Mä olen nyt pettänyt :-/
olen ollut naimisissa 9 v, yhdessä miehen kanssa 12 v, 3 lapsen äiti... 40 v, ja eilen menin varmaan vuoteen eka kerran baariin, kaverini kanssa.
Siellä oli mun vanha tuttu lukioajoilta, rinnakkaisluokkalainen poika (nyt tietenkin mies), jonka kanssa mulla oli silloin aikoinaan vähän romanssia (suuteluasteella) ja olin pari vuotta ihastunut häneen. Olen kuullut, että hän on eronnut (koska hänen ex-vaimonsa on mun vanhempien tuttujen tytär).
Juteltiin ja tunnustettiin niitä vuosikymmenien takaisia tapahtumia ja kuinka oltiin niin ihastuneita toisiin. Mies sanoi, että olin aikoinaan niin tavoittamaton ja olin paras suutelija, minkä kanssa on ikinä suudellut jne.
Totta kai sitä sitten koetettiin uudestaan, jo siellä baarissa (kukahan hemmetti senkin näki siellä...) ja lopulta päädyttiin miehen kämpille ja kyllähän sen nyt arvaa, miten siitä kävi.
Aamuyöstä tulin taksilla kotiin, nyt on kaamea morkkis... tuo mies on jo laittanut tekstarin että haluaisi tavata uudestaan.
Mun tekisi mieli sanoa tuosta miehelle, mutta en voi, en halua erota... Rakastan kyllä miestä, mutta tää oli nyt tätä, että imartelulla näemmä pääsi pitkälle.
Kommentit (140)
kondomia käytti, mutta suuseksin aikana ei ollut mitään kondomeita.
ap
ruokkoja maksava yhteishuoltajuuden saanut hyvässä asemassa oleva mies oli kyseessä.
Ja oli kyllä suuseksiäkin.
harrastihan se suojaamatonta seksiä sinunkin kanssasi, miksei siis monien muidenkin kanssa? Koska monet ihmiset tosiaan luulevat, että suuseksistä ei voi saada tartuntoja, kuten myös te.
ap
harrastitte suojaamatonta seksiä.
Terveyskirjasto: Suuseksi on myös aiheuttanut HIV-tartuntoja, vaikka riski on pienempi kuin emätin- ja peräsuoliyhdynnässä. Tartuntariski on suurempi sillä osapuolella, joka on saanut siemennestettä suuhunsa. Tartunnan mahdollisuus kasvaa, jos suun limakalvolla on tulehdusta tai rikkoutumia.
sitä kinky-seksiä, siis onko kyse jostain sm-seksistä? Luulen niin. Ja luulen että olet se masokisti, koska jää jälkiä seksistä ja muutenkin moni asia viittaa siihen.
Ja harrastatko oman miehen kanssa myös jotain sidontaa, nykyäänkin vanhempina?
nimittäin jos eka vastaus on joo ja toinen ei, olisin hiton hiljaa pettämisestä. Silloin sait siltä mieheltä jotain, mitä et omalta saa.
mutten usko, että oli tautinen.
ap
harrastitte suojaamatonta seksiä.
Terveyskirjasto: Suuseksi on myös aiheuttanut HIV-tartuntoja, vaikka riski on pienempi kuin emätin- ja peräsuoliyhdynnässä. Tartuntariski on suurempi sillä osapuolella, joka on saanut siemennestettä suuhunsa. Tartunnan mahdollisuus kasvaa, jos suun limakalvolla on tulehdusta tai rikkoutumia.
ja olen masokisti, mutta harrastan siis hyvin lievää sm:ää, en tykkää mistään kovasta kivusta ja tuskasta, vaikka lukukokemuksena ja ajatusleikinä joku O:n tarina kiihottaa mua kyllä. Enemmän saan kiksejä kuitenkin vaan alistamisesta ja se kai on hyvinkin yleistä.
Toinen vastaus on joskus, mutta välillä se on hankalaa, kun lapset juoksee kesken makkariin (on puhuttu lukosta, mutta on jäänyt puheeksi) ja muutenkin se vaatii enemmän energiaa kuin perusseksi. Eli ehkä kaipasin myös sitä, että voi oikeasti olla niin, ettei oo väliä, mitä kuuluu ja kukaan ei keskeytä.
sitä kinky-seksiä, siis onko kyse jostain sm-seksistä? Luulen niin. Ja luulen että olet se masokisti, koska jää jälkiä seksistä ja muutenkin moni asia viittaa siihen.
