Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURperhekuumeilijoiden tammikuu 2009 :)

01.01.2009 |

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille! Tästä se alkaa, meidän tämän vuoden ensimmäinen pino! :)

Mun vauvakuume yltyi eilen ihan hurjasti kun näin kaupassa jopa kaksi tuttua isoine masuineen. Kateushan siinä iski! ;) Ja arvatkaas, menkatkin alkoivat heti uuden vuoden "kunniaksi"! Ensimmäiset piiiiiitkään aikaan. Nythän kaikki ois taas mahdollista! ;)

Lisää paremmalla ajalla. Nyt pienet nukkumaan ja illaksi pulkkamäkeen koko pesueella!

Omppis kera viiden lapsen ja unelman :)

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA KITTA!!! Tosi ihania uutisia!!! :) Varmasti ihan hämmentynyt ja uskomaton olo! Paljon kaikkea hyvää teille!! Kirjoittelethan silti meille vielä kuulumisia!? :))

Hassusti mennyt nämä kirjoitukset. Kun päivällä kirjoitin, ei Kittan tekstiä vielä ollut ja nyt kun katsoo niin onhan siinä ollut ajallisesti väliä kovastikin kirjoituksissa..? Mitenhän noin? Että olisin toki onnitellut jo aikaisemmin jos olisin tiennyt! Tottakai!! :)

Meillä on kaikki isot yökylässä ja vain pikkutytöt kotona. Ne pitää mennä laittamaan nyt untenmaille. Ja sitten saunaan ja ehkä vielä muutama vauvalehti.. :)

Kittalle vauvaunia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Omppis

Vierailija
82/133 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Olkoon KITTA!! oikein paljon vauvaliimaa että asukki kestää matkassa loppuun asti!! Tuli tosi positiivinen olo ja ajattelee että ehkä joskus meillekin... Mutta nyt kiidän kullan kainaloon, hetki yhteistä aikaa ennen kuin nuorin haluaa taas tissille...

Vauvaunia kaikille meille!!

Tanni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Kitta. Tarrasukkia kovasti matkaan mukaan.

Äitini on tullut tai miehen sisko katsomaan muksuja että olen päässyt koulun vanhempain iltoihin ym. tärkeisiin juttuihin. Jos mies on silloin ollut töissä. Tekee vuorotöitä niin usien on just iltavuorossa kun on noita vanhempain iltoja sun muita. Tosin on aikas hyvin saanut vuoroja vaihdettua. Muuten mennään vuoron perään isännän kanssa. Kun ei noihin omiin juttuihin enään raaski ketään pyytää. Mies sitten menee ja harrastaa noitten isompien kanssa. Minä pidän sillä välin pienten kanssa kämppää pystyssä. tämä sopii mulle hyvin.

Nytkin mies on esikon kanssa lennokki kisoissa.

Jaahas nyt tuli lopetus. Hyvä kaverini ajoi just pihaan ja hälle en kuumeilustani ole mitään puhunut niin kone pikaisesti kiinni.

puuhis

Vierailija
84/133 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se sitten aukesi tämänkin ketjun plussaputki.

Olen vähän pysytellyt poissa tarkoituksella, koska en ole tuntenut tällä hetkellä itseäni kovin vauvakuumeisksi. En ole viitsinyt tulla antikuumeilemaan :)

Pikkumies on valvottanut ja ollut usein räkätaudissa, töihin meno jännittää (vähän ahdistaakin) ja miehen kanssa ei ole tuntunut olevan yhteistä aikaa ollenkaan.

Ei siis tosiaan ole kuumekäyrä ollut kovin koholla.

