Miksi naiset ovat niin ilkeitä "iskijöille"?
Ymmärrän, että röyhkeät yritykset ovat ärsyttäviä tai se jos mies ei tajua mitä ei tarkoittaa. Itse olen kuitenkin tämän kaiken vastakohta, ujonpuoleinen kaveri js lähestyn naisia sellaisissa paikoissa, joissa lähestyminen kai on sopivaa (bileet, baarit jne.) enkä missään kaupan jonoissa. Olen myös aina erittäin kohtelias ja uskon jos sanotaan ei.
Ehkä teen silti jotain väärin kun niin usein saan niin karut pakit. Välillä huudetaan, että mee pois ja välillä ilmeillään. Tekee aika pahaa ujon kaverin itsetunnolle, kun pitää kerätä rohkeutta muutenkin aika kauan, että uskaltaa lähestyä. Ihan tavallisen näköinen ja omasta hygieeniastani huolehtiva ihminen kuitenkin olen, joten ei mun lähestymistä tarvitsisi sentään henkilökohtaisena loukkauksena ottaa...
Kommentit (667)
Nuorempana olin kyllä tyly iskemään tuleville miehille ja se harmittaa. Nykyään sanon kohteliaasti että tosi kiva kun pyydät/kysyt/tarjoat mutta olen naimisissa. Vaatii kyllä rohkeutta tulla yrittämään, arvostan!
Tämä on sellainen valtiatar-syndrooma joka tulee kun niitä iskijöitä nyt vaan tulee joka kulmalla vastaan. Niihin alkaa suhtautumaan kuin mihinkin roskasakkiin kun se alkaa olemaan niin normaalia. Vähän kuin kärpäsiä pörräis ympärillä ja ne alkaa ärsyttämään. Kun keski-iässä rupsahtavat ja iskijöiden määrä laskee dramaattisesti, alkavat surulla ja kaiholla kaipailemaan aikoja kun olivat niin haluttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on tullut liikaa vastaan miehiä jotka eivät hyvästä ymmärrä.
Ikävää toki niille muille, mutta tuollaiset miehet ovat hyvin yleisiä. Jos ei sano tiukasti niin se menee ohi korvien.
Eikö naisten pitäisi olla erinomaisia ihmistuntijoita ja kyllä kai sen nyt miehen olemuksesta ja lähestymistyylistä erottaa milloin on kohtelias ja asiallinen mies tai sitten joku läähättäjäsika. Vaan kun ei kaikille vaan haistvit.
Vierailija kirjoitti:
Yrität liikaa tasosi yläpuolella olevia naisia?
Tasoteoria on siis totta?
Itsellä oli nuorempana paljon huonoja kokemuksia ahdistelusta baarista. Esim kerran yksi mies työnsi mut nurkkaan, laittoi kätensä seinää vasten mun molemmille puolille, eikä päästänyt siitä pois. Jankkasi ja jankkasi, että sun näköinen nainen ei ikinä olisi mun kanssa. No ei niin, varsinkin kun olet ahdistelija. Se oli tosi inhottava kokemus. Kukaan ympärillä olevista miehistä ei myöskään tehnyt mitään tai tullut avuksi. Tuon tyylisiä kokemuksia on paljon.
En siltikään sano alkuun rumasti vaikka mieli välillä tekisikin. Vain siinä tapauksessa, että mies aloittaa iskemisen jollain törkeillä tai seksistisillä jutuilla saatan sanoa, että painuppa veetuun siitä. Tai jos ei usko, että nyt ei seura kelpaa. Tai jos yritetään tunkea seuraan huonolla hetkellä. Esim viimeksi olin baarissa, käyn nykyään ehkä kerran vuodessa, niin kaveri itki ja meillä oli keskustelu erittäin vaikeasta elämäntapahtumasta meneillään, niin eiköhän meidän pöytään ala pilkun lähestyessä puskemaan Jonnea toisen perään. Saako tulla mukaan juttelemaan. No ei saa, etkö näe että yksi itkee ja muutkin näyttää surullisilta. Ei mitään tilannetajua. Siinä tuli viimeisimmälle kolmesta vai neljästä tiuskaistua jo vähän rumemmin, että nyt ei kuule käy.
En ole koskaan ollut tyly miehelle, joka on lähestynyt asiallisesti baarissa. Minusta se on imartelevaa, jos joku haluaa lähestyä ja on kiinnostunut. On sitten kyse juttuseurasta tai iskemisestä. Myös itse olen naisena lähestynyt joitakin miehiä, joista olen kiinnostunut. Olen ihan kaunis nainen ja aina olisi seuraa löytynyt, jos sitä haluaisin. Oon huomannut, että minuun vetoaa ei niin hyvännäköiset miehet, tai siis jostain syystä en viehäty turhan komeista miehistä. Muutaman kerran jutustelut on lähteneet käyntiin baarissa ihan vain niin, että olen huomannut, että joku mies tuijottaa mua intensiivisesti. Pienen silmäpelin jälkeen olen mennyt juttusille, jos mies itse ei ole sitä tehnyt. Kivasti on ilta jatkunut siitä mukavien miesten kanssa. Tätä nykyä olen varattu ja 40-vuotias, mutta edelleen tulee baarissa miehiä juttelemaan ja iskemään, ehkä jopa enemmän kuin nuorempana ollessani sinkku. Se on kumma, vaikka on sormus sormessa. Ja aina kerron olevani varattu, enkä salaile sitä.
Ehkä on tullut liikaa vastaan miehiä jotka eivät hyvästä ymmärrä.
Ikävää toki niille muille, mutta tuollaiset miehet ovat hyvin yleisiä. Jos ei sano tiukasti niin se menee ohi korvien.