Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHANAT KESÄHELMET LOKAKUUSSA;)

01.10.2009 |

huomenta kaikki!

nyt päästiin sitten ihan ekaan kunnolliseen kesäkuisten kuukausipinoon, aika jännittävää;)

täällä aikainen aamu kun on kauheasti touhua tälle päivälle ja esikko menee kasiin kouluun. eipä paljon muuta.

iloista loppuviikkoa kaikille!!!

bleeder rv5+1

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... pakko oli tulla laittaa nopeaa viestiä, soittelin tuossa ensimmäistä neuvola-aikaa ja meillä ei täällä näy sillä olevan kiire :D . Ensimmäinen käynti vasta Marraskuun alkupuolella jolloin viikkoja kasassa jo reilu 10 ?? Musta aika paljon kyllä ??! Pitääköhän tässä rueta miettii ittekkii sitä varhaisultrassa käyntiä yksityisellä...

Myös mulla oho on jotain sellaisia menkkamaisia kipuja ja "häpyluuta" jomottaa...kuuluukohan asiaan.... ?

t. Inna4 (rv5+5)

Vierailija
22/67 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inna4; nyt on pakko ihmetellä...kuis sä ekan neukka-ajan niin myöhäseksi sait? Eikös ne yleensä ole siinä viikkojen 7-8 kieppeillä? Ja mulla on myöskin ajoittain menkkamaisia kipuja. Sen lisäksi valkovuoto lisääntynyt julmetusti ;) Ja mitä nyt ajoittain etoo ja päätä särkee sekä alaselkää jomottaa :) Onneksi rinnat on vielä antaneet olla rauhassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minäkin ihmettelen vähän :). Oli minusta joku nuori th kun mun "oma" on lomalla vielä. Mietin jotta pitääkö tuota vielä soittaa uudestaan kunhan "oman" loma loppuu vai antaako olla ... No en tiedä. Tiedän kyllä muitakin kellä on ollut vasta tuolloin 10+ viikolla ensimmäinen neuvola.

Mites on teillä muilla neuvola aikoja joko olette soitelleet? Ja miten bleeder sulla meni eka käynti ?

Vierailija
24/67 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inna4; mulla meni kanssa neuvola-aika marraskuun puolelle. Mun laskelmien mukaan silloin olis kasassa 10+1. Kauan saan odottaa, mutta ei auta. Musta tuntuu että viimeksi olis ollut pari viikkoa aikasemmin. Pitäs soittaa ultra-aikakin, mutta se on sitten rv 12 tms. Aikasemmin en aio mennä.

Mullakin on välistä menkkamaista selkäkipua. Lisäksi on mahaa painaa sillai jännästä.Valkovuotoakin tuntuu tulevan reilusti. Maitoakin tulee vähän, mutta taitaa olla jäämiä imetyksestäkin. Esikoisenkin imetyksen lopetuksen jälkeen maitoa tuli vielä pitkään.

Mitäköhän vielä? niin pahoinvoinnista, se tuntuu muuttuvamn, vai oliskohan riippuvaista lapsen sukupuolesta. mulla oli esikoisen kanssa aamupahoinvointia, kävin alussa yökkimässä aamupalat pönttöön. TOisesta ei sitten ollut kuin huono-olo, ei kuitenkaan tarvinnut oksentaa.

Me ei olla vielä kerrottu kenellekään. Varmaan jossain vaiheessa kerron kaverille, ja sitten isovanhemmille.

t. nirppa rv 5+3

Vierailija
25/67 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka neuvola sit takana oli kyl taas kiva päästä puhumaan ihanan ihmisen kanssa ja muutenkin saatiin tää homma alkuun:)

otettiin ihan kaikki paineet, hb:t ja paino. varattiin aika sinne labrakokeisiin, jotka pitää olla valmiina jos haluaa sen yhdistelmä seulan niskaturvotukseen sekä seuraava neuvola-aika joka onkin jo eka lääkärineuvola sit tasan rv10. muuttui sit myös laskettuaika päivällä aiemmaksi eli nyt sit mennään ja 5+6, huomenna vaihtuu viikko, jeee!!!!

ison nivaskan sain myös esitteitä yms muuta kivaa mukaan. oli kyl ihana terkka ku se just sanoi kans sitä miten yleistä on se, et äidit pelkää ettei raskaus voi mennä hyvin jos on useampia onnistuneita raskauksia alla, vaikka lääketieteellisesti se on just todennäköisempää kuin että menis kesken yms. ens kerralla sit kuunnellaan jo sykkeitä, tosi ihanaa;) neljä viikkoa vielä siis sinne.

mulla ei oo menkkamaisia kipuja ollu, mutta muuten on kyl kohtu juilinu ja sinne sivuille ottaa kun jalka on korotetussa asennnos.

eipä muuta, huomenna taas lisää kunhan kerkiän!

bleeder 5+6 ;)

Vierailija
26/67 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bleeder: mieti sulla eka lääkärineuvola jo sitten kun mulla eka käynti yleensä neuvolassa (10+2 olisi silloin ) . Mutta onneksi jollakin muullakin on tuolla 10 viikon paremmalla puolen sit toi eka neuvolakäynti...

Myös mulla sieltä neuvolasta sitä laskettua muutettiin kun puhelimessa juttuja kyseli ja tänään olisi sit 5+6 ja huomenna tasan 6, tätäkö sitä sitten uskotaan tätä neuvolan laskuria :D ?

Inna4 (rv 5+6 :ko? :) )

Vierailija
27/67 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottavaa onkaan kuulla teidän oireista!!! Mä olen ollut aivan maassa, kun menkkamainen olo vaan jatkuu ja kohtu tuntuu olevan tulessa, tissit on ihan ok, mutta nännit on todella arat. Oon ollu aivan varma, että mä olen yksin näiden tunteitteni ja tuntemusteni kanssa ja kohta tää koko onni otetaan multa pois...

Me ollaan miehen (ja pienen lähisuvun) kanssa odoteltu tätä plussa-uutista NIIN pitkään ja toivo oli melkein jo loppua, kunnes...! Nyt mulla on aivan järkky tunne, sillä olemme sopineet miehen kanssa kertoa lähisuvulle vasta kun sydänäänet on kuultu itse (tasan kahden viikon kuluttua tästä päivästä kokeillaan), sillä en tiedä miten kestäisin suruvalitteluja jos tämä ei lähdekään alkua pidemmälle. Suku kyselee koko ajan ja me sen kun heitetään valkoisia valheita ja kierrellään oikeaa vastausta... Tämä helpottaa valtavasti, kun päivät etenee ja kohta pääsee kertomaan rakkaille!

Joku kirjoitti myös unen tarpeesta, mä nukuin kuin tukki ennen plussaa, mutta nyt herään joka aamu 7.30 pyytämättä, odottamatta, kellotta. Outoa.

No joo, ehkä tämä tästä :)

Anteeksi, tuli omaa napaa aikalailla...

Kivaa alkanutta viikkoa kaikille!

Pöpö (5+jotain)

Vierailija
28/67 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... löysin vanhan edellisen raskauden aikana pitämäni raskauspäiväkirjan ja ihan samalla kaavalla mennään! ;o) Niin se aika vissiin kultaa muistot! Xo) Tänään on ollut aivan järkyttävää etomista, en ihmettelisi vaikka tämä olisi se päivä kun tulee oksu... Niin ja muistelin että viime raskauden alussa ei ollut mitään närästystä, mutta niin vaan siellä hienosti lukee että närästys on jotain ylimaallista! Helpotti kyllä kummasti nähdä niitä kirjoituksia.

