Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Huhtikuun helmet 2009 lokakuuhun***

Kommentit (251)

Vierailija
61/251 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristi kummasti mun hammaslääkäri aamua. Toivottaasti antaa hyvän mielen myös jollekin muulle.

Terkkuja kaikil kivoil naisil, vaik o väsyny niin jaksaa ain ajatel toissi

Naise elämää?

Jos sää ole itsenäine, sää ole pelottava.

Jos sää ole ystävälline ja ymmärtäväine, sää ole liian kiltti.

Ku sää sano, mitä sää ajattele, sää ole rääväsuu.

Jos sää ole hiljaa, on sus jotta kummallist.

Jos sää anna, sää ole helppo nakki. Jos sää pihtaat, haeta joltain muult.

Yritä täsä sit olla. Jua pari lasi kuaharii. Venytel tualis semmottos,

et pää menee taakse ja kattelet maailmaa ylösalasi. Hiukka hianon näköst.

Ei iloseks tulemiseks enemppä tarvita.

Pan lähettäen kaikil, joil o väsymyst ja kaikil, joil ei ol ja si kaikil, joil halut viesti laitta.

Kyl o helppo ol naine!!!!

Päkkänä

Vierailija
62/251 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kiitos esikoisen puolesta onnitteluista onnistuneesta vessatapahtumasta. Ja kiitos rasva vinkeistä vauvan poskiin. Ja kiitos Päkkänälle runosta.

Anteeksi vielä Mikumammalle kun tulkitsin aivan ymmärrettävän tekstisi nopeasti väärin. Onneksi näytät suhtautuvun asiaan huumorilla.

Ja vielä onnea Verticialle kun en muista onnittelinko ja onneahan ei koskaan voi olla liikaa. Sekä Kaisakissalle huomiseen työnhakuun, sinulla tuntuu ainakin asenne olevan kohdallaan työssäsi oikeaa asennetta tarvitaankin, luulisin.

Nukuttiin sitten puolikymmeneen Tompan kanssa heräiltiin välillä ja kävin itse juomassa kahvit viiden aikaan kun mies lähti työhön. Tomppa nukkuu päiväuniaan nukahti kun imuroin vieressä! Heh! Siinä vinkki vaikeasti nukahtaville! Imurin hurina näemmä rauhoittaa mukavasti.

Hauskaa alkuviikkoa kaikille! Meillä huomenna sitten se 6kk neuvola ja mulla ehkä se hieroja.. kellon ajan kuitenkin muistan.

pikkuäiti lounaalla

(ja kuvassa Tomppa odottaa ruokaa eikä osoita)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/251 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuinen nukahti illalla loistavasti, katsoa killitti minua pari sekuntia sängyssä maaten ja laittoi silmänsä kiinni. Onnittelin itseäni ja päätin katsoa elokuvaa. Mutta tunnetusti ylpeys käy lankeemuksen edellä, niin nytkin. Hienon nukahtamisen jälkeen Pikkuinen heräsi lähes kellon tarkasti 45 minuutin välein koko yön kuuteen saakka. Ilmeisesti jotain liikkumiseen liittyvää opettelua, koska joka kerta herättyään yritti kammeta itseään vatsalleen. Kuudesta kahdeksaan olikin sitten yön pisin nukkumispätkä ja siitä heräsin aivan paniikissa että olenko nukkunut pommiin ja esikoinen myöhäsatyy koulusta. Onneksi oli ysin aamu.

Nyt on ihan krapulainen olo ja päätä särkee ja huimaa. Lisäksi räjähdin esikoiselle joka tuli koulusta ilman takkia kun eilen oli ollut flunssan jälkeen ensimmäinen kuumeeton päivä. Aargh. Siihen samaan syssyyn heräsi sitten Pikkuinen päikkäreiltä vain reilun tunnin unien jälkeen. Siinäkin katkesi hyvä putki, Pikkuinen on yhden uusintakokeilun jälkeen nukkunut pari viikkoa hyviä 2-3 tunnin päikköreitä vaunussa. Huomenna on päivä uus (toivottavasti)!

Juliaana ja Pikkuinen 6kk (tällä viikolla muuten 6kk neuvola)

Vierailija
64/251 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan flunssassa :( niin äiti kuin poika. Onneksi kuume ei pojalla ole noussut 38 yli, eikä näytä nuhakaan vaikuttavan mielialaan. Hyvä niin.

Päiväunista piti kysymäni.. Miten teillä nukahdetaan päiväunille ollessa sisällä? Onko teillä tietty aika vai katsotteko milloin vauva on tarpeeksi väsyneen oloinen? Itkua vai ei? Nukahtaako ilman maitoa? Tassutteletteko päivällä?

Meillä on ollut väsytystaistelua päiväunet, kun sisällä olen yrittänyt saada nukkumaan. Olipa liian tai sopivan väsynyt niin aina tulee itku, varsinkin jos ei ole nälkä, että nukahtaisi maitopulloon. Kävin MLL:n sivuilla lukemassa unikoulusta (kiitokset nimimerkille joka siitä mainitsi). Olen vakavasti harkinnut sen käyttöönottoa kun nyt on se puolivuotta saavutettu. Jotenkin vaan epäilen voimiani. Ja toisaalta painokäyrä on ollut hieman laskussa, niin olen antanut itselleni anteeksi maitopulloon nukuttamisen. Tällä viikolla on taas neuvola, täytynee varmaan siellä kysyä asiasta.

Täällä ei puhuta, mutta uusia sävyjä jokelteluun on tullut. Ei myöskään ryömitä eikä kontata, mutta pomppukiikku on paras paikka :D

Hyvä sattuma Kaisa_kissalla ja nimimerkillä joka taas hukkui päästäni, että olitte samassa huoneessa. Täytyy käydä ihan mielenkiintoa katsomassa milloin teidän lapsoset syntyi eli milloin olitte laitoksella. En kyllä sinua kaisa_kissa muista ainakaan ulkonäöltä.

-Prinsessa65

Vierailija
65/251 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, eipä tuolla ollutkaan kuin kuukaudet esittelyissä. Itse olin alkukuusta 4.-6. päivä.

-prinsessa65

Vierailija
66/251 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästiin kasitonnisten kerhoon, ohhoh. Neuvolan täti kirjoitti merkintään "uskaltaa hymyillä äidin sylistä". No en mäkään sille naiselle hirveesti hymyilisi. Ihanaa pian torstai ja miitti;)

3kk:

Kaarna@laiva 3kk 61cm 5950g

4kk:

Iza80 4kk 65cm 9000g

Jadeade 4,5kk 65cm 7190g

Magda83 4kk 63,3cm 5860g

Orvokki1 4kk 63cm 6420g

Paik 4kk 63cm 6295g

Pikku-Keiju 4kk 64cm 6005g

Sailori 4kk 66cm 7395g

Smoothie 4kk 62cm 5495g

Tiituska 4kk 68,5cm 8585g

Tuuti 4kk 64cm 6980g

5kk

Emminen 5kk 70cm 8430g

Juliaana 5kk 66cm 6910g

Kaisa_kissa 5kk 71,5cm 8725g

Kristiina75 5kk 69cm 7950g

Lyyti 5kk 65cm 8360g

Mikumamma 5kk 70,5cm 9500g

Pikkanen09 5kk 64,6cm 8255g

Pikku-Tiuhti 5kk 68cm 8055g

Pikkuäiti 5kk 69,8cm 9325g

Päkkänä 5kk 63,7cm 9030g

Satuilija 5kk 67,5cm 7340g

Shinon 5kk 69cm 8880g

Verticia 5kk 66,5cm 7100g

Vikasi 5kk 68cm 8190g

Äitsykkä3 5kk 68cm 7845g

6kk

Sande75 6kk 69cm 7575g

Sirppu83 6kk 70,5cm 9005g

Taapero82 6kk 70,7cm 10.80kg

Tsili 6kk 64cm 6830g

Vierailija
67/251 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin päästä pitäisi olla jo autoon pakattuna koko sakki.

Isomman pojan herätin jo katsomaan Kaapoa, pienempi nukkuu vielä.

En mä nyt muista minkä takia oikein kirjauduin tänne ja aloin kirjoittamaan. Eihän mulla ollut mitään asiaa ja kiirekin kohta tulee. Kiva kuva pikku-tiuhtilta. Saa nähdä mitä neuvolan täti meille sanoo. Tänään ei kuitenkaan piikkiä tule. Kunpa mulla olisi jo tänään se hieroja. Sunnuntain päänsärkyä en enää toivo. Huomenna olisi mll:n kirppis jonne olen siivonnut kaapeista tavaraa. Toivottavasti ei tarvitse tuoda niitä takaisin. Tykkään siksi viedä spr:lle tai antaa vaan jollekin eteenpäin. Huonot vaatteet ja muut menee ihan roskiin.

Nyt loppu Kaapo.

Vierailija
68/251 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin katsottiin kaapoa. jupe nukkui poikkeuksellisesti melkein kasiin ja isä laittoi lähtiessään isoille pojille aamutelkkarin. nousin sängystä jupen kanssa kun kaapo loppui. ihanaa.

nyt pitäis saada jupe pihapäikkäreille ja isoveljet ulos juoksemaan. hrr, siellä on kylmä.

ei mullakaan asiaa ollut. pitäis varmaan liittyä facebookiin ja päivittää aina profiiliin: keittiössä, leikkipuistossa, pyykkihommissa. olis varmaan mielenkiintoista seurata?

tuuti

Vierailija
69/251 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa65: Meillä Martti syntyi 9.4 ja kotiin päästiin oliko se nyt 12.4? Hieman pätkii... :) ja kukas nyt niin kauas muistaisi ;)

Täällä Sallassa ollaan, hieman lomailemassa. Lunta on maassa ja lisää sataa hiljalleen :) Talven tuntua.

Muu porukka lähti hieman patikoimaan ja minun olisi tarkoitus Martin kanssa lähteä tuonne pikun pikkuiseen kylpylään kokeilemaan sitä uintia. Onneksi porukkaa on täällä tällä hetkellä vähän, niin on rauhallista. Ja jos nyt onnistutaan hommasta kunnialla, voisihan tuota uintia sitten ruveta kotipuolessakin harrastamaan.

Mutta nyt heräsi päikiltä pieni mies, niin ryhdytään kohta ruokailu puuhiin. Ja jos tämä äiti saisi jo muutakin päälleen, kuin pyjaman :)

Talvisin terveisin

Kristiina75+Martti

Vierailija
70/251 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palattiin pikkumiehen kanssa taas sairaalasta, olimme viime yön siellä.

Vein iltapvä eilen korvien takia terveyskeskukseen, odotettiin kaksi tuntia kunnes kutsuttiin sisään.Lääkäri ei tiennyt mikä poikaa vaivaa, ei uskaltanut antaa ab-kuuria ja laittaa kotia niin teke lähetteen ja laittoi meidät keskussairaalaan lastenlääkärin tykö.

Hyvähän se on tarkistaa asia.

Korvis oli viel tulehdusta, pissakin eka näytti et siinä jotain, mut sit yöllä otettiin näyte se oli ok, mut viljelyyn kuitenkin meni.

Otettiin eilen myös rakosta suoraan näyte, mutta eipä ollut siellä virtsaa...Enempi se äitiin sattui kuin poikaan!!

Nyt kotona ollaan ja seuraillaan tilannetta.

Flunssa on myöskin meillä lapsilla!!

ET ihanasti tää syksy alkoi...

Nyt pitää mennä mutta palaillaan...

Aurinko paistaa ja iskä meni trampoliinia purkamaan!

