Tilillä on nyt rahaa 5,70€ ja seuraavat tuet maksetaan 7.7.
Jääkaapissa on käristepaketti ja keitettyjä perunoita kuorineen. Miten pärjään seuraavaan tukipäivään asti, ideoita? Minulla on nälkä! =(
Kommentit (10)
Etnokaupasta pussi papuja 3 eur, pussi riisiä n 1 eur, sipuli ja tomaattimurskaa 1 eur. Syöt papui ja riisii, guuglaa resepti
Tai 2 ps herneitä yht 2 eur, kaurahiutaleita 1 eur, halvinta levitettä 50c sipulia taas 50c ja makaronia. Syöt aamu/iltapalaks puuroo, lounaaksi hernekeittoo ja illalla makaronia jonka joukkoon paistettuu sipulia mausteeks ja/tai ketsuppii jos on.
Vierailija kirjoitti:
Tai 2 ps herneitä yht 2 eur, kaurahiutaleita 1 eur, halvinta levitettä 50c sipulia taas 50c ja makaronia. Syöt aamu/iltapalaks puuroo, lounaaksi hernekeittoo ja illalla makaronia jonka joukkoon paistettuu sipulia mausteeks ja/tai ketsuppii jos on.
Kaurahiutaleita taitaa saada halvemmallakin mut sama idea. Hernekeittoo, makaronia ja puuroa. Ja osta heti rahojen tullessa säilyviä varastoon että on syötävää tallessa.
Kyllä tuolla summalla pärjäät, hyvää tekee paasto.
Mulla tilillä 3,69€, palkka tulee 30.6. ruuat on ostettu eikä mitään muutakaan menoa (toivottavasti) enää tälle kuulle ennen palkkapäivää ole.
Käyttörahaa jätin tällekuulle tilille 300€, joten aika hyvin onnistuin kulut ja menot arvioimaan!
kerää pulloja ja tölkkejä, myy persettä tai likaisia sukkia niin saat rahulia.
Edellä on myös hyviä ja kannustavia vinkkejä kerrottu halpisruuista
V#ttiako tääĺlä valitat, mäntti? Opettele hoitamaan raha-asiasi oikein.
Miksi sinun pitää vouhottaa samaa asiaa vuosikausia ? Hyvin olet näemmä tähänkin asti pärjäillyt joten tämä on palstan tylsin aihe eikä ketään tuskin edes kiinnosta tämä jatkuva jankuttaminen
Kolme kiloa halvimpia perunoita, paketti vehnäkauhoa, halvin margariini, kuivattuja herneitä
Kaurahiutaleita
Jauhoista voit tehdä pannuleipää tai sämpyläitä, päälle sipaisu levitettä, voit myös tehdä makkarakastiketta, perunoita sitten mkkarakastikkeen, ja sen loputtua ruskean kastikkeen kanssa, perunoita voit paistaa. Vuohenputkea on paikat pullollaan, siitä saat vihreää ja vitamiineja. Kokeile myös olisiko jollain lahjoittaa raparperiä, siitä voi tehdä raparperikaurapaistoksen. Herneestä voi tejdä keiton ja hernetahnaa levitteeksi. Olen myös kuullut hernekeittopyöryköistä. Jos saat joltain kanamunan, paista lettuja.
Mulla tilillä 10k€ +++
Ostan mitä haluan. Eikä minua kiinnosta sinun pärjääminen, keskityn omiin asioihini.