Ja Pöpö; älä pyytele anteeksi että jutut on omaa napaa, eikös tämä ole juuri se foorumi, jossa saa huoletta omasta navasta ja sen ympäryksestä tuulettaa!!? Ja tsemppiä odotukseen, toivotaan että pääsette pian kertomaan hyvät uutiset!

Mulla on huomenna se alkuraskauden ultra, olettaen että setä suostuu sen tekemään kun viikkoja on niin vähän. Tai no, jos ei suostu, niin älköön perikö koko hintaa ;o) Mies ei vaan näillä näkymin tule mukaan, kun lastenhoidon järjestymisestä ei olla vielä varmoja, mikä on sinänsä huono, että olen huomannut että mies mukana saa paljon parempaa palvelua.

NO mutta, mä lähden surffailemaan sivustolle, vielä voi nauttia sairaslomapäivästä, huomenna on taas täys rähinä päällä.

Voikaas hyvin

Vierailija
29/67 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sit keskiviikkoa ja tuntuis noi oireet sit vaan voimistuvan, on nimittäin ekaa kertaa kunnolla huono olo, mutta ei sentäs niin paha että tarttis kuningas posliinia halailla. ei kyl tee mitään mieli syödäkään, olen siis vesilinjalla. eilen olin sit varmaan maailman väsynein ihminen, nukuin poikien kans 2h päikkärit ja illalla menin nukkumaan 20.30 että ei sen enempää unta taas;) oli kyl ihanaa ku sain mennä nukkumaan eikä tarvinnu väkisin valvoa.

niin se vaan on inna aika hassua et mulla on jo lääkäri ku sulla eka neuvola. mäkin muistelen, et edellis kerralla mullakin oli eka neuvola viikolla kymmenen ja heti seuraavalla viikolla lääkäri. oli sillon joku vuorotteluvapaan tekijä eikä vakituinen terkka, joten oli ihan eri meininkikin. nyt oli tosiaan oma terkka ja se on tosi mukava lämminhenkinen ihminen ja sille on kiva kyl avautua ihan kaikesta. ja hauskasti pomppas sullakin taaksepäin la, meneeköhän meillä kaikilla ku neuvoloissa taitavat kaikki kunnat käyttää samaa ohjelmaa ja sehän laskee sen la:n jotenkin omalla kaavallaan?!? mä kuitenkin meen sen neuvolan mukaan viikot niin ei tartte koko ajan miettii et mites se meni. ja kun mulla menee kuitenkin sen 10-11 päivää yliaikaiseksi niin se nyt on sit ihan yks ja sama onko se päivän sinne tai tonne.

ihana keli sit täällä tänään, sataa ku esterin ahterista. en taida lähtee ainakaan ulos reippailee, varmaan taas puntit ja crossari kutsuu. jos nyt tältä äklötykseltä pystyy reippailee. hyviä vointeja kaikille ja mukavaa keskiviikkoa sateista huolimatta. huomenna ollaankin sit jo voiton puolella viikonloppua kohti menos;)

bleeder 6+1

Vierailija
30/67 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen vauvakuume puolella kirjoitellut pikkukakkosissa jo melkein vuoden verran. Meillä on siis 2 vuotias pikku prinsessa täällä kotona. Toista lasta yritimme 10 kuukautta, yksi keskenmeno heinäkuussa välissä. Nyt siis toisesta kierrosta km:n jälkeen tärppi kävi ja toivotaan todella, että tämä kyydissä pysyisi!!! Laskettu aika on joko 7.6. tai 9.6., en nyt oikein tiedä, miten laskevat...

Varhaisultraan varasin eilen ajan ja olen menossa 6+5 tai 7+0, riippuen miten laskevat... Lupasi, että silloin syke näkyy jo varmasti (jos on näkyäkseen).

Ja toivon, että pääsen siis edes sinne asti :) Viimeksi km tapahtui 5+1, eli "huomenna" tätä raskautta ajatellen... Eli jännät paikat huomenissa!!!

Ja oikeasti en ole näin pessimistinen ihminen, mutta en uskalla vielä iloita täysillä tästä raskaudesta...=)

Yritän päästä juttuihinne mukaan, nyt vasta selasin pinon läpi:)

Kaisa4 rv 5+0 (tai 5+2)

Vierailija
31/67 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun myös mukaanne odottamaan vuoden 2010 kesäkuuta kuin "kuuta nousevaa" :)

Lauantaina piti alkaa menkat ja maanantaina testasin Clearbluen testillä vahvan plussan reilun vuoden yrittämisen jälkeen. Ihana päästä kertomaan tästä jollekin, kun ainoastaan mies vielä tietää, eikä aiotakaan kertoa muille ennen ekaa ultraa.

Laskettu aika olis 13.6. ja siitä siis vissiin viikot vasta 4+3. Meillä siis jo ennestään kohta 3 vuotias poika.

Raskausoireista täällä on ollut ainoastaan rintojen arkuutta ja alamahan "nippailuja" ja menkkajomottelua.

-Marimekko-

Vierailija
32/67 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soittelin tänään uudestaan sinne neuvolaan kun niin "myöhään" sen ajan minulle antoivat... ja kun tuntuu että haluaa aiemmin varmistusta asioille. Niinpä sitten siirsivät aikaa niin, että ensimmäinen neuvola onkin 2 viikkoa aiemmin :) eli rv 8+2 (eikä 10+2). Siis nyt pari viikkoa odottelua ja sitten pääsee neuvolaan ja eka kerran kurkkaamaan mitä massussa näkyy. Tosi ihanaa ja helpottavaa. Olosta nyt ei osaa muuten ihmeitä kertoilla, vähän uupelo, ja ajoittain ehkä aavistuksen etoo tai sitten johtuu vaan tästä uupumisesta se olo :) en tiedä, mutta ei mitään suuria vahvoja oireita..... Syksyistä päivänjatkoa vaan kaikille, laitelkaahan kuulumisia.

t. Inna4 rv 6+1

Vierailija
33/67 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä plussasin tuossa maanantaina. Hirveän haalea viiva, pitää vielä ottaa testi uusiksi, mutta koitan malttaa perjantaihin :) Sunnuntaina oli kauhea pahoinvointi ja nyt on ruvennut rintoja aristamaan ihan hirveästi. Kuukautiset on ihan selvästi myöhässä, yleensä tulevat kyllä ajallaan.

Meillä on mun ensimmäinen ja miehen toinen tulossa (miehellä edellisestä suhteesta nelivuotias poika, joka asuu luonamme joka toinen viikko). LA on noiden nettitestejen mukaan 15.6., tai jotain sinnepäin. Olen ollut viime päivät sekä todella onnellinen, että väsynyt, enkä ole jaksanut ottaa tarkkaan selvää, miten noita lasketaan.

Osaisko/viitsiskö joku neuvoa mua noissa neuvolajutuissa? Oon koittanu kyllä kattella netistä kaikenlaista, mutta aina se ois kivempi jos joku ihan konkreettisesti neuvois :) Eka neuvola n. rv:llä 8 (vai?) ja mitä muuta? Millon ekaan ultraan? Apua. Osaahan ne sielä neuvolassa mua sitten neuvoa eteenpäin, mutta kummiski.

t. Anna rv 4+2

Vierailija
34/67 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa kaikki uudettaas mukaan. Annamaarialle sen verran että kunhan täs ekojen viikkojen aikana otat yhteyttä sinne neuvolaan niin sieltä ne sit opastaa eteenpäin. kuitenkin yleensä on noin viikoilla 8-9 eka neuvola, sit verikoetta ja ultraa (jos osallistuu siihen seulontaan) viikoilla 10-12+6, lääkärineuvola vaihtelee viikkojen 10-12 välillä ja sit rakenneultra on siinä viikoilla 18-20. sen jälkeen ei ookaan muuta kuin normaaleja käyntejä neuvolas mis kuunnellaan sydänäänet yms kuukausittain. poikkeuksia tietysti on jos sulla tulee jotain mutkia matkaan raskauden kans esim verenpainetta tms.

eli siinä sellainen pikaläpiveto;)

täällä ollaan taas nukuttu niin hyvin, että meinas esikko myöhästyä koulusta;). hirveesti ois hommaa ja kuitenkin väsyttää jo valmiiksi. taitaa mennä sohvalla makoiluun tämä päivä.

nytpä ei muuta. mukavaa päivää kaikille!

bleeder 6+2

Vierailija
35/67 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

annamaaria: Noi neuvola hommelit näyttää olevan eri paikkakunnilla vähän erilaiset. Mä kävin jo eilen ekassa neuvolassa tänään viikot tasan 6, eka ultra mulla on 21.10 rv 7+6 ja sitten seuraava on joskus 12 viikon paikkeilla sairaalassa. Soita rohkeesti neuvolaan ni kyl se sieltä selviää kuinka teillä toimitaan. Joka kunta ei tarjoa mahdollisuutta tohon varhaisultraan ollenkaan, vaan jotkut käy sitten yksityisellä varmistamassa että masussa on elämää. Niin ja ONNEA sinullekin!

Kyllä oli ihana päästä juttelemaan neuvolaan kun mulla se hitsin km kummittelee mielessä ja oireita on aika vähän. Pari viikkoa kun malttaa niin sitten pääsee näkemään mitä siellä mahassa on. Olisin saanut jo ens viikolle ajan ultraan, mutta en ottanut ettei tarvitse suotta pelästyä jos syke ei vielä näykään kun on niin alussa vielä ja mulla on ollut aika pitkä kierto yleensä ni ei masuasukki ole välttämättä niin iso kuin viikot kertoo. Nyt alkaa se armoton selitysten keksiminen miksi ei lähde pikkujouluihin tai miksi on vesilinjalla ;) Onneks on noi kaks muksua jo olemassa ni voi vedota lastenhoito vaikeuksiin yms... Kun ihan viel ei oo kiva paljastaa kaikille vaikka ite onkin pää pilvissä kokoajan. Mä olen viime päivinä säheltäny ihan hulluna kaikkee ja mokaillut kun ajatus pyörii ton navan ympärillä :D

terv. valkosipuli rv 6

Vierailija
36/67 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toista tässä odotellaan ihan alkumetreillä. rv 4+3 menossa ja jännitetään pysyykö matkalainen kyydissä. Tärppi tuli ekalla yrittämällä, joten vähän epäuskoinen on olo :)

Jos kaikki menee hyvin olisi la about 14.6. Neuvolaan soitan vasta, jos kyytiläinen jaksaa tuonne viikolle 7+ asti. Pitäisi muutenkin silloin varata esikoiselle 2.5-v neuvola.

Tsemppiä kaikille odotukseen!!

Peipposka-80 rv 4+3

Vierailija
37/67 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti kaikille uusillekkin plussanneille. Mahankasvatustalkoot jatkukoon! Mukavaa kun kokoajan tulee uusia onnellisia odottajia joukkoon. Loppukuussa taitaa olla jo paaaljon porukkaa mukana. On niin kiva jotenkin ajatella, että eletään aikoja kun monessa perheessä jännitetään, että tuleeko plussa ja sitte se sieltä napsahtaakin! Jokapäivä tulee uusia onnellisia odottajia.

Mä en ole päässyt kirjoittelemaan vaikka olenkin toki ahkerasti palstaa seurannut. Huomenna pitäisi olla meidän häät ja viikko on kulunut niitä järjestellessä. Nyt ollaan koko perhe kuumeessa ja kurkkukivussa ja olo on aivan kaamea. Pakko nyt vaan jostain löytää voimia sen verran, että saa siivottua ja laitettua tarjoilut. Juhlitaan siis ihan kotona pienemmällä porukalla. Haluttiin pitää häät ennenkö massu kasvaa... Nyt ei vaan huvittais kun olo on niin tukala!

Pahoinvointi jatkuu mutta vieläkään ei ole lähtenyt pytynhalauslinjalle. Melkein jo odotan, että tulis ylös niin helpottais sitten oloakin.

Kylläpä on taas omannapaista juttelua tämä mulla...

Ainiin, olin gynelläkin tuossa ja siellä ultrattiin. Viikkoja (5+1) oli vasta niin vähän, että sydämensyke ei vielä näkynyt mutta ruskuaispussi löyty ja se pääasia, että asukki oli parkkeerannut keskelle kohtua. Tuo kohdunulkoinen on niin pyörinyt mielessä kun näitä keskenmenoja on ollut niin monta. Neuvolantäti oli melkein jo ihmeessä kun laittoi papereihin, että 8. raskaus ja yksi lapsi vain ennestään.

Joku kyseli, että mitä oireita löytyy niin täällä ainakin pahoinvoinnin lisäks (joka muuten alkaa klo 14 ja loppuu klo 19) on just menkkamaisia kipuja, vihlontaa alamasussa, juilimista ja armoton väsymys! Tuntuu, että sitä vastaan ei voi taistella edes ja se tulee ihan yhtäkkiä vaikkapa kaupassa. Mies ei vaan tahdo ymmärtää, että miten voi niin väsyttää. Noh, ehkä miehiä ei vaan ole tehtykään ymmärtämään näin kummallisia juttuja kuin raskausoireet..

Mites muuten teillä muilla joilla on pienehköllä ikäerolla lapsia, eli millaiset vaunut aijotte hankkia? Taidan olla hieman aikaisessa mutta viime raskaudessakin hankin vaunut jo viikolla 8... ;) Meillä siis esikko on 2,5 vuotias kun tämä pikkuinen syntyy ja tarvinnee siis vielä kärrykuljetusta kun mennään vaikkapa shoppaileen.

Hei, ja bleeder, kyselit kaffille! Mennään toki! Onkin mukava saada samanhenkistä mammaseuraa kun "omissa piireissä" heitä ei oikeen olekkaan. Tulis vielä muitakin plussanneita täältä Treen seudulta palstaileen niin päästäis oikeen porukalla! Eiköhän heitä vielä ilmaannu kun tässä lokakuuta pusketaan eteenpäin vaan.

Jos sulla bleeder on mese niin mut voi lisätä eli ava-adele@hotmail.com ja muutkin kesähelmet, meseseura kelpaa oikein hyvin!

Nyt loppuu lätinät, napataan lisää panadolia ja pakko ruveta töihin! Lapsikin sairastaa kotona ja on juuri nukkumassa niin on loistava hetki tehä "omia juttuja".

adore ja "wille" rv 6+0

Vierailija
38/67 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Taidan minä nyt sitten kuitenkin uskaltaa jo tulla tänne o-puolellekin, vaikka plussa napsahtikin vasta tänään. :)

Oman laskun mukaan la ois 6.6. mutta katsotaan nyt muuttuko se. Sain ensimmäisen lääkärineuvolan jo reilun viikon päähän maanantaille, että enpä taida yksityiselle ar-ultraan lähteä. Mulla sen verta epäsäännölliset kierrot olleet, että th katsoi paremmaksi ottaa lääkäri ajan eka. Saadaan määritettyä se la sitten tarkemmin.

Tässä lyhyt esittely meistä:

minä -78, mies -75

esikoinen, la 6.6.

sairaala lienee TAYS

ja Etelä-Pirkanmaalta ollaan

Tänään siis omien laskujen mukaan rv 5+4, th:n mukaan yli 6. :D

Vierailija
39/67 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lämpimästi tervetuloa tälle puolelle aie, vähän tais tästä kierrosta sulla jo usko mennä, mutta niin vaan tänne tupsahdit, tosi hieno homma! ja kiva juttu, että oot täältä tampereen lähialueilta, ehkä säkin haluaisit joskus tulla kahvitapaamiseen koskariin jos saadaan sellainen aikaseks ? Onnea kuitenkin plussasta, kuin myös kaikki muutkin uudet joukkoon liittyneet!

Adore, joo itekin ajattelin et ois ihan kiva jos vaikka saatais useampikin meitä tapaamiseen, ois kiva joskus saada kasvot eri nimimerkeille. mut ei mitään pakollista, ne ketkä haluaa tulla niin vois sit ilmoittaa palstalla varmaan innokkuutensa?!?

siitä mesestä sen verran, et täytyy kattoo vieläkö osaan, siitä on niin kauan ku oon viimeksi käyttäny;)

omaa napaa sen verran, että tänään on ihan totaalinen rötväpäivä, en oo saanu mitään aikaiseksi, käytiin lasten kans jopa lounaalla ravintolas ku ei sit ollu mitään intoa ruoanlaittoon ja oli vielä aikamoista äklötytstää koko aamupäivä joten ei senkään takia innostanu hellan ääreen asettuminen. nyt sit morkkis iskee ku oon vaan löhönny ja syöny herkkuja, täytyy huomenna ottaa vahinko takaisin.

niin joo, soittivat tänään taysista ku oli terkan lähete löytäny tiensä sinne. kyselivät haluanko istukasta tehtävän kromosomitutkimuksen vai pelkän ultran ja päädyin pelkkään ultraan. se onkin sit kuulemma jo viikoilla 18-20 ja tekevät samalla rakennetutkimuksen siinä niin ei tartte monessa eri ultrassa juosta. ei sillä, että se nyt niin kamalaa olisi;). joka tapaukses alkoi sit jo vähän jännittää koko homma, vaikka onhan sinne vielä toooosi pitkä aika. sitä vaan niin kovasti toivotaan tyttöä, että en tiedä pyörrynkö sit siinä oikeassa tilanteessa ku ultrataan... viimeksi oli niin selkeästi ukolla temmi pystyssä, että meni tasan minuutti lääkäriltä todeta sukupuoli... no se on sit sen ajan juttuja, joskus joulun jälkeen taitaa olla oikea aika.

nyt pitää varmaan alkaa miettiä loppuillan ohjelmaa ukkokullan kans. varmaan saunaa ja telkkaria, ei sen kummempaa.

hauskaa illanjatkoa kaikille!!!

bleeder

Vierailija
40/67 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän on tullut ihan kauheasti porukkaa heti mun jälkeen, onnea kaikille! Ja kiitos noista neuvolaneuvoista, tavallaan ne oli aika pitkälle selvillä, mutta just tuommosta tiivistelmäntapaista kaipasin! :)

Mä olen ollut nyt niin käsittämättömän väsynyt, etten tiennyt että tällainen voi olla tottakaan. Avomiehen poika tuli meille yöksi, kun äitinsä meni yövuoroon ja koko ajan pitäis olla katsomassa jotain legojuttua sun muuta. En haluais vaikuttaa siltä, että ei kiinnosta ja mielummin makaan sohvalla tietokoneen kanssa kun kiinnostun noista leikeistä, mutta kun en jaksaisi edes kääntää päätä! Yritän täältä sohvalta käsin kommentaida noiden leikkejä tosi kiinnostuneen oloisena :D

Mä olen muuten myös Tampereelta, kuten ilmeisesti aika moni muukin täällä. Jos jotain kimppatapaamista on suunnitteilla, niin mut saa mahdollisesti kiinni sähköpostilla sarnanna@hotmail.com käytän sitä lähinnä meseosotteena (sinnekkin voi lisätä!) ja sähköpostipuoli on aika tukossa. Se on kuitenkin ainut sähköposti jota saatan ehkä mahdollisesti tarkastaa :)

T. Anna 4+3