Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen nyt pettänyt :-/

Vierailija
26.09.2009 |

olen ollut naimisissa 9 v, yhdessä miehen kanssa 12 v, 3 lapsen äiti... 40 v, ja eilen menin varmaan vuoteen eka kerran baariin, kaverini kanssa.

Siellä oli mun vanha tuttu lukioajoilta, rinnakkaisluokkalainen poika (nyt tietenkin mies), jonka kanssa mulla oli silloin aikoinaan vähän romanssia (suuteluasteella) ja olin pari vuotta ihastunut häneen. Olen kuullut, että hän on eronnut (koska hänen ex-vaimonsa on mun vanhempien tuttujen tytär).

Juteltiin ja tunnustettiin niitä vuosikymmenien takaisia tapahtumia ja kuinka oltiin niin ihastuneita toisiin. Mies sanoi, että olin aikoinaan niin tavoittamaton ja olin paras suutelija, minkä kanssa on ikinä suudellut jne.

Totta kai sitä sitten koetettiin uudestaan, jo siellä baarissa (kukahan hemmetti senkin näki siellä...) ja lopulta päädyttiin miehen kämpille ja kyllähän sen nyt arvaa, miten siitä kävi.

Aamuyöstä tulin taksilla kotiin, nyt on kaamea morkkis... tuo mies on jo laittanut tekstarin että haluaisi tavata uudestaan.

Mun tekisi mieli sanoa tuosta miehelle, mutta en voi, en halua erota... Rakastan kyllä miestä, mutta tää oli nyt tätä, että imartelulla näemmä pääsi pitkälle.

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin saa ottaa yhteyttä perheneuvolaan tai aikuisten mielenterveyspalveluihin. Kulkee eri kunnissa hieman eri nimillä, meillä on ihan mielenterveystoimisto. Joissain paikoissa on päivystystyöryhmiä, jne. Ihan perhetyöllekin vihkiytyneitä ihmisiäkin on. Neuvola tai esimerkiksi päivystävä sairaanhoitaja osaa neuvoa eteenpäin. Meillä mikään palveluista ei onnistu, eikä naapurikunnissakaan. Olen itse ollut aikuisten mt-palveluissa töissä (tässä nähdään taas, ettei suutarin lapsella ole kenkiä...) ja kaikki tuntee täällä minut ja minun miehen. Täytyy siis selvitellä keskenään tätä. Avioliittoleirikin voisi olla kova juttu, muttei kolmen lapsen kanssa kuitenkaan toimiva... Kirkon perheasiain neuvottelukeskus on sellainen ihan hvyä instanssi myöskin, sieltä saa apua ilman jeesustelua, monet on tykänneet, siellä on ammattilaisia. Mahtavaa, jos miehesi suostuu lähtemään apua hakemaan. Se kertoo hänestä todella paljon. Meillä on ollut suorastaan jäätävä tunnelma taloudessa nyt... Pitänee taas jutella asioista kunnolla viikonloppuna kun töiltämme lopultakin näemme muutenkin kuin ovenraossa vilaukselta.

Palaillaan :o)

ps. Minusta ei tietenkään ole hyvä, että joku pettää, mutta on kuitenkin hyvä löytää saman tehnyt nainen ja vaihtaa ajatuksia, kun perinteisemmin kai ne miehet on niitä kevytkenkäisiä pettureita....

Vierailija
42/140 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no helpompi on salata asia ja kantaa luurankoa mukanaan kuin erota ja alkaa yksinhuoltajaksi. siis jos liittonne sujuu kuitenkin ihan ok. miksi ihmeessä menisit kertomaan. minä en haluaisi kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ikinä tee sitä uudestaan ja rakastat miestäsi, ET KERRO siitä asiasta KENELLEKÄÄN, et edes bestikselle. Aivan turha pahoittaa miehesi mieltä, antaa kaverillesi pulman pähkäiltäväksi.

Varmasti joudut ajattelemaan asiaa pitkään varmasti vuosikausia, mutta se on hinta pettämisestäsi.

Mun mielipide!!

Vierailija
44/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se ollut 6 kk:n päästä kun hiv näkyy varmasti testeissä? vai oliko se 3 kk? sitä ennen ei seksiä miehesi kanssa. muuten tästä voi tulla vielä pahempi moka. leikit omalla hengelläsi eilen, ja jos harrastat seksiä miehesi kanssa leikit hänenkin hengellään. miehesi on varmasti shokissa nyt eikä ehkä tajua tätä tautivaaraa kunnolla, ole sinä nyt se vastuullinen ja kieltäydy seksistä ennen testejä. hiv ei näy siinä onko yhteishuoltajuus vai ei.

Vierailija
45/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin/yritin kertoa mutta mies totesi et ei halua tietää. Oltiin hetki erossa ja molemmat mietittiin. Palattin yhteen ja nyt suhde parempi kuin koskaan. Tehdään nykyään enemmän työtä suhteen eteen. Huomiota ei tarvitse hakea muualta kun sitä saa kotoa.

Vierailija
46/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kummemmin kuin nytkään.

Mies on puhunut nyt mulle. Sanoo että on nyt vihainen, mutta aikoo antaa anteeksi. Ymmärtää kuulemma osittain miksi näin kävi.

Mä sanoin, ettei se oo todellakaan hänen syynsä, vaan mun moka. Ja että kummatkin on ehkä keskittynyt liikaa vaan noihin muksuihin.

Mies kysyi, rakastanko häntä vielä. Sanoin, että rakastan kyllä. Mies kysyi, aattelinko yhtään häntä eilen, tai lapsia. Sanoin että en kauheasti ajatellut, se oli jotain hetken huumaa. Mies kysyi myös siitä kaveristani, että yrittikö estää ja tuhahti, kun sanoin, että ei.

Mies kysyi vielä, aionko tavata sitä miestä ja onko se soittanut tai tekstannut. Sanoin että on 2 kertaa, kummallakin kerralla oon laittanut että en halua tavata. Mies suuttui siitä ja sanoi, että hän voi soittaa sille häiskälle ja kertoa, että kannattaa olla tekstaamatta.

Mies ei oo mitään siitä tautivaarasta puhunut, enkä mäkään.

ap

Vierailija
47/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin sp-testeihin. Miehes päähän nyt ei ole pälkähtänyt tämä puoli, vielä.

Vierailija
48/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

baareissa ja juo harvoi alkohilia. Siis naiiveille tyypeille. Anna itsellesi anteeksi ja yritä unohtaa koko juttu.

Vierailija
49/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit jos yrität unohtaa niin patoutuu paska päähäs etkä enää voi vuosien jälkeen elää sen kans etkä katsoo ukkoos silmiin!

Ei sekään oikeen.. ukkos luulee et emäntä pyhimys.

Voitko elää loppuelämäs avioliitossa ja olla onnellinen tietäen mitä olet tehny?

Luulisi jos todella toista rakastaa niin ei tuo teän liittoo kaada..tietty riippuu millanen isäntä

Vierailija
50/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä mieltä, että no, meidän äitille nyt sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
51/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka olisi nyt niin pöljä että menisi tollaista tekemään?!

Vierailija
52/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta vuotta aviossa olleet naiset joille oma mies ei anna :D

Vierailija
53/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan viikottain tai monta kertaa viikossakin baarissa, mutta varsinkin ekan lapsen syntymän jälkeen tosi harvoin, eikä tee enää mielikään. Mutta kerkesin silloin sinkkuelämääkin viettää.

Muistan kyllä, kun vielä kun olin jotain 28 eräs vanhempi työkaveri sanoi, ettei oikeastaan käy baarissa kuin kesäisin joskus terassilla, ja mä aattelin että herranen aika, miten se on mahdollista... Helposti, vastaan nyt kun oon noin samanikäinen ja äiti.

Muistan kyllä kaiken, siis en voi panna täysin viinan piikkin. tekisi niin mieli sanoa miehelle, että nyt kävi näin, mutta pelkään, että suuttuu kauhean paljon ja tulee ero :(.

En osaa muuten selittää, mutta huomion saaminen ja vanha ihastus sekoitti pään. Esim. ei tää toinen mies oo mitenkään parempi kuin oma mieheni, ovat ulkoisesti samaa tyyppiä, oma mieheni on parempi sängyssäkin.

Vierailija
54/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse kadut todella paljon ja olet varma ettei tuo tule toistumaan niin miksi pitäisi pahoittaa miehesi mieli?

Älä kaada taakkaasi hänen hartioilleen vaan jatkakaa elämää eteenpäin.

Ajan kanssa itsekkin ehkä unohdat asian...

Vierailija
55/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin menee.

Vierailija
56/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHKÄ

Vierailija
57/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan oikeasti päätät olla ottamatta yhteyttä toiseen mieheen ja jätät tämän jutun tähän, niin älä ihmeessä mene kertomaan aviomiehellesi! Hän ei tule koskaan unohtamaan asiaa ja pahimmassa tapauksessa perheenne tulee hajoamaan tuon asian takia.

Virheitä sattuu ja jos juttu ei tule toistumaan, niin yritä unohtaa ja elät elämääsi eteenpäin.

Itse olen saman kokenut pari vuotta sitten. Juuri samantyyppinen tarina kuin mitä sinullakin. Mieli kaihersi kuukausikaupalla tuon toisen miehen luo uudestaan, mutta pelissä olisi ollut liian paljon, joten jätimme asian tuohon yhteen yöhön. Nyt parin vuoden jälkeen voin jo antaa itselleni anteeksi ja miehen kanssa menee onneksi hyvin.

Vierailija
58/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh, aika huono jopa provoksi.

Vierailija
59/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on sitä seksiä liian harvoin kyllä mun makuun. Olen aina ollut meidän suhteessa se seksuaalisempi osapuoli. Mä en oo kieltäytynyt ikinä seksistä miehen kanssa. Ei hän oo tietenkään pyrkinytkään kun oon tosi kipee tai heti synnytyksien jälkeen.

Luulen että suurin syy on se, että ollaan ehkä oltu liikaa äiti ja isi toisillemmekin. Meillä on nuorin lapsi jo 4 v ja täytyy tosissaan nyt koettaa saada vaikka kahdenkeskinen risteily tai hotelliviikonloppu. Meillä ei oo vuosiin ollut sellaista irtiottoa, viimeksi 5 v sitten, meillä siis 8, 6 ja 4-v lapset.

Vierailija
60/140 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää unohtaa,ei tule onnistumaan. Sori vaan mutta tulet raahaamaan luurankoa mukanasi lopun ikääsi, varsinkin jos salaat sen mieheltäsi.Parasta olisi heti tunnustaa ja yrittää selvitä sovussa ja anteeksi annossa eteenpäin.

Mietippä nyt kannattiko,oliko sen arvoista ja sama myös tänäiltana baariin menijöille!!