Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subjektiivisen päivähoito-oikeudet vastustajat:

Vierailija
19.09.2009 |

Miten teidän mielestä pitäisi sitten päättää, kuka tarvitsee päivähoitopaikkaa?

Tarvitseeko masentunut äiti, pitääkö näyttää lääkärintodistus?

Tarvitseeko 4-6-vuotias lapsiseuraa, jos sitä ei ole kotona eikä pihapiirissä eikä mitään kerhoja ole?

Tarvitsenko minä, mies töissä, mä nyt noin kuukauden työttömänä, ensin oli työkkäri-ramppausta, olen hakenut töitä, käynyt haastatteluissa, tehnyt syyskuun noin 2-3 päivää viikossa keikkaa?

Mäkin haluaisin muuttaa systeemiä, mutta niin, että vapaapäivät olisivat joustavammat, eli ei tarvisi ilmoittaa viikkoa ennen. Ainakin silloin näin, jos todella soitetaan aamulla että nyt tarvitaan. Mullakin on virallisia v-päiviä, joudun aina arvaamaan, että milloin voisin ne pitää.

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti onnea uudesta työstä!! Ihanaa.

On se vain hyvä, että täällä vauvapalstalla ei päätetä tästäkään asiasta.

Suurimmalla osalla ei näytä olevan MITÄÄN käsitystä, minkälaista on akateemisten 30+ pätkätyöläisten naisten työelämä. Eikä liioin, minkälainen prosessi on työnhaku.

T. Vauvalomalla ja esikoinen päiväkodissa, äidin ajatukset jatkuvasti töissä äitiyslomasta huolimatta ja työtekstit usein esillä.

Vierailija
162/162 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että mun valintaa kyllä edisti se, että oli ollut niitä keikkojakin + että oli hoitopaikka valmiina (sitä kysyttiin, kylläkin vain sivulauseessa...)

ap

Valtavasti onnea uudesta työstä!! Ihanaa.

On se vain hyvä, että täällä vauvapalstalla ei päätetä tästäkään asiasta.

Suurimmalla osalla ei näytä olevan MITÄÄN käsitystä, minkälaista on akateemisten 30+ pätkätyöläisten naisten työelämä. Eikä liioin, minkälainen prosessi on työnhaku.

T. Vauvalomalla ja esikoinen päiväkodissa, äidin ajatukset jatkuvasti töissä äitiyslomasta huolimatta ja työtekstit usein esillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan