Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Hgin kantakaupungissa asuva hyvätuloinen ja korkeakoulutettu nainen, haluan löytää samantasoisen miehen

Vierailija
01.06.2025 |

Mulla ei ole aikaa roikkua baareissa. Haluaisin löytää Tinderistä jonkun ns. omista piireistäni/viiteryhmästäni, mutta tuntuu että siellä on vain perusmiehiä Vantaalta ja Järvenpäästä. Missä Hgin kantakaupungin varakkaat suomenruotsalaiset ym. luuraavat? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko #2 exit only?

Vierailija
2/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko palstan "en arvosta ihmisiä jotka eivät osaa ruotsia" -hullu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei syrjäytynyt kilttimies kelpaa?

Vierailija
4/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yliakateeminen eli tohtori ja pidän akateemisia eli maistereita säälittävinä otuksia.

Vierailija
5/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulkonäköä jolla saa rikkaan ukon?

Vierailija
6/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat jo pariutuneet ja muuttaneet Järvenpäähän.

Vierailija
7/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koulutuksella ole väliä, jos on muuten sivistynyt ja varakas

Vierailija
8/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli olis vapaana, 32v kauppatieteilijä, töissä kansainvälisessä yrityksessä ja 1-2 kertaa kuukaudessa matkoilla. Ongelmana on se, että hän pitää työstään ja harvalle naiselle sopii, että yhteinen illallinen peruuntuu, koska Berliinistä soitetaan klo 19. Et siis saisi olla elämänsä ykkönen.

Vierailija
9/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kännissä vai aineissa kun etsit tasoisiasi miehiä vauvapalstalta? Koeta seuraavaksi murha-infoa!

Vierailija
10/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se parisuhde löytyy, kun on löytyäkseen. 

Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
11/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko ja painoindeksi.

Vierailija
12/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se riitä, että on hoikka ja koulutettu ja hyvä työ. Naisen pitää olla myös iloinen ja innostunut, eikä liian vakava, luonnollinen ja söpö ulkonäkö ja helposti lähestyttävä ja naisella pitää olla kykyä saada mies tuntemaan itsensä erityiseksi. 

Vierailija
13/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat löytää jonkun ns. omista piireistä, niin eikö sinulla luulisi olevan kavereita tai tuttavia ym., jotka tuntisivat tällaisia miehiä? Jos olet tasokas nainen, niin luulisi olevan suhteita, joilla löytäisi unelmamiehen. Ja kai sinä suomenruotsalaisena tiedät parhaiten, missä viitekehyksesi suomenruotsalaiset miehet viettävät aikaansa?

Vierailija
14/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt naapurissa kyselemässä?

Vierailija
15/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun täällä Lievestuoreella. Rahaa ja metsää on, akka puuttuu. 

Vierailija
16/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂

Vierailija
17/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä, mechelininkadulla, 00100.

Se, että minulla on vaimo (tatuoimaton, hoikka, myös suomenruotsalainen) ja kolme lasta ei liene sinulle este, koska et maininnut sitä kriteereissäsi.

Sebastian 42

Vierailija
18/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako somalialainen aivo-kirurgi joka oli ennen Suomeen tuloa merirosvo?

Vierailija
19/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on kuitenkin roikkua vauvapalstalla spämmäämässä roskaa.

Vierailija
20/21 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa on kuitenkin roikkua vauvapalstalla spämmäämässä roskaa.

Ei tän aloitus yhtään enempää roskaa ole kuin kenenkään muun aloitus, oletko ylimielinen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi