SUURperhekuumeilijoiden tammikuu 2009 :)
Oikein hyvää uutta vuotta kaikille! Tästä se alkaa, meidän tämän vuoden ensimmäinen pino! :)
Mun vauvakuume yltyi eilen ihan hurjasti kun näin kaupassa jopa kaksi tuttua isoine masuineen. Kateushan siinä iski! ;) Ja arvatkaas, menkatkin alkoivat heti uuden vuoden "kunniaksi"! Ensimmäiset piiiiiitkään aikaan. Nythän kaikki ois taas mahdollista! ;)
Lisää paremmalla ajalla. Nyt pienet nukkumaan ja illaksi pulkkamäkeen koko pesueella!
Omppis kera viiden lapsen ja unelman :)
Kommentit (133)
Sinuvin tilanne kuulostaa kans hyvältä, mieshän on jo ihan kypsää kauraa! :)
--omppis - pakko vastata, kun luin mitä olit kirjoittanut! Siis ikävä kyllä mies ei ole lainkaan kypsää kauraa:) Mutta toivossa on hyvä elää!!
Arvatkaas mitä menin tekemään! Tilasin netista ovistestejä.... mitähän minä niillä teen kun ei niitä menkkojakaan ole näkynyt?
sinuvi kiireisenä
Olet siis Sinuvi ihan yhtä höhlä kuin minäkin!!! Toinen tilaa 9 kuukautta lehtiä vaikkei ole etes raskaana (nyt tai ehkei koskaan?) ja toinen tilaa ovistestejä vaikkei ole etes menkkoja! ;) ;) ;) Voi meitä!!!
Mukavaa ja rentoakin viikonloppua suurperheellisille! :))
Omppis
Minäkipä koitan pari riviä kirjoitella!
Otin eilen miehen kanssa puheeksi mahdollisen uuden vauvan. Vienosti koitin ehdotella, että jospa yksi vielä.! Mies tyrmäsi heti, että ei varmasti enää yhtään! Enää ei kuulemma uudelleen kaikkea alusta aloiteta! Sitten vähän perustelin, että toiset alkaa olla jo isompia, ja heistä olisi varmasti apua kovasti vauvan hoidossa, ja niin ihanasti nytkin kaksi vanhinta tuota pienintä huomioi. Ja sitäkin sanoin, että kun se pieninkin kasvaa koko ajan, eikä enää niin vauva olekkaan! Sitten tuntui, että ehkä hieman alkoi lientymään se jyrkkä ei. Kyllä se kovasti vauvoista pitää tuo meidänkin isi, ja isommistakin! Ehkä se vielä mieli muuttuu! Jotenkin kovasti luottavaisin mielin olen sen asian suhteen!
Muutoinkaan ei ole niin kiire sillä vauvahaaveella toteutua! Ihan mukavaa on vain haaveilla!
Sukupuoliasiaa olen vähän miettinyt. Meillä pojat ovat vaatineet heti kovasti enemmän työtä kuin tuo pikkuprinsessa, sikäli voisi tyttö olla kiva. Mutta jotenkin pikkuvesselitkin ovat niin ihania! Kyllä mulle kelpaisi kumpi vain -kunhan olisi terve!
Mutta nyt täytyy jatkaa töitä! Hauskaa viikonloppua munkin puolesta!
Ps. mullakin on iso kasa vauvalehtiä, joita olen lueskellut, ja lisää aion käydä varastosta hakemassa viikonlopun lukemisiksi!
Pps. Jännä oottaa, milloin tästä joukosta ensimmäinen plussaa!
hannaleena
Sillälailla hannaleena - sielläkin on siipan kanssa keskusteltu:) näinhän se menee reilusti, kun mieskin tietää mitä mieltä vaimo on ja päinvastoin. Ja pientä 'myyräntyötä' tekemällä saadaan toivottavasti nuo miehetkin kuumeilemaan meidän kanssamme.
