Miksi naiset ovat niin ilkeitä "iskijöille"?
Ymmärrän, että röyhkeät yritykset ovat ärsyttäviä tai se jos mies ei tajua mitä ei tarkoittaa. Itse olen kuitenkin tämän kaiken vastakohta, ujonpuoleinen kaveri js lähestyn naisia sellaisissa paikoissa, joissa lähestyminen kai on sopivaa (bileet, baarit jne.) enkä missään kaupan jonoissa. Olen myös aina erittäin kohtelias ja uskon jos sanotaan ei.
Ehkä teen silti jotain väärin kun niin usein saan niin karut pakit. Välillä huudetaan, että mee pois ja välillä ilmeillään. Tekee aika pahaa ujon kaverin itsetunnolle, kun pitää kerätä rohkeutta muutenkin aika kauan, että uskaltaa lähestyä. Ihan tavallisen näköinen ja omasta hygieeniastani huolehtiva ihminen kuitenkin olen, joten ei mun lähestymistä tarvitsisi sentään henkilökohtaisena loukkauksena ottaa...
Kommentit (667)
Olen huomannut saman, mutta eipä tuo minua enää haittaa. Ei ole mitään tarvetta lähestyä tuntemattomia naisia baareissakaan, yleensä olen kumppanini löytänyt tuttavapiirien koulun, työn tmv. kautta, joten olemme tutustuneet pikkuhiljaa eikiä varsinaista "iskemistä" ole tarvittu. Yöelämässä suhtaudun naisiin nykyään välinpitämättömästi, ja ongelmia ei ole ollut, ainakaan minun puoleltani.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:27"]
Yrität liikaa tasosi yläpuolella olevia naisia?
[/quote]
Korkeatasoisilla naisilla on tapana käyttäytyä moukkamaisesti?
[/quote]
Korkeatasoinen ja tavoiteltu nainen eivät ole ihan synonyymeja kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:51"]
Tanssikellarissa kerran kävi niin että olin tulossa vessasta baaritiskin ohi kun joku täys asshole tarras suoraan rinnasta kiinni. Itselle tuli täysin spontaani reaktio, vedin litsarin äijälle poskelle ja vielä tuopin jämät päälle. Aina ennen olin ajatellut että noin tapahtuu vain valkokankaalla. Tämän jälkeen joku HERRASMIES tuli tarjoamaan drinkin.
[/quote]
ahaa, eli lompakko levällään kulkeva mies on mielestäsi herrasmies?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:59"]
Olen huomannut saman, mutta eipä tuo minua enää haittaa. Ei ole mitään tarvetta lähestyä tuntemattomia naisia baareissakaan, yleensä olen kumppanini löytänyt tuttavapiirien koulun, työn tmv. kautta, joten olemme tutustuneet pikkuhiljaa eikiä varsinaista "iskemistä" ole tarvittu. Yöelämässä suhtaudun naisiin nykyään välinpitämättömästi, ja ongelmia ei ole ollut, ainakaan minun puoleltani.
[/quote]
Baarista ihan turha naista edes ettiäkään, jos ei sit yhen yön suhdetta halua.
Minkä ikäinen olet? Millä paikkakunnalla asut? Millaisissa baareissa käyt?
Monesti kovin nuoret naiset ovat tosi epävarmoja ja se saattaa näkyä töykeänä käytösenä. Pienemmillä paikkakunnilla ihmiset ovat ystävällisempiä.
Tämä on asia joka minua on itseänikin vaivannut itsessäni - kaduttaa että olin aikanaan niin monelle iskemään tulleelle miehelle niin töykeä, vaikka he eivät sinänsä olleet tehneet muuta kuin osoittaneet kiinnostustaan.
Osasyy oli ihan oma kypsymättömyyteni ja itsekeskeisyyteni, eikä sitä mikään muuta. Jos olin baarissa tyttökaverien kanssa ja joku mies tuli siihen selittämään, olin kärsimätön ja ikävä kun vain halusin että mies jättäisi meidät rauhaan. Käyttäydyin huonosti.
Toinen osa oli huonot kokemukset niistä iskijämiehistä: ihan normaalit kivat miehetkin saivat kärsiä siitä että niiden sikamaiset lajitoverit tekivät koko iskemisrituaalin niin vastenmieliseksi. Oli paljon sitä että ensin mukamas juteltiin mukavia ilman sen kummempia taka-ajatuksia, ehkä tanssittiinkin, ja sitten kun ei hetken kuluttua samassa baarissa halunnut tulla kähmityksi sai kuulla olevansa huora ja niin kelvoton ettei olisi huolittukaan, tms. Tuntui helpommalta tehdä heti selväksi ettei kiinnosta yhtään ja ihan turha yrittääkään.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:58"]Olen oikeastaan aika ilkeä ja kovasydäminen ihminen, joten miksi olisin ystävällinen sinulle.
[/quote]
Ei mulle tarvitse hymyillä tai edes kääntää päätä, mutta sellainen turha ilkeys ihmettää js harmittaa.
Kaikilla meillä on huonoja päiviä, mutta sitä en esimerkiksi tajua mitä tein ansaitakseni naurut ja shottilasin sisällön paidalleni kun kysyin erään kaveriporukan jäsentä (ei ollut miehiä tai poikaystäviä heillä mukana) tanssimaan sanoilla "Sori jos häiritsen, mutta olisko sua huvittanut tulla tanssimaan mun kanssa?"
Kaipa mä sitten vaan olen niin luuseri tai alemman "tason" mies kuten täällä useat ehdottaa, että pelkkä kysymykseni oli liian julkea...
AP
Ap kirjoitat niin kauniisti, että jos käytöksesi on yhtä kaunista, niin varmasti löydät sen ihmisen, joka sinuun tykästyy. Ota rennosti ja ole oma itsesi. Töykeästi vastaavat eivät ole arvoisiasi. Onnea matkaan ja muista, että se oikea voi löytyä aivan muualta kuin ravintolasta.
Höh, toi on ihan perseestä ja ei sitä voi edes perustella mitenkään. Tosi pahoillani, että sua kohtaan on käyttäydytty noin. Jotkut naiset vaan on vitunmoisia sikoja. Heidän on ehkä vaikea ymmärtää miten paljon rohkeutta se vaatii pistää itseään likoon ja mennä tuntemattomalle juttelemaan, koska he eivät itse sellaista ole mahdollisesti tehneet.
Itse olen ollut töykeä lähinnä juurikin niissä tilanteissa jos mies käyttäytyy mänttimäisesti tai ei ymmärrä kohteliasta kieltäytymistä. Jos joku AP:n kaltainen ujo ja kohtelias mies lähestyy niin olen kyllä yleensä aika mielissäni. Kuulostat hyvältä tyypiltä. Tollanen paskamainen käytös kertoo enemmän niistä akoista kuin susta, muista se.
Oon kyl kokemuksesta oppinut että varsinkin baarissa humalaiset pilluhaukat eivät kyllä usko jos kauniisti sanoo. Yritän kyl alkuun aina olla kiltti ja kohtelias mut monet miehet ei vaa tajua vaan jatkaa epätoivoisesti yrittämistä jolloin saatan käskeä häipymään.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:51"]
Tanssikellarissa kerran kävi niin että olin tulossa vessasta baaritiskin ohi kun joku täys asshole tarras suoraan rinnasta kiinni. Itselle tuli täysin spontaani reaktio, vedin litsarin äijälle poskelle ja vielä tuopin jämät päälle. Aina ennen olin ajatellut että noin tapahtuu vain valkokankaalla. Tämän jälkeen joku HERRASMIES tuli tarjoamaan drinkin.
[/quote]
ahaa, eli lompakko levällään kulkeva mies on mielestäsi herrasmies?
[/quote] No ei se tissistä tarraaminenkaan näyttänyt toimivan.
Noin mukavanoloiselle ihmiselle baari ei ole oikea paikka etsiä kumppania. Ne löytyvät opiskelu- ja työpaikoilta tai jopa kaupan maitohyllyn luota. Mutta yleisesti ottaen luulen, että naisilla on vain niin paljon huonoja kokemuksia baarissa iskijöistä, että he sen takia reagoivat tylysti. Älä ota itseesi. :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:20"]
Höh, toi on ihan perseestä ja ei sitä voi edes perustella mitenkään. Tosi pahoillani, että sua kohtaan on käyttäydytty noin. Jotkut naiset vaan on vitunmoisia sikoja. Heidän on ehkä vaikea ymmärtää miten paljon rohkeutta se vaatii pistää itseään likoon ja mennä tuntemattomalle juttelemaan, koska he eivät itse sellaista ole mahdollisesti tehneet.
Itse olen ollut töykeä lähinnä juurikin niissä tilanteissa jos mies käyttäytyy mänttimäisesti tai ei ymmärrä kohteliasta kieltäytymistä. Jos joku AP:n kaltainen ujo ja kohtelias mies lähestyy niin olen kyllä yleensä aika mielissäni. Kuulostat hyvältä tyypiltä. Tollanen paskamainen käytös kertoo enemmän niistä akoista kuin susta, muista se.
[/quote]
Tollasta käytöstähän saa kokea aika moni mies. Naisporukassa varsinkin itsetunto kohoaa ja toisilla se menee yli ja lauotaan sit kohteliaalle miehelle törkeyksiä.
Naiset halveksii epävarmoja miehiä. Siinä mielessä se on aika eläimellistä menoa, että naiset kunnioittaa valtaa, eli käytännössä siis itsevarmoja miehiä, jotka on vähän naisen yläpuolella. Naisille tulee siitä sellainen ihana pikkutyttömäinen olo, alkaa silmät kiilua ja kummasti kikatuttaa sanoi se itsevarma mies sitten ihan mitä tahansa hölmöä. Epävarma mies on naisen mielestä aina vähintään säälittävä tai joku runkkaripervo.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:27"]
Naiset halveksii epävarmoja miehiä. Siinä mielessä se on aika eläimellistä menoa, että naiset kunnioittaa valtaa, eli käytännössä siis itsevarmoja miehiä, jotka on vähän naisen yläpuolella. Naisille tulee siitä sellainen ihana pikkutyttömäinen olo, alkaa silmät kiilua ja kummasti kikatuttaa sanoi se itsevarma mies sitten ihan mitä tahansa hölmöä. Epävarma mies on naisen mielestä aina vähintään säälittävä tai joku runkkaripervo.
[/quote]
Jaitsevarma mies on kusipää.
Kaukaisemmassa tuttavapiirissä on joukko näitä ilkeitä naisia. Se on heillä arvioni mukaan sellaista keskenäistä tyttöpoweria. Että sainpas tollekin ällötykselle näytettyä, nih. Kumpuaa omasta epävarmuudesta. Eivätkä lähestyneet miehet ole mitään ällötyksiä, ja vaikka olisivat, niin se ei oikeuta sanomaan että voitko painua vittuun, kuvotat muo.
Ap, vaikutat tosi symppikseltä, ja jos et ole humalassa ei ikinä tulisi mieleenikään kohdella sinua noin töykeästi. Koeta olla ottamatta asiaa liian henkilökohtaisesti: olet vain sattunut kohtaamaan suuremman luokan mänttejä, jotka eivät ole sinun arvoisia.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:22"]Oon kyl kokemuksesta oppinut että varsinkin baarissa humalaiset pilluhaukat eivät kyllä usko jos kauniisti sanoo. Yritän kyl alkuun aina olla kiltti ja kohtelias mut monet miehet ei vaa tajua vaan jatkaa epätoivoisesti yrittämistä jolloin saatan käskeä häipymään.
[/quote]
Mä ymmärrän kyllä, että naiset saa kärsiä todella paljon tälläistä sikailua, välillä saa ihmetellä huulipyöreänä mitä noilla tempuilla luullaan saavutettavan. Ymmärrän toki sen, että naisten täytyy suhtautua pienellä varauksella jokaiseen lähestyvään mieheen eikä tarkoituksenani toki ole millään muotoa vähätellä sitä häirinnän ja välillä ahdistelunkin määrää, jota naiset yöelämässä joutuvat kokemaan ja aionkin omalta osaltani pitää huolen siitä ettei oma käytökseni muistuta vastaavaa.
AP
Moni suomalainen nainen on kusipää. Antavat tylyjä pakkeja, vaikka eivät koskaan itse tee aloitetta. Maailmalla ovat paljon ystävällisempiä ja lähestyvät myös itse.
Olen oikeastaan aika ilkeä ja kovasydäminen ihminen, joten miksi olisin ystävällinen sinulle.