Miksi naiset ovat niin ilkeitä "iskijöille"?
Ymmärrän, että röyhkeät yritykset ovat ärsyttäviä tai se jos mies ei tajua mitä ei tarkoittaa. Itse olen kuitenkin tämän kaiken vastakohta, ujonpuoleinen kaveri js lähestyn naisia sellaisissa paikoissa, joissa lähestyminen kai on sopivaa (bileet, baarit jne.) enkä missään kaupan jonoissa. Olen myös aina erittäin kohtelias ja uskon jos sanotaan ei.
Ehkä teen silti jotain väärin kun niin usein saan niin karut pakit. Välillä huudetaan, että mee pois ja välillä ilmeillään. Tekee aika pahaa ujon kaverin itsetunnolle, kun pitää kerätä rohkeutta muutenkin aika kauan, että uskaltaa lähestyä. Ihan tavallisen näköinen ja omasta hygieeniastani huolehtiva ihminen kuitenkin olen, joten ei mun lähestymistä tarvitsisi sentään henkilökohtaisena loukkauksena ottaa...
Kommentit (667)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:48"]
Mä yleensä käännän selän ku en jaksa alkaa jauhaa:D
[/quote]
Taidat olla teini? Aikuiselta naiselta en uskoisi tuollaista käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:13"]
Tämä on asia joka minua on itseänikin vaivannut itsessäni - kaduttaa että olin aikanaan niin monelle iskemään tulleelle miehelle niin töykeä, vaikka he eivät sinänsä olleet tehneet muuta kuin osoittaneet kiinnostustaan.
Osasyy oli ihan oma kypsymättömyyteni ja itsekeskeisyyteni, eikä sitä mikään muuta. Jos olin baarissa tyttökaverien kanssa ja joku mies tuli siihen selittämään, olin kärsimätön ja ikävä kun vain halusin että mies jättäisi meidät rauhaan. Käyttäydyin huonosti.
Toinen osa oli huonot kokemukset niistä iskijämiehistä: ihan normaalit kivat miehetkin saivat kärsiä siitä että niiden sikamaiset lajitoverit tekivät koko iskemisrituaalin niin vastenmieliseksi. Oli paljon sitä että ensin mukamas juteltiin mukavia ilman sen kummempia taka-ajatuksia, ehkä tanssittiinkin, ja sitten kun ei hetken kuluttua samassa baarissa halunnut tulla kähmityksi sai kuulla olevansa huora ja niin kelvoton ettei olisi huolittukaan, tms. Tuntui helpommalta tehdä heti selväksi ettei kiinnosta yhtään ja ihan turha yrittääkään.
[/quote]
Tämä. Kaduttaa todella nuoruuden tylyyteni - en käynyt baareissa seuranhakumielessä, enkä jaksanut yhtään iskuyrityksiä vaan lopetin ne lyhyeen ja useimmiten tarpeettoman tylysti. Luulen, että perimmäinen syy oli jonkinlainen yleinen pettymys ja kyllästyminen miehiin, nuorena sitä kyllästyy olemaan jatkuvien katseiden ja iskuyritystenkin kohteena ja haluaa vain keskittyä juhlimiseen kaveriporukassa.
Toivon todella ettei ap ja muut herrasmiehet lannistu naisten tylyydestä, siinä ei todennäköisesti ole mitään henkilökohtaista. Vähän pelisilmää myös vaatii se, ketä lähestyy iskuaikein - ensin kannattaa yrittää pitää vaikka vähän silmäpeliä jotta näkee, onko kohde edes alustavasti kiinnostunut.
Uutta matoa koukkuun vain ap ja leuka pystyyn - kyllä noin mukavan oloinen jäbä vielä seuraa löytää!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:48"]
Mä yleensä käännän selän ku en jaksa alkaa jauhaa:D
[/quote]
Taidat olla teini? Aikuiselta naiselta en uskoisi tuollaista käytöstä.
[/quote]
No jos en oo koko iltana vilkaissutkaan kyseiseen henkilöön, niin miks tulee juttelemaan.. Joku "ei kiinnosta" on jotenki tosi itserakas lausahdus heti alkuun.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:00"]Naiset on ulkomailla yleensä kohteliaampia kun heitä lähestyy. Johtuuko eksoottisuuslisästä, että suomipoika on eksoottinen ulkkis vai Suomessa naiset vaan tylympiä?
[/quote] Koko baarikulttuuri on ulkomailla erilainen, monesti sinne ihan oikeasti mennään juttelemaan muiden kanssa, ainakin oman kokemuksen mukaan. Suomalainen pahimmillaan vetää yksin ne kalsarikännit pohjiksi ja lähtee sitten baariin lääppimään ihmisiä tanssilattialla puhumatta mitään, jos vaikka illan päätteeksi ei tarvitsisi ihan yksin onanoida. Ei kiinnosta muu kuin oma napa ja sosiaaliset taidot monesti muutenkin kehittämisen tarpeessa..
Vähän ohis, koska ap kuulostaa sympaattiselta, ja toivon, että hänelle käy vielä parempi tuuri. En myöskään käy baareissa, joten tämä on todella OT, mutta... Miksi naisten pitäisi olla lähtökohtaisesti kilttejä ja kohteliaita tuntemattomien lähestymisiä kohtaan? Mitään raivoamista tai virnuilua en ymmärrä, mutta jos minua joku tuntematon yrittää iskumielessä lähestyä julkisella paikalla, minä ainakin liukenen paikalta niin nopeasti kuin pääsen. Jos joku kokee sen epäkohteliaana, niin ei voi mitään.
Miettikääpä vaikka näin: kuinka moni teistä alkaa jutella leppoisasti feissareiden tai kaupustelijoiden kanssa? Vai lähdettekö niin nopeasti karkuun kuin pääsette?
Muistakaa, että iskuyritykseen sisältyy aina se ennakko-oletus, että kyseisen yrityksen kohde on "iskettävissä" seksiseuraksi. Ehkä tämä on joidenkin mielestä loukkaavaa? Ainakin minun mielestäni se on.
Mä sain viime risteilyllä jollain ihmeen konstilla yhden naisporukan lopettamaan sen ilkeilyn mikä johtui juuri liiallisista iskuyrityksistä. Se oli hölmöä, että miksi sitä kohdistettiin myös meihin viattomiin päätybaarin veijareihin, kunnollisiin ja asiallisen näköisiin miehiin. Loppuilta oli hauska ja kyllähän siinä suudelmiakin vaihdettiin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:51"]
Tanssikellarissa kerran kävi niin että olin tulossa vessasta baaritiskin ohi kun joku täys asshole tarras suoraan rinnasta kiinni. Itselle tuli täysin spontaani reaktio, vedin litsarin äijälle poskelle ja vielä tuopin jämät päälle. Aina ennen olin ajatellut että noin tapahtuu vain valkokankaalla. Tämän jälkeen joku HERRASMIES tuli tarjoamaan drinkin.
[/quote]
ahaa, eli lompakko levällään kulkeva mies on mielestäsi herrasmies?
[/quote]
Siinä lukee "Herrasmies tuli tarjoamaan drinkin." eikä "Mies oli herrasmies koska tarjosi drinkin".
[/quote]
Juuri siksi tarkentava kysymys olikin paikallaan.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:00"]Naiset on ulkomailla yleensä kohteliaampia kun heitä lähestyy. Johtuuko eksoottisuuslisästä, että suomipoika on eksoottinen ulkkis vai Suomessa naiset vaan tylympiä? [/quote] Ovat ystävällisiä ehkä mutta odottavat mieheltä rahallista panostusta ihan toisella tavalla kuin suomalaiset.
[/quote]
Ai Ruotsissa ja Norjassakin, vai? Enpä ole huomannut muuta eroa kotimaisiin naisiin kuin kohteliaamman ja ystävällisemmän käytöksen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:27"]
Muistakaa, että iskuyritykseen sisältyy aina se ennakko-oletus, että kyseisen yrityksen kohde on "iskettävissä" seksiseuraksi. Ehkä tämä on joidenkin mielestä loukkaavaa? Ainakin minun mielestäni se on.
[/quote]
No tuo ennakko-oletus on ihan korviesi välissä. Itse olen reissuhommissa ja se on pirun yksinäistä hommaa. Hotellin baarissa jos alan juttelemaan jollekulle - miehelle tai naiselle - niin se johtuu ihan vain siitä että kaipaan juttuseuraa. Ja kyllä, ulkomailla joutuu niissä tilanteissa kuulemaan olemattoman vähän törkeyksiä tämän kotimaamme naisiin verrattuna.
Vähän ohis, koska ap kuulostaa sympaattiselta, ja toivon, että hänelle käy vielä parempi tuuri. En myöskään käy baareissa, joten tämä on todella OT, mutta... Miksi naisten pitäisi olla lähtökohtaisesti kilttejä ja kohteliaita tuntemattomien lähestymisiä kohtaan? Mitään raivoamista tai virnuilua en ymmärrä, mutta jos minua joku tuntematon yrittää iskumielessä lähestyä julkisella paikalla, minä ainakin liukenen paikalta niin nopeasti kuin pääsen. Jos joku kokee sen epäkohteliaana, niin ei voi mitään.
Miettikääpä vaikka näin: kuinka moni teistä alkaa jutella leppoisasti feissareiden tai kaupustelijoiden kanssa? Vai lähdettekö niin nopeasti karkuun kuin pääsette?
[/quote]
Sama kuin se, että miksi pitää olla kohtelias yleensä kenellekään. Pakit voi antaa kohteliaastikin. Tuo että koet loukkaavana jonkun miehen kiinnostuksen on kyllä aika erikoista.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:27"]Vähän ohis, koska ap kuulostaa sympaattiselta, ja toivon, että hänelle käy vielä parempi tuuri. En myöskään käy baareissa, joten tämä on todella OT, mutta... Miksi naisten pitäisi olla lähtökohtaisesti kilttejä ja kohteliaita tuntemattomien lähestymisiä kohtaan? Mitään raivoamista tai virnuilua en ymmärrä, mutta jos minua joku tuntematon yrittää iskumielessä lähestyä julkisella paikalla, minä ainakin liukenen paikalta niin nopeasti kuin pääsen. Jos joku kokee sen epäkohteliaana, niin ei voi mitään.
[/quote]
Juu, painotan vielä tässä niin kuin olen sanonut, että ymmärrän täysin sen että lähtökohtaisesti tulee suhtautua pienellä varauksella jokaiseen tuntemattomaan ihmiseen, joka lähestyy. Tarkoituksena ei missään nimessä ole siis sanoa, että naisten tulisi olla jotain yökerhojen matkaoppaita, joiden tehtävä olisi hymyillä ja leperrellä jokaiselle miehelle joka sattuu pystyssä pysymään.
Ja pakko myöntää, että tunnen pienon piston sydämessäni kun mainitsit tuon feissarijutun. En kyllä törkeästi ole heitä kohtaan käyttäytynyt (haluaisin kuvitella, että en käyttäydy ketään kohtaan törkeästi), mutta olen ehkä hieman painokkaammin monesti sanonut kun olisin toivonut itselleni sanottavan. Eli täytyypä näemmä mennä hiukan itseensäkin tässä.
Tuo iskuyrityksestä loukkaantuminen usein siihen liittyvän seksin toivossa oli ihan mielenkiintoinen pointti, joka voi hyvin pitää paikkansa. Ongelma on vähän se, että en kuitenkaan haluaisi olla se "creepy guy", joka tosiaan jossain kaupan jonossa häiriköi tai pilaa jonkun päivän lähentelemällä. Ehkä olen vähän mielikuvitukseton, kun tuntuu jotenkin, että niin monissa arkisissa tilanteissa lähestyminen olisi tahditonta.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:00"]Naiset on ulkomailla yleensä kohteliaampia kun heitä lähestyy. Johtuuko eksoottisuuslisästä, että suomipoika on eksoottinen ulkkis vai Suomessa naiset vaan tylympiä? [/quote] Ovat ystävällisiä ehkä mutta odottavat mieheltä rahallista panostusta ihan toisella tavalla kuin suomalaiset.
[/quote]
Ai Ruotsissa ja Norjassakin, vai? Enpä ole huomannut muuta eroa kotimaisiin naisiin kuin kohteliaamman ja ystävällisemmän käytöksen.
[/quote]
Minä yleistin ja toki poikkeuksia on ihan joka kansallisuudessa. Naapurimaissa suomalainen on kaiketi harmittoman juniin maineessa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:04"] [quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:00"]Naiset on ulkomailla yleensä kohteliaampia kun heitä lähestyy. Johtuuko eksoottisuuslisästä, että suomipoika on eksoottinen ulkkis vai Suomessa naiset vaan tylympiä? [/quote] Ovat ystävällisiä ehkä mutta odottavat mieheltä rahallista panostusta ihan toisella tavalla kuin suomalaiset. [/quote] Ai Ruotsissa ja Norjassakin, vai? Enpä ole huomannut muuta eroa kotimaisiin naisiin kuin kohteliaamman ja ystävällisemmän käytöksen. [/quote] Minä yleistin ja toki poikkeuksia on ihan joka kansallisuudessa. Naapurimaissa suomalainen on kaiketi harmittoman juniin maineessa.
[/quote]
Jaa? Mun kokemukseni mukaan naapurimaissa ei suhtauduta ihmisiin suomalaisiin stereotypioiden mukaan vaan yksilöinä. No, ehkä Virossa joskus, mutta se on eri asia.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:27"]Se lienee testi. Jos et sitä selvitä, ei susta olis perheenpääksikään. [/quote] Minkä takia joku nainen olettaa, että kukaan säällisiä käytöstapoja omaava mies haluaisi törkykäytöstä harrastavan naisen kumppanikseen? Jos jo ensivaikutelma paljastaa ettei naisella ole edes sitä sydämen sivistystä, niin eipä ole mielenkiintoa satsata etenkään pitkän tähtäimen tavoittein....
[/quote]
No, siinäpä se on. Se oli testi, ja sinä osoittauduit liian välinpitämättömäksi. Kukaan täyspäinen ei uskaltaudu niin herkkätunteisen miehen kanssa kotileikkeihin. Kas kun on tiedossa, että nuoren miehen veri vetää helposti muualle ja sitoutuminenkin voi olla vähän niin ja näin. Niin yritetään varmistaa edes aluksi se, että se veri vetää riittävästi, enkä ole vain paremman puutteessa listalla.
Arkojen miesten kanssa on usein se ongelma, että on mahdoton tietää, johtuuko välinpitämättömyys henkilökohtaisesti riittämättömästä viehätysvoimasta, vai kohdistuuko naisiin yleisemminkin. Silti, kumpikaan ei lupaa hyvää suhteelle, eikä ole kiva asia lyhyemmässäkään kanssakäymisessä.
Turha naisten kiukkuisesta palautteesta silti on kosmiseen angstiin vajota. Sopii miettiä, olisiko vaikka kivempaa hevosena. Siinä kun kosiskelee vähän väärin, niin kohta on jalka poikki. Kaikki eläinlajit testaavat kosiomenoissa kumppaniehdokasta.
Siihen nähden on aika outo ajatus, miksi pitäisi saada valtavan myönteistä palautetta, jos joku koputtaa selkään ja kysyy tanssimaan. Nuoruudessani ahdistuin kovasti tuollaisesta, ja suhtauduin paljon myönteisemmin, että toinen ensin ottaa katsekontaktia ja keskustelee ensin aikansa sen välityksellä, ettei noin vain kylmiltään ängetä niinkin tuttavallisiksi.
Itse ainakin olin baari-ikään mennessä joutunut kerran melkein raiskatuksi, kerran sillä oli uhattu, kerran yritetty kiristää sänkyyn, pari kertaa huijata sinne, kerran uhattu repiä korvakorusta kadulla keskellä päivää, kerran hyökätty vain sanallisesti, ihan vain koska oli kiva pelotella pikkutyttöjä. Niin ja pari pedofiilia, muutama herrauhoinen tuppaaja, limaisia vanhempia setiä ja miljoona huutelijaa siihen päälle. Että jos olin yliaggressiivinen parikymppinen, siihen saattoi olla syynsä. Ei tehnyt mieli antaa yhtään liekaa kenellekään, joka ei tasan tarkkaan osannut käyttäytyä.
Varmimmin minut sai pyydykseen, jos antoi hienovaraisesti ymmärtää ja sitten odotti, että minä lähestyn jos kiinnostun. Sitten seuraava katsekierros, jne, ja näillä mitataan kohteliaasti, minkä verran kumpaakin kiinnostaa, jottei tarvitse loukata ketään. Vuorovaikutusta, nääs, ja osoittaa sosiaalisia taitoja ja ymmärrystä terveistä rajoista - erittäin viehättäviä ominaisuuksia miehessä.
Tuo ajattelutapa on surullinen, että naisen tehtävä on odottaa kilttinä ja kiitollisena, jos joku sattuisi lähestymään. Se on itsekeskeisten pikkupoikien maailmankuva, ja se näkyy kauas. Naaras valitsee useimmissa lajeissa, mutta on melkoisesti ihmisuroksia, joita sellainen marssijärjestys loukkaa syvästi. He eivät ole miehiä minun makuun.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:39"]
[/quote]
No tuo ennakko-oletus on ihan korviesi välissä. Itse olen reissuhommissa ja se on pirun yksinäistä hommaa. Hotellin baarissa jos alan juttelemaan jollekulle - miehelle tai naiselle - niin se johtuu ihan vain siitä että kaipaan juttuseuraa. Ja kyllä, ulkomailla joutuu niissä tilanteissa kuulemaan olemattoman vähän törkeyksiä tämän kotimaamme naisiin verrattuna.
[/quote]
Luonteva ja neutraali jutustelu kumman tahansa sukupuolen edustajien kanssa on ihan eri asia kuin se, että joku tulee "pilke silmänkulmassa" tekemään iskuyritystä. Kuten varmaan itsekin tiedät.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:27"]No silloin saatan sanoa rumastikin, jos tulee tanssilattialla taakse hinkuttamaan tai ei usko ensimmäisellä kerralla. Joskus jos illan aikana tämmöisiä ääliöitä on ollut useampikin, niin saattaa vahingossa olla tyly jollekkin kohteliaallekin tyypille. Ihan vaan koska vituttaa jo valmiiksi ja oletus on että lisää ääliöitä pukkaa.
Tosin mä en ymmärrä miksei miehet nykyään kysy että voinko tanssia sun/teidän kanssa. Aina vaan ängetään siihen viereen ja pahimassa tapauksessa koitetaan vielä lääppiä.
Toisaalta en myöskään tiedä miten ilmaista miehille että juttuseura ok, mutta olen varattu eikä muuten kiinnosta. En haluaisi mitään turhia toiveita antaa ystävällisellä käytöksellä ja tuntuu hölmölle heti vain sano että olen varattu, jos joku kysyy mitä kuuluu tms.
[/quote]
Tämä. Pari kertaa erehdyin olemaan mukava ja sitten kun mies alkoi liian tuttavalliseksi,sanoin olevani varattu (niinkuin olenkin). Sitten alkaa huorittelu että jaahas annoit ymmärtää vaikka mitä.
Ei saisi tietenkään yleistää mutta tosiaankin vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:27"]Se lienee testi. Jos et sitä selvitä, ei susta olis perheenpääksikään. [/quote] Minkä takia joku nainen olettaa, että kukaan säällisiä käytöstapoja omaava mies haluaisi törkykäytöstä harrastavan naisen kumppanikseen? Jos jo ensivaikutelma paljastaa ettei naisella ole edes sitä sydämen sivistystä, niin eipä ole mielenkiintoa satsata etenkään pitkän tähtäimen tavoittein....
[/quote]
No, siinäpä se on. Se oli testi, ja sinä osoittauduit liian välinpitämättömäksi. Kukaan täyspäinen ei uskaltaudu niin herkkätunteisen miehen kanssa kotileikkeihin. Kas kun on tiedossa, että nuoren miehen veri vetää helposti muualle ja sitoutuminenkin voi olla vähän niin ja näin. Niin yritetään varmistaa edes aluksi se, että se veri vetää riittävästi, enkä ole vain paremman puutteessa listalla.
