Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin Halla-ahon blogia ekan kerran ja

Vierailija
25.08.2009 |

pitää ihmetellä, miksi se mies on käräjillä. Noista lausunnoistaanko. Lukekaa ajatuksella, ei tuollaisesta pitäisi sivistysvaltiossa käräjille joutua.

http://www.halla-aho.com/scripta/muutama_taky_illmanin_mikalle.html

Kommentit (183)

Vierailija
21/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisia saa haukkua ja toisia ei? Siitä tuo Halla-ahon tekstikin oli. Siis se jonka tänne linkitin. Ensimmäinen juttu, jonka tuon miehen tuotoksia luin.

Jos isommasta kokonaisuudesta irroitetaan yksi lause, toki siitä saa kätevästi kiihotukseen viittaavan lauseen.

Lessuja täällä on haukuttu monta vuotta. Sitä en muista onko peofiiliksi haukuttu, mutta miehiä on haukuttu vaimojensa raiskaajiksi. Joka muutaman tunnin synnytyksen jälkeen.

Vierailija
22/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkumasanat joka lähtöön.

haukutaan pedofiileja pahemmiksi?

Muut haukkumiset saa sitten jäädä sinne sananvapauden piikkiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mitä tahansa uskontoa voi syyttää mistä tahnasa, kristittyjä noitavainoista, ristiretkistä ym.

Harva muslimi tietää tarkkaan edes mitä islam opettaa, heidät on kaikki liitetty uskontoon jo lapsina, heitä ei voi vetää vastuuseen jonkun Mohammedin oletetuista teoista.Koraanikin on kirjoitettu 100v. Mohammedin kuoleman jälkeen. Siinä on se juju.

Mistä ihmeestä sinä nyt puhut? Me muut puhutaan tosta Halla-Ahon kirjoituksesta, lukasitko sitä ajatuksella?

Vierailija
24/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista av-mammaa joka haukkuu naapurin reimatekin väriä ei voi vetää oikeuteen. Koetan auttaa sua kun ei synny sulta toi pedofiilia pahempi lessujen haukkuminen. Mikä olisi pahempi kuin pedofiiliksi haukkuminen? Murhaaja? Minusta murhaajakin kyllä kalpenee pedofiilille tai ainakin aika lailla tasoissa menee. Sarjamurhaaja? Olisko se pahempi? Oletko nyt aivan varma, että lessuja haukutaan pahemmin?

Vierailija
25/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä, jos ymmärtää Halla-ahon väittävän, että muslimeille suodaan pedofilia tai että somalit ryöstävät ja laiskottelevat geneettisin perustein. (Toinen asia sitten on, miten he tilastojen mukaan käyttäytyvät Suomessa. Ja Somaliassa.)

Eikö tuo vertailu, aiemman tuomion perusteiden haastaminen ja yleinen ihmisten tasa-arvoisen kohtelun vaatimus ole ihan itsestään selvä? Eikö?

Nyt on kyse ihmisen perusoikeuksista. Eikä pidä kuvitella, että se joka puolustaa tässä asiassa Halla-ahoa, olisi automaattisesti itse rasisti. Minusta Halla-ahon ei olisi pitänyt saada edes syytettä. Rasisti en ole. Piste.

Vierailija
26/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista av-mammaa joka haukkuu naapurin reimatekin väriä ei voi vetää oikeuteen. Koetan auttaa sua kun ei synny sulta toi pedofiilia pahempi lessujen haukkuminen. Mikä olisi pahempi kuin pedofiiliksi haukkuminen? Murhaaja? Minusta murhaajakin kyllä kalpenee pedofiilille tai ainakin aika lailla tasoissa menee. Sarjamurhaaja? Olisko se pahempi? Oletko nyt aivan varma, että lessuja haukutaan pahemmin?

Mun mielestä haukun tekemä haava on henkilökohtaista. Vai haluaisitko kenties jonkun "vertailukykyisen haukkumasanojen taulukon"-tähän listattuna? Menisitk sinäkin jonneen muualle itkemään tota itkupotku "en kuuntele muuta kuin mikä on pahempi haukkumasana lessullenänänänännännä" -virttäsi.

Mun mielestä vaikka mun sanominen homopuppeliksi on pahempi haukkuminen kun minun nimittelyni pedofiiliksi, jos nyt jotain purtavaa oikeasti kaipaat.

Vierailija
27/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi suomalaisia ja muita länsimaalaisia saa haukkua Suomessa vapaasti mutta muita sitten ei? Tai miksi kristinuskoa, Jumalaa ja Jeesusta saa pilkata ja irvailla oikeastaan mielin määrin (sekä me itse että muunmaalaiset ja myös muunuskontoiset) mutta muita uskontoja ei? Tai saisiko hindujen jumalista kuitenkin tehdä vaikka pilapiirroksen? Miksi islaminuskoiset ovat polttaneet länsimaiden symboleja ja myös uskonnollisia symboleja mutta siitä ei ole kukaan länsivaltion päämies älähtänytkään?

