Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka pettyneet katkerasti neuvolapalveluihin?

Vierailija
14.08.2009 |

Itselläni ei ole ollut muuta kuin huonoa palvelua ja kohtelua neuvolassa alkaen jo ensi soitosta. Terveydenhoitajan mukaan soitin liian myöhään viikkoihin nähden, ja ei kuulemma ehtisi käydä np-ultrassa. Voivotteli siinä langalla itsekseen, että mitäs me nyt tehdään. Asiakkaanko se ongelma pitäisi ratkaista? Valitus lähti esimiehelle.

Sitten nämä surullisenkuuluisat oma, nyt jo entinen terveydenhoitaja ja depressiohoitaja. Valitus on tehty esimiehelle. Lääninhallitus käsittelee asiaa.

Sitten lääkärintarkastuksen punnituksessa taas uusi terveydenhoitaja aloittaa jäpätyksen lapsen painosta. Kyllästyneenä tähän, teen jälleen valituksen esimiehelle.

Nyt on syytä uskoa, että minun ja lapseni terveystietoja on käynyt lukemassa ihmiset, joille ne eivät kuulu. Pitää ilmeisesti tehdä rikosilmoitus tietosuojalain rikkomisesta.

Eikö tämä koskaan lopu? Pitääkö lopettaa käynnit kokonaan, jotta saisi rauhan?

Kommentit (300)

Vierailija
181/300 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku uusi aihe.

Vierailija
182/300 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku uusi aihe.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle ei taitaisi kelvata mikään. :/

Vierailija
184/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sun valituksiaskaan enää kukaan tosissan ota.

Nämä tyypit kyllä tunnetaan..

Vierailija
185/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultraongelma, jos ei osaa soittaa ajoissa. Näin se minusta kyllä tasan tarkkaan on.

Vierailija
186/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sitten valitat kun et enää neuvolassa käy?

Vierailija
187/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultraongelma, jos ei osaa soittaa ajoissa. Näin se minusta kyllä tasan tarkkaan on.

Ongelma ei ole silloin minun, vaan terveydenhuollon.

ap

Vierailija
188/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos np-ultraan haluat ja et ole ajoissa liikenteessä.

Vierailija
189/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tietysti, ettei tarvitse valittaa mistään, kun neuvolakäynnit ovat ohi.

ap

Vierailija
190/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole silloin minun, vaan terveydenhuollon. ap

Vierailija
191/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos np-ultraan haluat ja et ole ajoissa liikenteessä.

ap

Vierailija
192/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kirjalliset ohjeet, missä vaiheessa otetaan yhteyttä neuvolaan. Näitä noudatin, mutta neuvolassa tuli ongelmia. Näin ollen ongelma ei voi olla asiakkaan, vaan erikois- ja perusterveydenhuollon välinen ongelma tiedonkulussa.

ap

Vierailija
193/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääninhallitusta myöten jo ammattivalittajien listalla. Tulet saamaan kaikista em. valituksista kuivan aanelosen, jossa todetaan, että virkahenkilöt ovat toimineet heille laissa asetettujen velvoitteiden ja vaatimusten mukaisesti ja ovat toimineet lapsen parasta ajatellen, ei aihetta jatkotoimenpiteisiin. Ja näinhän asia onkin. Hakisit apua tuohon paranoiaan ja keskittyisin sen lapsesi parhaaseen sen sijaan, että hankaloitat kaikkien muiden elämää. Viime kädessä sinä itse ja lapsesi kärsitte eniten, koska kaikkien huomio menee vain oman käytöksen tarkkailuun ja sinun valitustesi välttämiseen.

Vierailija
194/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
195/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat omasta mielestäsi epämiellyttäviä ohjeita ja neuvoja, et suostu kuuntelemaan niitä ja teet valituksen. Ymmärtäisin yhden huonon kokemuksen, mutta että joka paikassa! Katsopa peiliin ja mieti, mikä oikeasti on vialla! Se, että kohtalotovereita ei ilmaannu, voi myös kertoa jotain.

Vierailija
196/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääninhallitukseen tehnyt vain yhden valituksen - ja aiheesta. Kuten olen aiemmin kertonutkin, asiassa oli muutakin kuin aiheeton lastensuojeluilmoitus. Laissa asetetuissa velvotteissa ja vaatimuksissa tuskin vapautetaan neuvolan työntekijöitä esim. ohjeistamasta pulloruokinnassa ja sen ongelmissa vedoten äidin masennukseen.

Lopettaisit sinä nuo pikadiagnoosit.

ap

Vierailija
197/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat omasta mielestäsi epämiellyttäviä ohjeita ja neuvoja, et suostu kuuntelemaan niitä ja teet valituksen. Ymmärtäisin yhden huonon kokemuksen, mutta että joka paikassa! Katsopa peiliin ja mieti, mikä oikeasti on vialla! Se, että kohtalotovereita ei ilmaannu, voi myös kertoa jotain.

Kyse on ollut neuvolasta, ei mistään muusta paikasta. Ja joka päivähän täällä haukutaan neuvoloita ja neuvolan tätejä. Ehkä se kertoo sinulle jotakin.

ap

Vierailija
198/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamani palvelu on ollut loistavaa. Th:t ja lääkärit olleet varsin mukavia ja päteviä. Täällä ohjeistus että rv 8 yhteys neuvolaan niin ehtii np-ultraan.

Vierailija
199/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääninhallitukseen tehnyt vain yhden valituksen - ja aiheesta. Kuten olen aiemmin kertonutkin, asiassa oli muutakin kuin aiheeton lastensuojeluilmoitus. Laissa asetetuissa velvotteissa ja vaatimuksissa tuskin vapautetaan neuvolan työntekijöitä esim. ohjeistamasta pulloruokinnassa ja sen ongelmissa vedoten äidin masennukseen. Lopettaisit sinä nuo pikadiagnoosit. ap

Ota lääkkeet ja mene nukkumaan.

Vierailija
200/300 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamani palvelu on ollut loistavaa. Th:t ja lääkärit olleet varsin mukavia ja päteviä. Täällä ohjeistus että rv 8 yhteys neuvolaan niin ehtii np-ultraan.

Eipä tainnutkaan olla valitus esimiehelle aiheeton.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan