin kulkiessan pitänyt kiinni kaiteista. Molempien jalkojen jänteet poikki lonkkien kohdalta. Ja kolme kuukautta kipsissä. 

Miettikää vähän mitä itsekkyyteenne kuuluu!

[/quote]

Niinpä. AP on tajuttoman itsekäs ihminen. Eikä tässä asiassa ole mitään tekemistä lapsella. Pelkkä tekosyy. Ainoa mitä AP:tä suututtaa kun mies ei hyppinyt hänen sairaiden halujensa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2009 klo 18:22"]

Joku mies ei väistänyt ihanaa sannipetteriäni. Siis koko maailman täytyy saada kuulla kuinka suuri vääryys on MINUN LASTANI kohdannut. VOII EIII. MINUN LASTANI ei väistetty. VOI EIIII

[/quote]

Idioottivastaus. Juuri näin lapsivihamielinen yhteiskunta Suomi on. Kuka lapsen puolia pitää, jos ei lapsen vanhempi? Lapsi on heikko jäsen yhteiskunnassa, ja jokainen lapsi ansaitsee tulla kohdatuksi niin, että psyykkinen ja fyysinen turvallisuus toteutuu. Tässä tapauksessa fyysinen turvallisuus vaarantui, kun aikuinen mies pakotti 3-vuotiaan irrottamaan otteensa porraskaiteesta. 

Mutta kaltaisesi ajattelu, jonka mukaan lapset eivät tarvitse huomiointia, vaan heidän tulisi vaippaikäisestä ymmärtää sulautua sisustukseen, on lisääntynyt hurjasti, mikäli näistä keskusteluista voi jotain päätellä. 

[/quote]

Mites äidin ohjaus, samalla, omalla puolellaan? Siinä taapero edellä? Leikkaaks vähä? Lue tuo kaatuneen äijän tapaus. Siinä Sinulle lapsivihaa!

[/quote]

Ei heitä kiinnostaa vaikka mies olisi tippunut ja kuollut. Sitten he valittaisivat että mies makaa maassa ja haittaa heidän kulkuaan. Kun AP on ainoa jolla on merkitystä ja kaikki muut ovat vaan hänen palvelijoitaan. Ainakin hän luulee niin

Vierailija
84/88 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:21"]

Minkä vuoksi aina huudetaan lapsivihamielisyydestä. Vanhempien vastuuta tässäkin peräänkuulutetaan!

[/quote]

Koska AV mammojen mukaan vanhemmilla ei ole mitään vastuuta. Vaan jos joku ei pidä siitä että lapsi huutaa niin se on lapsivihamielisyyttä. Jos lapsi kiusaa eläimiä ja eläin suuttuu niin se eläin pitää lopettaa. Jos lapsi lyö toisia niin se on toisen vika jne. Kaikki jotka ei ole samaa mieltä on lapsivihamielisiä

Vierailija
85/88 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:28"]

Olisit antanut lapselle oman kätesi tueksi, että lapsi voi irrottaa kaiteesta ja tulla sinun kanssa samalle puolelle niin mieskin olis saanu tilaa laskeutua rappuset. Tuskin tää "kyrpänaama" halus yhtään teitä enempää jumittaa jossain tarhan portaissa. Vai olisko tullu parempi mieli jos mies olis sun eteen tullu jalkaa naputtamaan, kunnes olisit tajunnut väistää toiselle puolelle lapses taakse? Oletko allerginen omalle lapselles kun et voi omaa kättä antaa, että voi suhun tukeutua rappusissa niin, että muutkin pääsee ohi eikä kenenkään tartte pelätä kaatumista?

[/quote]

Mutta AP halusi kummatkin puolet. Miehen olisi pitänyt odottaa kun he tulevat rappusista alas. Koska he ovat miestä tärkeämpiä

Vierailija
86/88 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:38"]

Mun mielestä se mieskin olis voinut ottaa äitinsä mukaan jos kerran portaiden kulkeminen on noin vaikeaa yksin. Olis äiti auttanut miesraukkaa jota huimaa, pyörryttää ja pelottaa. Ja jonka kaideoikeuksia uhataan 3v:n toimesta.

Eipä ole mulle tullut edes mieleen alkaa miettiä kumpi väistää minä vai lapsi. Ja vaatia että 3v. lapsen pitää väistää mua. Mutta mä olenkin nainen, ehkä siinä on se syy. Ei ole tavettä mitellä portaissa lapsen kanssa. Ja pakko sanoa, että jos mun mies tekis tuollaista niin miettisin että onko sillä joku kasvain päässä tai jotain vastaavaa.

[/quote]

Minusta on kuitenkin kohteliasta vallata portaista vain toinen puoli. Vaikka vastaan tulisi täysin terve yksilö. Itselläni on lievä korkean paikan kammo sekä myös alhainen verenpaine, josta herkästi huimaus. Yleensä pidän portaissa kaiteesta, kauheaa, pitää hankkia itselle avustaja kun odottaa ja olettaa että yksi perhei ei varaa itselleen koko portaiden leveyttä!!!

Kyllä ihmetyttää että on todella röyhkeitä ihmisiä. Ensinnäkin ei tule mieleenkään että ei itse oteta molempia kaiteita omalle sakille ja toisekseen tullaan vielä valittamaan toisen käytöksestä kun itse on melkoinen röyhkieä juntti!

[/quote]

Samaa mieltä

Vierailija
87/88 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:36"]

päätitte taas nostaa 5 vuotta vanhaa keskustelua. jee

[/quote]

Onhan tuo kiintoisaa havaita, millaiseksi kommenttien taso on mennyt viidessä vuodessa. Ei jakseta enää juurikaan miettiä, vaan vain räksyttää. Mistähän se kertoo?

Vierailija
88/88 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli mies oli iha oikeassa. Mutta olisi varmaankin voinut jotenkin hoitaa tilanteen nätimmin. Minulla on myös kipeän jalkani kanssa keskityttävä aika kovasti kun tulen portaat alas. Jalka on sen verran epävakaa, että tarvitsen kaiteen siihen viereen. Sinä ap voisit ottaa tämän huomioon, eli älä päästä noin pientä harhailemaan sinne alaspäin tulevien jalkoihin. Minä en ainakaan pysty menemään keskelle, saatan pudota portaat.

Toki minä en ole tyly lapselle, koska noin pieni ei itse asiasta ymmärrä ,mutta sinä ap toivottavasti ymmärrät.