Meillä kolmonen kuumeili yöllä, aamulla oli lisäksi kurkku arka, ja nyt nukkuu päiksyjä. Siis on oikeesti sairas, sillä päiväunet on kuuluneet ohjelmaan vakituisesti viimeksi kesällä. Taisipa olla tämä 'tauti' jo tulossa keskiviikkona, kun poju nukahti autoon, ja kun nostin sisälle sohvalle - jatkoi siinä 3 ja puoli tuntia.. Toivottavasti menee helpolla tämä sairastaminen.
Niinpä omppis - täytyyhän sitä jotai pöhköä olla tekeillä - sun valintasi vain taisi olla fiksumpi, lehtiä on sentään kiva lukea, mutta nuo ovistestit - eipä niillä taida voida edes kattoa ovuloiko? kun ei oo menkkoja, vai onko se näin automaattisesti ett jollei ole menkat vielä alkanu - ei ovuloi? Vastatkaa viisaammat!
meillä viimeyönä tuli suru-uutinen, sillä vanhamummu nukkui pois. Ikää oli kyllä jo todella paljon, ja täysin vuodepotilaana. Muistan että jo noin 15v sitten hän huokaili että kun vain pääsis pois.. no nyt on mummu päässyt pois. olotila itellä on haikea, tietää kuitenkin että tätä mummu itse oli jo kauan toivonut ja odottanut. On se merkillistä tämä elämä - joskus liian nuoria otetaan pois, tai siis että jää elämä ikään kuin kesken, sitten näitä vanhoja, jotka odottaa pääsemistään, he elää vuodesta toiseen..'vuoteeseen sidottuna' - ei sitä aina ymmärrä ei..
mutta nyt vauva heräsi ----
palataan!
sinuvi
Lehdet tuli! Ja wau- niitä on PALJON! Mun viikonloppu menee siis lukiessa ja haaveillessa, mikä sen mukavempaa! Yritän olla miehelle koko aikaa huokailematta vauvafiiliksiäni...jos vain malttaisin kesän yli! Onneksi nuo pikkutytöt auttaa asiaa! Ja kuulkaa, vaikka sanoinkin, että vieläkin tytön tahtoisin, eilen tuli yks kaks tunne, että pikkupoikahan meiltä puuttuu! Sitten ois kolme ja kolme! :) Mutta kumpi vain ois enemmän kuin upeaa!
Kirjoitellaanpa viikonlopun tohinassakin! Moit!
Omppis (taas)
Lumitöitä aamulla huhkin hullun lailla kun vanhimmainen tuli ulos sanomaan että hänen koskee ikeneen kamalsti-olin pari pvää sitten sanonut vaan että on kipeä kun uusi hammas puskee sieltä esiin. Kun rupesin katsomaan oli siellä kauhea pallukka MÄTÄÄ. Ei muuta kuin hammaslääkäripäivystykseen soittamaan ja sain onneksi ajan jo klo 9.20. Nyt on jo parempi. Vetivät sen heiluvan hampaan pois ja tyhjensivät märkäpatin... Olenkin tänään ollut ahkera; leivoin ja imuroin koko kämpän. Nyt nuorin nukkuu, 2 poikaa leikkii yläkerrassa (ihme että 10v suostui ottamaan 5-v:n leikkeihin) ja tyttö on luistelemassa kaverin kanssa.
Ikukuume, ei kun vaan täysillä kohti seuraavaa kiertoa!!
Omppikselle lukuiloa-intoa ei varmaan tarvii toivotella. Mukava varmaan on haaveilla ja lueskella noita lehtiä.
Sinuvi- onhan sitä hullumpiakin joskus tehty!! Toivottavasti saat testeille pian oikeaa käyttöä.
Hannaleena, meilläkin jo neljännestä mies sanoi aluksi ehdottoman ein mutta helposti loppupelissä oli pehmitettävissä. Samoin tän viidennen kuumeilun kohdalla-en oikein usko vieläkään että sanoi kyllä!!