Kävin jopa katsomassa kulunella viikolla yhtä vastasyntynyttä, mutta sekään ei pistänyt sukkia pyörimään jaloissa. Tänään kyllä erään raskaana olevan ystävän kanssa jutskatessa tuli mieleeni, että onhan tuo ihana olotila ;)

Miten sinä Omppis keksit ottaa myyntiin nuo Jonathanit? Minä en tunne yhtään kyseisen merkin myyjää, mutta olisi tosi kiva päästä kurkkaamaan noitakin kutsuja ;). Itseasiassa yritin viime keväänä netistä etsiä tietoa Jonathanin jälleenmyynnistä, mutta en löytänyt mistään infoa. Tuolloin mietin, että mitä lastenvaatteita ottaisin myyntiin. Päädyin sitten noihin retrohenkisiin ruotsalaisiin :)

-Meriutu

Vierailija
85/133 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menihän se väsymyskin päivän mittaan ohi. Onneton jo vahingossa aloitin uuden otsikon vauvakuume etusivulle.. :( Taisin olla ihan tokkurassa.. ;) Ja Meriutukin on valvonut oman kuopuksen kans.. Jaksuja sinnekin!

Kävin viimesyksynä kerran Jonathan lastenvaate-esittelyssä ja siitä se innostus lähti. Myös minä yritin etsiä netistä tietoa näistä, mutta meni kauan ennen kuin löysin. Jesper Junior sivuilta löytyy! Sinänsä ihan kiva kun ottavat vain pari myyjää per paikkakunta niin on paremmat mahdollisuudet aloittaa. :) Tervetuloa Meriutu luokseni kutsuille!! :) ;) Oikein nättejä vaatteita! Ruotsalaiset retrotkin kuulostavat kivoilta! Oletko pitänyt kutsuja ? Ja tutut tietty ostavat myös? Milloin sulla Meriutu onkaan se töihinpaluu? Älä vielä jännitä tai stressaa.. Helpommin sanottu kuin tehty, uskon sen.

Saapa nähdä miten ens yö menee. Voi kun sais NUKKUA! Yhdetkin kunnon yöunet tekis terää. Niistä haaveilen.. Ja siitä kääröstäkin taas.. ainakin vähän! ;)

Omppis kuittaa

Vierailija
86/133 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas kuume hyvinkin nousevana ja vauva lehdenkin sitten tilasin.. Vaikka tämä nuorimmainen täyttääkin ensi kuussa jo vuoden, että ei niin vauva enää mutta minkäs teet kun vauvalehdet vaan nyt taas kiinnostaa ;)

Noissa tautikierteissä kyllä vauvakuumeilu ihmeesti laskee! Ja meilläkin vasta alkaa nyt yöt olla niin, että maitoa ei pienin enää tarvitse eli syöttörumba ohitse mutta heräilyt ei tosiaankaan. Pienin heräilee vielä tutin perään ym. ja keskimmäinenkin sitten uneksii niin kovasti, että herättää sillä muut ja loppujen lopuksi kipittää sitten viereen jossain vaiheessa aamuyötä joten ei ole harvinaista, että iskän ja äitin sängystä herää vähintään se neljä päätä :D Esikko nyt harvemmin enää viereen änkeää mutta välillä kyllä haluaa köllötellä vielä äitin vieressä illalla ;) Mitenkäs teillä muilla nuo nukkumisjärjestelyt ym. kun noita pieniä on useampiakin?

Jahas, vaan nyt pitänee painella pehkuihin ja tulla virkeämpänä uudestaan taas!

Vimpula_ ja kera kolmen lapsukaisen

Vierailija
87/133 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole täällä käynyt kuin viimeksi joulukuun alkupuolella... Nyt lukaisin pikaisesti koko pinon läpi, mutta peti kutsuu, joten antanette anteeksi, etten pitempiä nyt jorise! Kiva, että vanhoja tuttuja on paljon pinossa ja hienoa, että uusiakin tulee koko ajan mukaan=)

Kittalle onnittelut, ihana plussauutinen. Hienoa!

Omppis, Jonathaneja testattu ja hyväksi havaittu. Uskon, ettet tule pettymään, eikä tule hekään, ketkä niitä sinulta ostavat!

Osa täällä on mulle uusia tuttavuuksia, joten pikaisesti meidän pesue... Minä 37v, mies vähän vanhempi, lapsia viisi (-95, -03, -05 kaksoset ja 08). Kuudetta kuumeilen välillä enempi, välillä vähempi. Nyt viime aikoina tuo vauvakuume on vähän väistynyt matkakuumeen tieltä =) Ja muutenkin tullut enenevässä määrin joku tunne, että on ihan hyvä näinkin. Mutta toisaalta olis se ihana vielä yksi pieni mönkijä. Nykyinen mönkijä kun jo kovaa kyytiä tapailee askeleita. Ei ole enää ihan vauva. Haikein mielin täällä ollaan, jos nämä on nyt tässä. Mutta miehellähän ei ole kuumetta laisinkaan. Katsotaan nyt sitten. Ehkäisyä ei käytetä, mutta meille ei ole silti ylläreitä luvissa. Vuoden päästä kevätkesällä pitäisi käydä pakkasella vauva-alkioita hakemassa tai sitten lopullisesti haudata haaveet. Eli aikaa on vielä miettiä.

Mutta nyt, buenas noches! :)

Ja palaamisiin!

Pikkis

Vierailija
88/133 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas ollaan viikon lähempänä töiden alkua! Hetki sitten olin vähän innoissani aikuisten maailmaan pääsemistä taas tämän vaipparallin jälkeen, mutta nyt alkaa rimakauhua pukkaamaan.

Työt siis alkaa huhtikuun alusta, joten on tässä vielä hetki onneksi aikaa. Nyt jo sieluni silmin näen onnellisten perheiden lekottelevan rannalla kauniina kesäpäivänä ja minä paahdan puku päällä toimistossa : /

Heh ;)... Kiitos Omppis kutsusta! Olen tosiaan aika innokas kutsuilla kävijä, mutta voisi jo miehenkin huumorintaju olla koetuksella, kun kertoisin lähteväni muutaman sadan kilometrin päähän lastenvaatekutsuille :). Jos oikeinmuistan, niin jossakin kaukana meistä te asutte.... Mutta jos joku tässä lähellä järkkäisi noita Jonathan kutsuja, niin varmasti menisin katsomaan.

Tuosta tulikin mieleeni, että olisipas joskus hauskaa järjestää suurperhekuumeilijoiden (kuka kuumeilee ja kuka ei :) ) tapaaminen. Ei vaan taida millään onnistua, kun välimatkat on niin pitkät.

Pikkukakkosen kirjoituksesta pisti silmään tuo pakastimella käyminen. Mikä teidän historia on tuon "ei luomusti" lisääntymisen osalta :o? Olet varmaan joskus kertonutkin syyn, mutta minulta on mennyt ihan ohi.

-Meriutu

Vierailija
89/133 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grattis Kitta plussasta! Eli siis onnea vielä ihan toisella kotimaisellakin! :-) Ihanaa että me suurperheelliset olemme vähän suuruudenhulluja!!! Tässä sitä oma kuumekin jo alkaa kasvamaan, varsinkin kun eilen alkoivat ne ihan ensimmäiset menkat pitkän tauon jälkeen.... Niin tuo nuorimmainen on vasta sen kaksi kuukautta vanha (2kk) mutta pulloruokinnalla enimmäkseen.

Joten eiköhän tässä olisikin aika jo sitä viimeistä seiskaa ruveta tekemään...kyllä tämä elo on hullua, että vielä mieli tekee. Mutta mikäs siinä jos kroppa ja kukkaro sen kestää!

Koirien kanssa olin pitkällä lenkillä ja nyt on kaivettu esiin trimmaus sakset ja kone. Kohta karva irtoaa.

Pusut kuonoon kaikille.

Riesa ja Pien' iso alkava vauvakuume

Vierailija
90/133 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kirjoittelin tuossa joskus joulun alla ja suunnittelimme että tänä vuonna voisi alkaa yrittämään seiskaa. Kuopus täytti viime viikolla vuoden. No kävi sitten niin ettei ehditty alkaa yrittämään kun kävi niinkuin kävi vaikkei olisi pitänyt, olinkin yllättäen raskaana! No ei sen puoleen, yhden kierron olisin vielä odotellut ja sitten alkanut vauvapuuhiin. Kuukausi sinne tai tänne, onko tuolla niin väliä!

