Minä väitän että tässä maailmassa ei ole yhtään miestä jota en saisi iskettyä jos haluaisin!
Kommentit (151)
semmonen noin 99 prosenttia varmaan lankeais kun vähä tisukkaa vilauttaisit... Onneksi mun mies kuuluu siihen 1 prosenttiin,huh! Rupes jo pelottaan... =))
Maailmalta löytyy myös niin taitavia naisten iskemiseen harjaantuneita miehiä, että kellistävät kenet tahansa naisen.
Maailmalta löytyy myös niin taitavia naisten iskemiseen harjaantuneita miehiä, että kellistävät kenet tahansa naisen.
Toivottavasti ei osu tielle ;)
Älkää puhuko jos teillä ei kerran ole minkäänlaista hajua naisten ja miesten synnynnäisistä eroista.
Sulla on vähän suuret luulot itsestäsi mutta yleensä ne karisee kun ikää karttuu onneksi.
Miehet pitää yksikertaisesti huorana jolta ainakin saa jos ei muilta. Et pysty ap miellyttämään jokaista miestä. Säälin sinua, totuus voi joskus satuttaa sinua liian paljon. Ole onnellinen miehesi kanssa ja toivo ettei joku muu nappaa sitä sinulta.
onnistu, pitää olla myös todella aivan käsittämättömän kaunis ja seksikäs. Aina on olemassa miehiä joille ei muu kelpaa. Jos olet luokkaa Shakira tms, niin sitten vois edes miettiä, mutta tuskin Suomesta löytyy semmoista mimmiä.
onnistu, pitää olla myös todella aivan käsittämättömän kaunis ja seksikäs. Aina on olemassa miehiä joille ei muu kelpaa. Jos olet luokkaa Shakira tms, niin sitten vois edes miettiä, mutta tuskin Suomesta löytyy semmoista mimmiä.
ei todellakaan. Sääli teitä jotka luulette niin, ja ette edes huomaa sitä tilaisuuttaan kärkkyvää ihan tavallisen näköistä miehenne parasta naispuolista ystävää.......
Sulla on vähän suuret luulot itsestäsi mutta yleensä ne karisee kun ikää karttuu onneksi.
Minähän sanoinkin että väitteeni koskee ketä tahansa ok-näköistä naista joka hieman psykologiaa ymmärtää, minä en siis ole mikään yli-ihminen. Tämänkin tietäisit jos olisit lukenut viestini. Luulot eivät siis koske minua itseäni ainoastaan.
Ikää on ihan tarpeeksi, se ei tähän vaikuta, en ole mikään teini enää.
Sovitaanko että jatkossa luette kaikki viestini ennen kuin väitätte vastaan? Jos sitten on vielä jotain niin antakaa tulla.
Miehet pitää yksikertaisesti huorana jolta ainakin saa jos ei muilta. Et pysty ap miellyttämään jokaista miestä. Säälin sinua, totuus voi joskus satuttaa sinua liian paljon. Ole onnellinen miehesi kanssa ja toivo ettei joku muu nappaa sitä sinulta.
Lue viestini kunnolla ennen kuin esität mielipiteesi, minä en toteuta väitettäni ja mieheni on ainoa jonka kanssa olen edennyt sänkyyn asti.
ap
siis ap haluaisi/pystyisi iskeä vaikkapa kaverinsa miehen? Mahtavaa. Siitäkö tulisi hyvä mieli ja itselle todistettua miten ihana on. Kyllä varmaan on helppoa iskeä kenet tahansa, mutta kun ottaa järjen käteen ja miettii ihan arkisia tilanteita - niin ei ne asiat nyt ihan niin mene. Älä aliarvioi ihmisiä. Lapsellinen asenne.
vaikka omasta mielestään pystyisikin iskemään kenen miehen tahansa. Ei kyse ollutkaan siitä että ap on kärkkymässä jonkun miestä vaan että miehet ei valitettavasti pysty olemaan uskollisia jos nainen vetelee oikeista naruista. Ja näin nelikymppisenä ja paljon maailmaa nähneenä, sanoisin että ap on täysin oikeassa. Ikävä juttu mutta tosi. Jos joku vaimo muuta ajattelee niin on typerä ja sinisilmäinen.
Kun sinä ap et vieläkään ymmärrä, että pidät itseäsi tietyllä tavalla yli-ihmisenä, vaikka muuta väitätkin jatkuvasti. Psykologinen silmäsi on varmasti ihan hyvä, keskivertoa ehkä parempi, mutta et sinä kulta pieni ole kaikkia tämän maailman miehiä älykkäämpi. Ja ne jotka ovat sinua fiksumpia, näkevät pelisi, ymmärtävät sen ja loppu onkin varmaan sinullekin selvä, eikö? Jos nimittäin olet niin älykäs, kuin uskot olevasi.
