Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein on soveliasta 43-vuotiaan sinkkunaisen käydä baarissa?

Vierailija
18.11.2023 |

Yksi jo aikuinen lapsi, joten ei tarvitse miettiä lapsenvahtia. Olen työelämässä eli on rahaa käydä baarissa. Mietin vain, että onkohan tässä mennyt vähän lujaa eron jälkeen kun melkein joka viikonloppu ollut baarissa tai käynyt keikoilla (selvinpäin kun autolla yksin matkassa). :D Erosin siis kesäkuun alussa.

No onko tuolla oikeastaan väliä. Nytkin juon viiniä ja mietin, että menisikö tänään baariin. Viimeksi olin kaksi viikkoa sitten.  Menen baariin pitämään hauskaa ja tapaamaan ihmisiä. Mitään panoseuraa on turha täältä tuppukylän ainoasta baarista etsiä. Vakipano mulla kyllä on, että eipä ole tarvetta millekään kännisille yhden illan jutuille. Kaiken lisäksi mulla on nyt menkat. :D 

Sinkku 43

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin usein kuin hyvältä tuntuu ja budjetti antaa periksi. Ei se muille kuulu.

Vierailija
2/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä itse mitä teet elämälläsi. Osa ei juo, ei käy keikoilla tai edes baareissa. Eikä tarvitse kevyttä seuraa. Saako sitten itse mitään siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä tuossa iässä enää baarissa teet? Kiva pyöriä jonkun parikymppisten seassa? Aikanaan itse parikymppisenä aina naureskeltiin niille 40-50 vuotiaille jotka siellä pyörivät. 

Vierailija
4/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaa naama kulumaan jos joka vkl samassa baarissa. Muistan kun itse kävin baareissa niin sama keski-ikäinen mies aina yksin istui nurkkapöydässä. Se näyttää säälittävältä.

Vierailija
5/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se toki muille kuulu. 

Sinkku 43

Vierailija
6/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa vuodessa.

Vierailija
7/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku 43

Miksi siis asiasta pitää kysyä palstalla?

Vierailija
8/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä tuossa iässä enää baarissa teet? Kiva pyöriä jonkun parikymppisten seassa? Aikanaan itse parikymppisenä aina naureskeltiin niille 40-50 vuotiaille jotka siellä pyörivät. 

Ei baarissa käymiselle ole mitään yläikärajaa. Täällä on yksi ainoa baari jossa käy kaiken ikäiset. Tunnen monia nuoria ihan työnkin kautta ja hyvin tullaan juttuun niin töissä kuin vapaalla. En todellakaan ole ainoa 40+ ikäinen tuossa baarissa. Itse kävin tuossa baarissa jo nuorena eikä me silloin oltu niin lapsellisia, että oltaisiin naureskeltu 40v. tai sitä vanhemmille. Monen kanssa tuli juteltua iästä riippumatta.

Sinkku 43

Vierailija
9/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku 43

Miksi siis asiasta pitää kysyä palstalla?

No kunhan nyt pohdin. On se kummallista kun täällä ei saisi joidenkin mielestä mitään pohtia.

Sinkku 43

Vierailija
10/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa eronnut ja on löytynyt jo vakipanot ja kaikki?? Itse olen eronnut 5 vuotta sitten ja mietin vielä, että onkohan vielä liian aikaista millekään.

Vierailija
11/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupeaa naama kulumaan jos joka vkl samassa baarissa. Muistan kun itse kävin baareissa niin sama keski-ikäinen mies aina yksin istui nurkkapöydässä. Se näyttää säälittävältä.

No täällä on tasan yksi baari jossa käy kaikki jotka baarissa käy, iästä riippumatta. Enkä mä siellä ole ollut joka viikonloppu vaan tosiaan keikoilla käynyt eri paikkakunnilla. Töissäkin ollut joitakin viikonloppuja.

Sinkku 43

Vierailija
12/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta on soveliasta maalittaa ja vainota 43-vuotiasta yksittäistä kantasuomalaista sinkkunaista?

Vierailija
13/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäkuussa eronnut ja on löytynyt jo vakipanot ja kaikki?? Itse olen eronnut 5 vuotta sitten ja mietin vielä, että onkohan vielä liian aikaista millekään.

Mitkä kaikki? Yksi vakipano joka on vanha tuttu petipuuhista 15 vuoden takaa. Tuskin täysin uuden tuttavuuden kanssa olisi noin helposti tullut päädyttyä seksisuhteeseen. En ymmärrä miksi mun olisi pitänyt ilman seksiä jäädä vaikka ero tulikin. Kummasti piristi niin fyysisesti kuin psyykkisesti varsinkin se ensimmäinen kerta vakipanon kanssa.

Sinkku 43

Vierailija
14/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällä on tasan yksi baari jossa käy kaikki jotka baarissa käy, iästä riippumatta. Enkä mä siellä ole ollut joka viikonloppu vaan tosiaan keikoilla käynyt eri paikkakunnilla. Töissäkin ollut joitakin viikonloppuja.

Sinkku 43

Yrität parittaa jotain kepuleita tietylle yksittäiselle sinkkunaiselle vastoin hänen omaa tahtoaan?

Vierailija
15/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hirveältä.

Vierailija
16/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vuotta on soveliasta maalittaa ja vainota 43-vuotiasta yksittäistä kantasuomalaista sinkkunaista?

Suako joku maalittaa? Vai tarkoitatko mua ja tätä ketjua? Eihän tässä edes ole mitään pahoja viestejä. Jos tosissasi ajattelet, että kauanko sun on soveliasta maalittaa ja vainota ketään, niin vastaus on, että ei ole koskaan soveliasta.

Sinkku 43

Vierailija
17/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulot ovat keskiluokkaisia, olutpubit ovat hienostunut tapa.

Vierailija
18/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kaikki? Yksi vakipano joka on vanha tuttu petipuuhista 15 vuoden takaa. Tuskin täysin uuden tuttavuuden kanssa olisi noin helposti tullut päädyttyä seksisuhteeseen. En ymmärrä miksi mun olisi pitänyt ilman seksiä jäädä vaikka ero tulikin. Kummasti piristi niin fyysisesti kuin psyykkisesti varsinkin se ensimmäinen kerta vakipanon kanssa.

Sinkku 43

Miksi juuri tietty sinkkunainen on niin kiinnostava? Onhan Suomessa naisia miljoonia, mikä tekee tuosta yksittäisestä naisesta niin erikoisen ja kiinnostavan?

Vierailija
19/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku 43

Yrität parittaa jotain kepuleita tietylle yksittäiselle sinkkunaiselle vastoin hänen omaa tahtoaan?

Mitä ihmettä sä oikein selität?!

Sinkku 43

Vierailija
20/47 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku 43

Miksi juuri tietty sinkkunainen on niin kiinnostava? Onhan Suomessa naisia miljoonia, mikä tekee tuosta yksittäisestä naisesta niin erikoisen ja kiinnostavan?

Mikä sulla nyt oli ongelma tässä? 

Sinkku 43