Minä kyllä kovasti haluaisin tytön, mutta olen kyllä ikionnellinen jos poikakin tupsahtaisi...vauva kun vauva, ihaniahan nuo ovat.Täytyykin mennä nuuhkimaan tuota omaa pienokaista!
Mukavaa viikonloppua kaikille kuumeilijoille ja Sinuvin kuumepotilaalle paranemishalit!
Tanni kera haaveen
On se hyvä että on nuita hömelöjä muitaki ku vaan ite :) hyvästi laitto hymyilyttään ovistestit ja ootuslehet.. Se saa tuo kuumeilu meidät vähä sekasi ;) ;)
Sinuville pahoittelut isomummin poismenosta. :( Ei se koskaan helppoa ole kun joku lähtee :(
Täällä nyt muut suunnilleen kunnossa. Minä vaan oon nyt saanu tän iki-ihanan flunssan. Päivä on menny niistäessä ja nyt pakottaa päätä ja silmiä niin että pahaa tekee :( Ihana hoitaa lapset sitte tässä kunnossa ja isäntäki uksi lähtevänsä illaksi vielä jonnekki töihin. (niinku ei muutenki jo tekis pitkää päivää, maatila ku meillä on) Mä taidan lähtä vähän tuonne sohvalle pötkölleen jos se maateolo ees pikkusen oloa helpottas. Nukkumaan ku ei oikeen päivällä pääse ku on tätä sakkia..
Nii ja omppuäippäkö se puheli että nauttia tuosta 8-kuisesta vielä ku se on vielä niiii vauva :) Meidän vauva se nousi eilen ekaa kertaa kans pystyyn et se siitä pienestä. on tuo pikkukaveri nyt 2,5 viime viikon aikana alkanu ryömiin, konttaan ja ny kai menee kohta jo puuta pitkin. Et semmosia vauvoja täällä. Sais vaan nuo yösyönnit tuolta pois. Meinaa yöt olla resusia ku pimu tankkas viime yönäki varmaan 7-9kertaa. Eihän tuota jaksa sit ku työt taas alkaa :(
Mut pikasia paranemisia kaikille vielä sairastaville ja onnea vauvanyritykseen (tai vahinkoon ;))
Hei Sinuvi.. Nuo lapsilisäthän on taas muuttunu :) Just sain maksulappuja taas kelalta niin nehän oliki nuo lisät noussu taas kolmannesta lapsesta lähtien. Kolmannesta 141€, neljännestä 161,5€ ja viidennestä jo 182€ et sehän on jo ruhtinaallisesti :) Melkein kannattaaki lapsia jo tuon lapsilisän takia "tehä". :) :)
Flunssaolo jatkuu... jos nyt kellahtais tuonne sohvalle pötkölleen ku en äsken vielä kerinny. :)
Mies on kolmosen kanssa jalkapallo harkoissa. Mies on toinen vetäjistä. Esikolla on luokkakaveri kylässä. Itse laitoin just pannarin uuniin iltapalaa varten. Kuopukselle puuron tulemaan.
Omppis kyseli miten arki sujuu 7 kanssa. Ihan kivasti se sujuu. Päivisin on rauhallista kun 3 vanhinta koulussa, nelonen eskarissa. 3 pienintä mun kanssa kotona. Suurin muutos mun mielestä tuli siinä kohtaa kun toinen lapsi syntyi. Miten sitä voi/pystyy jakamaan huomion molemmilla ja riittääkö se rakkaus molemmille. Niistä mietteistä on kauan. Seuraava kerta kun asiaa mietti on kun neljäs lapsista syntyi. Ei ollut enään normikoinen perhe vaan suurperhe. Koko ajan on ollut tunne että yksi tästä porukasta uupuu.