Arkojen miesten kanssa on usein se ongelma, että on mahdoton tietää, johtuuko välinpitämättömyys henkilökohtaisesti riittämättömästä viehätysvoimasta, vai kohdistuuko naisiin yleisemminkin. Silti, kumpikaan ei lupaa hyvää suhteelle, eikä ole kiva asia lyhyemmässäkään kanssakäymisessä.
Turha naisten kiukkuisesta palautteesta silti on kosmiseen angstiin vajota. Sopii miettiä, olisiko vaikka kivempaa hevosena. Siinä kun kosiskelee vähän väärin, niin kohta on jalka poikki. Kaikki eläinlajit testaavat kosiomenoissa kumppaniehdokasta.
Siihen nähden on aika outo ajatus, miksi pitäisi saada valtavan myönteistä palautetta, jos joku koputtaa selkään ja kysyy tanssimaan. Nuoruudessani ahdistuin kovasti tuollaisesta, ja suhtauduin paljon myönteisemmin, että toinen ensin ottaa katsekontaktia ja keskustelee ensin aikansa sen välityksellä, ettei noin vain kylmiltään ängetä niinkin tuttavallisiksi.
Itse ainakin olin baari-ikään mennessä joutunut kerran melkein raiskatuksi, kerran sillä oli uhattu, kerran yritetty kiristää sänkyyn, pari kertaa huijata sinne, kerran uhattu repiä korvakorusta kadulla keskellä päivää, kerran hyökätty vain sanallisesti, ihan vain koska oli kiva pelotella pikkutyttöjä. Niin ja pari pedofiilia, muutama herrauhoinen tuppaaja, limaisia vanhempia setiä ja miljoona huutelijaa siihen päälle. Että jos olin yliaggressiivinen parikymppinen, siihen saattoi olla syynsä. Ei tehnyt mieli antaa yhtään liekaa kenellekään, joka ei tasan tarkkaan osannut käyttäytyä.
Varmimmin minut sai pyydykseen, jos antoi hienovaraisesti ymmärtää ja sitten odotti, että minä lähestyn jos kiinnostun. Sitten seuraava katsekierros, jne, ja näillä mitataan kohteliaasti, minkä verran kumpaakin kiinnostaa, jottei tarvitse loukata ketään. Vuorovaikutusta, nääs, ja osoittaa sosiaalisia taitoja ja ymmärrystä terveistä rajoista - erittäin viehättäviä ominaisuuksia miehessä.
Tuo ajattelutapa on surullinen, että naisen tehtävä on odottaa kilttinä ja kiitollisena, jos joku sattuisi lähestymään. Se on itsekeskeisten pikkupoikien maailmankuva, ja se näkyy kauas. Naaras valitsee useimmissa lajeissa, mutta on melkoisesti ihmisuroksia, joita sellainen marssijärjestys loukkaa syvästi. He eivät ole miehiä minun makuun.
[/quote]
Yrität rationalisoida oman lapsellisen käytöksesi. Aikuisten ihmisten kesken tuota kosiomenoissa tapahtuvaa "testailua" yleensä kutsutaan ihan vaan tutustumiseksi. En oikein jaksa uskoa, että opit miehestä mitään mielenkiintoista olemalla hänelle tyly, ellet sitten nimenomaan esti tylyistä ja lapsellisista naisista pitäviä miehiä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:46"]
Luonteva ja neutraali jutustelu kumman tahansa sukupuolen edustajien kanssa on ihan eri asia kuin se, että joku tulee "pilke silmänkulmassa" tekemään iskuyritystä. Kuten varmaan itsekin tiedät.
[/quote]
Ja se, että on kiinnostunut naisesta ei tarkoita että hakee pelkkää panoa. Enkä muutenkaan ymmärrä mitä loukkaavaa siinä on jos joku kiinnostuu ja tekee sen selväksi jotenkin asiallisella tavalla.
Olen kyllä erimieltä siitä, että jos vastaa epäkohteliaasti isku yritykseen niin on mukamas epävarma. Itse sanon suoraan aina ettei kiinnosta, ei ole mun ongelma jos joku ottaa itseensä siitä etten kauniimmin asiaa ilmaise. Jos on pokkaa tulla iskemään niin koita kestää myös vasta reaktiot. Ihmiset on erilaisia.