Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-.'-.'-.'-.'-.'.HAAHUJEN TAMMIKUU.'-.'.-'.-.'.-'.-

01.01.2009 |

Alotampa meille uuden pinon.

Ja kopsaan kirjotukseni tuolta joulukuunpinosta.

Haamu vain:(. Kyllä näillä päivillä ois pitänyt tulla kunnon viiva, jos oisin raskaana. Eli hcg vaan pysyy koholla. En varmaan tuu raskaaks ennenkuin se kysta lähtee pois :(. Onkohan täti tulossa ollenkaan, varmaan taas vasta kp40, niinkuin viimeks, kun sain haamuja. Toivottavasti ei sotke tulollaan sitä mun poli-käyntiä, joka on ens keskiviikkona. Voi olla et tarvii sitä siirtää. Aikoja vaan saa sieltä niin huonosti.

Ei nyt oikein hilpeesti alkanut tää vuosi... mut toivottavasti jotain selvyyttä tilanteeseen sais mahdollisimman pian.

nau kp37/30(40)

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tuolta neliapiloista tulin tänne visiitille:)

OLi ihan pakko tulla toivottamaan ANGELMOMILLE ihan hurjasti onnea ja enkeleitä matkaan haamun vuoksi! Voi kunpa kaikki menisi hyvin tällä kertaa!!!

Oli niin ikävä lukea Hermionen surullisia uutisia:( Kovasti jaksamisia sinulle!

Olen silloin tällöin lueskellut teidän palstaa -täällähän minäkin aikaisemmin kirjoittelin, eikä tiedä, jos tänne vielä palajan... Tällä hetkellä siis kuumeilen nelosta kolmen km:n taustalla. Kuopus on reilu 2v ja esikoiset, kaksoset jo 10v.

Tiistaina aloitin terot, ja clomit aloitan sitten 3.vuotopäivänä parin viikon päästä. Syyskuusta asti ollut tätä yritystä nyt takana, ja toivo hiipui heti, kun ei mitään tapahdu, vaikka yritystä on kauheasti oikein ajoitettuna. Kyllähän mä tiesin/arvelin, etten raskauudu ilma apuja -ainakaan pysyvästi. Kolmesti on luomuplussa tullut, mutta ne kaikki menneet siis kesken. MUlla on lievä PCO, joka siis pitkittää kiertoja miten sattuu, enkä ovuloi, kuin silloin tällöin eli VIRVALIEKKI, sympatiseeraan kyllä sua täysin! Näiden ongelmien lisäksi siis ainainen km-pelko tietysti tuo oman "mukavan" mausteensa kuumeiluun..MInäkin olen kateellinen helposti raskautuville ja sekä heille, joilla ei ole ollut mitään ongelmia raskauksissaan.

Toivon teille kaikille plussatuulia ja onnellisempaa uutta vuotta!!

Eltemia (ex.ulriina)

Onkos muuten UUSI NUPPU täällä vielä?? Häntäkin välillä olen etsinyt. Tuolla Yahoon suljetulla exhaahu-ryhmässä juteltiin pari vuotta sitten; siellä mä kirjoittelen ehkä eniten. Meillä on jo kohta kolme vuotta kasassa ollut aktiivinen ja ihana porukka siellä:)

Vierailija
2/129 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eltemia, kiitos!

Kahtoin tuota raskaustestiä vielä eilen illalla, n. tunti haamun jälkeen. Viiva oli ominpäin vahvistunut. Vaikka testi ei ole enään luottevissa.

Pientä alamaha jomotusta tänäänkin. Tosiaan kun mun menkkakivut on ainaki neljä kertaa inhottavammat.

Jos plussa on todellinen, niin on se ihme!

Ite olin kuskina uutenavuotena... miehelleni, kun käytiin ystävien luona juhlimassa.

Mites muilla meni? Mites uudenvuoden lupaukset?

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olen ollut neliapiloissa, neljättä siis kuumeillaan täällä...

MUlla huomattiin keskeytynyt keskenmeno joulun alla olin silloin 7+ viikoilla ja sikiön koko vastasi 6+ ja just parhaillaan yritän suoriutua lääkkeellisestä tyhjennyksestä, (nyt olisi 9+6) mutta ei taida onnistua! Äsken tippui yksi niistä neljästä cytotecistä pönttöön... vuoto on alkanut mutta todella niukkana, eikä mitään hyytymiä ole tullut ja nyt on jo neljä tuntia niiden laitosta.. höh!

Olen hiukan lukenut kuulumisianne mutta vielä en oikein osaa kommentoida mitään, mutta eiköhän se pikkuhiljaa ala korjaantua.

äitix3

Vierailija
4/129 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja kulunu lausahdus =)

Tervetuloa äitix3. Olen pahoillani sun keskenmenostasi. Mulla itselläni alkoi lääkkeellinen tyhjentyminen niukalla vuodolla just määräaikaan mennessä, eli oli jotai 4tuntia lääkkeistä. Kaikki tuli kuitenkin rytinällä ulos kun alko tulemaan... Toivotaan ettei tarvitse enempää sunkaan kestää.

Mä taidan olla tulossa kipeeks. Hirveen vetämätön olo ja nokka menee vähänväliä tukkoon. Hyvin siis alkaa tää vuos:( Pitää nyt lepäillä kun pitäs vielä huominen päivä jaksaa töissä ennen vapaita... vuorotyön ihanuus kun "saa" juhlapyhätkin olla töissä... Todella inha päivä oli tänään kun ei mitään jaksanu tehdä ja koko ajan sai olla niistämässä.

Onnea haamuista ja toivotaan tälle vuodelle kaikille meille plussia ja vauvoja!!

Hyvää ja onnellisempaa sekä ennenkaikkea vauvarikasta vuotta 2009!!

Irish

Vierailija
5/129 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Huomenna ajattelin käydä verikokeessa, että nähdään hcg:n laskeneen. Tein kyllä jo viikonloppuna kotiraskaustestin, ja lupaavasti näytti negaa. Pohdin vaan nyt tuota jälitarkastusta! Mitenkäs teillä on ollut kaavinnan jälkeen? Mun papereissa lukee, että halutessaan voi mennä jälkitarkastukseen. Jos menen omalääkärille, hän ei pysty kertomaan yhtään mitään uutta. Jos menen yksityiselle oikein ultraan, hän voisi katsoa kohdun limakalvon kunnon, mahdollisesti munasarjoissa kypsymässä olevan munasolun tms. Se vaan tietysti maksaa.

Uutisissa mainittiin, että Martat kutovat 60 000 pientä sukkaparia, yksi jokaiselle Suomessa vuonna 2009 syntyneelle vauvalle. Toivotan teille kaikille villasukkia!

Vierailija
6/129 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä kysyä, että aiotko pian tehdä vahvistustestiä? Onnea haamusta!!!!

Vierailija
7/129 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtovanukas:

Ajattelin huomenna tehdä testin, onhan näitä oireita jo tässä ollu. Kirjotinkos jo siitä, että tein plussan myös ovis testiin. Istukka erittää kuulemma myös Lh hormoonia, joka näkyy ovulaatio testissä!

En nyt kuitenkaan sanoisi, että olisin yhtä innoissani tästä kun vuosi sitten! Pelottaa miten ite selviän jos käy huonosti!

Ja muutenkin, kun tietää enemmän kaikista riskeistä...

Tuli mitä tuli, elämä jatkuu B-)

Toivon kuulevani muilta plussa uutisia, ne tuo valoa ja iloa elämään!
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=e3421d6e-d85a-11dd-854d-…!

Vierailija
8/129 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ollaan jouduttu kärsimään niin paljon viime vuonna. Niin paljon tuskaa kuulunu tähän lapsenhaaveilu projektiin. Usko on horjunu jopa omaa elämää kohtaan, etten jaksa.

Mutta tänään varmistin elämäni toisen raskauden alkaneen! :)

Jos tämä jaksaisi syliin asti? En tiedä tajuanko itekkään tätä. Itkua vaan tulee kun aattelen... Ensimmäistä kertaa sitten tytön kuoltua, oikeaa onnen itkua!

Vierailija
9/129 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Angelmom, et usko miten iloinen olen! Juttelin eilen äidilleni (joka on myös synnyttänyt kuolleen isosiskoni), ja kerroin hänelle sinusta ja siitä, että ehkä nyt olet uudestaan raskaana. Äiti sanoi, että se on ainakin varmaa, että sairaalassa tämän raskauden kohdalla ovat todella pilkuntarkkoja! Toivon todella kovasti, että kaikki menee hyvin, ja vahvasti niin uskonkin. Visiittisi täällä jäikin ilahduttavan lyhyeksi, ja saat siirtyä odottajiin.

Tartutas vaan meihin muihinkin tuo raskaus. :) Harmi, etteivät ne leviä ilmasta, niinkuin tämä flunssa joka minulla on. :D Se nimittäin levähti jouluna tehokkaasti kaikkiin. Onneksi nyt jo helpottaa, eilen ei ollut liki ollenkaan kuumetta enää.

Niin ja tervetuloa taas uusille. :)

Onkos meillä esittelypinoa? En osaa sitä itse tehdä, paitsi ihan tällaisena samanlaisena tietysti. Pitäisikö rakentaa ihan tavispino johon kaikki kertoisi itsestään ja taustastaan..?

virva kp jaa emmää tiiä, puoliväli?/liikaa

Vierailija
10/129 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken jouduin sitä etsimään :)

Mutta ensiksi Suuren suuret onnittelut Angelmomille plussasta!! Upeata! Tulethan joskus sitten aina meitä moikkaamaan ja kertomaan kuulumisiasi ja miten masu voi :) Toivon paljon enkeleitä sinun odotusmatkallesi mukaan pientä suojelemaan.

