Olen shokissa! Tsekatkaas tämä asusteiden määrä!
Kommentit (313)
Mäkin luulin, että meillä on paljon asusteita, mutta ei näköjään.
Tietääkö muuten joku, että käykö blogin pitäjä töissä? Itsellä ainakin kertyi vaikka mitä ihania asusteita pojille, kun en ollut töissä, mutta tämän syksyn saldo on yksi vaivainen hattu, kun olen taas ollut töissä.
ei teidän kateellisten tarvitsisi arvailla, tai lukea rivien välistä.
Ja mitä tuon kasan "hintaan" tulee, -anana- ostaa myös alesta, neuloo itse ja myy myös pois aina välillä, joten saa noista omiaan takaisin ihan kiitettävästi kun siisteinä säästyvät.
Meiltäkin löytyy asustetta vaikka muille jakaa mutta kaikkia kuitenkin yritetään käyttää, eivätkä ole noin siististi laatikoissa ;)
Jos lukisitte ananan blogia, ei teidän kateellisten tarvitsisi arvailla, tai lukea rivien välistä.
Ja mitä tuon kasan "hintaan" tulee, -anana- ostaa myös alesta, neuloo itse ja myy myös pois aina välillä, joten saa noista omiaan takaisin ihan kiitettävästi kun siisteinä säästyvät.
Meiltäkin löytyy asustetta vaikka muille jakaa mutta kaikkia kuitenkin yritetään käyttää, eivätkä ole noin siististi laatikoissa ;)
No hei, mä luen sitä blogia! :D Eli jonkinlainen käsitys kirjoittajasta on ehtinyt muodostua. Mä en vaan millään usko sitä, että kaikki noi vaatteet on alehintaan ostettu. En vaan usko, en.
Kauniita kuvia. Tyylikäs blogi, mutta jotain hämmentävää tuossa vaatepaljoudessa on. En pääse siitä mihinkään.
Miten joku, vaikka kotonakin oleva voi laittaa noin paljon energiaa lastensa vaatettamiseen? Omat lapseni ovat kivasti ja persoonallisesti puettuja ilman noin suurta ohjelmanumeroa.
pitäisköhän ostaa järkkäri digipokkarin sijaan..
Pojalla on 1/4 siitä mitä perheen tytöllä, vaikka hävittelee vaatteitaan enemmän. Minusta tämä on käsittämätöntä. Noin yleensä kyllä yksi laatikollinen riittää mainiosti ;) Sen verran siis pojalle oltiin ostettu, mutta itsekin tytön ja pojan äitinä vihaan sitä että tyttölapset saa paljon enemmän kaikkea kivaa vain koska ovat tyttöjä. Ei hyvä.
mitä tarkoitat järkkärillä?
=järjestelmäkamera
Samaa ihmettelen minäkin. Toisaalta usein pienemmälle tulee ostettua enemmän, kun niille löytyy alestakin. Mutta monessa perheessä tosiaan tuntuu, että tytöillä on tosi paljon vaatteita ja pojilla ei "kun eihän ne tartte, kun rikkoo kuitenkin". Kirppiksiltä on tosi vaikea löytää mitään pojille. Toisaalta se kiva puoli asiassa on, että meidän poikien pieneksi jääneet vaatteet meneekin sitten kuin kuumille kiville yleensä (poislukien ihan vauvojen vaatteet eli alle 80 cm).
Järkkäri on siis järjestelmäkamera.
Rasittava elämäntapa!
Miten joku, vaikka kotonakin oleva voi laittaa noin paljon energiaa lastensa vaatettamiseen? Omat lapseni ovat kivasti ja persoonallisesti puettuja ilman noin suurta ohjelmanumeroa.
Samaa mieltä. Jääköhän aikaa kaikelle muulle, kun aikaa käytetään noin paljon lastenvaatteiden ostamiseen-yhdistelyyn-pukemiseen-niiden valokuvaamiseen ja vielä vielä niistä kirjoittamiseen... :O
Pojalla on 1/4 siitä mitä perheen tytöllä, vaikka hävittelee vaatteitaan enemmän. Minusta tämä on käsittämätöntä. Noin yleensä kyllä yksi laatikollinen riittää mainiosti ;) Sen verran siis pojalle oltiin ostettu, mutta itsekin tytön ja pojan äitinä vihaan sitä että tyttölapset saa paljon enemmän kaikkea kivaa vain koska ovat tyttöjä. Ei hyvä.
en usko että tytöt saa vaan enemmän kivaa kun ovat tyttöjä. Kaupassakin kattelee niin yli puolet lasten vaatekaupoista on täynnä tyttöjen vaatteita, ja pojille joku pieni läntti kaupan nurkassa.
ja sitten on naita... Katsokaa tutut ja tuntemattomat miten hyvin meilla menee. Taa on ihan klassista 'meidan isi on vahvempi, kuin teidan'.
seurata toisen vaatepinkkoja sivu tolkulla!
Rahaa selvästi on ja paljon. Keneltä se on pois jos perheen äiti tykkää ostella lapsille vaatteita ja pukea heidät nätisti? Tuskin niiltä lapsilta ainakaan. Olisihan se kiva jos itselläkin olisi moiseen mahdollisuus...
Ihania kuvia, iloisen näköisiä lapsia. Rahaa selvästi on ja paljon. Keneltä se on pois jos perheen äiti tykkää ostella lapsille vaatteita ja pukea heidät nätisti? Tuskin niiltä lapsilta ainakaan. Olisihan se kiva jos itselläkin olisi moiseen mahdollisuus...
Ei ne kauniit vaatteet tietenkään ole pois lapsilta. Mutta niiden vaatteiden metsästäminen, valokuvaaminen ja niistä kirjoittaminen... Siihen taitaa mennä aika paaaaaljon aikaa.
jos niitä ei ehdi edes käyttämään. Mua ainakin harmitti tosi paljon, kun uudet makeet sortsit oli koko kesän päiväkodissa ja jäi pojaltani käyttämättä.
Silloin tajusin, että onko vaatteita liikaa, jos en edes muiota, että joku vaate ei ole kotona.
Pyrin ostamaan sopivan verran ja poika valitsee vaatteensa tai ostan hänelle mieleisiä.
vaatteiden parissa? Tai järjestelee niitä sen ajan jonka me muut istumme AV:lla...???
Meillä hatut ja hanskat lojuvat pitkin koreja ja sit kun niitä tarttee niin ei mitään löydy..
No ei tietenkään ole minulta pois! Ihmettelen vaan ja yritän suhteuttaa. Oma maailmani on niin erilainen. Vaikka olisi varaa, niin mitä järkeä ostaa tuommoinen kasa. Yleenri sä juune on rikkaita, jotka hallitsee raha-asiat. Tuo ei kyllä ole järkevää rahankäyttöä. Vai onko jonkun mielestä?