Muita, jotka pettyneet katkerasti neuvolapalveluihin?
Itselläni ei ole ollut muuta kuin huonoa palvelua ja kohtelua neuvolassa alkaen jo ensi soitosta. Terveydenhoitajan mukaan soitin liian myöhään viikkoihin nähden, ja ei kuulemma ehtisi käydä np-ultrassa. Voivotteli siinä langalla itsekseen, että mitäs me nyt tehdään. Asiakkaanko se ongelma pitäisi ratkaista? Valitus lähti esimiehelle.
Sitten nämä surullisenkuuluisat oma, nyt jo entinen terveydenhoitaja ja depressiohoitaja. Valitus on tehty esimiehelle. Lääninhallitus käsittelee asiaa.
Sitten lääkärintarkastuksen punnituksessa taas uusi terveydenhoitaja aloittaa jäpätyksen lapsen painosta. Kyllästyneenä tähän, teen jälleen valituksen esimiehelle.
Nyt on syytä uskoa, että minun ja lapseni terveystietoja on käynyt lukemassa ihmiset, joille ne eivät kuulu. Pitää ilmeisesti tehdä rikosilmoitus tietosuojalain rikkomisesta.
Eikö tämä koskaan lopu? Pitääkö lopettaa käynnit kokonaan, jotta saisi rauhan?
Kommentit (300)
sulle ei taitaisi kelvata mikään. :/
ei sun valituksiaskaan enää kukaan tosissan ota.
Nämä tyypit kyllä tunnetaan..
ultraongelma, jos ei osaa soittaa ajoissa. Näin se minusta kyllä tasan tarkkaan on.
Mistäs sitten valitat kun et enää neuvolassa käy?
ultraongelma, jos ei osaa soittaa ajoissa. Näin se minusta kyllä tasan tarkkaan on.
Ongelma ei ole silloin minun, vaan terveydenhuollon.
ap
jos np-ultraan haluat ja et ole ajoissa liikenteessä.
Toivon tietysti, ettei tarvitse valittaa mistään, kun neuvolakäynnit ovat ohi.
ap
Ongelma ei ole silloin minun, vaan terveydenhuollon. ap
jos np-ultraan haluat ja et ole ajoissa liikenteessä.
ap
Sain kirjalliset ohjeet, missä vaiheessa otetaan yhteyttä neuvolaan. Näitä noudatin, mutta neuvolassa tuli ongelmia. Näin ollen ongelma ei voi olla asiakkaan, vaan erikois- ja perusterveydenhuollon välinen ongelma tiedonkulussa.
ap
lääninhallitusta myöten jo ammattivalittajien listalla. Tulet saamaan kaikista em. valituksista kuivan aanelosen, jossa todetaan, että virkahenkilöt ovat toimineet heille laissa asetettujen velvoitteiden ja vaatimusten mukaisesti ja ovat toimineet lapsen parasta ajatellen, ei aihetta jatkotoimenpiteisiin. Ja näinhän asia onkin. Hakisit apua tuohon paranoiaan ja keskittyisin sen lapsesi parhaaseen sen sijaan, että hankaloitat kaikkien muiden elämää. Viime kädessä sinä itse ja lapsesi kärsitte eniten, koska kaikkien huomio menee vain oman käytöksen tarkkailuun ja sinun valitustesi välttämiseen.
Kun saat omasta mielestäsi epämiellyttäviä ohjeita ja neuvoja, et suostu kuuntelemaan niitä ja teet valituksen. Ymmärtäisin yhden huonon kokemuksen, mutta että joka paikassa! Katsopa peiliin ja mieti, mikä oikeasti on vialla! Se, että kohtalotovereita ei ilmaannu, voi myös kertoa jotain.
Olen lääninhallitukseen tehnyt vain yhden valituksen - ja aiheesta. Kuten olen aiemmin kertonutkin, asiassa oli muutakin kuin aiheeton lastensuojeluilmoitus. Laissa asetetuissa velvotteissa ja vaatimuksissa tuskin vapautetaan neuvolan työntekijöitä esim. ohjeistamasta pulloruokinnassa ja sen ongelmissa vedoten äidin masennukseen.
Lopettaisit sinä nuo pikadiagnoosit.
ap
Kun saat omasta mielestäsi epämiellyttäviä ohjeita ja neuvoja, et suostu kuuntelemaan niitä ja teet valituksen. Ymmärtäisin yhden huonon kokemuksen, mutta että joka paikassa! Katsopa peiliin ja mieti, mikä oikeasti on vialla! Se, että kohtalotovereita ei ilmaannu, voi myös kertoa jotain.
Kyse on ollut neuvolasta, ei mistään muusta paikasta. Ja joka päivähän täällä haukutaan neuvoloita ja neuvolan tätejä. Ehkä se kertoo sinulle jotakin.
ap
Saamani palvelu on ollut loistavaa. Th:t ja lääkärit olleet varsin mukavia ja päteviä. Täällä ohjeistus että rv 8 yhteys neuvolaan niin ehtii np-ultraan.
Olen lääninhallitukseen tehnyt vain yhden valituksen - ja aiheesta. Kuten olen aiemmin kertonutkin, asiassa oli muutakin kuin aiheeton lastensuojeluilmoitus. Laissa asetetuissa velvotteissa ja vaatimuksissa tuskin vapautetaan neuvolan työntekijöitä esim. ohjeistamasta pulloruokinnassa ja sen ongelmissa vedoten äidin masennukseen. Lopettaisit sinä nuo pikadiagnoosit. ap
Ota lääkkeet ja mene nukkumaan.
Saamani palvelu on ollut loistavaa. Th:t ja lääkärit olleet varsin mukavia ja päteviä. Täällä ohjeistus että rv 8 yhteys neuvolaan niin ehtii np-ultraan.
Eipä tainnutkaan olla valitus esimiehelle aiheeton.
ap
Keksi joku uusi aihe.