Huomaatko itse mihin pussiin itseäsi puhut? Toki muuntautumiskykysi on varmasti sen verran hyvä, että olet menestynyt tässä mainpuloinnissasi. Kuten jo aikaisemmassa viestissäni sanoin, olet kuitenkin tiedostamattasi valinnut testiesi kohteeksi miehiä, joiden tiedät olevan ns. varmoja nakkeja.
Mieti nyt järjellä, älyllä, ihan millä vain, hyvä nainen. Sinä ET ole maailman älykkäin nainen, voit olla varma. Ymmärrätkö jo? Niillä miehillä jotka sinut peittoavat älynlahjoillaan, ei ole mitään vaikeuksia tunnistaa psykologisia pelejä ja manipulointia.
En usko että yksi ja sama nainen pystyy viettelemään jokaisen miehen, kuten jo on todettu, miehillä on erilaisia naismakuja. Mutta väitän myös että jokainen varattu mies, olkoon kuinka vaimonsa mielestä uskollinen tahansa - on vieteltävissä.
Monet täällä tosiaan ovat mielenkuohuksissaan jo haukkuneet ap:n huoraksi ja vaikka miksi, johtuu varmaankin siitä että tämä kylmä tosiasia on saanut mammat tolaltaan. Mutta hyvä aloitus ap:ltä ja toivottavasti edes muutaman sinisilmäisen mamman silmät nyt avautuvat. Vaikutus voi olla myös positiivinen: ehkä nekin jotka ovat pitäneet miestään itsestäänselvyytenä, alkavatkin nyt tajuta että niin ei ehkä olekaan ja jospa se väljähtynyt parisuhdekin saa uusia ulottuvuuksia..
valitettavasti minä ajattelen samalla tavalla. Eikö ole aika rankkaa elää kun ajattelee noin?! Ymmärräthän, että tämä koskee myös sinua: myös sinä voit elää parisuhteessa tietäen, että varmasti joku nainen pystyisi halutessaan sinunkin miehesi iskemään/viettelemään.
Itse en ole KOSKAAN tavannut ravintolassa varattua miestä, jolla tuntuisi parisuhde ja sitoutuminen, saati uskollisuus, olevan päällimmäisenä mielessä. Tämä on raakaa ja surullista.
Miksihän sinä ylipäätään tapaat baarissa varattuja miehiä? Siksi, että juuri ne kyseiset varatut miehet ovat siellä baarissa tapaamassa vieraita naisia, vaikka ovat varattuja. Sen sijaan sivupöydissä, omissa kaveriporukoissaan istuu lukematon määrä varattuja miehiä, jotka eivät korvaansa ja silmäänsä sinulle tai ap:lle lotkauta, koska ovat tulleet pitämään baariin hauskaa kaveriporukalla, eivätkä tapaamaan vieraita naisia.
Mä ainakin tunnen lukemattomia miehiä, jotka ei koskaan lankeaisi minkäänlaiseen vamppiin. He ovat miehiä, joilla on järkeä päässään ja tarpeeksi ihmistuntemusta, ja myös sitä psykologista silmää, että osaavat katsoa millä asialla toinen on. Tiedän toki myös lukemattomia miehiä, jotka lankeaisivat samantien...
Kadehdin niitä naisia, jotka uskovat ja luottavat. Enkä voi olla pitämättä heitä myös hieman tyhminä...Mutta elämä olisi helpompaa jos osaisi ajatella hyvää, eikä ajattelisi miehistä kuten ap ja minä.
En puhu tässä nyt mustasukkaisena omasta miehestäni, vaan miehistä ja elämästä yleensä! Arvaatte varmaan, että jokaista vähänkään parempia meriittejä omaavaa miestä on yritetty, ja yritetään ihan säännöllisesti, mutta onnistuuko iskeminen kaikkien kohdalla? Ei!
Sinä ap, ja muutama muu luulette ilmeisesti olevanne keksimässä pyörää tms. Voin kuvitella, että ette ole maailman ensimmäisiä naisia, jotka luulette, että "kuka tahansa mies lankeaa minuun" ja ovat jäänyt nuolemaan näppejään! Haloo, jatkuvasti "mukiinmenevät naiset" koittavat kaikki taitonsa ja naisellisuutensa peliin pistäen iskeä miehiä, ja esim. jotakuta tiettyä miestä. Ja jatkuvasti joku saa nenilleen ilman mitään ilmiselvää syytä.
Ei voi kuin todeta, että AIVAN liian suuret on luulot, niin itsestä kuin "kuka tahansa mukiinmenevä nainen":sta, ja nimenomaan HUONO psykologinen silmä/tuntemus/tietämys miehistä - ja käsittämättömän alhainen kokemustaso elämästä yleensä. Huvittavaa.
ps. Jos vaikka jokainen maailman mies olisikin iskettävissä (silkkaa paskaa tuollainen väite), heihin vetoavat sangen erilaiset naiset. Sekin jo kumoaa tuon ajatuksen yhdestä, mielestään hyvännäköisestä ja muutenkin ok naisesta, joka olisi "pätevä" miehestä riippumatta.
Miten naiivia on ajatella, että seksikkyydellä (mitä se sitten onkaan? Niukkoja vaatteita ja vihjailevaa liikkumista ym?) saisi iskettyä miehen kuin miehen. Voi voi! Esim. joidenkin naismaku on tyyliä koko 56 ja viikset - on naurettavaa kuvitella, että kaikki miehet lankeaisivat johonkin yleiseen länsimaiseen prototyyppi-ihannenaiseen, kun vähän yrittää. Toisekseen, osa miehistä on myös merkittävän fiksuja, viisaita jne.
Ylipäätään ap:n aloitus, ja muutaman "samis!"-tyyliin vastanneen jutut, ovat täydellisiä esimerkkejä narsistisista, epärealistisista ja suuruudenhulluista ajatuksista. Tällaisia suuruudenhulluja kuvitelmia hautovat nimenomaan narsistisesti vinksahtaneet ihmiset. "Olen maailman kaunein ja mahtavin". Kaikenlisäksi koko idea kertoo jonkunlaisesta ajattelukyvyn kehittymättömyydestä ja lapsellisuudesta.
Yhtälailla naiivia on vetää johtopäätöksiä, että "naiset pelkäävät, että mitä jos se kuitenkin saisi mun miehen.." jne. En usko, että minun mieheni olisi ainoa, joka ei lähtisi ap:n matkaan - ehkä hän vaikka lähtisikin, who knows ;) - on tosin elellyt yli 15 v uskollisena, vaikka ottajia hänellekin on ollut. Eli on isketty kyllä, ilman tuloksia. Mutta ap:n mielestä syy tietenkin on siinä, että hän - maailman ihmeellisin nainen - ei ole vielä yrittänyt :D
Enpä myöskään ole vielä törmännyt yhteenkään naiseen, joka miellyttäisi kaikkia tuntemiani miehiä niin paljon, että olisivat valmiita lähtemään hänen matkaansa, kun hän vain vähän yrittäisi.
huvittavaa huomata miten pieni paniikki meinaa kuitenkin hiipiä itseriittoisten av-mammojen mieleen. Mitä jos sittenkin oma ukkokin vahingossa lipeisi viettelijän mukaan.. Äkkiä tiikeriemon lailla tänne julistamaan että "minun miestäsi et kyllä saisi, lälläälläää..." niin koko ajatus häipyy mielestä ja orastava pienen pieni pelko saadaan tukahdutettua :D
uskoa, että mun ukkeli lähtisi vieraan matkaan, ellei se olisi niin taju kankaalla ettei enää tajuaisi mistään mitään. Sellaistakaan ei kyllä ole koskaan tapahtunut.
Mutta mua ei kyllä haittaisi vaikka joku sen vamppaisikin, saisinpahan itsekin samalla lisää liekaa : ) En ole nimittäin sitä yksiavioisinta sorttia, mutta kunnioituksesta miestäni kohtaan nyt olen.
En puhu tässä nyt mustasukkaisena omasta miehestäni, vaan miehistä ja elämästä yleensä! Arvaatte varmaan, että jokaista vähänkään parempia meriittejä omaavaa miestä on yritetty, ja yritetään ihan säännöllisesti, mutta onnistuuko iskeminen kaikkien kohdalla? Ei! Sinä ap, ja muutama muu luulette ilmeisesti olevanne keksimässä pyörää tms. Voin kuvitella, että ette ole maailman ensimmäisiä naisia, jotka luulette, että "kuka tahansa mies lankeaa minuun" ja ovat jäänyt nuolemaan näppejään! Haloo, jatkuvasti "mukiinmenevät naiset" koittavat kaikki taitonsa ja naisellisuutensa peliin pistäen iskeä miehiä, ja esim. jotakuta tiettyä miestä. Ja jatkuvasti joku saa nenilleen ilman mitään ilmiselvää syytä. Ei voi kuin todeta, että AIVAN liian suuret on luulot, niin itsestä kuin "kuka tahansa mukiinmenevä nainen":sta, ja nimenomaan HUONO psykologinen silmä/tuntemus/tietämys miehistä - ja käsittämättömän alhainen kokemustaso elämästä yleensä. Huvittavaa. ps. Jos vaikka jokainen maailman mies olisikin iskettävissä (silkkaa paskaa tuollainen väite), heihin vetoavat sangen erilaiset naiset. Sekin jo kumoaa tuon ajatuksen yhdestä, mielestään hyvännäköisestä ja muutenkin ok naisesta, joka olisi "pätevä" miehestä riippumatta.