Ja harrastatko oman miehen kanssa myös jotain sidontaa, nykyäänkin vanhempina?
nimittäin jos eka vastaus on joo ja toinen ei, olisin hiton hiljaa pettämisestä. Silloin sait siltä mieheltä jotain, mitä et omalta saa.
Mä olen pettänyt miestäni ja jätin kertomatta. Olen taistellut itse paskan oloni kanssa ja hyvä niin. Ei tullut mieleenkään kertoa miehelle, enkä ole jäänyt kiinni. Tästä kokemuksesta viisastuneena tiedän että oma mieheni on minulle se oikea ja haluan olla hänen kanssaan. Kaikki siis hyvin ja hyvä etten kertonut.
kukaan siis itse haluaisi tietää, jos mies pettää?
kysyy ap
Mä olen pettänyt miestäni ja jätin kertomatta. Olen taistellut itse paskan oloni kanssa ja hyvä niin. Ei tullut mieleenkään kertoa miehelle, enkä ole jäänyt kiinni. Tästä kokemuksesta viisastuneena tiedän että oma mieheni on minulle se oikea ja haluan olla hänen kanssaan. Kaikki siis hyvin ja hyvä etten kertonut.
en oo varma, haluaisinko, jos ei siis ala mitään suhdetta, vaan kyse olisi yhdestä kerrasta, kuten nyt mulla oli.
Varsinkaan, jos sen takia sitten mies tajuaisi panostaa parisuhteeseen enemmän mitä on ollut aiemmin energiaa.
vastaus kysymykseen, kuka tuollaiste tekee on "aviossa olevat naiset, joille oma mies ei anna". Oikea vastaus on "petolliset ja itsekkäät ihmiset, jotka eivät kunnioita puolisoitaan." Piste.
Jos oma kumppani ei "anna" asia käsitellään hänen kanssaan. Jutellaan, mennään parisuhdeterapiaan tai seksiterapeutille. Selvitetään syyt haluttomuuden taustalla ja pyritään vaikuttamaan niihin. Yhdessä. Ei mennä paneskelemaan toisten kanssa: ei ainakaan, ellei avoimesta suhteesta ole yhteisesti sitten antiseksuaalisen kumppanin kanssa sovittu.
Ihan sama, onko kyseessä nainen vai mies. Vai saako mieskin mennä panemaan vanhaa ihastusta, jos vaikka vaimo on vauvan hoidosta liian väsynyt paneskelemaan...
varsinkin jos oli jotain erikoisempaa seksiä. Miestäsi voi se korveta ja turhaan eroatte.
Nyt vaan kärvistelet. Käy vaikka jollain papin puheilla puhumassa asiasta, tai puhu kavereillesi.
Mutta ota nyt tästä se oppi, mitä voi saada, eli enemmän parisuhdeaikaa.
ja parempi nyt heti entäkuin kuukauden päästä.
Kunnioita miestäsi. Ja ehkä tunnustettuasi voit myös arvostaa itseäsi enemmän.
olet nyt mahdollinen taudinkantaja (herää, aikuinen, ei yleensä voi sanoa päällepäin onko tautinen!!!) ja mahdollisesti tartutat mieheesi HIV:n tai kupan. Esimerkiksi. Tai herpeksen, klamydian, satiaisia ym.
Että mennään sekstailemaan jonkun vanhan tutun kanssa, ja ollaan niin taukkeja, että harrastetaan vielä suojaamatonta seksiä! Siinä ei kuule paljon kondomit paina, jos on suuseksiä ilman ehkäisyä mukana.
Olet kusessa, ja pahinta mitä voit nyt tehdä, on jatkaa miehesi kanssa entiseen malliin.
Alussa juttujasi lukiessa olettamus oli, että olette ehkäisseet huolella. Mutta näköjään - tietenkään - asia ei ollutkaan niin yksinkertainen. Eli lähtökohta on nyt se, että sinulla voi olla sukupuolitauti ja tiedon siitä voit saada vasta kuukausien kuluttua.
Jos tässä ei ole kyse oman puolison kunnioittamisesta tai edes vähäisimmän ihmisarvon antamisesta hänelle, niin ei sitten missään. Olet samalla tasolla nyt kuin miehet, jotka kuljettavat ulkomaan "hairahdukseltaan" vaimolleen HIV:n, mieti sitä! Asia kuuluu myös hänelle!
Mikä teitä aikuisia ihmisiä vaivaa, kun ette osaa ehkäisyä käyttää! Jo yläasteella kerrotaan, että myös sp-taudit tarttuu myös suuseksin kautta.
Hyvään suhteeseen ei pysty kukaan tulemaan väliin. Miehesi ei täytä tarpeitasi, siksi halusit pettää.
eilen sanoin jo, että tää jää sitten tähän, koska oikeasti olen aivan onnellisessa avioliitossa.
Tekstasin, että jääkööt menneet menneiksi, älä ota yhteyttä enää.
ap
Jos nyt ihan oikeasti päätät olla ottamatta yhteyttä toiseen mieheen ja jätät tämän jutun tähän, niin älä ihmeessä mene kertomaan aviomiehellesi! Hän ei tule koskaan unohtamaan asiaa ja pahimmassa tapauksessa perheenne tulee hajoamaan tuon asian takia.
Virheitä sattuu ja jos juttu ei tule toistumaan, niin yritä unohtaa ja elät elämääsi eteenpäin.
Itse olen saman kokenut pari vuotta sitten. Juuri samantyyppinen tarina kuin mitä sinullakin. Mieli kaihersi kuukausikaupalla tuon toisen miehen luo uudestaan, mutta pelissä olisi ollut liian paljon, joten jätimme asian tuohon yhteen yöhön. Nyt parin vuoden jälkeen voin jo antaa itselleni anteeksi ja miehen kanssa menee onneksi hyvin.
Hyvään suhteeseen ei pysty kukaan tulemaan väliin. Miehesi ei täytä tarpeitasi, siksi halusit pettää.
Syy on petetyssä!
Tutkimuksen mukaan pettämiseen ei yleensä ole varsinaista syytä. Syy on hetkellinen lisämauste elämään, jota sivusuhde tai petos tuo. Pettäminen voi tuntua hauskalta ajatukselta. Ap varmastikin allekirjoittaa tämän.
Ja siis todellakin: pitkäaikainen suhde vaatii lujaa tahtoa. Ei kenenkään suhde säily iäti tuoreen romanttisena ja kiihkeänä, mutta siltikään suhteessa ei ole mitään vikaa. Ainoastaan ihmisen päässä on vikaa, jos kuvittelee, että tasaisen seesteinen elämänvaihe on "vika" ja lupa mennä pettämään.
että kerrot miehellesi asian. Tunnustat reilusti munanneesi asiassa. Annat hänelle luvan suuttua ja ottaa eron jos haluaa. Mutta hyvin suurella todennäköisyydellä, jos teillä on hyvä liitto se ei siihen tunnustukseen kaadu. Oma vaimoni kävi vieraissa ja kehui vielä tällä palstalla,jota en kuulemma seuraa,asiallaan. Olin koko ajan tietoinen asiasta ja en odottanut mitään muuta kuin että kertoo tekonsa, että päästään asiassa paranemaan! Näin M42 neuvoo sinua! Rohkeutta!
kysyy ap
Kyllä se olo kesti kauan ja vieläkin mietin sitä silloin tällöin. Voisin sanoa että ainakin vuoden verran meni siinä pahimmassa.
kertominen ole aina oikea ratkaisu.
Jos minun mieheni pettäisi niin voisin olla jopa mielelläni tietämättä siitä, jos mies olisi itse pähkäillyt haluavansa muuttua ja tietäisi että se oli yksi ja ainoa kerta. Miksi minun siitä pitäisi saada päänvaivaa.
mutta kun totuus on, että hän on oikeasti parempi sängyssäkin kuin yksikään muu mies, kenen kanssa olen ollut, ja tietää sen.
Eikä ole edes siitä kiinni, kauanko ollaan tunnettu, vaan ihan heti osasi vaan olla mun kanssa niin, että muistan että sain esim. ekalla viikolla kerran 7 orgasmia putkeen, enkä pystynyt edes kunnolla kävelemään kun jalat tärisi niin... Ja on esim. suuseksissä täysin lyömätön.
Joten tietää hyvin, että hän kyllä riittää mulle, jos vaan aikaa olisi riittävästi siihen seksiin. Väsymys ja vanhemmuus on vaan liikaa vienyt tätä puolta pois meidän suhteesta.
ap