Mietin vain tällaisia...

Vierailija
28/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan miehen omin sanoin.

"Niinpä toistan väitteeni:

Profeetta Muhammad oli pedofiili, ja islam on pedofilian pyhittävä uskonto, siis pedofiiliuskonto. Pedofilia on Allahin tahto."

Vierailija
29/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä, jos ymmärtää Halla-ahon väittävän, että muslimeille suodaan pedofilia tai että somalit ryöstävät ja laiskottelevat geneettisin perustein. (Toinen asia sitten on, miten he tilastojen mukaan käyttäytyvät Suomessa. Ja Somaliassa.)

Eikö tuo vertailu, aiemman tuomion perusteiden haastaminen ja yleinen ihmisten tasa-arvoisen kohtelun vaatimus ole ihan itsestään selvä? Eikö?

Nyt on kyse ihmisen perusoikeuksista. Eikä pidä kuvitella, että se joka puolustaa tässä asiassa Halla-ahoa, olisi automaattisesti itse rasisti. Minusta Halla-ahon ei olisi pitänyt saada edes syytettä. Rasisti en ole. Piste.

Perusoikeuksien puolustamisesta on tullut Suomessa rasismia?

Vierailija
30/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö vielä kertomaan miksi hän väittää tuollaista ja mitä tuolla väitteellä ajetaan takaa?

Vierailija
31/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaikka mun sanominen homopuppeliksi on pahempi haukkuminen kun minun nimittelyni pedofiiliksi, jos nyt jotain purtavaa oikeasti kaipaat.

missä lessuja haukutaan pahemmaksi kuin pedofiili. Ja lisäksihän yhtälöön kuuluu tämä haukkuminen suositussa poliittisessa blogissa, kunnanvaltuutetun taholta. Se hieman lisäisi haastetta tehtävään.

Sinua olisi siis kauheinta haukkua homopuppeliksi? Kääntäen olet siis sitä mieltä, että on ok ja sallittua, että nettiin perustetaan sivusto, jossa toitotetaan sinun olevan homopuppeli? Ihan riippumatta siitä lähtisitkö itse käräjille vai ei, pitäisikö sellainen mielestäsi sallia yleisellä, yhteiskunnallisella tasolla?

Vierailija
32/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan miehen omin sanoin.

"Niinpä toistan väitteeni:

Profeetta Muhammad oli pedofiili, ja islam on pedofilian pyhittävä uskonto, siis pedofiiliuskonto. Pedofilia on Allahin tahto."

muun pohdinnan siitä ympäriltä. Voi juma. Lue se koko juttu ja pohdi sen jutun sisältö ja tarkoitus uudestaan! Irralleen nostetut lauseet muuttavat merkityksensä ilman sitä ympäröivää tekstiä.

Kuten supernuuskijat sanovat Tikru ja Puh-ohjelmassa: Mieti, mieti, mieti.

Vierailija
33/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue se koko juttu ja pohdi sen jutun sisältö ja tarkoitus uudestaan! Irralleen nostetut lauseet muuttavat merkityksensä ilman sitä ympäröivää tekstiä. Kuten supernuuskijat sanovat Tikru ja Puh-ohjelmassa: Mieti, mieti, mieti.

aikuista miestä lapsettaa! Ihan oikein että joutui käräjille.

Vierailija
34/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä lessuja haukutaan pahemmaksi kuin pedofiili. Ja lisäksihän yhtälöön kuuluu tämä haukkuminen suositussa poliittisessa blogissa, kunnanvaltuutetun taholta. Se hieman lisäisi haastetta tehtävään.

Sinua olisi siis kauheinta haukkua homopuppeliksi? Kääntäen olet siis sitä mieltä, että on ok ja sallittua, että nettiin perustetaan sivusto, jossa toitotetaan sinun olevan homopuppeli? Ihan riippumatta siitä lähtisitkö itse käräjille vai ei, pitäisikö sellainen mielestäsi sallia yleisellä, yhteiskunnallisella tasolla?

En siis ollut se joka lessut alunperin otti puheeksi. En vain jaksanut tuota "kerro mulle, kerro nyt vaan, kerro kerro" -pikkulapsen jankutusta joka sinusta lähti.

Niin siis tässä tarinassa minä (henkilönä) edustan kokonaista kulttuuria (vai uskontokuntaa?) ja tämän olkinuken myötä Halla-Aho on väärässä?

No lähdetään toki mukaan. Ei nyt mennä tähän, mutta mikä kääntäen olen sitä mieltä että on ok ja sallittua että nettiin perustetaan sivusto jossa minun toitotetaan olevan homopuppeli, se että sanon sen olevan pahin mahd. (näinkö sanoin?) loukkaus minua kohtaan? Mulle toki sopii oikein hyvin että ruotsalaiset, joihin samaistun, saavat sivuston jossa sanotaan että meidän täytyy olla homoja. Samalla tavalla kun minusta on erittäin ok että joku sanoo turkistarhaajaa murhaajaksi ja poliitikkoa rasistiksi. Niin keljut kuin mukavatki asiat joutuu mahtumaan kaikki saman sananvapauden-sateenvarjon alle vettä pakoon.

