Mies oli löytämästäni kuitista päätellen ostanut sitten joululahjan,
Voihan se olla miehesi äidille, siskolle, isälle tms?
Mistä löysit kuitin?
Onko sulla esim synttärit lähiaikoina?
Kommentit (91)
Sinuna mä kysyisin mieheltä että missäs se meidän uusi expressopannu oikein on?! Jos ihmettelee että mikä expressopannu, niin sanot että löysit sellaisesta kuitin
(paidan, sohvan sävyisen torkkupeiton, elektroniikkaa jne.)
Mies tuli kotiin urheilemasta ja on nyt suihkussa, joten en ehdi kauheasti enää just nyt tästä tilanteesta puhua (taatusti tulen myöhemmin nostamaan ketjua)...Lähinnä kiinnostaa, että MITEN nostan sen kissan pöydälle...Kun se kuitti on muka "näkemättä", rytyssä siellä miehen lokerossa.
Ja muutenkin pelottaa avata asia. Mitä jos asiaan onkin ihan viaton selitys, ja mä olen tonkinut kuitteja ja tivaan...Ja jännittää ylipäätään. En varmaan vaan osaa avata keskustelua.
ap
Meillä mies tutustui 5v sitten koulussa erääseen naiseen ja minä itsekin häneen tutustuin joten kuten (ollaan seurusteltu 8v). Mieheni on hoitanut tämän naisen muuton toiselle puolelle suomea ja takaisin, käyneet kahdestaan muka viattomasti elokuvissa sekä ravintolassa syömässä. Nyt kyseinen nainen asuu meidän omistamassa asunnossa vuokralla. Mieheni juoksee heti tämän luokse, jos esim. netti ei toimi. Ängen itseni ja lapseni aina mukaan näille käynneille.
Noh, kaiken huipuksi nyt kyseinen nainen on töissä mieheni firmassa! Oli muka mennyt jotain piuhaa hakemaan ja jutut kääntynyt siihen, että on töissä siellä. Tästä ollaan miehen kanssa todella usein puhuttu ja ei muka ole ihastunut jne. Ja paskat..miksi muuten se juoksisi höösäämässä tätä naista joka asiassa? Mieheni ei myöskään yleensä osta joululahjoja kellekään ja nyt sitten kehtasi ehdottaa, että ostetaan tälle naiselle jotain. Siitäkös pultit revein ja sain mieheltäni ensimmäisen yllätyksen eli korun 8 vuoden jälkeen joululahjaksi.
Toivottavasti teillä se höösäys loppuu. Itse olen vielä jaksanut katsoa tätä touhua ja en usko, että ovat tehneet keskenään mitään, mutta eihän sitä koskaan tiedä :(
Täällä on vissiin oikeen tulvimalla näitä Mikki Hiiri mestarietsivä vaimoja, jotka löytävöt milloin epäilyttäviä kuitteja (just vähän aikaa sitten yksi mietti ostaako ukko lentokentältä kondomeja kun on aina saman suuruinen kuitti lentokentän ärrältä :) milloin taas päättelevät tyyliin hajuveden tuoksusta mitä ihmeellisimpiä asioita. Lisäksi näillä Mikki Hiirillä on aivan käsittämättömän toopeja ukkoja, jotka jättävät kuitit lojumaan pitkin pöytiä.
Sitten vatvotaan tuntutolkulla että iiiiik, mitä teen. Miten ois ihan vaan kysyminen. Millaisessa suhteessa te oikein elätte?
ei muuta kuin rohkeesti kysyt asiasta ja sanot että näit kuitin,ota se sieltä esille mihkä laitoit sen.juttelemalla ne asiat selviää ettei tarvi miettiä omassa päässään että mistä kyse.tosiaan voi olla että työporukalla esim .pomolleen ovat lahjan ostaneet
Tosi hyvä että saitte puhuttua! Se pannu kalvaa sua varmaan jonkin aikaa vielä (tommoset asiat jää kummittelemaan), mutta yritä olla ajattelematta ja keskity hyvään. Tai: voithan sä vielä sanoa miehelle suoraan, että uskot sen pannun olleen sitä naista varten, Sitten olis ainakin kaikki ajatukset tuuletettu kunnolla.
Tsemppiä vain! Pitkässä parisuhteessa on väkisinkin kivikkoiset kohtansa. Mukavalta parilta tunnutte kuitenkin.
että ehkä on vaan palauttanut ja saanut rahat takas . tullutkin katumapäälle sun lahjastasi..? ask.
Pannu tosiaan varmaan jää mieltäni vielä vähän kaihertamaan, mutta tuskin enää nostan asiaa puheeksi. Jos mies ei tunnustanut, vaan valehteli ekalla kerralla, tuskin hän enää perääntyy kannassaan vaikka uusisin kysymykseni, ja asiastahan tulee sitten vain jankkausta: Minä kysyn, että oliko se pannu nyt ihan oikeasti tädille, ja mies sanoo, että "no oli" (kenties taas epävarmaan ja anteeksipyytelevään sävyyn, ikään kuin ei haluaisikaan, että otan ihan todesta.) Ja sitten minua yhä edelleen kaihertaa, että olikohan vai eikö ollut ja todennäköisesti edelleen uskon, että se oli sille naiselle. Huoh!
Mutta kuten ylempi sanoi, yritän nyt vain keskittyä positiiviseen. Pitkä parisuhde on tosiaan toisinaan taistelulaji. Mutta on se kokonaisuudessaan meillä mielestäni paljon plussan puolella.
Kiitos myötäeläjille!
ap
Kysy kenelle oli sen espressokeittimen ostanut koska näit kuitin. Rohkeasti vaan, niin ei tarvitse enää miettiä.
Mikset ap uskalla kysyä? En ymmärrä.
Minä myös korjailen pöydiltä ryttyisiä kuitteja, ja saatan hyvinkin kysyä mikä juttu tämä on tms. Siis en ole koskaan epäillyt mitään rakastajattaren lahjaa tai muuta, vaan ihan muuten vain kysyn, että ai ostitko uuden paidan.
luultavasti toimesi saivat miehen ajattelemaan asiaa ja tajuamaan sinun arvosi.
Mieskin ilmeisesti oli epävarma lahjasta, koska ei sitä ollut anatanut vaan piilotteli sitä. Miehet ovat joskus tollaisia haihattelijoita.
Oikein paljon onnea sinulle ja miehellesi.
jokos ap rohkeni mieheltään asiaa kysyä?
Yrittäjät ja johtajat ostavat lahjoja alaisilleen
Miten ap vois muuten tietää tarkalleen minkälainen keitin tms on kyseessä. Eihän missään kuitissa lue tarkalleen merkkiä, mallia jne. Yleensä jotain vähän sinnepäin. Ap kuitenkin tarkkaan selitti minkälaisesta kapistuksesta kyse. Ja jos äkkiä vilkas kuittia, niin miten siinä tilanteessa heti ties minkälainen masiina on....
Kivakin mies voi sortua ihastumaan työkaveriinsa ja totta kai on outoa, että hän ostaa tuollaisen lahjan, eikä mainitse asiasta sinulle yhtään mitään.
Ota asia puheeksi lähiaikoina. Tai voithan vielä pikkuisen tarkkailla tilannetta ja panna merkille muita vastaavia asioita, jos niitä tulee.
Usko pois, ei nainen ole väärässä noissa aavistuksissa. Jos on oudosti käyttäytyvä, siihen on syynsä. Kuitenkin vielä sanoisin, että tuosta voi päästä ihan
hyvin yli, jos hän vain myöntää asian ja keskustelee siitä kanssasi.
Lahjan arvo on kyllä sellainen, ettei ihan hyvänpäiväntutusta ole kyse....
sekin mistä koneesta on kyse, ja jos ap:n mainitsema keittiötarvikekauppa on joku pieni putiikki niin siellä ei varmaan kovin montaa erilaista kahvimasiinaa ole tarjollakaan.
Kerrot niin kuin asia on. Jos mies kerran on tyhjentänyt taskunsa penkille niin ap ei edes mitään taskuja/lompakkoja ole tonkinut, joten miksei voisi sanoa että näki sen penkille jätetyn kuitin jne.
Syystä että?
Siitä syystä, että tää ap on kirjoittanut niin monta pitkää, kohahduttavaa provoilua ja kaava on aina sama. Pitkä aloitus viesti, jossa on yksityiskohtaisesti kerrottu taustaa ja tarinaa jne. Aplle on muutamaankin otteeseen ehdoteltu novellikirjoittajan uraa, mutta hiukan monipuolisempi kirjoitustyyli saisi olla. Vaikka itse juoni vaihtuu, tarinat tuntuu silti aina samoilta samasta tyylistä johtuen.
aloitusviestihän on tässä ketjussa hyvin lyhyt...
ja kaava on aina sama. Pitkä aloitus viesti, jossa on yksityiskohtaisesti kerrottu taustaa ja tarinaa jne. .
olette kasvaneet? Onko kaikki mitä teille ei ole sattunut provoa? Toi provon hokeminen on kärsinyt jo inflaation. Ärsyttää oikein. Mä jos kertoisin täällä kaikesta mitä mulle on tapahtunut, niin takuulla joku dorka on taas siellä huutelemassa provoa.
Laajentakaa vähän maailmaanne!
-ei Ap