Epäsuosittu mielipide, mutta mun mielestä on ankeaa, ettei kukaan tee nykyään mitään hauskaa
Kaikki vaan istuvat kotona noudattamassa jotain tiukkaa dieettiä ja rutiinia, joka estää poistumasta kotoa, syömästä mitään hyvää, juomasta tippaakaan alkoholia tai valvomasta pitempään kuin klo 21. Kaikki spontaanius ja hulluttelu puuttuu elämästä jo kolmekymppisenä.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Moni tekee kaikenlaista hauskaa. Tee sinäkin!
Neulominen, hapanjuurileivän leipominen ja sienestäminen ei mun mielestä ole erityisen hauskaa.
Ap
Mulla on paljon hauskempaa nyt kun en enää juo alkoholia.
Se myrkky todellakin vie ilon elämästä.
onneksi itse olet niin hauska ja teet koko ajan jotain hulvatonta ja houkuttelet muutkin mukaan, vai...
Kyllä näitä nistejä näkee rautatieasemalla ringissä halvimmat mahdolliset päihteet kädessä "elämässä täysillä". Itse pelaan korttini mieluummin toisin.
Ehkä vain luulet olevasi niin hauskaa seuraa. Luultavasti et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neulominen, hapanjuurileivän leipominen ja sienestäminen ei mun mielestä ole erityisen hauskaa.
Ap
NO MENE SITTEN ÖVELTÖMÄÄN KÄNNSISÄÄ PRKLÖSÖ JA BENJI HUPPU JUOSSU KALJJAA SAMAA 🤬🤬🤬
Vierailija kirjoitti:
onneksi itse olet niin hauska ja teet koko ajan jotain hulvatonta ja houkuttelet muutkin mukaan, vai...
No takuulla, lauantai-ilta vauvapalstalla, ihan kreisiä :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies tekee
Ei kotkamiestä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä nistejä näkee rautatieasemalla ringissä halvimmat mahdolliset päihteet kädessä "elämässä täysillä". Itse pelaan korttini mieluummin toisin.
Tässäkö sun mielestä on kaikki vaihtoehdot? Joko tolkuton päihteily tai villasukan neulominen kotona? Jestas.
Ap
Noh, minä voisin lähteä kaljakävelylle. Kilometrin välein kaljat ja joku 16 km. m49
Mitenkä niin? Jos sinä et tee mitään hauskaa niin se on sun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Olenko väittänyt olevani hauskaa seuraa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko väittänyt olevani hauskaa seuraa?
Ap
Kyllä sen tuolta rivien välistä pystyy lukemaan. Muiden tekemiset tylsiä, ainoastaan sinun suunnitelmat hauskoja.
Lapset menee nykyisi kavereiden kanssa autoillaan buffaan tai johonkin ravintolaan syömään kanaa. Tai ajavat autollaan jonnekin, missä ei ole parkkimaksua ja syövät kolmen ruokalajin illallisen.
Tulee halvemmaksi kuin ajaa kotiin taksilla edestakaisin, maksaa pääsylippu ja narikka yökerhoon ja maksaa jokaisesta drinkistä 10 euroa.
Meille jo taksi kotiin maksaa lähimmästä kaupungista noin 45 euroa.
Sex, drugs & rock 'n' roll se olla pitää!
Festareille, niitä riittää. Pyydä joku kaveri mukaan. Eiköhän kaikille löydy jokin mieleinen tapahtuma.
Kyllä sellainen 90- ja 00-lukujen rentous on ihmisten elämästä hävinnyt. Ei tämä elämä ole niin vakavaa, ja aika pian täältä joka tapauksessa jokainen lähtee. Sata vuottakin on lopulta lyhyt aika.