Vierailija
71/251 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt jo kumma ettei ne saa pikkumiestä terveeksi. Tuollainen rampaaminen öitä myöten äkillisesti sairaalaan ja päivystyspolilla on aikamoista rumbaa pikkasen kanssa. Toivottavasti syy jo vähän selviäisi.

Oli kyllä taas kivoja kuvia tullut. Niitä on niin mukava katella. Jospa minäkin saisin aikaan meidän naarmuposken kuvan.

Yöt on olleet vähän rauhllisempia. Mutta liian usein herätään edelleenkin. Aamulla päästin miehen labraan ja jäin torkkumaan Saku kainalossa. Vähän paremmin oon sannut nukuttua, mutta jotenkin tuntuu, että kun paremmin nukut niin kroppa sitten vaatiikin vielä taas vähän enemmän unta. Jotenkin niinkuin ikuinen kierre.

Muisti on tehnyt ihan totaalitepposet. Useampi asia unohtuu ja kaikki tavarat hukkuu. Tänään lainasin lapseltani rahaa kun en ollut muistanut automaatilla käydä ja aamupalaverikin unohtui tyynesti. Hip hei!

Neuvola on meillä torstaina tasan 6 kk päivänä. Mitens Tompan neuvola tänään? Paljonko oli "isolla" miehellä mittaa.

Päivänjatkoja,

Päkkänä

Vierailija
72/251 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teettää väsymys kummallisia temppuja. Eilen tuli eteen kaavake, jossa oli jo mun etunimi ja ite piti pistää sukunimi, niin aloin kirjoittaa tyttönimeäni. Häh?! Naimisissa on oltu 2,5v eikä eiliseen mennessä ollut vielä ikinä noin käynyt.

Muutenkin oli miehen kanssa eilen mielenkiintoisia keskusteluja. Vuoron perään aloitettiin lauseita (jotka ei varmaan liittyneet toisiinsa millään tapaa) mutta kumpikaan ei saanut lausettakaan loppuun. Mentiin sit nukkumaan. Mies jäi ekaa kertaa sohvalle nukkumaan. Alkoi nimittäin pelätä rattiin nukahtamista työmatkoilla. Sanoi, että oli ollut pariin otteeseen fiilis, että jos vain hetkeksi tässä silmät ummistan... Pelottavaa.

Niin tai näin, mutta viime yö olikin sitten ihan luksus (lukuunottamatta tunnin nukkumaanmenohuutoa, joka ehkä johtui ikenen läpi kuultavista yläetuhampaista)! Herättiin vain kaksi kertaa!! Tällaista ei ole tapahtunut moneen kuukauteen!!

Eipä muuta tällä huteralla päällä. Hesamiitti torstaina = me tullaan, jos ei kamalia muutoksia tapahdu. Pablojakin vois käydä joskus vilkaisemassa myös tää parivaljakko.

Lyyti

Vierailija
73/251 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kuvia, lisää:)

Vertcialle paljon onnea, täällä kateus vähän nostaa päätään mutta kyllä nää kolme saa nyt riittää.

Kaisakissalle myöhästyneet onnittelut, taidat olla vaaka vai? Hyvä horoskooppi merkki;)

Sande ja Satuilija kokeilkaa laittaa yöksi oliiviöljyä käsiin ja hanskat päälle.Sopii myös jalkoihin jos on kovettumia, halpa ja mun kokemuksien mukaan paras rasva hoitamaan käsiä ja jalkoja.

Hirmusti tsemppiä äitsykälle ja pienelle.

Prinsessa65 kyseli nukkumisesta päivällä, meillä mennään sen mukaan onko Olavi väsy vai ei mutta väsy tulee kyllä melkein aina klo08.30,30minuutin unet,klo11-12.00,parin-kolmen tunnin unet ja klo 18-19.00 n.tunnin unet.

Yöunille mennään klo.21-22.00, nykyään nukkuu melkein koko yön tissi suussa kun heräilee koko ajan ja mä en jaksa nostaa poikaa edestakas pinnasängystä.

ja pitkät päikkärit nukkuu ulkona kärryissä muuten sisällä.