Katsotaan nyt saanko tuon ukko kullan suostuteltua siihen kehdeksanteen. Tosin pienen pieni mahdollisuus on että voisin olla jo raskaana kun kävi pieni unohdus. Ens viikolla pitäis menkat alkaa jos alkaa. Miehellä ehkä päälimmäisenä on huoli mun jaksamisessa kun kuopuksen vauva aikana sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen. siitä ollaan pikku hiljaa toipumassa. Masennukseen oli syynä monta osatekijää joita ei pitäisi olla jos se vauva meille joskus suodaan.
Itse ihainin tänään kaupassa vauvan vaatteita. Ihania hello kitty vaatteita oli tytöille. Meillä kun nää kaksi nuorinta on poikaa. Toisaalta ei olisi väliä kumpi tulee jos on tullaakseen mutta tyttöä toivon sit olis 4 ja 4. Samalla kauppareissulle oli hiplaamassa ihania äitiys housuja olisivat varmasti hyvät syksyllä.
Jaahas pannari tarvii ottaa pois uunista. Palajan taas kun ennätän.
Puuhis
Ihanaa, aamulla saa nukkua kun ei tarvi herätellä ja hätistellä koululaisia! :)
Sinuville lohdutushalaus ja osanottoni..!
Puuhapetet, pidän peukkuja, että sulla jo ois vauvantaimi masussa! Oispa mukavaa! :) Kiva kun kommentoit seitsemän lapsen kans touhuilua! Antaa rohkeutta haaveilla siitä kuudennesta kullanmurusesta!!
Lehdet on ihania...Siis aivan IHANIA! Kuume vain yltyy! Myös meidän kymmenkuinen vauva nousee tukea vasten ja tapailee jo askelia.. Haikeaa! Niin lyhyt on vauva-aika...
Nyt vielä hetken lueskelen ja painun pehmoiseen petiin. Öitä!
Mies on töissä ja minä täällä pidän kämppää pystyssä. Muksut katselevat piirrettyjä. Kohta tarvis ruveta siivoamaan kun saa ton kuopuksen päikkäreille.
Meillä kuopus on nyt sen vuoden ja oppi tossa ennen joulua jo kävelemään. Kovaa vauhtia mennään. Välillä onneks on vielä niin vauvaa että mutta välillä pitäs olla jo isompi. Kovasti yrittää joka paikkaan kiipeillä sais olla silmät selässäkin. Onneks noi isommat ilmottavat heti jos kuopus johonkin kiipeilee. Nostavat alas ja hoivaavat kovasti pienempääns.
Mä kanssa tilasin kaks plus lehden kun puhelin myyjä soitti. En voinut olla tilaamatta kun niin vakuuttavasti puhui.
Auto meillä menis nyt sit vaihtoo jos uusi vauva jossain kohtaa tulisi. Nyt on toi yhdeksän paikkainen täysi. Oon itsekseni katsellut autoja miehelle aina välilä näytellyt et eikö oliskin kiva. Nyt mieskin on ihan innoissaan katsellut autoja. Toi nykynen auto rupee oleen jo sen verran vanha että se tarvis joka tapauksessa vaihtaa mutta se että mä olen katsonut isompaa kun mies vaan uudempaa.
Jaahas nyt tuli pika lopetus. Vitosella ja kutosella on joku kina pystyssä. Jaahas esikko selvittikin sen jo.
Mutta nyt tarvii antaa tolle kuopukselle ruokaa niin saan sen nukkumaan. Niin kerkeen siivoomaan ennen kun mies tulee töistä.