Olipas kuumeilupino kasvanut, oli mukava lukea. Puuhapetetkin olivat taas mukana, oli kiva kuulla sinusta! Aika uskomatonta että mennään näin samassa pulkassa jos sinäkin olisit raskaana. Meillä on kaksi viimeisintä lasta syntynyt samassa kuussa.

Eli minä taidankin siirtyä tuonne odotuspuolelle, viikkoja on reilu 6 ja kauhulla odottelen sitä pahoinvointi kuukautta, miten jaksan sen. Vähän jo vaanii nurkan takana. Täytyy muistaa että palkka on hyvä kun siitä selviää!

Tällaisin terveisin tällä erää

Iuiu ja pikkiriikki

Vierailija
91/133 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toinen plussa!! Onnea!! Oma kuume kyllä yltyy näistä ihan hurjana! Enkä tiiä onko se hyvä vai huono juttu... Isukki kun on jarruna... Mutta minä lueskelen niitä lehtiä ja haaveilen täällä teidän kans. Onhan sekin jo jotain! :)

Tosi kiva kuulla Pikkiksen kuulumiset pitkästä aikaa! Älä katoa linjoilta. Kyllä me vauvakuumetta sinuun puhalletaan parhaamme mukaan! Ja pakkasella on ilman muuta vielä käytävä!! :) Oispa kiva odottaa kuudensiamme yhtä aikaa!

Meriutu puki sanoiksi sen, mitä olen itsekin ajatellut monesti! Oispa hienoa jos saatais joku kokoontuminen järjestettyä meidän suurperheellisten kesken!! Näkis teitä ihan livenä! Ja tottakai vain meidän äitien kesken, että saatais joku hemmottelu hotelliyö vietettyä!? Välimatkaa toki on, mutta kulkeehan junia ja busseja, lentokoneitakin.. Ei kai se nyt IHAN mahdoton ajatus olisi! Loppukesästä vaikka.. Puhaltaako ajatus yhtään tuulta purjeisiin?

Viimeyö meni meillä vaihteeksi paremmin. Toisiksi nuorin nukkui koko yön omassa sängyssään, joten tilaa kääntyäkin (jopa) oli. Olo on paljon virkeämpi ja parempi kuin eilen. :)

Iltapäivästä menen kampaajalle ja jumppaan. Vähän omaa aikaa tällekin äipälle. :)

Mukavaa viikkoa kaikille, se onkin jo tammikuun viimeinen!

Omppis

Vierailija
92/133 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea iuiu! Johan tänne oli taas uus plussa tullut :)

Tuossa oli kyselyä miten onnistuisi kokoontuminen joskus loppukesällä esim. Mä luulen että ainaki täällä ois aika hankala saada lapsille hoitajat järestyyn (ja itelle loma) ku on tuo navettahomma joka päivä vuodenajoista riippumatta ja ku nuo on tosiaan kaikki nii pikkusia vielä. Mut yrittäähän aina voi :) Nii ja isännällehhän nuo kesät on kaikkein kiireisintä aikaa ettei sen varaan voi laskea mitään.

Flunssa alkaa itellä oleen jo pikkusen voiton puolella. Ei enää tarvi rullallista vessapaperia päivässä tuhrata niistämiseen :) Sen sijaan täällä taas ei viime yönä kovin hyvin nukuttu. Mä nimittäin alotin pienimmälle jonkinasteisen unikoulun eli ei tissiä yöllä. Menee mahottomuuksiin ku alkaa liki 10kertaa/yö toinen tissillä asumaan ja sit ku nuita isompia kuitenki aina joku könyää yöllä viereen niin ei oikeen nukkua aina voi. Useampia kertoja yössä sitte siliteltiin pientä pinnasängyn raosta enemmän tai vähemmän menestyksekkäästi unten maille. Toivottavasti ei mene kauan että yöhuudot loppuu. Nyt vaan tissit räjähtämässä ku ei maito oo paljo ny tänäänkään kelvannu ku ei yöllä saanu :)