Meidän 5kk neuvola siirtyi parilla viikolla kun otetaan samalla sitten se toinen rotavirusrokote (ei pistetä vaan annetaan suuhun).

Meillä alkoi tänään vauvajumppa ja oli tosi kivaa, olavi tykkää hytkyä sylissä:)

Räkä valuu täälläkin, eniten minulla, tsemppiä muillekkin nuhanenille.

Nyt ruuan laittoon, pitsaa, nam.....

Voikaa hyvin kaikki naaperot:)

Sailori ja Olavi

Vierailija
74/251 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saku vetää päikkäreitä sisällä enkä voi kolistella... Mitä siis teen, roikun netissä.

Meillä esikoinen ei nukkunut sisällä laisinkaan. Vain vaunuissa ulkona. Saku ollaan saatu nukkumaan myös sisälle pinnikseen. Vähän on haasteellista ja unet jää yleensä siellä lyhyeen. Meillä pitää pitää sormesta kiinni tai kättä posken vieressä tai sitten muuten rinnan päällä niin silloin nukahtaa. Yleensä herää sisällä joko 20 minsan tai viimeistään 40 minsan jälkeen ja sitten on turha yrittää saada lisää nukkumaan. Vaunuihin saa hyvin heijattua uudestaan uneen.

Tässä meidän viimeisin kuva (naarmun kera)

Päkkänä

Vierailija
75/251 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neuvolapäivä venähti, oltiin koko päivä reisussa. Mulla oli se hierojakin ja nyt tosi vetreä olo. Tässä vähän vaikeaa nyt kirjoittaa kun yksi huutaa vieressä ja toinen röyhtäilee sylissä. Tomppa on alle kymmenen kiloinen! Olin myös ihan varma, että pituutta on tullut vähintään pari senttiä, mutta sitä olikin tullut vain pari milliä. Kasvu siis tasaantunut. Tompan 6kk neuvola; pituus 70cm paino:9810g

Jos joku kiltti päivitää listaan joskus.

Vierailija
76/251 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi juopotella ollenkaan, väsymyksellä saa kännit aikaan. Näitä öitä taas takana. Eikä Sylvi edes välttämättä herää miljoonaa kertaa, vaan minä herään miljoonasata kertaa ja valvon loput. Ens yöksi taas eri huoneeseen. Oon niin väsy, etten osaa edes pussilakanaa laittaa. Taidan varastaa tuplapeiton meidän sängystä.

Niin haaveilen neidin laittamisesta omaan huoneeseen, mutta sieltä pitäs siirtää ensin roinat ja kirjahylly sisältöineen pois. Äsken nukahdettiin vain puolen tunnin tassutteluhuudolla. Yösyötöilläkään ei enää päästetä nukahtamaan tissille, paitsi jos syöttäjä nukahtaa ensin. Ja valvoo sit kun tyttö nukkuu 8/

Kukas kyselikään päikkäreistä. Meillä nukahdetaan sisällä vain sitteriin, jota pitää hytkyttää. Ulkona vaunujen pitää olla jatkuvassa liikkeessä, että siellä nukuttaisiin.

Nyt en jaksa kommentoida muuta kuin meidän unia, elämä pyörii niiden ympärillä. Jos meen nyt itse nukkumaan niin herään viimeistään yhdeltä. Pakko jumittaa tässä, vaikkei pää toimi.

t.Tzilizzzzzzzzzzzzzzz

Vierailija
77/251 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea teidän kuulumisia!

Äitsykälle ja pienelle tosiaan paljon tsemppiä! Ja toivottavasti tsili saat jo pian paremmin nukuttua. Väsymys on ihan syvältä. Meitsi kerran alkoi pesemään hampaita ja meinasi laittaa hammastahnan sijaan harjaan kosteusvoidetta.

Onpas komia naarmu Sakun poskessa ei voi muuta sanoa.

Mulla oli tänään työhaastattelu ja homma meni nyt sillä lailla, että mulla alkaa työt 1.11. Olen kyllä ihan puulla päähän lyöty. Tosi iloinen ja onnellinen tuosta. Paljon on hommia edessä, ennen töiden alkua ja sen jälkeen varsinkin :D. Mä olen jo suunnitellut isovanhempi-lapsi -leiriä ja muuta sellaista. Ehkä musta vielä alani ammattilainen tulee. Vuoden pesti on siis tiedossa ja sen jälkeen ei ole taas tietoa, mutta vuosi on pitkä aika ja vaikka mitä voi tapahtua sinä aikana.

Mutta Santerilla on huomenna 6 kk päivä. Neuvola on vasta perjantaina, joten silloin tulee päivitystä meidän tilastoihin. Santtu osaa kontata jo ihan oikeasti. Nykyisin mikään ei estä häntä kulkemasta. Tosi kiva, että näkee asioita eri tavalla ja pystyy itsekin vaikuttamaan omaan olotilaan. Tietenkin itselle jää paljon enemmän aikaa, kun ei tarvitse viihdyttää, mutta on se ihanaa tuijottaa poikaa, kun se tutkii asioita :D.

Ostettiin eilen se Tripp trapp ja voin sanoa, että vitsi mä olin tyhmä, kun en sitä jo aikoja sitten hommannut. Syöttäminen ja syöminen on ihan erilaista, kun ei tarvitse taistella sen sitterin kanssa.

Syömisestä tulikin mieleen, että huomenna aloitetaan syömään lihaa. Keittelin tuossa possun jotain suikaleita ja soseutuksen jälkeen se näytti ihan tonnikalalta. Saas nähdä miten maistuu. Mun soseet ei koskaan kyllä älyttömän tasaisia ole ollut, mutta lihassa on ihan erilainen tuo rakenne. No huominen näyttää.

Nukkumisesta on ollut puhe ja meillä Santtu tottui nukkumaan kaikki unensa vaunuissa. No sitten kun muutettiin tähän asuntoon, jossa ei ollut parveketta, oli pakko totuttaa Santtu nukkumaan sisällä. Nyt se menee jo ihan hyvin, mutta oli se tuskaa aluksi.

Meillä unet menee tyyliin herätään noin 7-8. Ekat unet 10-12 (12.30-13.00), riippuu päivästä. Toiset unet noin 14.30. Pituutta 45 min-2 tuntia. Kolmannet unet noin 18. Korkeintaan tunnin. Illalla mennään nukkumaan noin 20.30-21.00 aikoihin.

Hmm, mulle ei kyllä tule nyt enää mieleen mitään. Taidan olla väsymys kännissä niin kuin tsili, joten painun nukkumaan.

Hyviä öitä äitit!

Terkuin

Kaisa_kissa ja Santeri muutamaa tuntia vaille 6kk

Vierailija
78/251 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkulassa väri vaihtuu. Kun se on turkoosi yhteys pelaa, nyt taas tuollainen sininen. Äskön ei auennut netti ollenkaan. (vihreällä ei toimi)

Ei siitä pitänyt kirjoittaa mitä pitikään. Niin Kaisa_kissan viesti tuossa ylinnä onnittelut työpaikasta. Hauskaa, että olet löytänyt oman alasi ja tiedät mikä sinusta tulee isona. Minä en tiedä vieläkään mikä minusta tulee isona, paitsi ehkä se mikä nyt olenkin.

Sakun kuva on mielessä, hieno arpi. Mietin jos Urho ja Saku olisi yhdessä niin näyttäisiköhän siltä että pieni matsi olisi otettu? Neuvolassa eilen Tomppasta meinasi täti tehdä lyhyemmän kuin kuukausi sitten, tarkisti mittauksen niin olihan sitä pituutta vähän enemmän, mutta epäilen nyt hiukan mittaamisten tuloksia kun vauvat milloin missäkin vinkkurassa ovat. Ehkä viimeksi oli reilumpi mitta kun itse aina pidän pään paikollaan jos vaikka laitoin sormen väliin..

Selkä on nyt mukavan kosketusarka sillä ei enää uni tullut kun mies lähti töihin. Toisekseen ei tuonne meidän sänkyyn mahdu kun kaksi pikkuisäntää siellä nukkuu leveästi. Taas on tuli esikoinen äitin ja isin keskelle. Lyytin mieskö se unissaan töihin ajelee? Meillä kanssa mies joskus on sanonut, että muutama kilometri on mennyt ilman mitään mielikuvaa... pitäisi nukuttaa mies yhdeksän aikaan viimeistään jo yöunille. Tänään olisi se kierrätyspäivä jos tästä selviäisi liikenteeseen. Tekisi mieli viedä nuo kamppeet kun kerta niitä olen kasannutkin.

Mukavaa keskiviikkoa kera syysmyräkän!

pikkuäiti ja pienet uniset pojat

Esikoinen haisteli eilen minua ja sanoi äiti haitee hyvälle ja kun haistoi isiä niin sanoi iti haitee temmotelle työmiehelle

Vierailija
79/251 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttä ja turhautta! Koskahan sitä saisi nukuttua kunnolla. Kaikki hommat on sekä töissä ja kotona kokoajan rempallaan kun on niin väsynyt.

Saku nukahti ysin aikaan. Heräsi varmaan 5 kertaa ennen puolta yötä, jolloin oli pakko saada tissiä. Hermot meinas mennä, että miten on mahdollista että toisella on nälkä 3 tuntia sitten syödyn 2 dl velliannoksen jälkeen. Ja seuraavan kerran syötiin kolmelta. Ei siis mitään jakoo siitä, että ois sänkyyn jäännyt hyssyttelemällä. Viiden jälkeen nukuttiin taas sitten vierettäin kun en tissiä suostunut antamaan.

Eipä kai tuo nyt ihan mahottomalta kuulosta, mutta alan olee jo taas niin väsynyt että. Kiukutti yöllä niin hirveesti ja sitten aamulla kun toinen tuhisi siinä tissillä ennen kuin lähdin töihin niin sitten taas aattelin, että kuin tälle voi olla vihainen.

Kaisa Kissalle onnitelut työpaikasta. Kohta tänne siis tulee toinenkin työssä käyvä äiti. Mukavaa.

Mun ammatinvalinta on ollut jo kauan selvä. Tajusin sen jo pääpiirteittäin heti lukion jälkeen. Sama mies on ollut, ööö, jotain 16 vuotta kait. 11 vuotta tulee kohta tuossa asunnossa täyteen. Välillä sitten tuntuu, että onko elämä tylsää kun se on niin "ennalta arvattua", mutta toisaalta se antaa mukavaa turvallisuuden tunnetta. Toisaalta, kyllähän sitä tulee puuhattua kaikkea erikoista välillä töissä sekä kotonakin.

Mutta, nyt lähden hankkimaan paremman mielen, ja yritän saada tänään tehtyä rästityöt.

Vähän on olo jo lämmennyt kun on saanut juotua kahvikupposellisen. Yöllä oli vähän vilu kun tuuli tuiversi nurkissa.

Tuulispäivää kaikille

Päkkänä

Vierailija
80/251 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sää on aika kamala. Ei taideta suoriutua aamulla ulos. Olen tässä miettinyt talvea, että kaatuukohan seinät päälle, kun meidän pojat ottaa yhteen jo kolmen tunnin kotona olon aikana. Saa nähdä.

Eilen jäi jupen kolmannet unet väliin ja seurauksena tosi risainen yö. Valvoin vielä miettien syntyjä syviä, eli isojen poikien riitoja ja nyt on kyllä se krapulainen olo. Täytyy saada tänään päikkärit kohdalleen, että menee ensi yö paremmin

tuuti