Miksi naiset ovat niin ilkeitä "iskijöille"?
Ymmärrän, että röyhkeät yritykset ovat ärsyttäviä tai se jos mies ei tajua mitä ei tarkoittaa. Itse olen kuitenkin tämän kaiken vastakohta, ujonpuoleinen kaveri js lähestyn naisia sellaisissa paikoissa, joissa lähestyminen kai on sopivaa (bileet, baarit jne.) enkä missään kaupan jonoissa. Olen myös aina erittäin kohtelias ja uskon jos sanotaan ei.
Ehkä teen silti jotain väärin kun niin usein saan niin karut pakit. Välillä huudetaan, että mee pois ja välillä ilmeillään. Tekee aika pahaa ujon kaverin itsetunnolle, kun pitää kerätä rohkeutta muutenkin aika kauan, että uskaltaa lähestyä. Ihan tavallisen näköinen ja omasta hygieeniastani huolehtiva ihminen kuitenkin olen, joten ei mun lähestymistä tarvitsisi sentään henkilökohtaisena loukkauksena ottaa...
Kommentit (667)
En ole ikinä ollut ilkeä, joskus vain nätisti sanominen ei ole auttanut. Mutta jos joku tahallaan ilkeilee, niin ei se olisi sitten ollutkaan kovin kiva tuttavuus.
No mä sanon mielestäni ihan kohteliaasti ei kiitos tai jotain vastaavaa, kaverini mielestä taas olen todella tyly. Että miten sen nyt ottaa sitten.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:34"]Et usko kerrasta eitä, vaan jäät siihen länkyttämään loputtomiin kuvitellen väsyttämällä saavasi.
[/quote]
Tätä en kyllä oikeasti tee, välillä vierestä näkee kun joku koittaa tätä ja uskon kyllä, että on todella ärsyttävää.
AP
Kurjaa. :/
Itse ainakin kohtasin baareissa niin paljon näitä täysiä urpoja jotka tulee iholle umpihumalassa sammaltaen "khivat tisshit, lähetkö panemaan?". Näitä kun kohtaa niin alkaa äkkiä jokaisen äijän naama ärsyttää jo ennen kuin ne avaa suunsa. :D Ehkä on jotain samaa muillakin naisilla taustalla?
Millä tavalla / sanoilla muuten lähestyt naisia?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:34"]
Et usko kerrasta eitä, vaan jäät siihen länkyttämään loputtomiin kuvitellen väsyttämällä saavasi.
[/quote]
Sie sit luit, mitä tossa ap kirjotti?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:33"]Silloin harvoin, kun pääsen baariin niin haluan viettää hauskaa omien ystävieni kanssa enkä horista joutavia tuntemattomien miesten kanssa, kun se ei kuitenkaan johda mihinkään; kotona on jo perhe.
Tuhlaa vaan turhaa molempien aikaa eli torjun kaikki miesten lähestymisyritykset (tosin kohteliaasti, sitten vasta rumasti jos ei usko).
[/quote]
Tämähän on täysin OK. Jos on varattu, pitääkin sanoa ei kiitos. Tosin toivottavasti nätisti, kuten sinäkin ilmeisesti ainakin aluksi.
AP
Minä ainakin lähtökohtaisesti mielelläni juttelen ihan kenen kanssa vaan joka juttusille tulee, vaikka olenkin varattu. En näe siinä mitään ihmeellistä. En yleensä kuitenkaan ensimmäisenä toitota siviilisäätyäni tyypille, vaan jos se puheeksi sattuu tulemaan niin kerron kyllä. Päättäköön kaveri sitten itse kiinnostaako höpötellä siitä huolimatta.
Sen olen vaan huomannut, että kun tyttökavereiden kanssa on liikkeellä, niin suurin osa heistä katsoo kyllä sitten minua todella kieroon jos puhun yhtään kenenkään edes puolitutun miehen kanssa. :D Eikö sitä aikuinen ihminen saa tutustua uusiin ihmisiin ilman, että heti oletetaan jotain vispilän kauppaa siitä seuraavan?
Ihme akkoja olet kohdannut. Noin ilkeä ei saa olla toiselle ihmiselle. Itse vaihdan ainakin muutaman sanan miehen kanssa jos juttelemaan sattuu tulemaan, myös yksi tanssi aina yleensä onnistuu. Mikäli ei vaan satu olemaan minulle sopivaa seuraa, kerron kohteliaasti jatkavani matkaa ystävieni luo ja toivotan mukavaa iltaa.
Minulla ei ole mitään ihme tasovaatimuksia miehen suhteen, riittää kun mies hymyilee ja käyttäytyy kuin normaalijärkinen ihminen.
N37
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:27"]
Yrität liikaa tasosi yläpuolella olevia naisia?
[/quote]
Korkeatasoisilla naisilla on tapana käyttäytyä moukkamaisesti?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:57"]
Jos joku selkeästi minua rumempi ja alempitasoinen mies yrittää iskeä, niin reaktioni on juuri selän kääntäminen tms. Se vaan on loukkaavaa miehen taholta, että kuvittelee hänellä olevan mahdollisuuksia minuun. Jos samantasoinen mies iskee, niin juttelen tai vastaan ystävälleisesti. Eli ap:n ongelma on, että hän juttelee liian kauniille naisille. Alenna rimaa, niin saat paljon paremman vastaanoton!
[/quote]
Jesh, ne tasoerothan tunnistaakin ensivilkaisulla ja ulkonäöstä. Onko sussa mitään muuta kuin (maalattua) pintaa?
Vastaan aina kauniisti ensimmäisen kerran. Ottamatta kantaa aloittajaan, niin liian usein miehet yrittävät iskeä naisia, jotka eivät ole ns. heidän tasoisiaan. On vaan fakta, että klassisen kaunis, treenattu, hyvin pukeutuva ja korkeasti koulutettu nainen ei ole kiinnostunut vastakohdastaan, vaan ainoastaan alfa-uroksista.
...
Yritä siis samantyyppistä naista kuin olet itsekin. Ehkä ujot ja hiljaiset naiset eivät käy baarissa. Etsi seuraa esim. netistä.
Onhan se ikävää käytöstä. Itse olen kyllä kohtelia eikä toistaiseksi ole osunut jankkaajia kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:36"]Oletko liian maistissa?
[/quote]
En, vaikka tämä varmaan monille ensimmäisenä mieleen tulikin. en usko, että koskaan edes räkäkännissä olen ketään lähestynyt.
AP
Sulla ei selvästikään ole riittävästi itseluottamusta. Jutteletko myös riittävän kauan naisen kanssa vai käytkö liian nopeasti asiaan?
Toivottavasti et ole se tyyppi, joka yritti pokata minut saman tien kun astuin ruokaravintolan ovesta sisään. Hän siinä iskupuuhiensa lomassa itsekseen ääneen sanoi "mä oon niin huono aina tässä". Jesh.
[/quote]
Jos todella on ns. "parempitasoinen" nainen, niin silloin osataan käyttäytyä kohteliaasti eikä ilkeillä.
Ei ole tapana olla ilkeä jos mies tulee mulle juttelemaan.
Tanssikellarissa kerran kävi niin että olin tulossa vessasta baaritiskin ohi kun joku täys asshole tarras suoraan rinnasta kiinni. Itselle tuli täysin spontaani reaktio, vedin litsarin äijälle poskelle ja vielä tuopin jämät päälle. Aina ennen olin ajatellut että noin tapahtuu vain valkokankaalla. Tämän jälkeen joku HERRASMIES tuli tarjoamaan drinkin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:45"]Sulla ei selvästikään ole riittävästi itseluottamusta. Jutteletko myös riittävän kauan naisen kanssa vai käytkö liian nopeasti asiaan?
Toivottavasti et ole se tyyppi, joka yritti pokata minut saman tien kun astuin ruokaravintolan ovesta sisään. Hän siinä iskupuuhiensa lomassa itsekseen ääneen sanoi "mä oon niin huono aina tässä". Jesh.
[/quote]
Nojoo, oot varmaan oikeassa, että ei ole tarpeeksi itse luottamusta. Mulla on oikeastaan ne itseluottamuksen rippeetkin lähteneet, kun lähiaikoina on tullut pari kertaa rukkaset todella ilkeällä ja nöyryyttävällä tavalla.
Ja älä pelkää, en ollut tuo tyyppi. Kyllä minulla, ainakin toivoakseni, enemmän tilannetajua on.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:43"]
[/quote]
Korkeatasoisilla naisilla on tapana käyttäytyä moukkamaisesti?
[/quote]
Niihän ne just tekee, jos niillä on varaa siihen.
Oletko liian maistissa?