Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin ilkeitä "iskijöille"?

Vierailija
29.07.2015 |

Ymmärrän, että röyhkeät yritykset ovat ärsyttäviä tai se jos mies ei tajua mitä ei tarkoittaa. Itse olen kuitenkin tämän kaiken vastakohta, ujonpuoleinen kaveri js lähestyn naisia sellaisissa paikoissa, joissa lähestyminen kai on sopivaa (bileet, baarit jne.) enkä missään kaupan jonoissa. Olen myös aina erittäin kohtelias ja uskon jos sanotaan ei.

Ehkä teen silti jotain väärin kun niin usein saan niin karut pakit. Välillä huudetaan, että mee pois ja välillä ilmeillään. Tekee aika pahaa ujon kaverin itsetunnolle, kun pitää kerätä rohkeutta muutenkin aika kauan, että uskaltaa lähestyä. Ihan tavallisen näköinen ja omasta hygieeniastani huolehtiva ihminen kuitenkin olen, joten ei mun lähestymistä tarvitsisi sentään henkilökohtaisena loukkauksena ottaa...

Kommentit (667)

Vierailija
61/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nro 50 jatkaa vielä: nämä tyttöpower naiset myös paheksuvat muita. Että mitä sä Sirpa puhut tolle ällölle, tuu pois sieltä. Nykyään minä, Sirpa, asun yhdessä sen ällön kanssa.

Vierailija
62/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:51"]

Tanssikellarissa kerran kävi niin että olin tulossa vessasta baaritiskin ohi kun joku täys asshole tarras suoraan rinnasta kiinni. Itselle tuli täysin spontaani reaktio, vedin litsarin äijälle poskelle ja vielä tuopin jämät päälle. Aina ennen olin ajatellut että noin tapahtuu vain valkokankaalla. Tämän jälkeen joku HERRASMIES tuli tarjoamaan drinkin.

[/quote]

ahaa, eli lompakko levällään kulkeva mies on mielestäsi herrasmies?

[/quote]

Siinä lukee "Herrasmies tuli tarjoamaan drinkin." eikä "Mies oli herrasmies koska tarjosi drinkin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:27"]Naiset halveksii epävarmoja miehiä. Siinä mielessä se on aika eläimellistä menoa, että naiset kunnioittaa valtaa, eli käytännössä siis itsevarmoja miehiä, jotka on vähän naisen yläpuolella. Naisille tulee siitä sellainen ihana pikkutyttömäinen olo, alkaa silmät kiilua ja kummasti kikatuttaa sanoi se itsevarma mies sitten ihan mitä tahansa hölmöä. Epävarma mies on naisen mielestä aina vähintään säälittävä tai joku runkkaripervo.
[/quote]

Kaappirunkkarin tekstiä jonka oma kokemus naisista rajoittuu omaam äitiin.

Vierailija
64/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice guys finish last. Nice Finnish guys even after those.

Vierailija
65/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei ollut ongelmia. Mamujen jatkuva lääppiminen on muuttanut suhtautumista kaikkiin iskuyrityksiin.

Vierailija
66/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:58"]Olen oikeastaan aika ilkeä ja kovasydäminen ihminen, joten miksi olisin ystävällinen sinulle.
[/quote]

Ei mulle tarvitse hymyillä tai edes kääntää päätä, mutta sellainen turha ilkeys ihmettää js harmittaa.

Kaikilla meillä on huonoja päiviä, mutta sitä en esimerkiksi tajua mitä tein ansaitakseni naurut ja shottilasin sisällön paidalleni kun kysyin erään kaveriporukan jäsentä (ei ollut miehiä tai poikaystäviä heillä mukana) tanssimaan sanoilla "Sori jos häiritsen, mutta olisko sua huvittanut tulla tanssimaan mun kanssa?"

Kaipa mä sitten vaan olen niin luuseri tai alemman "tason" mies kuten täällä useat ehdottaa, että pelkkä kysymykseni oli liian julkea...

AP
[/quote]
Olet siis jankkaaja. Sanoin että olen ilkeä ja piste. Minua ei todellakaan kiinnosta jos sinä pahoitat mielesi. Miten sitä voi olla niin vaikeaa ymmärtää? !

Vierailija
67/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:27"]Se lienee testi. Jos et sitä selvitä, ei susta olis perheenpääksikään.
[/quote]
Minkä takia joku nainen olettaa, että kukaan säällisiä käytöstapoja omaava mies haluaisi törkykäytöstä harrastavan naisen kumppanikseen? Jos jo ensivaikutelma paljastaa ettei naisella ole edes sitä sydämen sivistystä, niin eipä ole mielenkiintoa satsata etenkään pitkän tähtäimen tavoittein....

Vierailija
68/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:13"]

Minkä ikäinen olet? Millä paikkakunnalla asut? Millaisissa baareissa käyt?

Monesti kovin nuoret naiset ovat tosi epävarmoja ja se saattaa näkyä töykeänä käytösenä. Pienemmillä paikkakunnilla ihmiset ovat ystävällisempiä.

[/quote]

Nimenomaan. Kaksikymppisissä naikkosissa on paljon tuollaisia epävarmoja "pelkopurijoita".

Vierailija
69/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:27"]

Naiset halveksii epävarmoja miehiä. Siinä mielessä se on aika eläimellistä menoa, että naiset kunnioittaa valtaa, eli käytännössä siis itsevarmoja miehiä, jotka on vähän naisen yläpuolella. Naisille tulee siitä sellainen ihana pikkutyttömäinen olo, alkaa silmät kiilua ja kummasti kikatuttaa sanoi se itsevarma mies sitten ihan mitä tahansa hölmöä. Epävarma mies on naisen mielestä aina vähintään säälittävä tai joku runkkaripervo.

[/quote]

Jaitsevarma mies on kusipää.

[/quote]

Pitää olla jotain siltä väliltä.

Voin myöntää ettei kiinnosta mikään geelitukka joka luulee olevansa joka naisen unelma ja sanottaessa kiitos, mutta ei kiitos tyyppi jatkaa, et hei kyllähän sä nyt mua haluut, eiksnii beibi...

Toinen ääripää on se mies joka jotenkin uskaltaa tulla juttusille ja tuijottaa kenkiään, alottaa jutun et et sä musta kuitenkaan kiinnostu ku oon vaan tällanen luuseri...

Vierailija
70/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:58"]Olen oikeastaan aika ilkeä ja kovasydäminen ihminen, joten miksi olisin ystävällinen sinulle.
[/quote]

Ei mulle tarvitse hymyillä tai edes kääntää päätä, mutta sellainen turha ilkeys ihmettää js harmittaa.

Kaikilla meillä on huonoja päiviä, mutta sitä en esimerkiksi tajua mitä tein ansaitakseni naurut ja shottilasin sisällön paidalleni kun kysyin erään kaveriporukan jäsentä (ei ollut miehiä tai poikaystäviä heillä mukana) tanssimaan sanoilla "Sori jos häiritsen, mutta olisko sua huvittanut tulla tanssimaan mun kanssa?"

Kaipa mä sitten vaan olen niin luuseri tai alemman "tason" mies kuten täällä useat ehdottaa, että pelkkä kysymykseni oli liian julkea...

AP
[/quote]
Olet siis jankkaaja. Sanoin että olen ilkeä ja piste. Minua ei todellakaan kiinnosta jos sinä pahoitat mielesi. Miten sitä voi olla niin vaikeaa ymmärtää? !
[/quote]

OK, ymmärsin.

AP

Vierailija
71/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä käännän selän ku en jaksa alkaa jauhaa:D

Vierailija
72/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks koska suurin osa ei usko kohteliasta kieltäytymistä. Tuntuu pahalta olla törkeä, mutta monta kertaa oon erehtynyt antamaan pakit hymyillen ja suunnilleen juossut tyyppiä karkuun koko illan, kunnes joku mun kaveri on karjunut sille että jättää mut rauhaan. Jossain vaiheessa sit vaa kovetin sydämeni ja lopetin hymyilyn ja sen sijaan sanon suoraan ettei kiinnosta ja käännän selän. Oon pahoillani kaikki kivat miehet että kärsitte noiden ahdistelijoiden takia! Tulkaa juttelemaan jossain muualla kuin baarissa, ite en baarissa halua tutustua kehenkään, koska pelkään ettei niitä kiinnosta minä ihmisenä vaan vain se mitä mulla on jalkojen välissä. Lisäks oon kavereiden kanssa juhlimassa ja haluan viettää niiden kanssa aikaa enkä pussailla missään jonkun randomin kanssa. Usein jos tutustun ihmisiin baarissa, hengaillaan isolla porukalla ja heitetään kaikki yhdessä läppää.

Vierailija
73/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:27"]

No silloin saatan sanoa rumastikin, jos tulee tanssilattialla taakse hinkuttamaan tai ei usko ensimmäisellä kerralla. Joskus jos illan aikana tämmöisiä ääliöitä on ollut useampikin, niin saattaa vahingossa olla tyly jollekkin kohteliaallekin tyypille. Ihan vaan koska vituttaa jo valmiiksi ja oletus on että lisää ääliöitä pukkaa. Tosin mä en ymmärrä miksei miehet nykyään kysy että voinko tanssia sun/teidän kanssa. Aina vaan ängetään siihen viereen ja pahimassa tapauksessa koitetaan vielä lääppiä. Toisaalta en myöskään tiedä miten ilmaista miehille että juttuseura ok, mutta olen varattu eikä muuten kiinnosta. En haluaisi mitään turhia toiveita antaa ystävällisellä käytöksellä ja tuntuu hölmölle heti vain sano että olen varattu, jos joku kysyy mitä kuuluu tms.

[/quote]Miehen ei kuulu varsinkaan kysyä mitään lupaa, jos nainen tykkää tanssia miehen kanssa. Silloin on ihan normaalia suudella tai vaikka pidellä hartioista tai lantiosta. Lupien kysyminen tappaa spontaaniuden naisten mielestä. Voisi jopa sanoa että tuolloin miehen kannattaa 'lääppiä' ja nainen toivoo sitä.

Jos taas nainen ei itse silmäile ja esim.lähesty miestä tanssilattialla, ei miehen välttämättä kannata kosketella tai ainakin on täyttä arpakauppaa miten nainen reagoi.

Tanssilattia on koskettelua varten, kunhan vain oikeat ihmiset ensin kohtaavat toisensa.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Miesten ei sitten pitäisi olettaa että naiset tykkää niiden kanssa tanssia. Mä kun ainakin tanssin ihan omaksi ilokseni kavereiden kanssa.

Yksikään mun kaveri, edes sinkut, ei halua että niitä tullaan suoraan lääppimään.

Vierailija
74/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisu:

Esitä ulkomaalaista. Naiset kohtelee hyvin, koska pitää tehdä hyvä vaikutus.. "mitä ne muuten meistä ajattelee" jne.

Vierailija
75/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koveta nahkasi ja ota suoraviivaiset keinot käyttöön: "Oot hyvännäköinen, lähetkö mun luokse villin yön viettoon. Olen selvinpäin, kyvykäs, halukas ja hyvä". Tuommoiset yhdeksäntoista naista kahdestakymmenestä sanoo eri tavoin varioiden että painu helvettiin saatanan runkkari, mutta SFW? Kahdeskymmenes sanoo OK.

Aikaa ja rahaa kuluu vähemmän kuin "herrasmiestä" leikkiessä, nuo kaksikymmentä naista on käyty läpi parissa-kolmessa tunnissa. Sitä paitsi pelisilmä kehittyy, pian tunnistat ne naiset joihin menetelmä ei missään nimessä tepsi ja onnistumisten osuus kasvaa.

Vierailija
76/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:33"]Silloin harvoin, kun pääsen baariin niin haluan viettää hauskaa omien ystävieni kanssa enkä horista joutavia tuntemattomien miesten kanssa, kun se ei kuitenkaan johda mihinkään; kotona on jo perhe.
[/quote]

Miksi ihmeessä sitten menet baariin ystäviesi kanssa itseäsi kiusaamaan? Musiikkia voi kuunnella kai kotonakin. Ero baariin on se että siellä tapaa muita tuntemattomia ihmisiäkin.

Vierailija
77/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:27"]Naiset halveksii epävarmoja miehiä. Siinä mielessä se on aika eläimellistä menoa, että naiset kunnioittaa valtaa, eli käytännössä siis itsevarmoja miehiä, jotka on vähän naisen yläpuolella. Naisille tulee siitä sellainen ihana pikkutyttömäinen olo, alkaa silmät kiilua ja kummasti kikatuttaa sanoi se itsevarma mies sitten ihan mitä tahansa hölmöä. Epävarma mies on naisen mielestä aina vähintään säälittävä tai joku runkkaripervo. [/quote] Kaappirunkkarin tekstiä jonka oma kokemus naisista rajoittuu omaam äitiin.

[/quote]

Ja tällä kommentilla kumosit väitteet naisten tylyydestä vai?

Vierailija
78/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ulkomailla yleensä kohteliaampia kun heitä lähestyy. Johtuuko eksoottisuuslisästä, että suomipoika on eksoottinen ulkkis vai Suomessa naiset vaan tylympiä?

Vierailija
79/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:00"]Naiset on ulkomailla yleensä kohteliaampia kun heitä lähestyy. Johtuuko eksoottisuuslisästä, että suomipoika on eksoottinen ulkkis vai Suomessa naiset vaan tylympiä?
[/quote]
Ovat ystävällisiä ehkä mutta odottavat mieheltä rahallista panostusta ihan toisella tavalla kuin suomalaiset.

Vierailija
80/667 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:00"]Naiset on ulkomailla yleensä kohteliaampia kun heitä lähestyy. Johtuuko eksoottisuuslisästä, että suomipoika on eksoottinen ulkkis vai Suomessa naiset vaan tylympiä?
[/quote]

Tästä en tiedä, en lle oikeastaan ulkomailla käydessäni koskaan koittanut ketään iskeä. Enkä nyt muutenkaan haluaisi suomalaisia naisia lähteä mustamaalaamaan, enhän mäkään haluaisi, että mua kohdellaan huonosti sen vuoksi, että jotkut suomalaismiehet ei kunnioita naisia humalassa ollessaan. Ehkä muotoilin tän otsikon huonosti, on tietysti väärin sanoa, että läheskään kaikki naiset olisivat ilkeitä. Enkä tätä tarkoittanutkaan, ehkä olen antanut viime aikaisten kokemusten vaivata hiukan liikaa.

Se on jännä miten tollanen tarkoituksellinen ilkeys tuntuu näin pahalle, oon monesti jäänyt ihan suu auki henkeäni lähes haukkomaan kun on tullut niin puun takaa. En olis esimerkiksi ikinä kuvitellut itkeväni jälkikäteen joidenkin pakkien vuoksi, mutta nyt on tämäkin ihme nähty. Tähän varmaan joku sanoo, että häiritsevän epämiehekästä tai nössöä, mutta se on vaikea selittää miten sellainen todella pahansuopa ilkeys voi vaikuttaa jossei sellaista ole kokenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän