Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuskassa kiehtoo?

Vierailija
26.06.2026 |

Miksi päällisen puolin onnelliset ihmiset haluavat näyttää kasvoiltaan tuskallisilta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki

Vierailija
2/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä musiikki ja kuumat goottitytöt.

 

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on bassonaama

Vierailija
4/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dave Mustaine

Vierailija
5/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muitakin hämmästyttäviä dilemmoja? Voimme porukalla lievittää tietämättömyydentuskaasi.

Vierailija
6/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Tuskassa? Vai tuskassa?

8/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö joku ihan vakavissaan kyseisellä saatananpalvojien festareilla

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dave Mustaine

Hän on sukua, Liperin Mustosia!

Vierailija
10/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskaisella kestoummetusilmeellä voi päästä vaikka valtionvarainministeriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kellään on oikeasti varaa lähteä Tuskaan? Pelkkä lippu maksaa jo sen verran, että moni opiskelija tai tavallinen palkansaajakin joutuu miettimään kahdesti. Sitten siihen päälle vielä matkat, mahdollinen majoitus, festarialueen ruoka ja juomat sekä fanituotteet. Aika nopeasti puhutaan useista sadoista euroista.
Moni toki säästää pitkin vuotta juuri festareita varten, eikä siinä mitään. Jokainen käyttää rahansa siihen mikä tuntuu tärkeältä. Silti välillä ihmetyttää, kun sama porukka valittaa jatkuvasti rahan puutteesta, mutta kesäksi löytyy aina rahat festarilippuihin ja oheiskuluihin.
Oon myös huomannut, että Tuskassa on välillä ollut aika ylimielinen tunnelma. Kaikki eivät tietenkään ole sellaisia, mutta osa kävijöistä käyttäytyy kuin heidän musiikkimakunsa olisi jotenkin muita parempi. Jos et tunne jokaista underground-bändiä tai satut pitämään vähän valtavirrastakin, niin heti löytyy joku kertomaan, ettet ole “oikea” metallifani.
Itselle festareissa pitäisi olla enemmän kyse hyvästä musiikista ja rennosta yhdessäolosta kuin siitä, kuka on kuunnellut mitäkin bändiä pisimpään. Ehkä olen väärässä, mutta välillä Tuskasta jää vähän elitistinen kuva.

Vierailija
12/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskan ja Nautinnon ero, on vain veteen piirretty viiva. Tuska voi olla Nautintoa ja Nautinto Tuskaa, toisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektronisen musiikin skenessä termi "bassface" viittaa tiettyyn ilmeeseen, jota usein näytetään kuunneltaessa voimakasta bassoa. Huolimatta näennäisesti negatiivisesta ulkoisvaikutuksestaan, tämä ilme edustaa aina positiivisia tunteita. 

Lähde:

The introduction of the term "bassface" into psychological research

Author(s) / Creator(s)

Drüke, Dennis

Vierailija
14/14 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em ymmärrä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän