Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
Yhden, lasteni isän kanssa. Ei hävetä.
N23
Olisikohan 16. Ap, ei sun tarvitse hävetä.
10 miehen ja kahden naisen.
t: n25
22 naista, kolme miestä. Mies ja 27v
Seitsemän, ja näistä kaksi olivat yhdenillanjuttuja (jotka kyllä jäivät perään soittelemaan). Viiden kanssa olen siis seurustellut. N35
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:21"]10 miehen ja kahden naisen.
[/quote]
Miten naisen kanssa voi olla YHDYNNÄSSÄ?
Kyselee Utelias
Häpeä liittyy siihen, että koen miehelläni olevan etulyöntiasema, koska ei ole yhtä vähän kokenut. En siis ole mikään uskis ja siksi tässä tilanteessa.
Ap
42 naisen kanssa (ja joitakin ns "sormetushandjobeja" kun ei ole voinut tositouhuja syystä tai toiesta). Näistä tempauksista 41 ennen vaimoani, jonka kanssa ollut nyt 16 vuotta kimpassa. Ikää "nelkytjarisat".
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:21"]10 miehen ja kahden naisen.
[/quote]
Miten naisen kanssa voi olla YHDYNNÄSSÄ?
Kyselee Utelias
[/quote]
Siis tarkoitan, että nainen naisen kanssa :D
30-50 naista olen kokenut. Olen itse 36v mies. Ei nyt hävetä tuo määrä mutta muutama voisi olla vähemmän. Nyt tosin tuo luku ei enää kasva pahemmin.
Miikan, Janin, Jarin, toisen Janin, Markon, Samin, Riston, Hannun, Petrin, Paulin, Jukan, Tapion, toisen Jarin, Eerikin, ehkä joku unohtui... ehkä 15.
Viidentoista. M35