Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljäs yrityskierto alkamassa. Olinkohan jo kerran raskaana??

Vierailija
24.09.2009 |

Tilanne oli se, että mulla ei normaalisti ole minkäänlaisia tiputteluvuotoja ennen menkkoja ja kierrot lyhimmillään 25, pisimmillään olleet 30, yleensä 26 tai 27.

Ensimmäisessä yrityskierrossa mulla oli 9 päivänä ovulaatiosta pientä tuhrua. Siis paperin tuli liman seassa veriviiru. Ei ole ollut koskaan sitä ennen, eikä koskaan sen jälkeen. Noh, olin tuossa kierrossa muutenkin melko itkuinen ja pms-oireet loistivat poissaolollaan, yhtään plussaa en silti testiin saanut. Tuhruttelu kesti jonkin aikaa ja muuttui sitten veriseksi vuodoksi kunnolla. Menkkakierto tuolloin vain 24, jota se ei myöskään ole koskaan aiemmin ollut.

Nyt siis mietin, että mahdoinkohan kuitenkin olla hetken raskaana, siis että oli kiinnittymisyritys kuitenkin, mutta raskaus meni heti aluksi jo kesken. Montakohan kiertoa mahtaa mennä uuteen tärppiin?

Montako muilla? Ja mitä olette tuosta mieltä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis ylipäätään voi tulla raskaaksi eikä näin välttämättä mitään ongelmia ole, niin onkohan puolen vuoden rajapyykki realistinen ajatus uudelleen raskautumiselle?

Vierailija
2/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa vaikuttaa asiaan. Eli saattaa kestää aikansa ennenkuin hormoonitoiminta normalisointuu ja raskaus onnistuu. Joku gyne on sanonut että pitää varautua puoleen vuoteen. Meillä meni 7kk. Ensimmäisen raskauden jälkeen imetuyksen loputtua, on huomannut kuinka erilainen sitä onkaan kun hormoonituotano on normaali. Tuntee ovulaation yms. herkemmin. Ja haluttaa enemmän;)

Vierailija
4/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ovulaationi ja olen varmistanut sen ovulaatiotestillä.

Ehkäpä se tässä sitten seuraavan muutaman kierron sisään tärppää jollei ole mitään "vikaa"?

ap

Vierailija
5/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko menkat ovat olleet myöhässä tai sitten poikkeuksellisen runsaat. Pidän aika todennäköisenä, että nuo ovat olleet hyvin varhaisia keskenmenoja.

Nyt 3. kertaa raskaana

Vierailija
6/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kierto siis mahdollinen varhainen keskenmeno

Nyt mennyt kaksi kiertoa ettei mitään...

ap