puuhis
Mukavan tutun kuulosta tuolla puuhapetellä tuo touhu. Tee yhtä yhteen suuntaan ja toista toiseen suuntaan että joku kolmaski homma saahaan joskus toimimaan.. :) Nii ja täälläki nuo 2 vanhinta on jo kovasti nuorimmaista hoitamassa vaikka eivät itekkään oo kovin vanhoja. Aina kuuluu, äiti, tuu ottaan tää vauva pois täältä ku sille tulee pian vahinko, tai sitten ite sitä hieman siirtävät ettei vahinkoa tule/menevät istumaan pienimmän taakse sen yrittäissä pystyyn että saavat kiinni jos "vauva" kaatuu. Jotenki ihana katsoa miten tärkeitä nuo on toisilleen! Ja miten innoissaan nuo isommat sisarukset on ku pienimmäinen oppii jotain uutta. Siitä sitten kerrotaan kaikille mahdolisille ku se on niin tosi tärkeä asia :)
Nii ja sitte nuo vanhimmat koko ajan puhuu että Kun (ei jos), vaan Kun meille tulee taas kohta uus vauva niin sillon pitääki tulla meille heti kerralla 2 poikavauvaa että on kummallekki vanhimmalle tytölle oma pikkunen hoidettavaksi ;) Ei puhettakaan että niille passais semmonen asia ettei meille enää vauvoja tulis :) Onhan kerta autossaki vielä ainaki 2 tyhjää paikkaa :) No, jos sen kuudennen tässä tämän vuoden aikana tai vaikka sitte ens vuonna sais niin sitten nuo kaksospojat vois tulla vaikka vähän myöhemmin :) Niimpä niin, hyvähän se on suunnitella mutta eri asia sitten toteutuuko nuo suunnitelmat :)
Kiitokset vaan Omppikselle ja Tannille tsempityksestä! Se auttoi ja ihme kierrosta tuli vihdoin ja viimein plussa!!! Varovasti nyt katselllaan, ennen ultraa en kyllä usko mitään. Ei voi uskoa, että ensi syksynä meillä olisi pieni vauva (tai jos tulee sisaruksiinsa niin iso...) Täytyy vähän jäähdytellä ja sulatella asiaa, ei ole koskaan näin nopeasti tärppännyt, olin varautunut vasta kesän korvalla plussaamaan.
*Kitta75 ja kasvava katras*
*Onnea*Kitta!---Pinon eka +!!!!!!!!!!!!Koskas la?
Itsellä alkanut vilahtamaan aatteissa että olisko kuitenkin jo aika saada "omaa aikaa".Oma keho,ilman hormoonimullistuksia(joo-vaihdevuodet tietty sitten joskus)
Toisaalta palava haave saada se yksi vielä!
14.9.2009 olis LA. Tässäkin esikoinen ankoi syyn tehdä se viimeinen testi. Valitti, miksi kaikki muut on syntyneet talvella. Olisi kuulemma niiiiin mukavaa, jos joku muukin olisi syntynyt syksyllä=) Samana iltana plussasin, katsotaan, onko yhtä hyvä juttu sitten, kun selviää lapsillekin, että saavat vielä sisaruksen. Eiköhän, kun tuota kuopustakin palvovat.
*Kitta75*
Meillä on kuule ikukuume ihan sama juttu!! Lapset pitävät ihan selvyytenä, että meille tulee vielä vauva tai vauvoja! ;) Pojat varsinkin ovat ihan "mahdottomia". Väittävät, että mulla on jo vauva tulossa kun olen joskun heidänkin kuullen vauva-asioista puhunut... Ja mummullekin olivat jo sanoneet, että meille on vauva tulossa!! Vaikkei ole!! ;) ;) Että helppohan tässä ois raskautua kun "kaikki" jo etukäteen tietää odotuksesta! ;)
Meillä kans isommat hoitaa pienempiä ja ihan pyytämättä. Joskus itseä naurattaa kun omille kavereilleenkin selittävät, että tytöt sitä ja tytöt tätä! ;) Mutta tosi hienoa se kyllä on. Äitinä tästä tuntee suuren suurta iloa.
Illalla kun lueskelin nuita 9 kuukautta lehtiä, silmiini osui kuva jota en saa mielestäni.. Se on otettu hetki synnytyksen jälkeen kun vauva on nostettu äidin rinnalle ja pieni suu on löytänyt rinnan... Voi se on upea hetki! Ihan uusi elämä siinä rinnalla ja heti ymmärtää alkaa maitoa hamuilemaan. Haluan vielä kokea sen!!