Illalla isompien lasten kans pitäs lähtee luistelemaan jos tuo isäntä ottas nuo pienimmät hoitoonsa siks aikaa. Näin sitä pikkuhiljaa taas itekki pääsee nuihin talvirientoihin mukaan ku lapset kasvaa ja niitä täytyy alkaa lajeihin vähän opettamaan :) Vähän tuuletusta äitillekki täältä neljän seinän sisältä. :)

Jälleen ääni kutsuu :) Ei ku hakemaan nuorin päiväunilta ja sitten syöttämään. Jos helpottas tuo omaki olo siinä samalla :)

Vierailija
93/133 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi iuiulle oikein paljon onnea plussasta. Sulla taitaa olla syyskuun puolella laskettuaika. Mulle olis tulossa lokakuun alkuun. Ei oo vieläkään menkat alkaneet, heittelee toi kierto sen verran niin en kyllä uskalla vielä testata kun en halua pettyä.

Jotenkin nyt sunnutai ja tää maanantai olleet sellasia päiviä että toivon ihan että menkat alkais. Kuopus on nyt pari päivää kiukutellut oikein urakalla. No eilen illallan huomasin että oli poskihammas puhkennut ja ikenet pullotta että taitaa tulla seuraavatkin samaan syssyyn läpi. Itsellä on vähän kuumeinen ja palelava olo ja väsyttää. En meinannut tänään saada silmiä millään auki. No mieli muuttuu heti kun saa taas kunnolla nukuttua. Meillä kun vaan kuopus nukkuu päikkäreitä ja just siihen aikaan kun pitäs eskarilainen hakea kotiin niin ei pääse itsekkään pötkölle.

Tapaaminen kuulostaa kivalta mutta mun osalta aikas hankala toteuttaa kun mies tekee vuorotyötä niin voi olla viikonloppujakin töissä.

Mies on iltavuorossa töissä. Isoilla pojilla olis illalla partio. Eskarilainen tyttö on 4v tytön ja 2,5v pojan kanssa tossa omassa pihassa hiihtämässä. Kuopus poika tossa leikkii isoveljen rekalla. Onneks isoveli on ulkona muuten tulis kyllä armoton huuto kun pikkuveli koskee hänen rekkaansa. Lapsukaiset näkyvät koko ajan tuosta ikkunasta niin uskallan heidän olla keskenään. Muutenki asutaan rauhallisessa paikassa päättyvän tien loppu päässä.

Jaahas tarvii tarkastaa esikon läksyt. SIt tarvii ruveta kuorimaan perunoita että pojat kerkeevät syödä ennen partion alkua.

puuhis

Vierailija
94/133 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan täällä ropisee :) Varokaa vaan, että ei tartu ;)

Mä olen sen verran "yllytyshullu", että mä varmaan lähtisin mukaan tapaamiseen, jos sellainen järjestyisi!

Äsken tein ison kattilallisen nakkikeittoa ja ajattelin, että sitä saattaa jäädä huomiseksikin. No eipä jäänyt, kun isommat toivat kaverinsa suoraan koulusta meille. Tuossa sitä oli sitten seitsemän ipanaa pöydässä syömässä :). Tää on just se, mistä mä kotona olossa nautin! Musta on kivaa, että lapset+kaverit viihtyvät meillä koulun jälkeen ja kertovat päivän kuulumisia. Eikä yhtään haittaa vaikka siinä sivussa yksi soppakattila tyhjentyykin ;).

-Meriutu

Vierailija
95/133 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan niitä nyt rupesi ropisemaan!! siis plussia:) hienoa - hienoa! Se jatkukoon!

Kiva meriutu - kuulla sinustakin! Täytyy sanoa että vähän jo kaipailinkin!

Toisissakin perheissä on sairasteltu - niin meilläkin. Kaksi nuorinta on ihan tukossa, mulla orastava kurkkusärky - jätin jumpalle lähtemättä. Vaikka olisin saanut reilun tunnin omaa rauhaa - tuo 3. on niin itkuinen ja kitisevä, minussa roikkuu vaan, että sen puoleen olis hetken saanut hengähtää. No, nyt karkasin tänne, ja miehelle sanoin että nyt karkaan henkäsemään.. siis tähän koneelle.

Mies ei enää niin käy hermoille - paitsi että kun lähti käy kaupungissa ja lupasi siinä samalla hakea kuopukselle aventin vellitutin pulloon, se tolvana! jätti sen viimeiseksi asiakseen, ja meni siis vasta viiden jälkeen. No eipä erikoisliike silloin enää auki ole! Voihan pa--ka! Ja kaupunkiin kun ei ole taas tällä viikolla käyntiä :-(

No, esikoinen sentään imuroi - eikä riitele pahastikaan, eli asiat lienevät hyvin:)

Joo - toivottavasti itellä ei tauti tule päälle, en tiedä miten sitten jaksaa yöllä paapoa noita pienempiä jos itekkin on ihan vedoton.

Ihanan paljon oli viestejä, silmäsin vain pikaisesti läpi - kohta lueskelen ne uudelleen ja jos ennätän, kommentoin.

Niin, tapaamisesta - mulla on vaikea päästä, itse taidan nuo esteet tehdä, mutta siis mies on työhullu ja lapsia en viitti muille tyrkyttää..Ellen sitten naperot kainalossa tulisi:) noo - siihen lienee aikaa, ja jos sellaista joku ryhtyisi työstämään, sitähän voisi vaikka yllättäen päästäkin:)

sinuvix4

Vierailija
96/133 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeilu on jäänyt kiireen jalkoihin täällä, kun lampolassa rupesi tapahtumaan heti alkuvuodesta. Ja nyt on muutama hetki saatu huilattua pitäisi karitsointien toinen aalto alkaa. Seuraava onkin vasta toukokuulla sitten! Meillä on muutenkin vähän sairasteltu, joten enpä ole vauvaa liiemmin ennättänyt edes ajatella, vaan eipähän noita menkkojakaan ole vielä näkynyt...

Tapaamisesta, voisi olla ihan kivakin, jos vain ei ole pahaan saumaan esimerkiksi rehunteon tai muiden syksyn peltotöiden kanssa päällekäin. Ikukuume (?) taisi myös olla emäntä, onko teillä lapset jaloissa navetalla pyörimässä vai käyvätkö hoidossa jossakin?

Vierailija
97/133 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis meinaatko että lokakuun alkuun on sulla aika???? hyvänen aika, tässä meinaat jännätä ihan ilman meitä, eiii käy!!

Meidät mukaan jännäämään,

millainen kierto sinulla yleensä on, ja missä vaiheessa oot menossa? Ilmeisen lopussa, kun testaamisesta puhut!

Milloin meinaat testata??

--kun itellä ei ole vielä jännättävää, niin täytyy jännätä muita:)

sinuvi menossa yöpuulle kahden köhisijän luokse...nukkuvat omissa sängyissään, meidän sänkymme vieressä...taidan panna korvatulpat että saa nukkua ( herää kyllä vaikkei vauva itkiskään, jo pieneen kitinään, mutta ei tarvii niiden hengitystä kuunnella)

Vierailija
98/133 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän sattuu ja tapahtuu!! Onnea iuiu!! Ja saaammeko kenties onnitella pian puuhapeteä...miulla on sormet ja varpaatkin siulle pystyssä!!

Täällä tuli illalla lunta ihan hirveesti ja kävin vielä illalla yhdeksän maissa lykkimässä pihalla lunta. Onneksi yöllä ei satanut. Täällä nimittäin on jo lunta niin paljon ettei sitä meinaa mahtua lykkimään minnekään.

Mutta nyt huudellaan, kirjoitan paremmalla ajalla lisää...

Tanni

PS. Joo, miä oisin myös ehkäpä niin hupsu että innolla tulisin tapaamiseen jos sellainen järkättäisiin...olisi se aika hienoa nähdä teitä livenä!!

Vierailija
99/133 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli taas aivan ihania uutisia! Paljon onne iuiu! Olet uusi nimimerkki minulle ja minäkin tietenkin sinulle, mutta oli tosi ihana lukea, että sinäkin odotat!

Ja puuhapetetki jännittää! Minäkin pidän täällä kovasti sinulle peukkuja, sormin ja varpain! Toivottavasti on vauva aluillaan!

Oma kuume tosiaan nousee näitä plussauutisia lukiessa ihan mahdottomaksi! Meillä vaan ei mies vielä ole lämmennyt asialle ollenkaan.. Vaan jospa se siitä vielä! Toivottavasti! On sekin niin jännä, että se tosiaan oli kovasti vielä vauvaa tekemässä kaksi vuotta sitten. Ihan vedet tuli silmiin, kun puhuin, että hoitopöytäkin joutaisi jo myydä! Aika paljon se hänen tsen hetkisistä untemuksistaan kertoo. Ei sitä hoitopöytääkään sitten kuitenkaan myyty.

Mutta vauvakuumekkin meni hänellä ohi. Toivottavasti se sieltä vielä nousee!

Minä olen mielessäni jo järjestänyt huoneet uudelleen vauvaa varten, tehnyt vauvahankintoja, järjestellyt ristiäisiä, palkannut kodinhoitajan jne... Hölmöä! Kun ei siitä vauvastakaan ole mitään tietoa vielä!

Ennen sitä ajateltiin kumpikin miehen kanssa, että lapset pitäisi tehdä yhdessä rytäkässä, että selviäisi yhdellä vaipparumpalla. Nyt tuntuu, että miksi sen niin olisi pitänyt olla! Nythän siitä vauvasta olisi paljon enemmän iloa sisaruksillekkin, kun sitä saataisiin kaikki yhdessä hoitaa! Eikä vauva enää sillä tavoin veisi äidin huomiota ja syliä heiltä. Silloin kun kaikki oli yhtäaikaa pieniä, niin eihän sitä yksi äiti kaikille riittänyt! Vauvaa piti syöttää ja isommat sillä välin hajoittivat suunnilleen koko talon, kun ei äiti heidän peräänsä päässyt. Huomiotahan he tietenkin sillä vain haki.

Minustakin on ihana katsoa lasten yhteisiä juttuja, sitä kuinka pidetään kuitenkin viimeiseen asti toisen puolta, ollaan huolissaan, jos sisarus on vaikka sairas jne. Tappeleehan ne lapset vähän väliä toistensa kanssa, mutta kyllä ne ovat tosi tärkeitä toisilleen myös. Ja se on äitistä kyllä aivan ihana seurata, kuinka ovatkin tärkeitä! Ja tosiaan kavereille saattavat kehua, mitä oma sisarus on oppinut tai tehnyt.

Luin, että jollain teistä oli navetointihommia ja jollakin lampola (anteeksi kun en muista nimimerkkejä!). Meillä on myös perheyritys (siksi sen kodinhoitajan palkkamistakin suunnittelin), joka vie kovasti aikaa erityisesti mieheltä. Joten ei minullakaan ole mahdollisuutta yhteistapaamiseen, niin kivaa kuin sellainen vois ollakkin! Tavata toisia kuumeilijoita! Mutta kiva kuitenkin täällä lueskella muiden ajatuksia asiasta!

Mutta nyt päivän työt kutsuu!

hannaleena vauvahaaveissaan

Vierailija
100/133 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Hitsin hitsin Mä aattelin olla ihan hissuksiin tonne viikonlopulle ja testata sitten vasta mutta mutta. Saitte kyllä hullua yllytettyä. Tilasin kyllä jo testejä mutta eivät vielä ole tulleet. Niintä odotellessa. Tai ei sitä tiedä vaikka poikkeisi eskarilaisen haku matkalla apteekkiin. Tosin en jotenkin kehtaa kun on pieni paikkakunta ja kaikki tuntee kaikki.

Niin nyt olis 30/28-30. Tosin viime kierto oli ihan ihmeellinen 35 tosin siinä kierros ei raskauden mahdollisuutta ei ollut kun ei juuri lakanoitakaan pöllytelty ja jos pöllyteltiin niin kumin kanssa. Laskettu aika menis tonne lokakuun alkuun. Toisaalta olis tosi hieno juttu olis eskoinen ja vauva sitten syntyneet samassa kuussa. No mitä näitä miettimään kun ei oo sitä plussaakaan vielä testissä.

puuhis