Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen nyt pettänyt :-/

Vierailija
26.09.2009 |

olen ollut naimisissa 9 v, yhdessä miehen kanssa 12 v, 3 lapsen äiti... 40 v, ja eilen menin varmaan vuoteen eka kerran baariin, kaverini kanssa.

Siellä oli mun vanha tuttu lukioajoilta, rinnakkaisluokkalainen poika (nyt tietenkin mies), jonka kanssa mulla oli silloin aikoinaan vähän romanssia (suuteluasteella) ja olin pari vuotta ihastunut häneen. Olen kuullut, että hän on eronnut (koska hänen ex-vaimonsa on mun vanhempien tuttujen tytär).

Juteltiin ja tunnustettiin niitä vuosikymmenien takaisia tapahtumia ja kuinka oltiin niin ihastuneita toisiin. Mies sanoi, että olin aikoinaan niin tavoittamaton ja olin paras suutelija, minkä kanssa on ikinä suudellut jne.

Totta kai sitä sitten koetettiin uudestaan, jo siellä baarissa (kukahan hemmetti senkin näki siellä...) ja lopulta päädyttiin miehen kämpille ja kyllähän sen nyt arvaa, miten siitä kävi.

Aamuyöstä tulin taksilla kotiin, nyt on kaamea morkkis... tuo mies on jo laittanut tekstarin että haluaisi tavata uudestaan.

Mun tekisi mieli sanoa tuosta miehelle, mutta en voi, en halua erota... Rakastan kyllä miestä, mutta tää oli nyt tätä, että imartelulla näemmä pääsi pitkälle.

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertominen ole aina oikea ratkaisu.

Jos minun mieheni pettäisi niin voisin olla jopa mielelläni tietämättä siitä, jos mies olisi itse pähkäillyt haluavansa muuttua ja tietäisi että se oli yksi ja ainoa kerta. Miksi minun siitä pitäisi saada päänvaivaa.

varmaan kuitenkin silloin olisi.

Uskoakseni moni haluaa kuulla asiasta ennen mahdollisten tautien aiheuttamia oireita, mieluummin siinä vaiheessa, kun puoliso ei ole vielä tartuttanut niitä itsellekin.

Vierailija
122/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei omista sinua joten sinulla ei ole mitään velvollisuutta kertoa tapahtumasta. Etkä sinä omista miestäsi. Ihmistä ei voi omistaa.

Nyt on vain kyse siitä miten mielenterveytesi kestää tuon salaisuuden salassa pidon. Tai miten miehesi mielenterveys kestää kun kuulee vieraan miehen ulokkeen vierailleen oman rakkaan vaimonsa sisässä.

Kuitenkin jos päätät kertoa ja miehesi antaa anteeksi niin antaako hän anteeksi siksi että on itsekin joskus hairahtunut kaidalta polulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin "fiksu", että olet harrastanut suojaamatonta suuseksiä. Siinähän ne taudit tarttuu ihan samalla tavalla kuin yhdynnässä. Meinasin vastatasulle, että älä vaan kerro, mutta kuvittelin että olisit suojautunut taudeilta. Jos et kerro voit pilata miehes loppuelämän tartuttamalla vaikka hivin hänelle. Voi sua rassua.

Vierailija
124/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liioitella riskiä ja jos tuli, niin sitten käry käy. Älä nyt noiden tautijuttujen takia kuitenkaan ala mitään tunnustamaan.

Mun miehelle luin tuohon viereen juttua ja mies heitti heti: "kauhea vouhotus, ei se kolo käytössä kulu". Sitten vakavoitui ja lisäsi, että lastenkaan takia asiaa ei kannata tunnustaa vaan yrittää unohtaa. Virheitä sattuu ja ota opiksesi.

Vierailija
125/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon nyt tunnustanut, en kestänyt enää :-(.

Isommat lähti johonkin kaverin luo ja nuorin nukkui (oli kuulemma valvonut pitkään kun en ollut kotona).

Mies teki mulle lempidrinkkini ja toi sen + karkkia ja puhui, että oon ollut niin surkean oloinen koko päivän, hän vähän piristää. Mä ratkesin siitä kiltteydestä, aloin itkeä ja siinä itkun seassa tunnustin koko paskan ja itkin ja pyysin anteeksi.

Mies ei huutanut, ei puhunut mitään. Pitkään aikaan. Mä vetäisin sen drinkin huiviin.

Sitten mies sanoi vaan, että hänen pitää nyt lähteä kävelylle. Oli jotain 40 minuuttia, olin jo ihan hysteerinen, aattelin että menee kostamaan, eikä tuu kotiin, ottaa eron musta.

Tuli takaisin. Sanoi mulle, että hänellä kävi se tänään mielessä, kun olin niin vaikean oloinen, muttei uskonut. Ja kyseli just että oliko hyvä pano. Ja oliko eka kerta. Ja aionko jatkaa + kuka se oli. Vastasin lyhyesti että ei, oli ja nimen + että on mun lukioaikainen rinnakkaisluokkalainen. Kysyin että jättääkö hän nyt mut. Sanoi, että tuskin jättää, mutta että vituttaa aika rankasti. Rupesi sättimään mun kaveria, että hän on houkutellut mua, ja varmaan kielsi kertomasta. Sanoi, että uskoo etten oo aiemmin pettänyt, koska olin niin sen näköinen kuin naaman yli olisi kirjoitettu että olen pannut toista miestä. Mutta hän ei vaan uskonut sitä, ei millään.

Mä olin vaan hiljaa. Nuorin heräsi, koetin olla normaali, tein ruokaa jne. Mies on vaisu. Mutta ei täällä kiva tunnelma ole. Mietin että kun muksut nukkuu, niin varmaan täytyy keskustella.

Vierailija
126/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liioitella riskiä ja jos tuli, niin sitten käry käy. Älä nyt noiden tautijuttujen takia kuitenkaan ala mitään tunnustamaan.

Mun miehelle luin tuohon viereen juttua ja mies heitti heti: "kauhea vouhotus, ei se kolo käytössä kulu". Sitten vakavoitui ja lisäsi, että lastenkaan takia asiaa ei kannata tunnustaa vaan yrittää unohtaa. Virheitä sattuu ja ota opiksesi.

Kyllä vaan "rakastetaan" sitä omaa kumppania, eikä siinä mitään vikaa ole, mutta rehellisiä ei viitsitä olla.

Tämän kirjoittajan kannattaisi varmaan myös testata miehensä sanoja käytännössä. Kuluuko se kolo, jos kerran hairahtaa.. Vai tulisiko isokin juttu. Varsinkin, jos se ikävä tauti sattuisi napsahtamaan.

Muutenkin tuo naiivius. Tässä muuten suora lainaus sivulta http://www.hammaslaakariliitto.fi/suun-terveys/suun-hoito/sukupuolitaud… : "sukupuolitaudit ovat valitettavan yleisiä varsinkin nuorten aikuisten keskuudessa. Viime vuosina tartuntojen määrä on lisääntynyt ja mm. uusia klamydiatapauksia on ilmennyt vuosittain noin 10 000."

Kyllä niitä tauteja jatkuvasti ihmiset kuitenkin saa. Mutta siksihän niitä juuri saadaankin, että ihmiset kuvittelevat olevansa itse onnekkaita ja suorastaan vahingoittumattomia. HIV nyt ei ainakaan tartu minuun!

Vierailija
127/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se sitten lähtee. Mä olisin tossa tilanteessa aika satavarma että mun mies kostaisi. Suhde olisi sitten siinä...

Vierailija
128/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se sitten lähtee. Mä olisin tossa tilanteessa aika satavarma että mun mies kostaisi. Suhde olisi sitten siinä...

On harvinaista, ettei pettäjä jäisi kiinni ennemmin tai myöhemmin.

Ap on nyt kuitenkin tehnyt jotain, mitä suoraselkäinen ihminen tekee. Ottaa vastaan tekonsa seuraukset ja antaa miehelleen vaihteeksi vapauden päättää tulevasta. Muistathan ap kertoa suoaamattomasta seksistä, koska se on tässä avainasemassa.

Pettämisestä koituu yleensä paskaa, tavalla tai toisella.

Vierailija
129/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko yksi erehdys olla niin suuri, että sillä pitäisi pilata neljän ihmisen elämä? (jostain syystä oletan etä ap:llä 2 lasta)

ainoa järkevä asia mitä voit tilanteessa tehdä on kantaa tekosi seuraukset. Oma lähtökohtani on aina ollut, että jos petän, se tarkoittaa käytännössä luopumista nykysuhteestani. Tämän jälkeen valinnanvapaus on miehelläni. Kaikkea kun ei voi saada, ja mielestäni on erittäin raukkamaista "unohtaa ja antaa anteeksi" itselleen tuollainen. Sen jälkeen elät valheessa!

Sinun pitäisi kertoa miehellesi, ja jos hän haluaa erota, niin sitten haluaa.

Parisuhteen pitää perustua rehellisyydelle, ja kummallakin pitää olla päätösvalta haluaako elää esim. pettäjän kanssa.

Onhan sinulla se ihq teini-ihastus odottamassa, jos saat kenkää.

Vierailija
130/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko yksi erehdys olla niin suuri, että sillä pitäisi pilata neljän ihmisen elämä? (jostain syystä oletan etä ap:llä 2 lasta)

ainoa järkevä asia mitä voit tilanteessa tehdä on kantaa tekosi seuraukset. Oma lähtökohtani on aina ollut, että jos petän, se tarkoittaa käytännössä luopumista nykysuhteestani. Tämän jälkeen valinnanvapaus on miehelläni. Kaikkea kun ei voi saada, ja mielestäni on erittäin raukkamaista "unohtaa ja antaa anteeksi" itselleen tuollainen. Sen jälkeen elät valheessa!

Parisuhteen pitää perustua rehellisyydelle, ja kummallakin pitää olla päätösvalta haluaako elää esim. pettäjän kanssa.

ei voi jäädä kärvistelemään omantuntonsa kanssa.

Minusta koko jutun pointti on se, että jos ei halua rikkoa perhettä, EI PETÄ. Se on niin yksinkertaista. Jos on mennyt pettämään, paskat on jo housussa. Ratkaisu on jo tehty.

Jos olisi suojautunut huolella olisi ollut edes joku mahdollisuus jättää asia kertomatta, mutta nyt kertakaikkiaan ei. Jos harrastaa suojaamatonta seksiä, on velvollisuus kertoa ennen kuin tartuttaa eteenpäin.

Vierailija
131/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luki jo aloitusviestissä että 3 lapsen äiti.

Vierailija
132/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän suhde alkoi minun sivusuhteesta. Ollaan nähty elämän molemmat puolet ja kyllä, uskollisia on oltu varmaan (miehen puolesta vaikea olla varma, mutta niin varma olen kuin toisesta voi olla) nämä 10 vuotta. Elämä on opettanut kaikkea ja pettäminen ei kannata, mutta ei ne syyt aina niin vakaviakaan ole siellä takana. Joskus tulee hairahdettua ja joskus taas mukana on sitten ne tunne-elementit.

t:57

Vierailija
133/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se että syytti kaveriasi, on hyvä merkki, hän kuitenkin rakastaa sua ja haluaa ajatella, että et itse tehnyt tuota, vaan kaveri yllytti. Vähän kuin vanhempi haluaa aina ajatella hyvää omasta lapsestaan, että jos se lapsi tekee pahaa, niin se oli huonossa seurassa.

Voi se sulle valittuja sanoja puhua, mutta tuskin jättää.

Vierailija
134/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta hyvä kun kerroit, jos oot noin huono salaamaan. Mutta nyt on kummallakin huono olo. Eikä se tuohon jää, sitä puidaan kauan, varmaan kuukausia, jos ei vuosia.

Itse olisi ollut kertomatta, jos olisin pystynyt. Yleensä tunnustetaan että oma olo paranisi, mutta ei se parantunut kuitenkaan, vai paraniko, ap?

Nyt jos vetää alkoholia, niin varo vähän, voi viha purkautua.

Vierailija
135/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tautiasiasta, niin ei se ollut ihan niin, että olisi tullut mun suuhun. Vaan suht vähän aikaa hyväilin vaan suulla. Täytyy ottaa selville se sitten maanantaina, että onko tässä oikeasti isokin vaara että sain jonkun taudin, ja ottaa testit. Tuskin täällä tänään tai huomenna mitään sovintoseksiä on :-(.

Kerroin kyllä että oon käyttänyt kondomia, mutta en suuseksissä. (Mies kysyi olinko ilman mitään.)

Mies on ihan hiljaa vaan, käyttää nyt lapset saunassa, mä en lähtenyt (vetosin että on huono olo). Pelkäsin että näkee noita jälkiä ja suuttuu vielä enemmän, vedin yövaatteet päälle.

Se mies tekstasi taas, ensin aattelin etten vastaa. Mutta sitten laitoin takaisin että oon kertonut miehelle, kun oli niin paska olo + jos tekstaa vielä, annan osoitteen miehelle, hänellä tuntuu olevan jotain asiaa.

Toivottavasti tästä selvitään.

Vierailija
136/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes kanssa puuhaat ilman suojaa, ja se suoja tarkoittaa kaikkea muuta paitsi suutelua ja käsin hyväilyä. Koita nyt selvittää sotkus.

Vierailija
137/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sukupuolielinten limakalvoilla.

Vierailija
138/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies sanonut mitään?

Vierailija
139/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät itse, ettet tee sitä toiste. Ei kannata pilata monen ihmisen elämää tuon takia. Itse töppäsit ja itse kannat vastuusi etkä siirrä taakkaasi toiselle.

Teet juuri niin kuin ajattelit, eli panostat omaan suhteeseesi enemmän ja jätät unholaan yhden illan hairahduksen.

Ja muista, ettet todellakaan ota asiaa koskaan puheeksi, et riidan etkä mahdollisen eronkaan aikana.

Vierailija
140/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt pahan virheen ap, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi ja sinä tulet elämään tän asian kanssa. Minä en tosiaan kertoisi miehelle vaan kärsisin ja kärvistelisin itse. Ehtona tietysti, että jää täysin tuohon.

Suutelusta voisin ehkä mainita, koska se olisi ihan hyvä aasinsilta alkaa vakava keskustelu, että mitä te voisitte tehdä oman parisuhteen piristykseksi, jotta äiti-isi-suhde voisi muuttua molemmille taas tyydyttävämmäksi.

Tsemppiä sulle, paska juttu, mutta sen kanssa on vaan elettävä.