Omppis haaveissaan....
Aivan ensiksi: PALJON ONNEA KITTA75!!!!
Oli ihana lukea, että olet saanut plussan! Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja saatte syksyllä nauttia uudesta vauvasta! :)
Minäkin olen lueskellut noita vauvalehtiä ja ihastellut vauvojen kuvia. Miehen kanssa ei asiasta ole nyt puhuttu sitten enempää. Niin, paitsi esittelin minäkin sen kelan lapsilisälapun, että oishan se rahallisestikkin hyvä juttu.... Joopa joo, tuumasi. Antaapa hänen nyt sulatella asiaa, eihän tässä niin kiire ole! Onhan tuo kyllä nähnytkin, että mulla tulee aina vedet silmiin, kun näen tv:ssä tai lehdessä pieniä vauvoja. Jospa se mieli vielä muuttuis! Varsinkin, kun sillähän se vauvakuume vielä pari vuotta sitten oli! Minä se silloin jarruttelin.
Mutta nyt pitää lähteä laittaan lapsille ruokaa!
hannaleena
No tulihan se ensimmäinen plussa :) paljonko sulla olikaan plussatessa kp:t?
Joo se on omppuäippä helppo ajatella et meille vielä lapsia tulee ku muksut nytteki koko ajan on uksinu ja laskenu että millon meille vois vauva (tai siis ne kaksospojat) tulla :) Ens kesänä ei kuulemma sais tulla ku jäis pian lomareissut tekemättä mutta sen loman jälkeen sitte kuulemma passais :) Eli ainakaan täällä ei nuo lapset olisi yhtään uuden vauvan tuloa vastaan, puhumattakaan isännästä :)
Tokihsn se on välillä työlästä tämänkin sakin kans, mutta positiiviset puolet voittaa täysillä ne iltojen hetkelliset väsymykset ku sakkia saa sänkyyn urakalla taistella :p Ja se 6 lasta ku on ollu mielessä jo varmaan teini-iästä saakka niin eipä osaa ainakaan vähempää ite ees ajatella. Onneksi mieskin nuita lapsia haluaa :x Mutta taitaa nuo väliaikaset väsymiset olla ihan tuttuja vähä ite kullekkin, oli lapsia 1 tai enemmän. Nuin oon asian käsittäny ku kavereitten kans ollaan asioista puhuttu. hmm.. niin ja lähes kaikilla kavereilla siis pienempi sakki ku itellä :)
Se vaan ku on meilläki on monta lasta ja kaikki pieniä niin meinaa välillä olla hankala keksiä lapsenvahteja jos on niin minulla ku miehelläki yhtä aikaa jonnekki meno. Miten te ootte asian järestäny? Onko teillä joku luotto lapsenvahti jota voi soitella tarvittaissa vai hoitaako jo isommat pienempiä tarpeen tullen? Meillä ku ei ole ammanhommiin nuista vanhimmistakaan vielä aikoihin. Nytpä täytyy mennä. Alkaa liian epäilyttäviä ääniä tuolta lastenhuoneesta kuulua :p
Kovasti tarrasukkia mukaan! Näin se eka plussa on sitten tähän ketjuun tullut!!!! Hienoa!
Kukas sitten seuraavana?!
Meillä mies on vähän ottanut meikäläistä kaaliin siinä määrin viime päivinä, että oikein harmittaa!
----vai vielä lisää pieniä---
ikukuume kyseli miten tuo lapsenvahdin saanti - meillä mummu ja vaari asuu vajaan 10 km päässä. Aika kivasti pyydettäessa on onnistunut ammana olo. Ja isommat on jo 13 ja 11, eli kyllä hekin saattaa pienen ajan olla pienten kanssa. Yökuntiin kahdestaan ollaan harvemmin lähdetty. Tais viimeksi olla reilu vuosi sitten kun käytiin pikkujouluissa, ja tultiin vasta seur päivänä:) vieläkin hymyilyttää kun muistelen sitä - kivaa oli!! Minä olen kyllä herkästi valmis luopumaan omasta menostani, jos amman järjestely tuntuu työläältä.
Apua, tisut tuntuu räjähtävän, kuopus nukkuu vaunuissaan, ja minä kärsin.. taidan mennä pumppailemaan..
sinuvix4
Riesa on taas päässyt koneen ääreen kirjoittelemaan. Lukemassa aina käyn mutta tuo kirjoitus on vähän niin ja näin. Ikuisena aika-optimistina sanon itselleni, että ihan kohta aloitan kirjoittamisen, kunhan ensin vain.....ja sitten huomaakin päivän olevan pulkassa ja syntinen syrjällään sängyssä :-)
Täällä rintamalla kaikki hyvin. Jos ei lasketa taas tuota flunssan pahaa sormea, joka on osoitellut meitä viimeisen viikon aikana. Vähemmän kivaa, kun lapset eivät saa yöllä nukuttua yskältään. Taitaa taas olla tilaus paikallaan suomen apteekkiin että saisi resilaria entisen tilalle, kun kohta loppuu...
Meillä tuo pienin (eilen sen 2 kk vanha) kersa on niin kovin kiltti. Syö ja nukkuu. tosin nyt on alkanut jo kovasti juttelemaan ja katselemaan ympärilleen.
Ihan on meillä kaksi viimeistä pullolapsia olleet melkein heti alusta. Maito kun ei riitä vaikka kuinka "kauroja" lehmälle annettaisiin...Neljä muuta olen rintaruokkinut kauan, mutta nämä kaksi viimeistä ihan pullolla. Tämä siitä, kun neljännen jälkeen sanoin ettei minulle varmaan enempää lapsia tule ja sitten menin tekemään rintaoperaation "kauneus syistä". Noh, päivääkään en ole katunut ja pullovauvat ovat olleet kaikista terveimpiä koko sakista!! Ja tuntuu että on paljon helpompi kun on pullot matkassa...joka paikassa. No, se siitä.
Omaa napaa sen verran, että nämä viikko on alavatsalla juilinut ja sehän tarkoittaa varmasti ei muuta kuin että kierto tulee varmaan alkamaan...
Meillä puuhastellaan tasaiseen tahtiin joka päivä "lemmen" merkeissä, kun en minä saa käsiäni erossa pidettyä miehestä. Eikä sekään minusta :-) Miehellä on kaupungin ihanin "pylly", täällä meillä kun treenataan myös salilla. Niin tai siis pyöräillään, ja pyöräilijöillä on niin ihanat kannikat ja jalat että! (mainosta vähän tähän arkeen)
No, se siitä. Setikko olisi niin ihana yllätys, jos sellaisen vielä saisin. Sitten sen jälkeen on meidän katras koossa. Niin että jos meille sellainen pojan vesseli suotaisiin niin olisin kyllä aivan soikeana ja pyöreänä onnesta.
Näin monen lapsen äitinä osaa olla kiitollinen kaikista lapsista tasapuolisesti ja vielä kun tietää ettei niitä lapsia niin vain tehdä, vaan saadaan, niin tietysti pitäisi sanoa, että kumpi vain niin onnellinen olisin. Mutta tietysti sydämessä olisi ihan erityinen paikka pikku pojan vesselille...
Koirakuume on myös. Kolme viikkoa ja sitten on luovutuksessa hopea villakoiran pennut, Toy sellaiset. Meiltähän näitä villakoiriakin löytyy... luulenpa että se on taas kaivettava sitä tyhjää rahapussia, ja haettava itselleen näyttelykoira...
No, nyt alkaa perhe taas ääntelemään.
Pusut kuonoon kaikille!
Riesa ja pien' kuume