Mitä mieltä tästä asunnosta
Kommentit (16)
kaikki lienevät samaa mieltä kolmosen kanssa.
En muuttaisi Orimattilaan mistään hinnasta, joten ihan sama millaisen talon sieltä saisi.
Ihan liian hieno mun makuun, mutta siis hieno kyllä on. Kyseisessä talossa asuvia pitäisin pinnallisina ihmisinä.
Talon sijainti tontilla on kaunis ja näyttävä.
Hieno on sijaintia lukuunottamatta.
"pitäisin pinnallisina ihmisinä" - huvittava ajatus, jonka perusteita en kyllä tajunnut :)
Talo on kaunis, muttei minun makuuni (pidän kivitaloista, enkä mm. tuollaisesta maalaisromanttisuudesta yhtään. Lisäksi kohde vaikuttaa kalliilta tuollaiseksi taloksi ja tuollaisella sijainnilla.
Itseäni häiritsee noin periaatteessa Teri-Talojen tapa kopioida suoraan Kannustalon "messuvoittajia" - tämäkin ihan selkeä kopio Aurorasta.
En tykännyt kylppärin kaakeleista enkä keittiöstä enkä rumista portaista talon keskellä. En myöskään parvekkeiden ja terassin kaiteiden halvan näköisestä laudoituksesta (vrt Aurora vastaava). Muuten aivan upea.
Aika suolainen hinta Orimattilasta, mutta en tunne aluetta, eli voi olla ihan ok jos sijainti on hyvä. Talohan on iso.
mutta hei saahan sitä pyytää mitä vaan :)
Tuon talon oikea hinta tuolla seudulla on 400 000e max.Tuli asuttua heidän naapurisaan joskus.
Vaikka tykkään tuollaisesta maalaisromanttisesta sisustustyylistä, niin jostain syystä en kuitenkaan voi sietää tuollaista kartanotyylistä julkisivua. Mutta sisukset kyllä voisin ottaa. Tai siis - jos hintaa olisi huomattavasti vähemmän ja talon sijainti sopiva.
mutta omaamme en siihen vaihtaisi. Meillä on nimittäin enemmän huoneita kuin tuossa, ja isolla perheellä ne ovat tarpeen. Korkeat tilat ovat turhia, mieluummin lisämakuuhuoneita.
Mutta tottakai pienelle perheelle tuo olisi todella hieno.
Siis ihan hieno talohan tuo on kuka tuosta tyylistä tykkää. Mä en ole lämmennyt tuolle uusvanhalle kartanotyylille, mutta se johtunee siitä, että olen asunut lapsuuteni kartanossa. Noissa on mun mielestä mittasuhteet ja huonejärjestys väärin kartanotyyliseksi.
Mutta aika kova hintapyyntö, kun ihan maaseutuahan tuo on.
Hieno on sijaintia lukuunottamatta.
Eikö itse pitäisi tietää haluaako tehdä asunnosta tarjouksen vai ei...
Aivan mielettömän ihana. Hinta ei sovi kukkarolleni.