Eltemialle kiitos tsempeistä ja tervetuloa tänne meidän kanssa höpisemään :)

Ja tervetuloa myös Äitix3 ja pahoittelut menetyksestä.

Niin ja kaikki nyt hop päivitteleään tietoja sinne esittelypinkkaan niin voin sen pistää taas ajantasalle :) Sen päivityksestä on joo aikaa kun aina kun olen tullut raskaaksi niin se on unohtunut..

Hermione

Vierailija
11/129 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusinuppu käväisi tuolla o-puolen pinossa just joku päivä ja odottaa taas pikkuista :) Toivottavasti tällä kertaa hänellä onnistuisi.

Vierailija
12/129 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä tuli positiivinen tulos oikeaan osoitteeseen! Me kaikki pidämme peukkuja puolestasi. Onnea raskauteen!

Vierailija
13/129 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää raskauteen toivottelee

nau kp 38/30(40)...

Vierailija
14/129 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti siirryn ON: Eilen kirjoitin olemattomasta vuodosta, mutta onneksi vuoto runsautui ja hyytymiä tuli kymmenkunta isoa ja saman verran pienempiäkin. ja pelkkää vuotoa myös.

Tänään vuotoa ei ole ollut juuri nimeksikään. Siteeseen on tulluut tiputtelemalla mutta pyyhkiessä on tullut sitten enemmänkin sellaista limaista verta. Normaalia? Pitäiskö mun olla huolissani vähäisestä vuodosata joa jotain onkin vielä jäänyt sisälle?? vai olenko onnellinen kun kaikki on kerralla tullut pois?

Onneksi sain jälkitarkastus ajat naistentautien polille kahden viikon päähän. näkee sitten heti ulralla että onko kaikki tullut pois ja mikä on limakalvojen tilanne.

Lueskelin hiukan aiempia viestejä ja HUI, kuinka mun tuli niin paha mieli teidän puolesta. toisilla on jo todella mont akeskenmenoa taustalla. toisilla on lapsia ja joillain kumeillaan vieläkin esikoista. Tämä on kyllä ollut, ainakin mulle, ihan järkyttävää aikaa. en tiedä kuinka olisin selvinnyt ilman lapsia tästä kaikesta. Mies on tapansa mukaan vetäytynyt kuoreensa ja minä olen itkeä tillittänyt koko ajan.

Niin ja oletteko kertoneet kuinka monille keskenmenoistanne? ja raskauksistanne? Meillä on tienneet ainoastaan mun äiti ja mun pomo. Aiemmistakin raskauksista olen kertonut vasta rv14 jälkeen, koska olen aina ollut todella palokas km. suhteen

Ja tämä kesken mennyt raskaus oli jotenkin alusta alkaen erilainen. Oliko sitten äidinvaistoa vai mikä, mutta mulla oli alusta asti tunne että kaikki ei ole hyvin. Suklaakaaan ei maistunut... ja se kertoo jotain..heh! ei, normaalisti raskausaikana mä olen syönyt sitä levy päivässä tahdilla..

No, jotta tästä ei kirjaa synny niin palaillaan..

äitix3

Vierailija
15/129 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitix3. Tuo kuulostaa ihan riittävältä tyhjennys vuodolta. Mulla kanssa aina vuoto pysähtyy sen jälkeen kun kaikki on tullut ulos eli on ihan normaalia. Mulla on aina jälkivuoto ollut ihan olematonta, jopa synnytyksenkin jälkeen mutta kaikki on silti onnistunut hyvin. Niin ja yleensä mulla on vielä viikon kuluttua tullut vielä yksi möntti ulos, ihan yllätyksenä ja ilman sen kummempaa vuotoa. Eli yksi iso hyytymä tai mikä lie kudospalanen. Ole ihan huoleti siellä ja jos pääset tosiaan silloin ultraan niin sehän on hyvä varmistus. Itse menen ihan vain hcg-testiin parin viikon päästä ja jos siellä näkyy ettei arvo ole laskenut niin sitten vasta aletaan toimenpiteisiin. Mutta uskoisin että kaikki on minullakin hyvin koska mitään vuotoa eikä kipua ole enää ollut. Tsemppiä sinne sinulle :)

Nyt painun saunaan miehen kanssa ihan kaksin ;)

Hermione taas kerran..

Vierailija
16/129 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites uusi vuosi on alkanut, oletteko tehneet lupauksia? Itse päätin tehdä hyviä päätöksiä päivittäin, koskien omaa ja perheen hyvinvointia.

Nau: onpa tyhmän pitkä kierto sulla nyt! Ne on kyllä ärsyttäviä, kun joutuu odottamaan odottamisen perään. Toivottavasti se päättyy pian, ja toivottavast hcg laskee.

äitix3: Minä olen semmoinen omien asioiden lavertelija, että tykkään puhuen ratkoa kaikkea kaikkien kanssa, niin olen kertonut aika laajasti näistä kaikista vaiheista. Kerroin ystäväpiirille kun alettiin vauvaa puuhata, kerroin parhaille kavereille ja perheelle kun plussa tuli, ja tietty sitten piti kertoa myös keskenmenosta. Siitä kertominen oli tavallaan raskasta, mutta hoisin sen niin, että kerroin yhdelle ystävälle, ja pyysin häntä kertomaan muille, niin ei itse tarvitse selittää jokaiselle vuorotellen. Muuten olisin voinut niinkin tehdä, mutta oli polttarit tulossa, niin oli tavallaan pakko. :)

Toisaalta nyt on ollut ihanaa, kun on voinut heille kertoa myös näistä vaikeuksista. Ovat olleet ihania ystäviä.

ON: olen taltuttanut kuumeen, ja tänään olen jopa aika reipas! Eilen ei enää ollut kuumetta, mutta kauppaan käveltyäni melkein pyörryin hedelmätiskille. Piti istua sen reunalle hetkeksi katselemaan tulikärpäsiä. Tulin sitten ratikalla kotiin, etten olisi tuohon kotikadulle kuukahtanut. :) Tänään ajattelin käydä kävelyllä lammassaaressa, ainakin jos saan kameran akun ladattua.

Toivon todella kovaa, että tästä kierrosta tulee lyhyt. Nyt on vissiin kp20 eikä ovis ole ainakaan vielä ollut, vaikka kaikista limamerkeistä olisi niin voinut luullakin. Eipä taida niitä soluja järin mulla syntyä, mutta ehkä siihen auttaa lääkitys. Toivotaan..

virva, kp 20/paaaaaaaaaaaljon

Vierailija
17/129 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin harvoin enää koneella käyn, et se Yahoo menee jotekin lukkoon..

Tällä hetkellä haahuissa odottajien puolella..rv.7+4 ja ns luomuna. En ottanut ASAaa ja nyt karsee paniikki päällä..lue sieltä ni selkenee, nyt aivan töttöröö:)

Kiva kuulla tutuista:)

UN

Vierailija
18/129 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee tänään. Hiukan punaista tuli vessassa käydessä. Ärsyttää niin jos nää kierrot alkaa oleen näin pitkiä. Ja sit hcg vielä aiheuttaa lieviä raskausoireita.

Kumpa sieltä polilta sais jotain apua tilanteeseen.

Vauvan kaipuu on niiiin kova :(.

nau kp1/30 tai 40

Vierailija
19/129 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 1 tänään... Voi että masentaa ja kovasti! Tuntuu ettei tästä mitään tuu:(

Ainut hyvä mitä tästä löydän on että kierto lyheni päivällä, eli 34 päivää tällä kertaa ja ilman lääkkeitä. Tahtoo oman vauvan. Ihan riittävästi saan toisten kersoja hoitaa...

Irish kp1/27-35 kai?? (ennen km jopa 40)

Vierailija
20/129 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haleja Irishelle. Ootko ajatellut käydä vyöhykerapia/Refleksologilla? Siellä saa kyllä nopeasti kierron kuntoon. En usko että tuo meidän kaksosraskaus olisi saanut muuten alkuansa jos en olisi siellä käynyt. Oli mulla niin ihmeellisiä ne kierrot sitä ennen. Välitiputteluita ja kierron venymistä. Ajattelin tälläkin kertaa että heti kun loppuu pillerit ja alkaa yritys kierto menen refleksologille, niin saan toivottavasti nopeasti taas plussan testiin.

Jos sua kiinnostaa niin googlaa _Medikanova_. Sieltä löydät joka paikka kaupungin parhaat refleksologit.

Tätä suosittelisin myös Virvaliekille! Kun sulla oli epäilystä että ovuloitko ollenkaan. Minähän ovuloin siinä kierrosssa oikein kaks kertaa, että oli kyllä tehokas vyöh.terapia käynti :)

Niin ja naulle muuten kiitokset tästä uudesta pinosta! Toivottavasti se kystan pirulainen lähtisi nopeasti pois että pääsisitte taas kunnolla yrittämään.

ON. No nyt mulle sitten iski se flunssa! Ääntä ei tullut aamulla lainkaan ja pää täynnä räkää. Palelee myös kokoajan.. Esitietolomakkeet postitettu tänään Väestöliitolle ja enää 11 päivää tutkimuksiin. Voi että kun jännittää hirveästi!

Hermione