Kyllä, mielestäni pitäisi yhteiskunnallisella taholla sallia nimettömät mammat, rasistit pohjanmaalaiset, ugabugamiehet ja niiden kaverit.

Vierailija
35/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut melkein kaikki Halla-ahon kirjoitukset. Kyllä niistä kokonaisuutena välittyy hyvin vahva ulkomaalaisvastaisuus, ja se painottuu tietysti muslimeihin ja tummaihoisiin ihmisiin. Koska hän on saanut paljon kannattajia ympärilleen, voinee tuota kirjoittelua sanoa kiihottamiseksi kansanryhmiä vastaan.

Joku sanoo, että on hyvä että hän on tuonut ulkomaalaisongelmat esille - ennen niistä ei ole uskallettu puhua. Mielestäni asioita kuitenkin voi ja pitäisi kritisoida rakentavammin. Halla-ahon ulkomaalaisiin kohdistuva kritiikki on agressiivista ja vihaa lietsovaa.

Meille sattui todella ikävä juttu kesälomalla. Meillä oli lomavieraina ulkomaalainen perhe, jossa mies on musta, nainen valkoinen ja pikkupoikansa siltä väliltä. Kerran kaupungilla iltakävelyllä ollessamme kaksi hieman juopunutta nuortamiestä, jotka olivat kävelleet jonkin matkaa perässämme, tökkäsivät naisvierastamme sormella olkapäähän, alkoivat juosta pois päin ja huusivat menessään mm. neekerin patja yms. ja lopuksi vielä jonkin maininnan Halla-ahon oikeassa olemisesta.

Olimme niin häkeltyneitä tuosta kohtaamisesta, ettemme tajunneet juosta poikia kiinni tai mitään. Vieraamme eivät tietenkään ymmärtäneet poikien kieltä. Kun tuli tulkkauksen aika, suomipoikien käytös nolotti minua ja miestäni niin, että tulkkasimme tapahtuneen vähän erilailla vieraillemme. Kyllä he tajusivat, että joutuivat jonkinlaisen rasistisen hyökkäyksen kohteeksi.

Mitä tästä opimme: jos Halla-aho kirjoittaa ulkomaalisvastaisesti, yksinkertaiset ja rasistiset suomipojat uskovat kaiken ja lisäävät soppaan omia mausteitaan. Rasismi vaan lisääntyy.

Vierailija
36/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksesta ja Jumalasta jossain av-ketjussa on hieman eri asia kuin tollasten typeryyksien laukominen kunnanvaltuutetun blogissa. Vastaa lähinnä sitä, jos joku suomalainen ihmaami laajasti luetussa blogissaan ottaisi asiakseen todistaa miten kristittyjen Jumala on sadistinen kiduttaja. Todistusaineistoa tälle olis takuulla mahdollista löytää, jos haluaisi. Siitä kyllä saattaisi pätkähtää samanlaisia syytteitä kuin Halla-aholle ja ihan yhtä oikein se olisi.

Vierailija
37/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin joita lapsettaa. En ole tiennytkään, että ajattelemisen ja etenkin kriittisen ajattelemisen nimi on nykyään lapsettaminen. No mutta, onhan kriittinen ajatteleminen tosiaan ihan tylsää ja mautonta. Lopetanpa minäkin, ja luen lehdestä, mitä mieltä olen tänään asioista.

Vierailija
38/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mielestäni pitäisi yhteiskunnallisella taholla sallia nimettömät mammat, rasistit pohjanmaalaiset, ugabugamiehet ja niiden kaverit.

Muista sitten, että samalla saat tollasen yhteiskunnan mistä tuon 25:n viesti kertoo.

Vierailija
39/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku idiootti rasisti käyttää hänen nimeään. Halla-aho ei takuuvarmasti ole sitä mieltä, että Suomessa olevan tummaihoisen vaimoa pitää tökkiä sormella, eikä myöskään sitä tummaihoista.

Ei Halla-aho vihaa ihonväriä! Halla-aho puhuu - minun ymmärtääkseni - siitä, että maahanmuuttopolitiikan perusteet ovat osin kestämättömät. Puhuttaisiinko siitä?

Miten mä olen päätynyt puolustamaan Halla-ahoa, kun en edes ole hänen kannattajiaan? Minua jotenkin vain sieppaa, kun ihmistä kohdellaan vastoin lakia ja vastoin normaalia oikeustajua.

Vierailija
40/183 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yhryppyiset kotona veronmaksajien piikkiin olevat säikkyvät: väriin katsomatta sossupummit kuriin! Jos täällä puoli miljoonaa työtöntä, mihin tarvitaan kielitaidottomia työtätekemättömiä mamuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän